Nedumeriri
In luna august vrem sa mergem si noi acolo si din cate am citit pana acum nu am inteles ceva concret referitor la masa. E nevoie sa suplimentam?
Noi mergem cu copii si vrem sa fim pregatiti pentru orice "surpriza".
La capitolul desert cum stau? Inghetata?
Daca cineva a fost acest an si vrea, rog mult sa lase un nr. de telefon.
Multumesc!!!
Răspunsuri la întrebare
Buna ziua,
Masa este indestulatoare, asa cum am scris, numai ca prin comparatie cu Nessebar, de exemplu (Festa Panorama), este mai putin diversa si cu mai putina carne. Dar e proaspata. Diminetile sunt foarte monotone (nu stiu care este situatia acum). Eu personal nu m-am avintat la salamuri, nu sunt mare amatoare si nici la prajituri de tip Fornetti, asa ca m-am "ghiftuit" cu oua, lapte, cereale si brinza. N-am facut nici un fel de herpes sau toxinfectie alimentara si nici altii nu s-au plins. Totul era foarte curat.
Inghetata gasesti la ora 16, la bufetul de la barul de la piscina, iar prajituri, in rest vreo doua, trei feluri.
E posibil ca in plin sezon sa creasca diversitatea.
Fructe sunt suficiente si diverse.
Una peste alta: nu foarte diversa, dar proaspata si indestulatoare.
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
@dorelina,
Daca vreti ceva cu chiar eco (adica natural, curat si adevarat) mergeti fara grija!
Astept impresii dupa. Concediu placut!
Daca nu ati luat inca biletele mai bine renuntati. Daca nu, plecati cu masina plina cu mancare si apa, mai ales daca aveti copii. Teoretic toate camerele au frigider, dar am inteles ca sunt si fara.
@E69: Multumesc mult pt.raspuns. Din pacate am luat deja biletele. Vom tine cont de sfaturi.Multumim !
@dorelina: Atentie, dupa 11 iulie s-au schimbat - nu se stie de ce - in rau, iar plangeri au fost destule! Eu personal am scris atat la agentie, cat si pe site-ul lor. Momentan n-am niciun raspuns, dar nu ma dau batut. La urma urmelor, sunt consumator european si am drepturi, iar asta nu-i un simplu slogan.
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
@misu71: Multumesc pt raspuns. Sunt extrem de ingrijorata. Imi pare rau pentru toti cei ce au avut de suferit si sper din suflet ca pana in 15 august sa se remedieze oarecum aceste probleme.
Foarte rau ca s-a intâmplat aşa. Am văzut comentariile în succesiunea lor şi am încercat să înţeleg de ce s-a ajuns la asemenea situaţie. Ori li s-a urcat la cap, ori se poartă bine cu turiştii la început ca să primească comentarii pozitive şi pe urmă nu le mai pasă ce se întâmplă.
În iunie nu ne-am izbit de problemele acestea (vezi impresii), ca dovadă că şi restul turiştilor din perioadă au comentat pozitiv.
Patronului, că am înţeles că e unul singur, i-au scăpat lucrurile de sub control. Păcat, ei pierd... Şi noi pe lângă el
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
De pierdut o sa piarda sigur. M-am adresat in scris, atat agentiei, cat si celor de la Topola. Nici unii, nici altii nu s-au invrednicit cu vreun raspuns. Tipic. Din fericire, mai exista si ANPC pe lumea asta...
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
@misu71: Mult succes! Sa speram ca vor proceda asa majoritatea celor "pacaliti" si poate se va schimba ceva, macar gandirea celor ce vor sa se imbogateasca pe spatele celor ce muncesc un an pentru a-si permite o saptamana de concediu.
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
Pentru linistea viitorilor turisti, atat agentiile colaboratore cat si conducerea resortului ar trebui sa intervina sa isi spuna punctul lor de vedere, nu ?????
Poate nu strica o mica informatie pentru toti cei care nu vor sa se mai lase pacaliti de unele cefe groase de la sud de Dunare: Comisarul European pentru consumatori este o bulgaroaica si numele ei este Meglena Kuneva.
Ma cam indoiesc ca i-ar face placere sa afle cam cu ce se ocupa unii dintre conationalii sai, dar daca reuseste cineva sa faca rost de adresa de e-mail a acestei doamne, as ramane recunoscator.
