DEZASTRU
GRAD SATISFACȚIE
Sejur scurt (doar o noapte din cele trei achitate) datorita frigului si a conditiilor mizere de cazare si masa
Am achizitionat un pachet pentru trei nopti in perioada 30.09-03.10.2021 regim „all inclusive"'
Ajunsi la Gulliver Resort de la inceput am fost dezamagita de conditiile oferite.
Incepem cu lipsa curateniei, mai ales acum in perioada pandemiei, lipsa caldurii din toata pensiunea, asta in situatia in care noaptea temperatura coboara la 2-3 grade si nu in ultimul rand atitudinea celor ce au rol de administratori ai pensiunii care fac cam ce vor, sfidand clientii, fiind in stare de ebrietate si care nu sunt instruiti
in ceea ce priveste "all inclusive" saracie totala, totul pe sponci, exemplu vrei un ceai? alegi tei, sunatoare sau musetel, vrei un desert? doar cate o bucatica de strudel de persoana atentionand sfidatoar ca daca cumva un client nu apuca, inseamna ca alt client a mancat doua???
frigiderul in care se tin bauturile oferite la ' ' all inclusive' "se golea imediat dupa masa...
si exemplele pot continua... JOSNIC.
Nu stiu cum aceasta locatie are o cotatie de 4.5 si clasificare de 4 *.
Doresc un raspuns sincer de la doamna Carla E. proprietara ' ' resortului "' si asociatul unic al societatii: cate locatii cotate la 4*din cele multe vizitate in diferite colturi ale lumii unde a calatorit in calitate de „CONSULTANT TURISM” , ofera conditiile mizerabile regasite in ceea ce Dvs numiti CALITATE???
Aceasta recenzie este scrisa pentru ca cei ce vor sa apeleze la serviciile lor, sa gandeasca de doua ori.
Eu am plecat dupa prima noapte in care am indurat frigul, si, am ramas cu o paguba de 832 lei, nereturnati inca. Le-am facut ' ' cadou' ' pentru excursiile viitoare ale familiei E. in locatii exotice.
Am sesizat ANPC-ul, au controlat si amendat locatia, iar acum doresc sa-i dau in judecata.
Este doar vina noastra, a turistului fiindca accepta asemenea conditii
despre SERVICII
Mizerabile, persoana care are rol de „administrator "' fiind mai mult preocupat de pahar decat de client
despre CAMERE & COND. CAZARE
Camere reci, fara balcon, desi in descriere spun ca au, piese de mobilier vechi, ramase de pe la case care au fost renovate, fara utilitate
GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)
Pachetul de servicii turistice contine regim ' ' All inclusive ' ', dar in viziunea lor asta cuprinde doua feluri de mancare, un pahar de vin sau o bere - daca le prinzi - si o cafea... iar conditiile in care se serveste masa...
LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI
Marele avantaj este acela de a fi amplasata in mijlocul unei oaze de verdeata, dar daca omul nu-i gospodar, nici imprejurimile nu sunt ingrijite, nu este nimic amenajat desi potential exista
despre DISTRACȚIE & RELAXARE
De distractie nu poate fi vorba daca nu se ofera nimic, iar relaxare in frig nu cred ca este posibil
Trimis de ux124027 in 22.03.22 14:39:24
- A fost prima sa vizită/vacanță în MOIECIU
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ux124027); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.48255900 N, 25.31053500 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@ux124027: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.
Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
Conform politicii site-ului, reviews-urile cu evaluari „zero peste tot” sunt publicate FARA NOTE, fiind considerate scrise (prea) la supărare, lipsite (probabil) de minima obiectivitate așteptată.
Dacă dorește, autorul poate reveni asupra evaluărilor, încercând să fie mai obiectiv — fie prin intermediul linkului EDIT IMPRESII, fie scriind un ecou (dacă timpul alocat editării a expirat)
-
Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor de tip date personale (nume, numere de telefon, adrese de mail etc) — sunt interzise, de ceva timp, și de lege. Aceste info se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştinţările despre ecouri.
Pentru a transmite un mesaj personal: click pe linkul "mesaj pers" afişat la fiecare ecou, lângă username (click pe „pliculeț”).
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă bifată opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI. Opțiunea se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.
-
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 106932&hid=8964.
Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.
--
„Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux124027 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici
@ux124027: erau bune și niște poze. Îmi pare rău pentru experiența neplăcută, și sperăm să scrieți si impresii de la cazări care v-au plăcut.
Ma buc să văd turiști care chiar iau atitudine atunci când sunt călcați în picioare.
Acum faptul că ANPC i-a sancționat în urma plângerii dumneavoastră dovedește că aveați dreptate.
Acum cu datul în judecată, nu știu dacă există un temei legal. Presupun că numai un avocat vă poate spune, dar la orice proces este nevoie de martori și probe.
Sper să va recuperați banii și în plus aces review să apara și pe site-ul de unde ați rezervat și în Google.
Poate cu forța vor învăța cum ar trebui să faca turism.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jan.2023 Camera 8 — de cosmar — scris în 25.01.23 de Georgeta oprea 1967 din BUCURESTI - nu recomandă
- Aug.2022 Boutique Belvedere Resort by Select - confort și relaxare într-un cadru natural fermecător — scris în 04.09.22 de Safta Radu din ROșIORI DE VEDE - RECOMANDĂ
- Apr.2021 Un Paste ca acasă — scris în 08.05.21 de Michi din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2020 Cazare dezamagitoare, pacat de peisaje — scris în 31.08.20 de Ana 8 din ROMâNIA - nu recomandă
- May.2019 Frumos... — scris în 04.05.19 de laura mihaela din BUZăU - RECOMANDĂ
- Dec.2018 Vacanta de Craciun — scris în 02.01.19 de Dana Mihăilă din ONEşTI [BC] - RECOMANDĂ
- Jan.2016 Foarte frumos - recomand — scris în 09.01.16 de ado_lex din BUCUREşTI - RECOMANDĂ