Întrebare [în rubrica] Sunrise All Suites Resort

Info Sunrise

Trimisă în 29.01.17 16:14
autor dpavelGD [bucuresti]
» VIZUALIZĂRI: 2043

Buna ziua.

Va rog frumos sa-mi raspundeti la urmatoarele:

- cazarea se poate face inainte de 12.30, incat sa intram cu servirea pranzului?

- la camera usa se deschide cu cheie sau cartela?

- aerul conditionat este eficient?

- au fost probleme privind lipsa apei calde sau a consumabilelor (sapun, sampon, hartie igienica)?

- prosoapele si lenjeria la cat timp se schimba?

- recomandati rezervarea la restaurantul tematic?

- se poate lua apa plata in camera?

- mini barul din camera este gratuit, ce contine, cand se completeaza?

- sezlongurile de la piscina si plaja sunt de plastic cu saltele sau de aluminiu cu panza?

- la plecare dupa predarea cheii la receptie se taie bratara?

Inchei cu rugamintea sa-mi impartasiti din experientele dvs. cat mai obiectiv.

Multumesc.



Răspunsuri

salavatJR1r[29.01.17 18:01]

@dpavel: Buna ziua.

Voi incerca sa fiu cat mai obiectiv la intrebarile d-voastra. Din experienta Sunrise 2016, va pot spune urmatoarele, deci:

1. cazarea se poate face inainte de 12.30, incat sa intram cu servirea pranzului? - Daca camera rezervata e libera si curatata va poate caza inainte de ora 12 ziua, daca camera nu e inca pregatita, va pune bratarile, va ia ID, pasapoartele pentru inregistrare (care apoi vi le returneaza) si va trimite sa luati pranzul, bagajele le lasati in camera de bagaje (care e situata langa receptie).

2. la camera usa se deschide cu cheie sau cartela? - Usa se deschide cu cheie, daca o pierdeti platiti 50 euro.

3. aerul conditionat este eficient? - Da este eficient, daca aveti cazare in apartament, fiecare camera are cate un aparat de aer conditionat.

4. au fost probleme privind lipsa apei calde sau a consumabilelor (sapun, sampon, hartie igienica)? - Nu au existat probleme cu asa ceva, se completeaza aproapre in fiecare zi cu sapun, sampon, hartie igienica si cantitatea lor e in dependenta de cate persoane sunt cazate in apartament. Apa calda e non-stop.

5. prosoapele si lenjeria la cat timp se schimba? - Prosoapele se schimba in fiecare zi, daca le lasati jos pe podeaua din baie. Lenjeria se schimba o data la 3 zile.

6. recomandati rezervarea la restaurantul tematic? - Restaurantul tematic e italian, se serveste paste, pizza si lazania, il recomand cu placere, mai exista rezervare de cina tematica la terasa din mijlocul lacului, acolo meniul e barbecue si shaorma, pe care nu l-am folosit deoarece nu suntem amatori de kebaburi.

7. se poate lua apa plata in camera? - Se poate lua in camera, in pet de la dozatoarele cu apa plata, situate langa baruri si in restaurantul principal.

8. mini barul din camera este gratuit, ce contine, cand se completeaza? - Minibarul nu este gratuit, nu l-am folosit, din cate stiu contine: apa plata, sucuri, bere.

9. sezlongurile de la piscina si plaja sunt de plastic cu saltele sau de aluminiu cu panza? - Sezlongurile de la piscine sunt de plastic cu saltele, sezlongurile de langa lac sunt din lemn cu saltele, sezlongurile de la plaja sunt din aluminiu cu panza de plastic. Toate sezlongurile sunt gratuite.

10. la plecare dupa predarea cheii la receptie se taie bratara? - La plecare dupa predarea cheii nu se taie bratara, daca e ora pranzului, luati pranzul, plus puteti sa mai serviti sucuri, bere la barurile resortului pana plecati acasa.

Sper ca va folosi informatiile date.

O zi buna.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2100 PMA (3 voturi)

dpavelGDAUTOR SOL[29.01.17 19:56]

@salavat: Multumesc foarte mult pentru informatiile detaliate. Vacante frumoase!


ceasornicarulPA1r[29.01.17 21:55]

Salut, pe scurt:

- am ajuns la ora 14, am preferat sa luam pranzul in ultima zi.

- daca nu ma insel am avut cartela.

- a. c. nu a fost folosit am avut rezervare la sfarsitul lunii Mai.

- apa calda si consumabile fara probleme.

- lenjeria la trei, patru zile, prosoapele zilnic.

- restaurantul tematic, sincer nu stiu sa existe.

- se pot aduce apa si orice alimente in camera.

- minibarul este utilat la inceput de sejur cu bauturi free, probabil la completare contra cost.

- sezlongurile sunt din plastic cu saltea.

- nu este taiata bratara.

P. S. am postat impresii la rubrica aferenta hotelului

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1750 PMA (3 voturi)

dpavelGDAUTOR SOL[29.01.17 22:06]

@ceasornicarul: Multumesc pentru informatii. Vacante frumoase!


ceasornicarulPA1r[30.01.17 01:00]

@dpavel: Multumesc la fel, toate cele bune.


florentina123JR1r[05.02.17 10:41]

@dpavel:

Buna ziua

Referitor la intrebarile dumneavoastra:

cazarea se poate face inainte de 12.30, incat sa intram cu servirea pranzului? Da, am ajuns in jurul orei 12, camera a spus ca este gata, ne-au pus bratarile si ne-au invitat ca la ora 12,30 sa mergem la masa. Intrarea se face in mod normal cu cina, dar se accepta atat intrarea cu pranzul, iar in ultima zi bratarile nu se taie si se poate servi si pranzul, doar camera trebuie eliberata pana la ora 12. Un gest de ospitalitate din partea Sunrise.

- la camera usa se deschide cu cheie sau cartela? Usile sunt metalice si se deschid cu cheia.

- aerul conditionat este eficient? In fiecare camera si living exista aer conditionat, in momentul sosirii toate erau pornite si sunt eficiente. Se pot regla si pe caldura.

- au fost probleme privind lipsa apei calde sau a consumabilelor (sapun, sampon, hartie igienica)? Nu exista probleme privind apa calda, fiecare apartament are propriul boiler, doar daca lasati apa calda sa curga la nesfarsit aceasta se termina pana la o noua reincalzire a apei din boiler, boiler care este de capacitate mare si pentru un consum normal nu sunt probleme. La sosire pentru fiecare client sunt puse sampon, gel de dus, sapun, hartie igienica, sunt aduse altele pe masura conumului, hartie igienica chiar in excess.

- prosoapele si lenjeria la cat timp se schimba? Zilnic prosoapele daca este cazul, lenjeria la 3 zile, pe langa prosoapele din bai am avut prosoape intr-un cos in camere, multe dintre ele nefolosindu-le niciodata.

- recomandati rezervarea la restaurantul tematic? Aici nu va pot da informatii, nu l-am utilizat, in restaurantul principal sunt atatea bunatati, pe care le puteam alege singura si in cantitatea dorita incat nu am facut rezervare la restaurantul tematic.

- se poate lua apa plata in camera? Se poate lua fara nici o problema, puteti lua si fructe si bere la pahar sau vin, sunt gazde dragute, nimeni nu spune nimic.

- mini barul din camera este gratuit, ce contine, cand se completeaza? Da, este gratuit, este un pachet de bun venit pentru fiecare client si contine bere, apa plata, sucuri atat la cutie cat si la pet, mai aveti tot din partea casei pliculete cu cafea si ceaiuri, aceste pliculete vi se reinnoiesc la 2-3 zile, dar puteti sa va luati linistiti din restaurant, sunt ceaiuri foarte bune si sa le fierbeti in camera cu fierbatorul din dotarea camerei.

- sezlongurile de la piscina si plaja sunt de plastic cu saltele sau de aluminiu cu panza? Sezlongurile de la piscina sunt din plastic, altele din lemn in special in zona piscinei ecologice, au saltele, iar cele de la plaja sunt din aluminiu cu un material din plastic, dar sunt comode.

- la plecare dupa predarea cheii la receptie se taie bratara? Bratara nu vi se ia, va ramane amintire, eu zic ca o aminitire placuta dintr-un complex impresionant, cu oameni primitori, politicosi si serviabili asa cum este Sunrise.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

dpavelGDAUTOR SOL[05.02.17 12:10]

Multumesc frumos Florentina.

Vacante frumoase!


florentina123JR1r[05.02.17 15:57]

@dpavel: Multumesc. La fel. La Sunrise chiar a fost o vacanta excelenta!


salavatJR1r[05.02.17 18:35]

Eu zic ca se merita o vacanta cu familia la acest resort. Sunrise e locul unde te relaxezi in liniste fara prea multa galagie specifice resorturilor mari.


  • [9] total răspunsuri, până acum
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.68848204612732 sec
    ecranul dvs: 1 x 1