Poze Muzeele Berlinului / BERLIN — by Costi [pg. 1 / 2]

elimină filtrul FILTRU ACTIV: doar poze atașate articolului Muzeul German al Tehnologiei
P01 [JUL-2010] Singura parte păstrată din Anhalter Bahnhof, gara care se întindea pe aproximativ 5 km.
[50 PMA, +BONUS]
P02 [JUL-2010] În faţa muzeului, două poduri peste canalul Landwehr. Cel de deasupra este al liniei de metrou U1. Cel mai mic, pietonal, este podul Anhalter, ai cărui piloni sunt ai viaductului de cale ferată Anhalt, distrus de bombardamente.
[50 PMA, +BONUS]
P03 [JUL-2010] Clădirea Muzeului German al Tehnologiei, văzută de pe malul opus al canalului Landwehr.
[50 PMA, +BONUS]
P04 [JUL-2010] Clădirea de pe Möckernstraße, care adăposteşte Science Center Spectrum. În prezent este în extindere, aşa cum o dovedesc şi schelele din dreapta fotografiei.
[50 PMA, +BONUS]
P05 [JUL-2010] Pendulul lui Foucault, chiar la intrarea în Science Center Spectrum
[50 PMA, +BONUS]
P06 [JUL-2010] Experienţă de descărcări electrice în gaze la Science Center Spectrum. Pentru copii este o încântare.
[50 PMA, +BONUS]
P07 [JUL-2010] Experiment demonstrativ de descompunere a luminii, în Science Center Spectrum
[50 PMA, +BONUS]
P08 [JUL-2010] Module electronice tranzistorizate, cu care se poate construi, de către vizitatori, un aparat de radio, care funcţionează.
[50 PMA, +BONUS]
P09 [JUL-2010] Experiment pentru demonstrarea puterii de penetrare a radiaţiilor nucleare
[50 PMA, +BONUS]
P10 [JUL-2010] O fotografie "pour les connaisseurs": camera cu ceaţă, un detector de radiaţii nucleare.
[50 PMA, +BONUS]
P11 [JUL-2010] În secţia de navigaţie a Muzeului German al Tehnologiei. Model al unui vapor cu zbaturi, cu motor cu abur.
[50 PMA, +BONUS]
P12 [JUL-2010] Model al navei americane Clermont, construită de Robert Fulton, în 1807, după ce "luase lecţii" în Europa, cu un an înainte.
[50 PMA, +BONUS]
P13 [JUL-2010] Model al unei ecluze de pe numeroasele canale germane.
[50 PMA, +BONUS]
P14 [JUL-2010] Macheta unui şlep german, Wagrien, construit la Kiel, în 1879
[50 PMA, +BONUS]
P15 [JUL-2010] Modelul vasului transatlantic de pasageri Auguste Victoria, construit în 1889
[50 PMA, +BONUS]
P16 [JUL-2010] Epava unei barje folosite pentru transportul cafelei, singura de acest tip care mai există în lume. A fost scoasă la suprafaţă în 1986
[50 PMA, +BONUS]
P17 [JUL-2010] Un model de vapor, făcut din beţe de chibrituri.
[50 PMA, +BONUS]
P18 [JUL-2010] O corabie din sticlă, într-o sticlă ...
[50 PMA, +BONUS]
P19 [JUL-2010] Maşini de brodat, în secţia de industrie textilă
[50 PMA, +BONUS]
P20 [JUL-2010] Telegraf din 1880, folosit la căile ferate.
[50 PMA, +BONUS]
P21 [JUL-2010] O colecţie deosebită de telefoane din secolul al XIX-lea.
[0 PMA, fără bonus]
P22 [JUL-2010] Staţia de radio a postului RIAS, care a emis programe de radio în Berlinul de Vest, un fel de "Vocea Americii", doar că acea două programe de radio şi, din 1988 unul de televiziune
[0 PMA, fără bonus]
P23 [JUL-2010] O colecţie de tuburi electronice, sau, în limbaj popular, "lămpi", de fabricaţie germană
[0 PMA, fără bonus]
P24 [JUL-2010] Detectorul cu galenă, o piesă celebră la începuturile radiofoniei.
[0 PMA, fără bonus]
P25 [JUL-2010] Un aparat de radio, fabricat de firma germană Telefunken, în 1927. Avea trei "lămpi".
[0 PMA, fără bonus]
P26 [JUL-2010] Un alt aparat de radio, de data asta mai compact, fabricat de Telefunken în 1932
[0 PMA, fără bonus]
P27 [JUL-2010] Aparate de radio fabricate de firma Blaupunkt, în anii '30-'40
[0 PMA, fără bonus]
P28 [JUL-2010] Un magnetofon (o invenţie germană) din 1939, folosit în studiourile de radio
[0 PMA, fără bonus]
P29 [JUL-2010] Un precursor al casetofonului şi reportofonului cu bandă magnetică: un minimagnetofon portabil, din 1955
[0 PMA, fără bonus]
P30 [JUL-2010] Unul dintre primele modele de fonograf, de la începutul secolului al XX-lea
[0 PMA, fără bonus]
P31 [JUL-2010] Fonograf fabricat de firma Edison, în 1905
[0 PMA, fără bonus]
P32 [JUL-2010] Un alt fonograf, la care pâlnia este demontată. În dreapta, cutia cu capac albastru este cea în care se păstrau cilindrii, echivalentul discurilor de mai târziu.
[0 PMA, fără bonus]
P33 [JUL-2010] O staţie radio portabilă, funcţionând în ultrascurte (144 MHz), construită în 1962, de un radioamator german, al cărui indicativ este inscripţionat pe carcasă.
[0 PMA, fără bonus]
P35 [JUL-2010] Un televizor Telefunken, din 1937, cu diagonala tubului de 35 cm. Tubul este în carcasă, ceea ce se vede în partea de sus este imaginea lui în oglindă.