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
Corect si cinstit, pentru ca ei fac contractele la inceput de an, agentile trebuie sa ia atitudine. Eventual sa le puna in vedere ca nu le mai trimit turisti. Oricum turistii romani sunt de pondere.
Dar repet, pacat, acolo, in conditii normale si la dotarile pe care le au, poti sa petreci un concediu foarte odihnitor, mai ales daca esti amator de liniste si natura.
In iunie s-a apropiat de foarte bine. Dar eram putini si totul era la inceput. Mai era o familie de romani care venea al treilea an si erau foarte incintati. Dar au venit an de an in iunie.
Pentru noi a fost prima data.
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
La adresa ec.europa.eu/publications ... /move/64/en.pdf se afla o brosura editata de Comisia Europeana, in care se scrie negru pe alb (pagina 12) ca "in cazul in care vacanta dvs. nu corespunde celor promise in brosura, touroperatorul trebuie sa va ofere o compensatie". Sper ca am oferit suficienta "munitie" celor interesati.
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
Intamplarea face ca pe comisarul european pentru consumatori il (de fapt o) cheama Meglena Kuneva si e bulgaroaica. Daca agentia persista in tacere, am de gand sa fac rost de adresa de e-mail (oficiala, evident) a acestei doamne si sa o informez cu privire la magariile conationalilor dumneaei. Poate ca si ANPC-ul va fi interesat.
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
@misu71: Oare nu acesta sa fie si "motivul" pentru care isi permit sa ofere astfel de "sejururi" ????...considerand ca au o oarecare protectie?????
(scuze, dar acum gandesc "romaneste")
Stiu si eu... ? Ma gandesc ca, atunci cand ajungi la un asemenea nivel (ma refer la persoana respectiva) nu mai tii cont de natiunea careia ii apartii si incerci sa dai tot ce poti pentru cetateanul european din impozitele caruia tu, comisar european, iti iei salariul.
Pana una-alta, am mai scotocit nitel si am gasit o pagina Web care, cred, poate fi interesanta: ec.europa.eu/dgs/health_c ... ox/index_en.cfm
Este pagina de solicitari de informatii (si de reclamatii, cred) a Directoratului General pentru Sanatate si Consumatori. Daca nu primesc ASTAZI un raspuns de la agentie, am sa folosesc personal aceasta pagina si va tin la curent cu ceea ce am aflat.
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
@misu71: Da, asa ar trebui sa se gandeasca, mai ales cine ocupa un astfel de post, dar.... . Totusi , sa speram ca situatiile se vor remedia . MULTA , MULTA BAFTA !!!
Asteptam noutati !
Sper sa nu fim fortati de imprejurari sa facem si noi demersuri, plangeri, etc, dar cu siguranta eu as incepe cu agentia. Consider ca in fata mea, primii vinovati sunt ei, cei care mi-au vandut "pachetul", ca lantul e compus din "n" zale.... asta e drept. Ar trebui sa fie f. bine interesati de ceea ce vand, la ceea ce ei fac reclama,la gradul de satisfactie al clientilor lor.
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
@misu71: poţi încerca pe pagina de "Contact" a saitului ei oficial.
Doar că NU mai este comisar european.
@Dragos: multumesc de info, este chiar foarte util, am vazut si eu ca in pagina directoratului general pentru consumatori apare un oarecare John Dalli, daca nu ma inseala memoria.
In alta ordine de idei, am ajuns pe la agentie, spre lauda lor erau foarte ingrijorati de ce se intamplase, oricum i-au sters pe cei de la Topola de pe lista, iar directorul agentiei e deja in Bulgaria (nu stiu si nu cred ca expres pentru asta). Pentru inceput, atitudinea lor e pozitiva. Astept revenirea directorului agentiei din Bulgaria, mi s-a promis ca voi fi contactat, va tin la curent.
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
@misu71: sunt direct interesata de ce va intampla cu locatia asta... in cateva zile plec acolo... am inceput sa am indoieli, daca sa mai merg sau nu... sejurul l-am achitat acum mai bine de o luna cand toate review-urile erau favorabile... oare se vor indrepta lucrurile? vor reveni la normal?...
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
@bubusa: Buna ! Sunt si eu exact in aceeasi situatie. Sper se fi luat atitudine in urma reclamatiilor si situatia sa se fi indreptat. Va rugam sa ne dati de stire daca aveti alte informatii. Nu vrem sa ne supunem copiii riscurilor. Va dorim vacanta placuta si fara probleme!!!
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
@dorelina: si eu sper sa se fi luat atitudine... noi mai mergem impreuna cu o famile... suntem 2 familii... mai exact 4 adulti si 3 copii dintre care unul are doar 7 luni... cred iti imaginezi ce stres am... nici nu vreau sa ma gandesc ca riscam sanatatea celor mici cu buna stiinta... sunt "lipita" de computer astept comentariile voastre... vesti bune in principal.
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
La fel si eu, in ceea ce priveste ingrijorarea. La noi sunt 3 copii (13,5 si 2 ani), dar varsta nu conteaza cand e vorba de sanatate. Speram sa inceapa sa apara mesaje favorabile, linistitoare. Desi am inteles de la agentie ca vom avea si o mica bucatarie, cu plita electrica si cuptor, frigider, ..., dar din mesajele anterioare am descoperit ca nu prea e asa, si in acest caz, ingrijorarea creste, suntem lipsiti si de posibilitatea de a pregati cate ceva.....
Problema e ca am ales allinclus, platind destul de substantial acest fapt, tocmai pentru a fi scutiti de stresul si grija pregatirii si taman peste asta am dat.....
Eu sper si doresc tuturor ca totul sa se fi remediat, sa fi foat doar o problema temporara..., si sa avem cu totii o vacanta linistita!!!
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
@dorelina, bubusa: Eu unul intentionez sa ma adresez agentiei din Bulgaria care a platit concediul (e un intermediar, alaturi de agentia din RO), specificandu-le inclusiv ca baietii de la Topola n-au binevoit sa-mi raspunda la reclamatie, pentru ca agentia din BG sa sesizeze OPC-ul lor in acest sens. Eu intentionez sa obtin si niste despagubiri.
Sfatul meu sincer este: anulati, cat mai puteti! Iar daca nu puteti, INCHEIATI OBLIGATORIU ASIGURARE MEDICALA si, in plus, luati-va furazolidon (e excelent pentru diaree), iar pentru copii nurofen sau alte antifebrile mai puternice (uneori, toxiinfectiile alimentare sunt insotite si de febra).
Scuze ca sunt atat de direct, dar e mai bine sa fiti preveniti decat sa aveti surprize!
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
@misu71: Multumim mult pentru sfaturi. Din pacate nu mai putem anula ca pierdem toti banii. Mergem la risc. Dorim ca dumneavoastra, prin sacrificiul ce l-ati facut, sa rezolvati aceasta problema si altii sa nu mai treaca prin situatii similare. Multa BAFTA !!!
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
@misu71: asa cum a spus si dorelina n-avem cum sa mai anulam... multumim pt sfaturi... la medicamentatie pt febra si pentru deranjamente stomacale m-am gandit si eu... sunt deja pe lista bagajului... sper sa nu le folosesc...
iar in ceea ce priveste asigurarea medicala, nici nu ma gandesc sa plec fara asa ceva... intotdeauna am incheiat asigurare medicala.
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
Nu-mi ramane decat sa va doresc drum bun si cale batuta si sa nu aveti niciun fel de probleme!
multumim mult.. si sa stii ca iti tinem pumnii in demersurile pe care le faci ... sa ne ti la curent..
Ceva noutati? Deja mi-e frica sa mai plec...pe 6.08 ar trebui sa fiu acolo
Va inteleg perfect nelinistea. La fel sunt si eu, doar noi mai avem 10 zile de... asteptat comentarii... ca altceva nu mai putem face.
Va dorim din suflet NUMAI BINE!!! Surprize - DOAR PLACUTE!!!
Daca puteti, dupa ce ajungeti dati mesaje de linistire sau avertismente pentru cei ce mai pot face ceva pentru reusita vacantei lor.
MULTUMIM!
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
Buna tuturor,
Eu plec cu familia mea pe 18 august la acelasi hotel si asteptam cu mare interes impresii de acolo cat mai recente.
Dorelina cand plecati, poate ne gasim acolo?!
@miutza: Buna!
Noi plecam in 15, deci... ne vom intalni acolo.
