Asigurare de calatorie
Am incheiat asigurare de calatorie la Europ Assistance odata cu biletul de avion Madrid-Cancun pe care l-am luat de pe site edreams.es. Polita si toate informatiile le-am primit in lb spaniola, inclusiv telefonul de contact pe perioada calatoriei: Asistencia en Viaje 24h Teléfono: +34....
Am incercat sa aflu daca la acest numar pot vorbi in limba engleza. Persoana de la edreams chat mi-a dat un alt nr +44... dar nu parea foarte sigura, iar la mail inca nu mi-au raspuns si nici termeni si conditii nu am putut obtine in lb engleza. Am apelat si la Europ assistance Romania dar mi-au spus ca nu ma pot ajuta, tb sa apelez la compania spaniola. Multumesc daca cineva ma poate ajuta cu vreo informatie.
Răspunsuri la solicitare
- [OCT-2019] Filozofări... turistice / DE LA LUME ADUNATE
- [MAR-2017] Filozofări... turistice / DE LA LUME ADUNATE
- [AUG-2010] Filozofări... turistice / DE LA LUME ADUNATE
Nu e prea clar ce anume ai vrea defapt să afli.
Dar dacă e o problemă să vorbești / înțelegi limba lui Cervantes, google translate ar putea să te ajute.
De asemenea, firma Europassistance are telefoane de contact pentru UK (probabil în limba engleză). Vezi aici (în lista derulantă de sub Teléfono atención al cliente).
@Dragos: Polita are 20 pag. Google translate traduce max 3900 caractere... e cam mult.
Problema mea este ca telefonul pt asistenta in calatorie este de Spania +34... si m-a mirat faptul ca nu mi-au confirmat ca este si pt limba engleza... probabil ca o sa incerc sa sun sa fac proba... dar nu mi se pare normal sa blochez linia ca sa fac eu probe... poate suna oameni care au nevoie.
Sunt putin mai precauta pt ca au fost neseriosi cu biletele de avion (au incasat in plus fata de pretul afisat... pe factura nu au trecut ceva comisioane ascunse) si fiind vorba si de Mexic, incerc sa plec cu toate informatiile.
- [OCT-2019] Filozofări... turistice / DE LA LUME ADUNATE
- [MAR-2017] Filozofări... turistice / DE LA LUME ADUNATE
- [AUG-2010] Filozofări... turistice / DE LA LUME ADUNATE
@flory_calin: pentru reclamații față de costuri, știu că există ceva formular european de reclamații: eccromania.ro/cum-faci-re ... -consumatorilor.
Pentru detalii despre asigurător, poți accesa saitul lor în limba engleză: earefund.eclaims.europ-as ... m/goto-newclaim.
@flory_calin:
”Sunt putin mai precauta pt ca au fost neseriosi cu biletele de avion (au incasat in plus fata de pretul afisat... pe factura nu au trecut ceva comisioane ascunse) si fiind vorba si de Mexic, incerc sa plec cu toate informatiile.
Nu ştiu dacă este vorba de neseriozitate sau nu, însă este posibil să-ţi fi inclus în preţul biletelor de avion şi taxa de ieşire din Mexic, taxă pe care oricum trebuia să o plăteşti. Unele agenţii şi unele companii aviatice aşa procedează.
Care este diferenţa pe care ai plătit-o în plus?
@Dragos: Multumesc! Am scris la claims și aștept de 2 săpt răspuns. Mi au spus că au înaintat cererea către departamentul de specialitate. Parca cine stie ce am cerut... un nr de tel pt asistență în engleză pe perioada călătoriei.
O să scriu și la complaints.
@nicole33: 50eur pt 2 persoane. Am cerut factura și prețul biletului apare mai mare decat cel afișat pe site. Mi au spus ca mai sunt si taxe care nu apar pe factură. Nu cred ca e tx de ieșire ca ar fi scris. Am văzut pe forum despre edreams ca au mai pățit și alții.
@flory_calin:
”"Polita are 20 pag. Google translate traduce max 3900 caractere... e cam mult"
Poti sa traduci pe bucati. Le copiezi, si pe masura ce ti le traduce Google, sau Bing, stergi fragmentele traduse, si introduci alt fragment.
”"Sunt putin mai precauta pt ca au fost neseriosi cu biletele de avion (au incasat in plus fata de pretul afisat... pe factura nu au trecut ceva comisioane ascunse) "
La ce companie aveti biletele de avion? Fiindca Ryanair au schimbat, din mers, "politica" bagajelor de cabina. Incepand cu 1 noiembrie, nu ai voie decat cu un bagajel care incape sub scaunul din fata. Pentru restul, platesti.
Apropos de asigurare de calatorie: cine are card VISA, BRD, are asigurarea inclusa. Eu nu am stiut, si am platit, aiurea, asigurari... inclusiv la aeroport, unde au niste taxe nesimtite.
Daca te pot ajuta cu ceva, legat de Madrid, cu placere...
@flory_calin:
”50eur pt 2 persoane. Am cerut factura și prețul biletului apare mai mare decat cel afișat pe site.
Nu este taxa de ieşire din Mexic cum am crezut iniţial. Aia ar fi fost mai mare.
La valoarea aceasta pare mai degrabă o taxă pentru serviciile de rezervare, uzuală în cazul în care nu rezervi biletele de avion direct de pe site-ul oficial al companiei aeriene. Însă oricum, ar fi trebuit specificată clar în timpul sau la finalul procesului de rezervare.
@cristina47: Da, cu traducerea o sa ma descurc. Dar mi se pare normal sa mi poata da ei direct si in engleza.
Sa vad cu telefonul pt asistență, e de Spania si nu mi au spus dacă se vb si in engleză. Mi au dat un nr 0044... dar nu erau siguri cei de la chat. M au ținut ceva timp ca sa afle. O să fac proba să sun.
Am luat bilete la Ryan și am plătit bagaj de mana bineînțeles. Cel gratis are 5kg. Biletele Madrid-Cancun le am luat de pe edreams.es.
- [OCT-2019] Filozofări... turistice / DE LA LUME ADUNATE
- [MAR-2017] Filozofări... turistice / DE LA LUME ADUNATE
- [AUG-2010] Filozofări... turistice / DE LA LUME ADUNATE
@flory_calin: cum am spus încă din primul răspuns - ai numere de telefon pentru asistență pentru UK - ăia sigur vorbesc limba engleză. Mai rămâne să reușești tu să înțelegi, mai ales dacă la call center va răspunde vreun indian, pakistanez sau chiar scoțian...
@Dragos: M-am linistit. Am sunat la telefonul de pe polita, cel de Madrid si mi-a raspuns un robot care imi da posib sa aleg si lb engleza.
Nu poti suna in UK sau in alta tara, doar la compania din Spania care a incheiat polita, chiar dc e o companie internationala, sunt intermediari diferiti, asa mi-au spus cei de la Europ Assistance Romania.
Eu am vrut asigurare storno care treb obligatoriu luata odata cu biletele de avion, nu o puteam lua din tara ulterior ca sa am asistenta in lb romana.
M-am zapacit atat cand puteau sa-mi spuna de la inceput cei de la edreams chat ca este si in lb engleza acel telefon... habar nu au de capul lor.
M-am enervat cu suprataxa de la bilete si n-am mai avut incredere in ei.
M-am bucurat ca erau biletele la un pret bun, dar in final n-am castigat mare lucru si stau si cu emotii.
Trebuia sa aleg edreams uk, dar nu mi-am dat seama, ca sa cumperi biletele nu-ti treb multe cuvinte si m-am descurcat in spaniola dar n-am anticipat cu asigurarea in care sunt multe amanunte si e greu sa inteleg.
Am scris si eu in ideea ca alti turisti sa fie mai atenti si la aceste aspecte cand cumpara bilete de pe site-uri straine.
Multumesc!
SCRIE UN RĂSPUNS
- Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
- Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec