ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 28.07.2015
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Iaşi
ÎNSCRIS: 28.07.15
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2015
DURATA: 8 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
45.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

Nu recomand!!!

TIPĂREȘTE

Deși era martie, am ales sejurul puțin în grabă și am plătit consecințele. M-a vrăjit plaja din apropierea hotelului și nu am luat în calcul opiniile celorlalți. Din păcate toate sunt adevărate și mai adaug și eu altele. Hotelul nu are afișată nici o stea, deci nici vorbă de cele 4**** sau de all inclusive gold.

Agenția mi-a garantat vedere la mare și parcare lângă hotel. Camera a fost la primul etaj de deasupra magaziei restaurantului (zgomote de la mașinile care livrau restaurantul, miros de mâncare) cu priveliște la parcare... Parcarea a fost undeva la 5-6 km de hotel în parcarea pe care o administrează ei (cea de lângă hotel era plină), păzită 24 de ore, cu taxă 6 leva pe zi.

Plecasem în concediu, aveam copilul sub 2 ani lângă mine și mi-am impus să nu-mi stric distracția, dar totuși a fost bătaie de joc. Am transmis asta dlui Anton, angajat la management&marketing-ul hotelului, defapt un tip politicos care explică românilor toate neajunsurile și dă din umeri la tot ce îi prezinti, dar degeaba. Cred că mentalitatea este: dacă ai plătit ai luat țeapă.

Camerele, măricele, cu mochetă de culoare închisă care maschează mizeria din ea. Copiii au rămas desculți și s-au înnegrit pe picioare. Baia cu duș, transformată din una cu cadă. Balconul mare, cu o ușă de intrare incomodă, cu prag mare (copilul meu s-a accidentat în el). Curățenia lasă de dorit. Cred că toată problema aparține managementului hotelului, oamenii care lucrează acolo sunt unii f. bine intenționați dar dezorientați. Am cerut să mi se schimbe gunoiul, să se aspire camera, dar dacă nu i-am cerut să măture balconul, baia, așa au rămas. Lenjeria nu a fost schimbată decât cea care era murdară vizibil. Prosoapele, doar ce lăsam pe jos. Cameristele începeau programul la ora 8.00, iar zorul la făcut curat era când lumea se întorcea în camera la 14.00.

Lifturile murdare, plecau greu, insuficiente pentru numărul de turiști. Când ai căruț de copil cu tine aștepți, uneori și 15 minute... Băile de la restaurant și de la parterul hotelului insalubre, insuficiente la nr de turiști cazați.

Pe plajă e ok, noi ieșeam la aerosoli la 7.00 și rezervam șezlonguri, pentru că toți făceau așa. Deși unii ne-o luau de mult înainte...

Restaurantul este de 3 *** barul de pe plajă de 1*, iar celelalte de 3***. Ceea ce m-a dezamăgit profund au fost alimentele și băuturile pentru copii. Nu exista apă plată sau de izvor, trebuia să ceri de la bar, unde probabil serveau apă de chiuvetă. Sucurile erau ff reci, ff diluate, cu gusturi diferite de la un bar la altul. Toate se cereau de la bar, pentru orice se stătea la coadă. Nici gând de sucuri naturale demne de minim 3 ***. Nu exista cuptor cu microunde pentru încălzirea laptelui, compotului, cerealele, zahărul erau servite vrac din castron cu lingura... Fructele: piersici muiate, pepene, jumătăți de măr, jumătăți de banană.

Masa: dacă nu erai printre primii care serveau masa trebuia să aștepti la orice fel de mâncare comestibil. Se aducea o singură tavă dintr-un fel, iar pentru următoarea trebuia să mai aștepți, uneori și jumătate de oră. Zilnic erau 10-12 feluri de mâncare (carne și legume), dar doar 1-2 preparate în ziua respectivă. În cele 8 zile cât am stat am servit toate variantele din carne tocată: mici, chiftele, cârnați, porc sau pui la grătar, rulate la 1-3 zile. În rest, așa cum spunea cineva aici, totul era prelucrat, valorificat. Dacă rămâneau chiftele la prânz seara se pregăteau cu sos. Broccoli de la prânz făcut cu paste seara, a doua zi tot cu paste, la cina de a doua zi la cuptor, iar în cea de a treia zi cu măsline în castron de salată. Sarmale, trei zile la rând aceeași marfă. Noroc de cartofii copți și de cei prăjiți. Prăjiturile, nici la 2** n-am văzut o așa bătaie de joc: rahat, nuga ieftină și un sortiment de prăjitură cu cremă artificială la care îi schimbau doar culoarea. Înghețata fără gust, probabil cel mai ieftin sortiment, când nu erau cornete, când nu era înghețată... Băuturile, toate de la bar, tot cu stat la coadă. Chiar dacă era aglomerat erau momente când nu era nici un barman...

