Întrebare [în rubrica] Grand Hotel Varna Hotel

Calitatea serviciilor in Grarna Hotel Varna

Trimisă în 13.07.12 00:48
autor CRISTELCH [Bucuresti]
» VIZUALIZĂRI: 2913

As vrea sa stiu de ce punctajul oferit de catre vizitatori este atat de variat...

Se ridica la inaltimea celor 4 stele plus sau nu?

Urmeaza sa ajungem in perioada 1-5 august 2012 si as vrea sa ma pregatesc sufleteste



Răspunsuri

hlliSR1r[13.07.12 07:17]

@CRISTEL, am fost in iunie anul trecut la GHV, un grup de 6 adulti si un copil de 14 ani si toti ne-am simtit bine.

Locatia este buna, pe malul marii. Este un resort cu destule facilitati. Ai posibilitatea de a alege locul de srvire a mesei. Ai restaurant si bar pe plaja. Locuri de parcare, gratuite, sunt destule si masina mi se pare ca este in siguranta deoarece se intra si iese doar pe la bariera in resort. Sezlongurile si umbrelutele sunt gratuite pe plaja si la piscina. Curateniea in camera si schimbul de prosoape s-au facut zilnic. In camera sunt halate de baie. Prosoapele de palja se pot lua fata taxa suplimentara. Privitor la mancare si cei mai pretentiosi tot au gasit ceva pe gustul lor.

Asa a fost anul trecut..... Am citit pe AFA ca serviciile de anul acesta la GHV lasa de dorit.

Sa ai o vacanta frumoasa !!!!!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

smuki dog*SV1r[13.07.12 08:20]

Eu am fost in 2010. Categoric nu este hotel de 5*, dar in 4 l-am putea incadra . Cazarea si mincarea sunt similare cu cele din Grecia la hotel de 3* plus in sensul ca este suficient de variata . ( fiecare cu clasificarea lui ) Avind in vedere raportul calitate pret, mie mi s-a parut OK .Ce mi-a placut este gradina ff mare unde poti sta la piscina daca nu te duci la mare .

Sa ai zile frumoase !

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Nicoleta99*SV1r[13.07.12 09:21]

Eu am fost in perioasa 28:06-05:07 si a fost minunat! Se ridica la inaltimea celor 5 stele pe care le are ! Serviciile sunt grozave , atat pentru copii , cat si pentru cei mari ! Animatorii-minunati , mancarea-cam putina, dar variata si delicioasa , imprejurimile-grozave , camerele-curate ,moderne , piscinele- incalzite , cu apa minerala , curate ...si pot continua ! Ideea este ca e foarte frumos ! Noi in prima zi am fost cam dezamagiti , deoarece nu deslusisem toate facilitatile si nu stiam unde putem manca si altele , dar din a doua zi , ne-am simtit minunat!

Sincer , noi am avut un concediu reusit , de 5 stele !

Sper sa ai vreme buna si iti doresc un concediu reusit !

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

gogasorinelSV1r[13.07.12 11:23]

Nicoleta 99 cred ca ai fost pt,prima data la Grand hotel VARNA de ai fost asa de incantata eu am fost si anul trecut dar a fost mai bine dar anul acesta total dezamagiti de la mancare reciclata si stricata la personal scarbiti de romani eu am fost in perioada 18-25.06.2012 merita 4 stele

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Nicoleta99*SV1r[13.07.12 13:11]

@gogasorinel: da , am fost pentru prima data la Grand hotel Varna , dar nu pentru prima data in Bulgaria. Am mai fost si In Albena si in Nisipurile de Aur si intr-adevar in Albena a fost mult mai multa mancare decat aici ! Dar , in Nisipurile de Aur a fost mai rau , tot din punct de vedere al mancarii , si am fost la 4 stele , iar in Albena la 3 stele . Dar , aici , la Grand hotel Varna , a fost cel mai bine dintre hotelurile Magnolia Standard ( Albena ) si Helios Spa ( Nisipurile de Aur ) . Inseamna caa fost nemaipomenit anul trecut , de a fost mai bine ca in acest an .