Si eu astept impresii de la cei ce sunt acum acolo sau de la cei ce s-au intors recent. Sa speram ca nu vom regreta pentru alegerea facuta!
Va doresc o asteptare usoara si sa ne intalnim cu bine!!!
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
da, sigur ne vom intalni, dar hai sa vedem cum o sa ne recunoastem ... spune-mi numele tau, eu Mia Mateescu si o sa vin insotita de 2 copii de 4 si 6 ani, fetite.
O sa ne recunoastem! Domnisoarele dumneavoastra vor fi asteptate de o trupa de 3 baieti de 13,5 si 2 ani. Am platit pentru un apartament cu 2 camere cu vedere la piscina. ramane de vazut ce vom primi. Ati facut asigurare medicala? Eu intentionez sa o fac maine. "Jonnybegoode" am inteles ca e acolo de luni-06.08. Vad ca nu da semne si sper din suflet ca se simte bine si nu isi permite sa isi rupa din timp pentru a ne impartasi impresiile sale. Oricum... zarurile sunt aruncate! Sa auzim de bine!
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
@dorelina: daaa, sigur nu o sa fie greu sa va recunoastem, cu 3 baieti , o familie frumoasa! o sa ma interesez si eu pentru asigurare, nu stiu unde se face.
Voi mergeti prin agentie, cum platiti in euro sau in leva?
Mersi,
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
@johnnybegoode: buna, sper ca ai o vacanta reusita din toate punctele de vedere, cand ai timp sa ne dai si noua un semn ca suntem foarte curiosi cum e acolo!
multumim! si... vacanta placuta!!
Asigurarea o puteti face prin agentie, iar ca sfat, puteti schimba lei direct in leva la unitatile BCR mai mari (in Bucuresti e sucursala BCR sector 1 sau cea de la Universitate). Nu schimbati lei in leva la ei, cursul e foarte dezavantajos.
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
@miutza: Noi am platit deja integral, la agentia de unde am achizitionat pachetul. Asigurarea medicala vrem sa o facem la o societate de asigurari. Leva cred ca vom schimba in drum pana la intrare in Bulgaria. Daca vom intampina ceva... dupa ce ajungem va informam. Asteptam intalnirea!
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
da, asa o sa facem. Cat despre plata eu am vorbit direct la hotel nu am luat prin nici o agentie si trebuie sa platesc cand ajung acolo. Asigurarea trebuie sa o facem la o societate de asiguari.
@miutza: Oare au vre-o societate de asigurari agreata??? Diferentele de pret sunt destul de consistente intre ele si intre pachete. Eu am intrebat la agentia prin care mergem si au zis ca ei nu au. Mi-au recomandat o societate, dar... e mult fata de altele.
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
Ai putea incerca la Astra Asigurari, de exemplu.
@misu71: Multumesc mult!!!
Desi speram cu totii sa nu avem nevoie de ele, nu se poate anticipa si... "paza buna pazeste primejdia rea! "Diferenta dintre pretul societatilor de asigurari pentru acelasi pachet de servicii difera destul de mult si clar, tentatia e sa il alegi pe cel mai ieftin, doar ca exista riscul sa nu fie agreata sau..... Referitor la problemele avute de dumneavoastra nu ati primit raspunsuri din partea autoritatilor? Chiar ne luptam cu morile de vant???
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
m-am intors in seara asta de la Topola Skies... nu stiu ce sa va spun mai intai... o singura concluzie... a fost ok... dar nu m-as mai duce... sunt multe lipsuri... astept intrebari la obiect... voi raspunde la obiect.
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
@bubusa: asteptam impresiile tale de acolo scrise ca review nou. Procedand astfel, ai ocazia ca prin notele si evaluarile proprii sa contribui la o medie mai reprezentativa a acestei destinati.
Daca doresti poti face click aici pentru initierea reviewului.
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
bubusa, bine ai revenit!!!
spune-mi te rog mai multe detalii. Noi vom pleca in 18 si vream sa stim la ce sa ne asteptam. Incep cu intrebarile
Cum eate masa, mancarea in general? exista fripturica traditionala?
Avem frigider in camera, cum sunt utilate apartamentele?
Este curatenie?
In timpul zilei exista gustari, inghetata, fructe?
Multumim mult mult!!
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
SCRIE UN RĂSPUNS
- Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
- Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec