--- ? ---
DIN: pitesti
40-50 ani

lidia60 [@] AmFostAcoloUCENIC


ÎNSCRIS/Ă ÎN: 18.07.10 VIZUALIZĂRI: 537

Activitate pe AFA

1. Impresii publicate // 2 total

Buni gospodari

SCRIS ÎN: 23.08.10 21:11
RUBRICA: 2D Hotel [Neptun] (ex Dobrogea & Sulina)
SATISFACȚIE: 97.00%
Aug-2010hotel dobrogea - acelasi hotel curat, linistit, cu personal amabil, cazare imediata, prosoape schimbate zilnic, lenjeria la 2 zile, consumabile zilnic. Piscina super curata, muzica relaxanta. Bravo lor! Sper insa la Delta cand va fi de 4 stele - camerele sa fie un pic mai mari. citește

Insula / Un restaurant care respecta clientii

SCRIS ÎN: 18.07.10 15:59
RUBRICA: Unde mâncăm în Neptun?
SATISFACȚIE: 98.33%
Aug-20092 ani am servit masa la Insula si aveti dreptate, totul este OK! In plus, pt. cei care nu stiu cei ce sunt cazati la hoteluri din Neptun (Dobrogea, Sulina, Delta, etc. ) si au achitate si servicii de masa, optand sa manance la Insula (se poate si la Mediteraneo etc) beneficiaza din partea [...] citește

total 2 articole încărcate de acest utilizator

2. Ecouri scrise // 3 total

24.08.10 17:19Poze nu am, dar cele aflate deja pe site sunt de la camerele duble. Noi am avut o tripla, 1 pat matrimonial si 1 single, lampioanele sunt de ceramica nu din ratan, in rest seamana intre ele. Un minus pt. Dobrogea este ca nu au suport pt. rufe pe balcon, in timp ce la Sulina balcoanele sunt dotate [...]
LA REVIEW Buni gospodari - scris de lidia60 în rubrica 2D Hotel [Neptun] (ex Dobrogea & Sulina)
24.08.10 17:10sunt simple impresii si nimic mai mult. Eu am folosit acest site (si altele) pt. a-mi face o impresie despre o locatie pe care as putea sa o folosesc drept cazare intr-o destinatie de vacanta. Faptul ca de 3 ani merg pe litoralul nostru la sau inseamna ca ne-am simtit bine, ca am fost tratati cu [...]
LA REVIEW Buni gospodari - scris de lidia60 în rubrica 2D Hotel [Neptun] (ex Dobrogea & Sulina)
23.08.10 21:20revin cu impresii de la insula: curatenie, tacamuri curate, servire ireprosabila: ospatari calmi, prompti, cu respect fata de clienti. Cine serveste masa cu bonuri valorice au o reducere de 30-40%fata de preturile afisate in meniu. Un punct in minus-preturi f. mari la bautura.
LA REVIEW Insula / Un restaurant care respecta clientii - scris de lidia60 în rubrica Unde mâncăm în Neptun?
Afișate 3 ecouri

3. Solicitări CMR trimise

Nu a trimis (încă) nicio Solicitare CMR.

4. Răspunsuri scrise

Nu a scris (încă) niciun RĂSPUNS

3. Solicitări OFERTE personalizate

Nu a trimis (încă) nicio SOL.OFERTĂ.
    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre
  • AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

  • [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.039000034332275 sec