Întrebare [în rubrica] Kaliakra Mare (ex Dobrotitsa) Hotel

Confirmare rezervare la hotel Dobrotitsa

Trimisă în 13.08.11 19:28
autor crisoJR [Bucuresti]
» VIZUALIZĂRI: 3126

Am facut rezervare prin booking pentru 10 zile in septembrie la acest hotel. Am cerut si confirmarea hotelului prin email acum vreo doua saptamani si inca o data acum trei zile dar nu am primit nici un raspuns. Am sa confirm pana la urma prin telefon dar as fi vrut sa am si o confirmare in scris de la hotel.

Intrebarea mea este: a mai fost cineva prin booking la acest hotel? Pot exista probleme? Suntem cu un copil si un bebe dupa noi si ar fi foarte neplacut. Multumesc.



Răspunsuri

fan bulgariaPM3r[14.08.11 09:02]

nu, nu am fost prin booking, ci printr-o agentie de turism in care am incredere pentru ca merg de 10 ani cu ea in vacante. Nu am avut nici un fel de probleme. Imi pare rau, nu te pot ajuta mai mult, dar cred ca totul va fi ok. Iti doresc o vacanta frumoasa.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

malucaJR1r[14.08.11 09:55]

Buna!

Noi prin booking am fost anul trecut si nu am avut probleme. Confirmarea s-a facut atunci pe mail. La sfarsitul acestei luni mergem tot la Dobrotitsa, tot prin booking, confirmarea a facut-o cumnatul meu telefonic ( pentru ca pe e-mail n-a reusit sa comunice cu ei ).

Vacanta placuta!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

kimienUC1r[16.08.11 00:28]

Noi cu agentie de turism mergem de ani de zile,mi se pare mai sigur.Iti dorim vacanta placuta si fara probleme.


crisoJRAUTOR SOL[16.08.11 10:39]

Da si noi am mers numai cu agentii de turism insa anul acesta nu am reusit sa stim din timp cand vom avea concediul asa ca nu am mai prins nici o reducere. Si in acest caz pretul booking este mult mai mic 560 Euro fata de 700 Euro cat este la noi la agentii.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

steficri*UC1r[16.08.11 19:51]

salut criso! imi pare rau ca nu ti-am raspuns pana acum. Cand am sosit noi la Dobrotitsa venisera si doua familii din Bucuresti si, desi aveau cumparate biletele din martie nu erau inregistrati cu rezervare la hotel. Bineinteles ca au facut super scandal si pana la urma i-au cazat (in jur de ora 17,30). Eu am fost cu fetita noastra de 7 ani si vreau sa-ti spun ca nu am putut manca decat macrou si ciocanele de pui. Sotul meu nu stiu ce A mancat dar 3 zile a zacut non stop si nu A mai putut manca decat stiks-uri. Nu te sfatuiesc sa te rezumi numai la mancarea lor pentru copii. Alta familie tot din Bucuresti daduse iama prin farmacia lor pentru a lua borcanele pentru copilul lor de 1 an. Sunt foarte scumpe, totul e dublu la ei pentru ca 1 leva este 2.5 lei. Sa iei lapte praf la tine pentru copii (eu am avut) pentru ca laptele lor este rece iar cuptorul cu microunde este infect. Noi asa am patit si nu ne crede nimeni ce mizerie poate fi si la ei. (inclusiv alge in mare). Sper sa fi nimerit decat noi prost si la tine sa se schimbe. Sa-mi mai scrii te rog cand te intorci. Concediu placut!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

crisoJRAUTOR SOL[17.08.11 14:52]

@steficri, sti cumva familia care a avut probleme la cazare rezervase prin booking sau prin agentie? Noi am confirmat telefonic pana la urma dar tot mi-e un pic teama ca nu avem confirmare in scris de la hotel doar de la booking.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

steficri*UC1r[17.08.11 21:14]

erau sigur luate printr-o agentie pentru ca s-au certat si cu ei vreo ora la telefon.


alinabcJR[08.01.12 13:07]

@maluca: Va rog frumos sa-mi spuneti daca la rezervarea prin booking ati avut taxa de statiune inclusa, sau ati platit-o la hotel separat? Vreau sa rezerv ptr. vara asta o camera prin booking - o oferta nerambursabila si nu este precizata taxa , doar tva de 9%. Vreau sa fiu pregatita daca imi cere la hotel taxa (ptr. o fam de 4 pers. ar fi ceva - la cum am vazut la agentiile noastre).Va multumesc anticipat. Ana-Maria, Bacau

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

malucaJR1r[08.01.12 17:03]

Buna!

Pe booking sunt specificate toate conditiile si eventualele costuri suplimentare (de exemplu taxa de parcare, taxa pentru animale de companie, etc). La hotel am platit costul rezervarii si parcarea, nimic altceva. Succes!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

alinabcJR[08.01.12 20:52]

Multumesc mult, "maluca" pentru raspunsul prompt. Sper sa fie ok.


crisoJRAUTOR SOL[08.01.12 21:21]

Taxa de staiune nu am platit. Din pacate am vazut ca s-au schimbat un pic conditiile in albena fata de anul trecut, mi se pare ca al doilea copil plateste 30% (nu stiu daca si la Dobrotitsa). Cel mai rau este ca rezervarea nu se mai poate anula (anul trecut se putea anula cu o saptamana inaintea plecarii si chiar schimba daca aparea un pret mai bun). In cazul in care oricum nu se anuleaza poate e mai bine printr-o agentie din Romania care ofera 20% reducere pana la sf lui februarie.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

alinabcJR[09.01.12 09:06]

Criso, multumesc pentru raspuns. Prin booking am gasit cea mai buna oferta decat la orice agentie din Romania, aplicand chiar si early booking de 20 %. Iar diferenta este semnificativa. De taxa de statiune imi faceam oarecare griji ptr. ca nu e mentionata in conditiile camerei rezervate si poate imi cere la hotel, dar, si asa, cred ca nu e mai mult decat la o agentie romanesca. Am ales prin booking ptr. ca mi se pare mai comod contactul direct cu hotelul si, sincera sa fiu, incerc sa evit neplacerile care apar la check-in intre agentie si hotel. Vacante frumoase tuturor.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

alinabcJR[11.01.12 11:11]

@criso: Intampin o problema in momentul de fata si te rog sa-mi spui cum ai procedat tu. Am facut rezervare pe booking.com pentru o camera tripla - era singurul tip de camera oferita pentru selectarea pe care am facut-o eu, adica: 2 adulti si 2 copii de 10 si 4 ani. Booking-ul mi-a recomandat camera tripla (2 adulti+ 1 copil) nerambursabil si patut/pat suplimentar gratis pentru al doilea copil. Am facut rezervarea, iar in pasii urmatori nu mi-a dat voie sa aplic pentru 4 persoane, ci doar pentru trei. Am zis ca e ok, fiind camera tripla, trei persoane platitoare, copilul gratis nu mai trebuie. Am trimis e-mail la hotel sa le spun ce am facut, nr. rezervare, toate detaliile, si ei mi-au raspuns f. scurt: "hotelul dobrotitsa nu accepta in camera 2 adulti si 2 copii" si atat. Am ramas cu gura casca. Panica! Oferta nerambursabila! ce fac eu? Am luat legatura cu booking, ei au trimis intrebare la hotel ceva de genul "daca le permiteti sa vina cu doi copii". Si acum astept..... Voiam sa stiu cum ai procedat tu cu booking, avand in vedere ca ai fost cu doi copii, nu? Daca am inteles gresit, scuza-ma.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

crisoJRAUTOR SOL[11.01.12 12:04]

Anul trecut baietii mei aveau 1 respectiv 6 ani asa ca nu a fost problema deoarece cel mic avea sub 2 ani si a primit patut de bebe gratis. In plus anul trecut rezervarile la Dobrotitsa se puteau anula pana cu o saptamana inaintea plecarii.

Am vrut si noi sa facem rezervare anul acesta dar nu mi-a placut politica rezervarii nerambursabile si nu stiam daca au voie 2 copii peste 2 ani.

Incercati sa rezolvati problema cu Booking, trebuie sa gaseasca o solutie. Sau poate doriti sa mai insistati la hotel si sa spuneti ca acceptati ca baietelul de 4 ani sa doarma in patut de bebe si atunci poate sunt de acord.

Nu prea stiu ce sa va sfatuiesc pentru ca nu am fost in aceeasi situatie.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

steficri*UC1r[11.01.12 19:50]

Un prieten a plecat cu doi copii dar oficial nu a avut decat unul in camera.pe celalalt l-a inregistrat in camera unor prieteni care n-aveau copii. asa e politica lor.dar sa stii ca nu stiu ce loc ai in camera cu doi copii.eu te sfatuiesc sa te mai gandesti cu bulgarii...la pomul laudat sa nu te duci cu sacul...

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

  • [15] total răspunsuri, până acum
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.032449007034302 sec
    ecranul dvs: 1 x 1