EXCELENT
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Ne-am continuat drumul către Oradea unde am ales cazarea la un hotel recent deschis: hotelul B4, clasificat la categoria de 3*.
Este situat pe strada Constantin Brâncoveanu la nr. 4; aproape de centrul istoric, cam 10 minute de mers pe jos.
Rezervări se pot face pe booking sau site-ul lor https://hotelb4. business. site
Hotelul este organizat astfel: la parter sunt recepția, 2 camere și restaurantul unde se servește micul dejun iar la etajele 1 si 2 sunt restul camerelor. Ținând cont de faptul că hotelul nu beneficiază de lift, cele 2 camere de la parter presupun că sunt opțiunea pentru persoanele cu dizabilități.
În funcție de componența familiei opțiunile pentru camere sunt variate: camera dublă standard, dublă king, triplă, studio sau apartament.
Camera dublă standard are suprafața de 19 m² iar cea king are 20 m². Dotările sunt similare, singura diferență este la dimensiunea patului. De menționat că aceste tipuri de camere beneficiază de balcon stil franțuzesc iar celelalte au balcon/terasă.
Noi am optat pentru camera king pentru care am achitat 260 lei pe noapte cu mic dejun inclus. Micul dejun este opțional și costă 30 lei de persoană.
Camera standard este 190 lei iar cea triplă 280 lei. Studioul și apartamentul sunt 350 lei și pot acomoda 4 persoane.
Pentru cei care vin cu mașina: există câteva locuri de parcare în curtea interioară plus mai multe în fața hotelului. Toate beneficiază de supraveghere video. Însă, în aceasta perioadă singurul inconvenient este că locurile din fața hotelului au fost "înlocuite" de un șanț datorită lucrărilor de modernizare efectuate de primărie pe acea stradă. Deci locurile nu mai sunt amenajate și se parchează paralel cu acea zonă delimitată. Bineînțeles că aceasta este un inconvenient minor și provizoriu.
Pentru fumători este amenajată în exterior o zona cu scaune și măsuțe.
Așa cum am menționat și mai sus, hotel este nou, deschis de aproximativ 2 luni. Totul strălucește, este foarte curat, încă se simte mirosul lemnului la dulap. Sunt odorizante atât în camere cât și pe holuri și la receptie.
despre SERVICII
Personalul este foarte amabil iar conducerea mereu atentă la nevoile clienților.
despre CAMERE & COND. CAZARE
Camera este organizata astfel: în holul de la intrare este un cuier cu 4 umerașe antialunecare iar alaturi un dulap cu rafturi. În interiorul acestui dulap este și un seif iar pe usa este montată o oglindă.
Am regasit tipul meu preferat de ferestre: cele pe toată înălțimea peretelui ????
In cameră sunt: măsuță de lucru cu un scaun, patul cu 2 noptiere, măsuță pentru bagaje, smart TV, minibar. Produsele din minibar (doze de Pepsi/ Mirinda/Mountain Dew, bere Heineken la sticla, apa plata/minerala) sunt contra cost iar din partea casei se ofera 2 pliculete de nescafe, 2 de ceai și zahăr.
Baia are cabină de duș spațioasă iar în interior are și un covoraș anti-alunecare. Exista feon iar consumabile am regasit câte 2 pliculețe de gel de duș, șampon și balsam de păr. Din punctul meu de vedere ar fi fost totuși necesare niște gel/săpun lichid și în varianta cu dozator. Noi ne-am cumpărat un gel de duș.
GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)
Micul dejun se servește între orele 8 și 10.
Sunt opțiuni variate: omletă, cremvuști, mini cârnăciori, salată de vinete, brânza, cașcaval, brânza topită, roșii, castraveți, salată verde, măsline, cereale, curmale, biscuiți, mini ciocolată, diverse fructe plus bineînțeles: suc, ceai și cafea. Referitor la cafea, se poate opta pentru espreso dar este contra cost: 6 lei.
LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI
Noi ne-am simțit excelent la acest hotel, consider că are un bun raport calitate-preț. Exceptând micul inconvenient cu parcarea (dar care este provizoriu) nu am nimic de reproșat.
Trimis de tripyy in 24.07.22 17:24:20
- A fost prima sa vizită/vacanță în ORADEA
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (tripyy); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 47.06241318 N, 21.91863140 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Bună recomandarea
-
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)
@webmasterX: da, poziționarea este ok!
Mulțumesc!
Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ”
— (1) la momentul publicării, în rubrica curentă nu existau impresii din anul curent sau anul trecut ;
— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.
Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.
(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)
@tripyy: Ma bucur sa citesc o recenzie privind acest hotel. Am auzit despre el de la unul dintre membri AFA si normal, am mers pe booking sa il vad, avand in vedere ca la inceput de octombrie as fi mers acolo pentru un eveniment sportiv, intre timp orasul Oradea a fost schimbat cu Baia Mare, asa ca a ramas doar ca proiect de viitor.
Eram convinsa ca va fi ok si ma bucur ca parerea ta este foarte buna, o sa il am in vedere pentru o vizita in Oradea.
Felicitari, votat cu mare drag.
Mă bucur că v-a plăcut hotelul...
Îl știu foarte bine și știu grija la detalii, curățenie și satisfacția clientului pe care o urmăresc zilnic proprietarii...
Și eforturile pe care le fac pentru asta.
Mie nu mi-a venit niciodată să cred cat de greu poate fi sa manageriezi un hotel. Cunoscand proprietarii și aflând de la ei eforturile pe care le fac, chiar am de acum un alt sentiment fata de hotelierii de bună credință.
@mishu: Mulțumesc pentru cuvintele de apreciere și pentru vot.
Da, la tarifele practicate în acest moment consider că este o variantă excelentă de cazare în Oradea.
Noi nu vom reveni curând în Oradea însă l-am recomandat tuturor cunoscuților.
@creivean: Da, am avut și eu ocazia să discut cu proprietarul și mi-a povestit între altele de întâmplările neplăcute pe care le-a experimentat cu unii turiști. Păcat că unii nu au respect pentru munca altora.
Am remarcat și eu interesul ca totul să fie în regulă și turiștii mulțumiți. Nu pot decât să îi urez mult succes.
Da, este greu să manageriezi un hotel. Sunt pasionată de domeniul turistic, am și atestat de agent de turism & ghid turistic dar "activez" în alt domeniu (marketing).
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)