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Dan FlorariuGD1r[13.07.12 13:40]

Salut,eu am fost in iulie 2010(7 nopti) si iunie 2011 (10 nopti) si pot sa-ti spun ca as mai merge inca o data.Comentariul facut de "hlli" este real si complet.Anul acesta am incercat altceva-BYALA BEACH RESORT(citeste review-ul).Cred ca ai facut o alegere buna.Concediu placut si vreme buna.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

FloriaPR1r[14.07.12 14:49]

Hotelul a meritat cu siguranta 5 stele in anii 70 cand a fost construit- receptie spatioasa, potrivita pentru tot felul de evenimente, camere foarte mari,piscina interioara cu apa calda,piscina exterioara mare si parcul inconjurator frumos amenajat. In prezent, clar nu se ridica la nivel de 5 stele din punct de vedere al serviciilor oferite, poate si 4 este putin cam mult. Am fost in Bulgaria la hoteluri de 4 stele mult mai bune decat Grand Hotel Varna, este adevarat si mai scumpe-Club Evrika in Sunny Beach, Arabella, Bolero si Obzor Beach&Izgrev in Nisipurile de Aur, Kaliakra in Albena...

Am fost la Grand Hotel Varna in 2010, la inceputul lunii iunie si am petrecut un concediu placut, este adevarat ca fiind inceput de sezon, complexul nu era foarte aglomerat. Daca aveti copii mai mici parcul este un mare avantaj, este multa umbra si diverse locuri de joaca pentru cei mici frumos amenajate, piscinele si sala de fitness sunt la inaltime, mancarea nu este insa punctul forte al acestui complex.

Deci,nr. de stele nu este intotdeauna relevant. Noi am fost anul acesta la Berlin Golden Beach de 4 stele, in Nisipuri, cu impresii foarte bune in anii trecuti iar in acest sezon este un dezastru.Am reusit insa sa ne mutam la Obzor Beach& Izgrev, tot de 4 stele, tot in Nisipuri dar cu servicii foarte bune, fara repros din punctul meu de vedere.

Vacanta placuta!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

maryogreekJR1r[14.07.12 21:13]

eu am fost anul trecut in septembrie si am stat 7 nopti, anul acesta merg tot in septembrie dar 10 nopti, a fost ok si foarte frumos, am avut un concediu placut, o noapte am petrecut cu d-l Ontanu(primar sect. 2) ocazie cu care am sarbatorit ziua mea si o seara romaneasca organizata de acesta, concursuri intre orase din Bulgaria cu festivitate de premiere si artificii, petrecere la piscina pana dimineata tarziu , mancare multa si diversificata, bautura nonstop, fructe si inghetata pe saturate si multe altele, concediu placut si astept impresii.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

essib*GD2r[16.07.12 10:32]

Am fost la GHV impreuna cu familia in luna iulie 2011 si am stat 10 nopti.

Evident, ca tot omul care vrea sa-si cumpere un concediu bun, am achitat inca din luna februarie (cu reducerea aferenta pt. early booking) acest sejur. Am crezut ca am cumparat un sejur de 10 zile la un hotel de 5 stele, asa cum era prezentat. Nu conta ca era in Bulgaria, cu banii pe care i-am dat pe acest sejur puteam merge foarte bine si in alte destinatii.

Te intrebi de ce punctajul oferit de catre vizitatori este atat de variat?

Cred ca parerile difera mult in functie de modul in care fiecare percepe:

-gradul deconfort si curatenie in raport cu cotatia declarata a hotelului in care se cazeaza

-nivelul de prezentare si acordare serviciilor

-structura, compozitia si prezentarea alimentelor servite

In opinia mea, din urmatoarele motive:

Hotelul este construit in jurul anilor 70, pe atunci poate ca era unul modern, grandios. In prezent a fost renovat si reamenajat, se vede acest lucru. Dar cu nici un chip nu arata ca un hotel de 5 stele, cine merge acolo va constata la fata locului.