[0 PMA, fără bonus]
P37 [JUL-2010] Televizoare germane, fabricate în anii '50. La noi, prima emisiune de televiziune a avut loc la 30 decembrie 1956, ziua Republicii Populare Române. Cu 9 ani în urmă, Regele Mihai fusese forţat să abdice.
[0 PMA, fără bonus]
P38 [JUL-2010] Când în lumea civilizată televizoarele au devenit accesibile, ele erau dotate şi cu aparate de radio, precum cele din această fotografie.
[0 PMA, fără bonus]
P39 [JUL-2010] O cameră de luat vederi de televiziune, din 1952
[0 PMA, fără bonus]
P40 [JUL-2010] Primul sistem de televiziune, pus la punct de scoţianul John Baird şi alături prima fotografie transmisă cu acest siste, care avea doar 30 de linii. Pentru comparaţie, sistemele HDTV actuale au 1125 de linii.
[0 PMA, fără bonus]
P41 [JUL-2010] Masa de control a regiei de imagine într-un studio TV din anii '50
[0 PMA, fără bonus]
P42 [JUL-2010] Sistem de televiziune montat pe rachete, pentru dirijarea spre ţintă
[0 PMA, fără bonus]
P43 [JUL-2010] La intrarea în departamentul de istorie a căilor ferate din Germania, cu cele două statui, Ziua şi Noaptea, aflate iniţial pe frontispiciul gării Anhalt
[0 PMA, fără bonus]
P44 [JUL-2010] La intrarea în departamentul de istorie a căilor ferate din Germania, cu cele două statui, Ziua şi Noaptea, aflate iniţial pe frontispiciul gării Anhalt
[0 PMA, fără bonus]
P45 [JUL-2010] La intrarea în departamentul de istorie a căilor ferate din Germania, cu cele două statui, Ziua şi Noaptea, aflate iniţial pe frontispiciul gării Anhalt
[0 PMA, fără bonus]
P46 [JUL-2010] La intrarea în departamentul de istorie a căilor ferate din Germania, cu cele două statui, Ziua şi Noaptea, aflate iniţial pe frontispiciul gării Anhalt
[0 PMA, fără bonus]
P47 [JUL-2010] La intrarea în departamentul de istorie a căilor ferate din Germania, cu cele două statui, Ziua şi Noaptea, aflate iniţial pe frontispiciul gării Anhalt
[0 PMA, fără bonus]
P48 [JUL-2010] La intrarea în departamentul de istorie a căilor ferate din Germania, cu cele două statui, Ziua şi Noaptea, aflate iniţial pe frontispiciul gării Anhalt
[0 PMA, fără bonus]
P49 [JUL-2010] La intrarea în departamentul de istorie a căilor ferate din Germania, cu cele două statui, Ziua şi Noaptea, aflate iniţial pe frontispiciul gării Anhalt
[0 PMA, fără bonus]
P50 [JUL-2010] La intrarea în departamentul de istorie a căilor ferate din Germania, cu cele două statui, Ziua şi Noaptea, aflate iniţial pe frontispiciul gării Anhalt
[0 PMA, fără bonus]
P51 [JUL-2010] La intrarea în departamentul de istorie a căilor ferate din Germania, cu cele două statui, Ziua şi Noaptea, aflate iniţial pe frontispiciul gării Anhalt
[0 PMA, fără bonus]
P52 [JUL-2010] La intrarea în departamentul de istorie a căilor ferate din Germania, cu cele două statui, Ziua şi Noaptea, aflate iniţial pe frontispiciul gării Anhalt
[0 PMA, fără bonus]
P53 [JUL-2010] Modelul în miniatură al gării Anhalter
[0 PMA, fără bonus]
P54 [JUL-2010] Trenuleţe în miniatură, reproducând traficul de la Anhalter Bahnhof
[0 PMA, fără bonus]
P55 [JUL-2010] Trenuleţe în miniatură, reproducând traficul de la Anhalter Bahnhof
[0 PMA, fără bonus]
P56 [JUL-2010] Trenuleţe în miniatură, reproducând traficul de la Anhalter Bahnhof
[0 PMA, fără bonus]
P57 [JUL-2010] Un vagon de transport al deţinuţilor către lagărele de concentrare naziste
[0 PMA, fără bonus]
P58 [JUL-2010] Un vagon de transport al deţinuţilor către lagărele de concentrare naziste
[0 PMA, fără bonus]
P59 [JUL-2010] Un vagon de transport al deţinuţilor către lagărele de concentrare naziste
[0 PMA, fără bonus]
P60 [JUL-2010] Junkers Ju 52 şi alte avioane germane
[0 PMA, fără bonus]
P61 [JUL-2010] Junkers Ju 52 şi alte avioane germane
[0 PMA, fără bonus]
P62 [JUL-2010] Messerschmitt 109
[0 PMA, fără bonus]
P63 [JUL-2010] Motorul rachetei Saturn, fabricat la NASA, de vechea echipă germană, în frunte cu Werner von Braun
[0 PMA, fără bonus]
P64 [JUL-2010] Rocă selenară, adusă de misiunea Apollo 17
[0 PMA, fără bonus]
 
  • MO=

  • AiFostAcolo? »» Încarcă fotoAfișate [1 - 62] din total 64 FOTOGRAFII Muzeele Berlinului / BERLIN — by Costidoar poze atașate articolului Muzeul German al Tehnologiei
  • NOU! Toate pozele încărcate de Costi pe AFA

    • SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre
  • AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

  • [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.041337013244629 sec