Întrebare [în rubrica] DIT Club Evrika (ex Riu Evrika)

Club Evrika, suprarezervat?!?

Trimisă în 15.05.12 18:56
autor Katy 20GD [Bucuresti]
» VIZUALIZĂRI: 2282

Dupa indelungi cautari si multe impresii citite, am ales intr-un final pentru noi si alte 2 familii, care s-au lasat pe " mana mea" hotelul Club Evrika din Sunny Beach, sejur la inceputul lunii iulie, bilete cumparate din ianuarie cu early booking.

Sunt sigura ca am facut o alegere buna...astept cu mare nerabdare sa ajung acolo, totusi ma framanta ceva: am auzit ca ar fi suprarezervat (la cat de bun este, cred) si ma tem sa nu fiu repartizata la un alt hotel...asa cum mi s-a intamplat anul trecut, cand am avut rezervare la Sol Luna Bay din Obzor si cu 2 zile inainte, am primit un mail prin care eram instiintata ca voi merge in Nisipurile de Aur la Melia...

Nu vreau sa fiu carcotasa...pentru ca a fost foarte bine din toate punctele de vedere, dar anul acesta imi doresc foarte mult sa ajung... la Evrika!

Stie cineva, sau a auzit de aceasta suprarezervare? Anul trecut au fost probleme de genul acesta? Pentru ca daca este asa, sigur vor fi si repartizari catre alte hoteluri, stiu din experientele mele trecute.

Multumesc, anticipat!



Răspunsuri

SimonaLSV1r[15.05.12 19:26]

Eu una nu am auzit sa fie vreo problema in acest sens! Resortul este intradevar plin, dar si locurile sunt destule. In alta ordine de idei, nu este un hotel extrem de scump care sa-si permita inchirierea altor hoteluri.

Alegerea ta sper sa fie una buna si asteptarile tale pe masura, mai ales ca sunteti un grup compact.

Toate cele bune!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

VictorasGD3r[15.05.12 20:34]

Nu am auzit ca la acest hotel sa fi fost pana acum suprarezervari.

Si eu am bilet tot la inceputul lunii iulie (suntem 2 familii cu copii de 6-7 ani, neconsumatori de seminte, manele, tigari, maini in sold, scuipat pe jos etc.).

Vacanta placuta!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

igiGD1r[15.05.12 22:56]

fii fara grija , este ok totul.


smenicaSV2r[16.05.12 07:23]

Katy, cu părere de rau pot sa te informez ca si la acest hotel se face overbooking. Noi am fost acum 2 ani cand era încă RIU Evrika si 2 zile din 10 am fost nevoiți sa ne mutam la alt hotel iar după aceea sa revenim pt alte 2 zile la Evrika. Nu știu daca este vina hotelului sau de la Agentie deși tind sa cred ca problema este de la agențiile astea avare fie ele românești sau bulgare. In concluzie exista posibilitatea asta si sincer sper sa nu fi ASA "norocoasa" ca noi.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Katy 20GDAUTOR SOL1r[16.05.12 21:05]

@Victoras: Multumesc, de raspuns. Ma bucur sa aud ca mai sunt si altii ca noi, in aceasta perioada acolo...neconsumatori de seminte,scuipat pe jos, maini in sold...etc. Noi avem un baietel de 11 ani, fam cealalta o fetita tot de 11 ani si fam 3 sunt parintii mei.

Sper sa fie bine, sa nu avem surprize neplacute. Am vazut ca a-ti fost si anul trecut acolo, deci aveti ceva experienta. Noi mergem pentru prima data in Sunny Beach. Am vazut pana acum Nessebarul, Nisipurile de Aur si Balcicul si pot spune ca am fost placut impresionata de tot pana acum, inclusiv de hotelurile unde am stat.

Vacanta placuta si poate ne vedem acolo!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Katy 20GDAUTOR SOL1r[16.05.12 21:19]

@smenica:

In primul rand, iti multumesc pentru raspuns.

Apoi as dorii sa te intreb, cand ai aflat ca vei sta 2 zile la alt hotel, cand ati ajuns la receptie sau ati fost informati mai devreme...? La ce hotel v-a trimis, pentru ca eu stiu ca trebuie, in caz de overbooking sa te trimita la un hotel superior?! Cel putin , noua asa ni s-a intamplat anul trecut, dar am fost informati cu 2 zile inainte printr-un mail si am fost trimisi la un hotel superior ( de la 4 la 5 stele). Asa este corect sa se procedeze, dar depinde foarte mult si de agentia de unde ai luat biletul...cat de seriosi sunt.

Imi pare rau...de cele intamplate!

Iti doresc vacante placute, fara incidente!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

VictorasGD3r[16.05.12 22:48]

Sper sa se fi instalat si toboganul acvatic. Cand am fost eu, in 2010, nu era asa ceva. Probabil ca va fi atractia principala, mai ales pentru copii.


smenicaSV2r[17.05.12 08:25]

Am fost mutati 2 zile la iberostar nu știu cum, noi am ales unde ulterior (adică am fost si am vazut unde ce si cum), cât despre informarea despre situația asta am aflat in seara in care trebuia sa plecam prin telefon de la agentie. In legătura cu topoganul acvatic am auzit si eu ca au montat de anul trecut nu stiu exact .

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

SimonaLSV1r[17.05.12 09:02]

Noi am fost acolo anul trecut la sfarsitul lunii august si nu era nici un tobogan acvatic. Daca ar fi fost, era imposibil sa nu fi postat cineva vreo poza cu el pana acum.

In legatura cu overbooking-ul: resortul este plin de romani, veti vedea si-n parcare cate masini de RO sunt. Cu cati am vorbit noi, nu s-a plans niciunul de faptul ca au fost trimisi pentru o noapte sau doua la un alt hotel. Sunt sigura ca multi s-au confruntat cu situatia asta cand complexul era al lui RIU.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

florinda77SV1r[17.05.12 14:00]

Si noi vom merge anul acesta la Evrika in luna August. Pentru linistea mea am trimis un mail la hotel si mi-au confirmat rezervarea. Astept cu nerabdare impresiile celor ce vor merge vara aceasta inaintea mea.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Katy 20GDAUTOR SOL1r[17.05.12 21:41]

Va multumesc tuturor pentru raspunsuri.Cred ca voi proceda si eu ca Florinda, voi trimite un mail pentru confirmare, mi se pare o idee buna.

Voi reveni cu impresii, dupa 7 iulie.

Va doresc vacante placute!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

  • [11] total răspunsuri, până acum
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.036929845809937 sec
    ecranul dvs: 1 x 1