Problemă neobișnuită la o rezervare
Buna ziua,
Va solicit ajutorul intr-o problema. Am vrut sa fac o rezervare în zona Durres, Albania și am primit un mesaj. Rezervarea este pentru un sejur de 2 nopți traseul incluzând Klamis, transport cu feri (8 ore dureaza) la Bari și Dures. Sejurul va fi în luna iulie
Mesajul suna ceva de genul: "este nevoie sa faceți o plata de 50Euro prin Moneygram sau RIA pentru confirmarea rezervării.
- PERIOADA: iulie -- NOPŢI CAZARE: 2
- BUGET: --- -- TRANSPORT: --
- ADULŢI: --
Răspunsuri la solicitare
Vroiam sa stiu daca a mai patit cineva asa ceva si a doua intrebare era ce-mi recomandati sa fac
- [AUG-2016] Nectar (Nektar) Apartments / HIMARE
- [AUG-2016] Descoperă Himare și împrejurimile / HIMARE
@crp1972: intrebarea ta e un pic cam ''incilcita'' ca sa ma exprim elegant.
Prin Klamis inclin sa cred ca ai vrut sa spui Ksamil, care e jos la granita cu Grecia in timp ce Dures este sus spre Muntenegru.
Pe ce site ai facut rezervarea? Booking, Air bnb? astia nu cer avans. Acolo garantezi plata cu cardul si ori platesti prin ei ori platesti la destinatie.
Pentru ce se cere avans? pentru cazare, pentru bilete de ferry?
A cere un avans pentru a garanta o cazare e o practica uzuala atunci cand faci rezervari direct la proprietar, sau pe siteuri care nu se ocupa de incasarea banilor ci doar de promovarea unor unitati de cazare, sau ai contactat vreo agentie de turism locala. Fiind vorba de Albania ar fi de preferat (zic eu) sa faci rezervari prin Booking sau AirBnB.
Incearc sa fi mai clar / explicit in solicitare ca sa primesti raspunsuri cit mai la obiect.
@Nasshu: cu scuzele de rigoare orasul despre care vorbesc este Ksamil. Rezervarea s-a făcut prin Booking în Durres, pentru aceasta rezervare s-a cerut avans. Mesajul prin care eram anunțați ca trebuie sa plătim un avans de 50€ a venit prin mail de la proprietar. Mesajul mai spunea ca diferenta o vom plăti cash la proprietate.
- [AUG-2016] Nectar (Nektar) Apartments / HIMARE
- [AUG-2016] Descoperă Himare și împrejurimile / HIMARE
@crp1972: in acest caz, nu plati nimic. Asta nu este o practica uzuala pe Booking, plus ca ei nu primesc mailul tau. cauta alta cazare cu plata prin booking!Incearca sa semnalezi problema si la booking, au o bresa de securitate, sa i scoata pe aia de pe site!
Dacă solicitarea nu a venit prin mesageria de la booking.com, atunci cel mai bine anunți suportul pentru clienți al lor și cel mai bine cauți altă cazare.
Nu plăti nimic!
Am auzit în ultimul timp despre mai multe astfel de tentative (unele reușite!) de excrocherie.
@crp1972: Buna. Am facut prin Booking o rezervare pentru Ksamil pentru luna august 2025 si am dat datele cardului. Am primit e-mail de la hotel ca rezervarea este facuta si daca am intrebari sa le trimit mesaj sau sa ii contactez la un nr de whatsup.
Asa cum am raspuns colegii mei, cel mai corect ar fi sa anulezi si sa incerci sa cauti altceva.
SCRIE UN RĂSPUNS
- Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
- Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec