Dezamagire
cum trebuie sa procedez, ca sa-mi spun oful?
am achizitionat pachetul de paste la Club Viva, si cu 2 zile inainte de plecare am fost anuntati ca nu se mai deschide hotelul.
Multumesc
Răspunsuri la întrebare
Ati platit un avans sau intreaga suma?
Hotelul nu v-a oferit nici o alternativa?
am platit intreaga suma.
ba da ni s-a oferit alternativa, dar la 60 km distanta de hotel. si diferenta de km tot pe banii nostri.
nu mi se pare ok sa iei o astfel de hotarire in ultima clipa.
cred totusi ca suntem un caz fericit, si nu ne-am trezit in fata hotelului incuiat.
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
Aveti posibilitatea de a refuza daca oferta lor nu va este pe plac si sa cereti returnarea banilor pentru sejurul achitat integral.
Rezervarea ati facut-o direct la hotel sau printr-o agentie de turism?
Aveti o factura care sa ateste plata acestui sejur?
Pe site-ul agentiei partenere se specifica data cand hotelul primeste prima serie de turisti (intrarea pe 03 mai!)
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
Rezervarea am facut-o printr-o agentie, si normal ca am factura.
Problema mea e legata de cei care au hotarit sa nu deschida hotelul. Din punctul meu de vedere nu este corect fata de cei care au achizitionat pachetul de paste, sa fie lasati sa se bucure sa-si faca vise si planuri, ca intr-un final sa aiba o mare dezamagire si poate sa-si schimbe parerea (in rau) despre tot turismul bulgar. Cu toate ca nu trebuiesc toti bagati in aceeasi oala...
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
Din cate stiu, Viva Club nu a trimis oferta catre agentii cum ca ar primi clienti de Paste.
E posibil ca intreaga "poveste" sa fie datorata EXCLUSIV AGENTIEI de la care ai cumparat sejurul! Sa nu se fi hazardat cei de la agentie oferind locuri la Viva Club fara sa aiba contract cu hotelul (ptr *aceasta* perioada, de Paste)
Cu atat mai mult avand in vedere alternativa care ti-a fost oferita - la 60 de km!! -- de obicei, hotelurile care se "razagndesc" tin foarte mult la obrazul lor si incearca sa propuna clientilor alterative apropiate si - de obicei - MAI CONVENABILE, la un hotel *superior* din pdv al conditiilor si pretului.
O alternativa la 60 de km imi miroase a 'alternativa propusa de AGENTIE' si nu a una propusa de HOTEL.
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
Nici noua nu ne-a mirosit bine. Tocmai asta a fost si motivul pentru care nu am acceptat oferta lor.
In schimb am achizitionat al pachet la alt hotel, dar tot prin acelasi tour operator.
M-ati pus pe ginduri deja. Sper sa nu am surprize si la cel de-al doilea hotel.
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
Sunt de parere ca intr-adevar agentia este cea care s-a aruncat cu capul inainte. Cred ca te poti convinge de asta daca trimiti un mail direct la hotel (e adresa pe site-ul lor) si ii intrebi cand isi "deschid portile" sau ceva de genul asta.
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
nu cred ca trebuie sa fiti dezamagiti pentru ca acest lucru se intimpla in mod fracvent. hotelurile incearca sa deschida de paste ori de 1 mai dar , intrucat nu sunt cereri suficiente , un minim necesar , nu mai deschid . nimeni nu poate pierde bani . hotelul viva este un hotel foarte bun dar departe de plaja si atunci majoritatea celor ce merg de paste la bulgari achizitioneaza hotelurile de linga plajaastfel ca cele de genul viva nu gasesc suficienti clienti pentru deschidere.oricum ar fi bucurati-va de viata , sa fiti sanatosi si sa aveti PASTE FERICIT
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
SCRIE UN RĂSPUNS
- Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
- Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec