Solicitare CMR / TURCIA

Asigurare Turcia

Trimisă în 14.04.12 16:52
autor CatmarSV [Bucuresti]
» VIZUALIZĂRI: 1827

In 2009 am fost in Kusadasi impreuna cu sotul si cei doi copii. In urma unor probleme de sanatate, copii au fost internati pentru 2 nopti, la un spital al carui nume nici macar nu mi-l mai amintesc. Azi am primit un telefon de la spitalul respectiv si mi s-a spus ca Omniasig (compania la care aveam incheiate politele de asigurare) nu a platit un rest de 700 de euro si ca trebuie sa ii platesc eu.

A patit cineva vreodata asa ceva? Aveti vreun sfat despre cum ar trebui sa procedez?



Răspunsuri

kelyboySE34r[18.04.12 11:11]

In primul rand ar trebui sa vedeti daca mai aveti cumva asugurarea , sau mai bine spus, contractul pe care l-ati semnat atunci cand ati achizitionat asigurarea , si , in mod special, ce prevedea acesta, e posibil va fi avut anume clauze ce trebuiau respectate. Tare mi-e teama ca ati patit ca majoritatea turistilor care semneaza "ca primarul" atunci cand achizitioneaza o polita de asigurare fara a citi cum trebuie procedat in cazul in care se intampla ceva. Am avut si eu o mica problema de sanatate in Turcia, cu toate ca suma platita nu a fost foarte mare, dupa venirea in tara am avut de facut o gramada de acte, copii, traduceri, etc. pentru a-mi recupera bani. Daca nu respectam toate conditiile prevazute in polita, adio despagubiri!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

CatmarSVAUTOR SOL2r[18.04.12 20:04]

Situatia expusa de mine este putin diferita de ceea ce ai descris tu. Eu nu am platit nimic la momentul respectiv. Un reprezentant al spitalului a vorbit direct la Omniasig si au convenit pentru plata facuta de Omniasig direct catre spital. Si eu am fost contactata la revenirea in tara de catre compania de asigurari, care m-a rugat sa trimit un e-mail in care sa descriu exact cele intamplate.

Sper ca am fost mai explicita de aceasta data.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

kelyboySE34r[19.04.12 10:05]

In acest caz trebuie sa clarificati problema cu cei de la Omniasig. Va doresc succes!


gcorneille*GD3r[30.04.12 00:45]

Luati asigurarea si mergeti la Omniasig sa discutati aceasta diferenta. Atata timp cat ei si-au dat acordul in momentul evenimentului direct catre spital, trebuie sa faca si plata integral.

Solicitati, eventual, de la spital, o copie a facturii, pentru a verifica serviciile trecute pe aceasta. Daca cumva ati ajuns la spital pentru o indigestie si pe factura mai apare si o atela gipsata, de exemplu, evident ca asiguratorul nu va plati, dar nici dumneavoastra nu trebuie sa o faceti. Daca, in schimb, pe factura nu exista decat ceea ce vi s-a facut la momentul respectiv si evenimentul era un risc asigurat conform conditiilor, Omniasig este bun de plata.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

  • [4] total răspunsuri, până acum
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.078809976577759 sec
    ecranul dvs: 1 x 1