ux121518 - Activitate pe AFA
1. Impresii publicate // 1 total
Total dezamăgită
Aug-2021Cu aceeași suma achitata, prietenii mei stau la Astera la lux! Dar eu nu am mai găsit camere libere
Cazarea a fost "aleasa" de cei de la agenția [... ]. Eu am platit pentru alt hotel și au virat banii către Perunika. Greșeală lor plătită de mine!
Drum de 8 ore cu autocarul. Doar [...] citește
total 1 articole încărcate de acest utilizator
2. Ecouri scrise // 2 total
04.08.21 09:03@Radusurcan: ce e greu de înțeles?! Am achitat o factura proforma la un hotel și factura fiscala am primit-o la alt hotel. Degeaba m-am dus să mă cert in agenție. Aveam de ales sa merg așa că sa nu pierd banii. Comisionul daca renunțăm era de 100%. Nu i-a interesat că era greșeala lor.
LA REVIEW Total dezamăgită - scris de ux121518 în rubrica Perunika Hotel
04.08.21 09:00@nicole33: E simplu. S-a verificat disponibilitatea la mai multe hoteluri. Au găsit 2: Perunika (fără transport) și Shipka (cu transport). Au emis 2 facturi proforme. Am achitat pentru Shipka deoarece aveam transport inclus. Când mi-au dat mail că rezervarea a fost confirmată am constatat cu [...]
LA REVIEW Total dezamăgită - scris de ux121518 în rubrica Perunika Hotel
Afișate 2 ecouri
3. Solicitări CMR trimise
Nu a trimis (încă) nicio Solicitare CMR.
4. Răspunsuri scrise
Nu a scris (încă) niciun RĂSPUNS
3. Solicitări OFERTE personalizate
Nu a trimis (încă) nicio SOL.OFERTĂ.