1) Cazare

In ceea ce ne priveste, am fost cazati intr-o camera in care mocheta era foarte murdara din motiv de utilizare cat si patata. Camera era mare, dar mobilierul vechi si intretinut cat se poate. Comodele de la pat au avut odata radio, oricum aratau ca de pe vremea bunicii. Dulapul de haine, era singura piesa de mobilier noua, cu usi culisante, dar care se blocau.

Balconul este spatios dar era vopsit doar partial si arata urat. In balcon exista o masa cu doua scaune din plastic si un uscator de rufe, pe ici colo putin ruginit.

Usa de acces in baie arata urat, in partea de jos avea furnirul umflat si cojit. Baia este dotata cu cada care are o masca dintr-un material plastic. Aceasta masca era mobila, nu era fixata bine in locul ei. Ceea ce m-a deranjat in mod profund este ca baia este pardosita cu gresie cu suprafata lucioasa. In situatia in care aceasta este uda poti sa aluneci si sa patesti un accident, de accea noi am pus de fiecare data un prosop ca sa nu alunecam. Acest fapt mi se pare o lipsa de responsabilitate pe care conducerea hotelului o arata fata de posibilele pericole la care ii expun pe turisti.

Prosoapele NU se schimbau zilnic, asa cum s-ar cuveni pentru un hotel care are afisate le loc vizibil cele 5 stele. Se schimbau doar la cerere, pe baza de bacsis.

2) Servicii

GHV este dotat cu:

- doua piscine: una exterioara cu apa rece, mare, bine intretinuta, si una interioara, cu apa calda (termala), ambele cu orar de utilizare a piscine si cu personal de supraveghere. Aceste piscine au fost in totalitate pe placul nostru.

- baruri: barul de la piscine exterioara, lobby bar, cu bauturi alcoolice locale, marca Savoy, apa sucuri, coctailuri, cafea, etc.

- restaurante:

a) Belle Epoque (cel principal al hotelului) unde am servit masa de obicei pe baza de self-service;

b) restaurantele Italian, Chinezesc, Barbeque, cu specific pescaresc, unde trebuia sa faci rezervare de dimineata pentru seara respective;

c) terasa pe malul marii.

Despre mancare propriu zis este greu de comentat deoarece fiecare are propriile gusturi. Desigur, mancarea nu era exact cea care ar trebui sa se gaseasca intr-un restaurant de 5 stele.

Ceea ce pot spune este ca noi am preferat restaurantul Belle Epoque, unde am putut manca pe saturate. Existau in permanenta la pranz doua sau trei feluri de ciorbe/supe, diverse mancaruri gatite, carne la tava, salate, prejituri, fructe, dimineata si seara diverse preparate, salate.

Pe durata sejurului nostru au fost seri cu peste, cu gratar, cu paste, etc.

Vezi Concediu de odihna pentru 'odihna'

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

webmaster10[16.07.12 11:38]

@essib: Iti propun sa copiezi cele scrise mai sus (copy-paste)si sa initiezi un review la rubrica GHV, unde poti nota serviciile de care ai beneficiat. Notele sunt foarte importante, deoarece participa la media hotelului, fiind un reper important pentru alegerea acestei destinatii de vacanta. Multumesc.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

nastratinUC1r[16.07.12 22:23]

mai bine mai mergi 70 km pana la sunny beach daca nu vrei sa fii dezamegita si nu ti-ai luat bilet.


florentinamCH[30.07.12 15:02]

nu se ridica la 5stele.poate cu indulgenta 4.masa foarte proasta servicii proaste


  • [12] total răspunsuri, până acum
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.031038999557495 sec
    ecranul dvs: 1 x 1