Dimineața am servit doar brânză sărată stil feta, unt, ouă și pate, restul erau produse de o calitate îndoielnică. Plăcinta tradițională avea un alt gust în fiecare zi când m-am încăpățânat să o gust, clătitele seci, iar cornurile și checurile super ieftine. Cafeaua de la dozator...

Vesela, probabil spălată la mașină uneori era murdară, multe farfurii și cești erau ciobite. Și le așteptai pentru că și ele se terminau repede.

Singurul lucru mulțumitor în privința mesei era pizzeria de lângă restaurant, cu program 10,00-15,00, unde se pregăteau la 2 cuptoare 2-3 feluri de pizza. Normam că trebuia să stai la coadă în frumoasa bătaie a soarelui, uneori și jumătate de oră, dar măcar mâncai ceva proaspăt.

Tot personalul din restaurant părea murdar, neîngrijit, stăteau și bârfeau la fiecare colț. Totul mergea fără însuflețire, zâmbet sau bună dispoziție. Se spărgeau pahare, farfurii... Când apăreau bucătarii din spate cu tăvile de mâncare erau chiar jenant de murdari. În restaurant muștele zburau în neștire, că afară zic că nu aveau ce să le facă.

Nu sunt adepta animatorilor, dar de data aceasta m-au revoltat. În prețul sejurului, undeva le-am plătit și eu incompetența. Mai degrabă nu ar fi fost, nu făceau nimic concret, bun... Cei de la copii scoteau zilnic o cutie de culori și câteva figurine din ipsos. Când am convins-o pe fiică-mea să picteze și ea am aflat că figurinele sunt contra cost 18 leva (același preț ca-n stațiune).

Dacă vreți să aruncați banii pe fereastră vă sfătuiesc să o faceți, fără a mai merge până la acest hotel. Acasă sigur este mai relaxant. Am investit timp în aceste cuvinte doar să vă conving că nu merită să vă stricați concediul...

## end review sc

[fb]
---
Trimis de amalia80 in 28.07.15 18:15:24
Validat / Publicat: 28.07.15 18:50:12

VIZUALIZĂRI: 2058 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (amalia80); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P04 Șezlongurile albastre și umbrele de stuf sunt rezervate oaspetilor hotelului.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3149 PMA (din 5 voturi)

ECOURI la acest review

5 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[28.07.15 18:49:55]
»

@amalia80: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

===

Câteva fotografii de pe acolo ar fi mai mult decât bine-venite... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew.php?id=1869

andreieu
[29.07.15 00:27:01]
»

@amalia80 - Bună! Experiența neplăcută era de aştept deoarece hotelul este în cădere liberă. Am tot observat că serviciile oferite cum ar fi mâncarea, la care te aştepți la tot ce-i mai bun fiind gold all inclusive, sunt de cea mai josnică calitate. Nu cred că se va schimba ceva.

Unii vor ieftin şi de 4-5 stele şi pe urmă se plâng că au dat banii aiurea dar având în vedere locația în cauză, la prețul maxim - cel din vârf sezon - între 61 şi 65€, prețul este clar nejustificat. Presupun că motivul este pur şi simplu țeapa. S-au "îmbătat" cu apă rece când acum mult timp au primit clasificarea de 4 stele şi de atunci nu au lăsat la preț dar au lăsat serviciile.

Alege mai înțelept altădată pentru că e păcat!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
amalia80AUTOR REVIEW
[29.07.15 13:03:11]
»

@andreieu - Multumesc, cu siguranta data viitoare voi fi mai atenta! Cred ca problema este si de management. Faptul că la primire/ cazare, ești lăsat să-ți cari singur bagajele, deși era clar că având copiii mici ne-ar ajutat, demonstrează clar că nu se dorește ca măria sa clientul să fie mulțumit. Indiferenți, că doar banii sunt deja în cont!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
OannaDum*
[29.07.15 23:50:39]
»

@amalia80: si noi am facut aceeasi greseala ca dumneavoastra. Am luat biletele din ianuarie, maine e prima zi de cazare. Mai bine numai citeam ca m-am demoralizat de tot. Eu aveam fooarte multe asteptari. Curios e faptul ca agentia cu care am mai plecat si in alte tari mi l-au recomandat ca un hotel bun. Asteptam concediul asta, fiind primul alaturi de bebica al nostru. Cu siguranta voi posta si eu la intoarcere sa nu se mai pacaleasca nimeni

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
amalia80AUTOR REVIEW
[31.07.15 15:33:09]
»

@OannaDum - Poate voi aveți mai mult noroc. La noi au fost și cumulate: camerele, parcarea... Poate dacă aveam înțelegere pentru unul dintre ele ne-ar fi crescut considerabil confortul. A, fi poate aveți noroc să găsiți unul dintre cele patru mese pentru bebeluși libere!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
amalia80, andreieu, OannaDum*
Alte impresii din această RUBRICĂBerlin Golden Beach Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.058194875717163 sec
    ecranul dvs: 1 x 1