100.00%
Încântat, fără reproș
CADRUL NATURAL:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
95.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 92 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 1 MIN

De revenit

TIPĂREȘTE

Am stat 4 zile (3 nopti) la acest hotel de 4 stele si pot spune ca a fost o vacanta foarte reusita.

Hotelul se afla la 2-3 min de mers pe jos de statia de metrou. In fata sa opreste autocarul care vine/merge de la/la aeroport si care este de o punctualitate "enervanta".

Personalul hotelului este deosebit de primitor, amabil, dornic sa te ajute si sa-ti fie de folos (de la informatii referitoare la mijloace de transport, la obiective turistice, rute, pana la recomandari si rezervari la restaurante).

Camera mare, spatioasa (la fel si Tv), mini-bar plin, baia f bine dotata.

Micul dejun (bufet) a fost inclus in pachet si pot spune ca era unul variat, satios, gustos (salate, branzaturi - delicioase, mezeluri, oua - diferite tipuri, crenwursti, carnaciori, mancare gatita, iaurturi simple sau cu fructe, lapte, unt, gemuri, croissante, legume, fructe - de la mere si struguri pana la fructe exotice si salate de fructe, prajituri, placinte, ceai - f variat, cafea, cafea solubila, espresso, sampanie).

Inchipuiti-va ca mancam bine dimineata, iar apoi colindam toata ziua (vizite muzee, palate, zoo etc), fara sa ne mai trebuiasca nimic.

Ca si puncte negative as spune ca ni s-a parut ca nu era suficient de cald in camera, drept pt care am cerut un radiator suplimentar - nu a fost nicio problema (din contra, si-au cerut scuze pt inconvenient), iar un al doilea minus ar fi ca in hotel nu exista un restaurant in care sa poti servi cina.

[fb]
---
Trimis de mischa in 26.06.10 19:51:33
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în AUSTRIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1076 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mischa); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1000 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 92.65 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    dannek
    [26.06.10 20:11:54]
    »

    Pretul este pe zi sau pentru cele 3 zile??

    magdalena
    [26.06.10 20:18:11]
    »

    Langa ce statie de metrou se afla hotelul? Parcarea se plateste?

    Reeditez acum, dupa ce am gasit pagina de web a hotelului click aici

    Din ce am vazut, pentru o camera dubla se percepe cca 200 de Euro pe noapte, prin urmare asteptam un raspuns vizavi de pretul platit, sincer mi se pare exorbitant pretul acesta, nu-i de mirare ca pe pagina lor scriu ca e parcarea "free".

    Insa, nu am aflat langa ce statie de metrou se gaseste.

    @Mischa, Daca iti faci putin timp sa ne raspunzi si noua, ti-as fi recunoscatoare. As vrea sa ajung in Viena anul acesta, in drumul meu spre alta destinatie si, desi m-am hotarat oarecum unde sa ma cazez, orice varianta mai potrivita e de luat in considerare.

    Prin urmare, @Dannek, cred ca 200 de euro e pe noapte...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    mischaAUTOR REVIEW
    [26.06.10 22:43:34]
    »

    @danek - pretul pe care l-am afisat a fost pentru cele 3 nopti, pt 2 persoane. Am fost De Valentine's Day, in februarie, anul acesta, rezervarea fiind facuta prin booking.com (sper ca am voie sa spun acest lucru, avand in vedere ca nu e agentie) - evident era o oferta.

    @magdalena - chiar zilele trecute am intrat pe site-ul pe care am facut rezervarea, intrucat as vrea sa revin la sfarsitul lunii august, poate incep de septembrie si imi puneam problema daca sa stau la acelasi hotel sau sa experimentez si altele - si am vazut ca pretul pentru camera dubla/noapte cu mic dejun inclus e in jur de 70-75 euro,

    Statia de metrou aproape de care se afla hotelul este Kaisermuhlen - VIC (Vienna International Center), situata pe U1.

    Rezervarea a fost facuta cu aproximativ 3 saptamani inainte.

    Daca va mai pot ajuta si cu alte informatii - cu drag.

    Voi incerca sa atasez confirmarea rezervarii.

    mischaAUTOR REVIEW
    [26.06.10 22:52:44]
    »

    From: booking. com (customer. service@booking. com)

    To: mihaela_jipa@yahoo. com;

    Date: Sat, January 23, 2010 11: 44: 38 AM

    Subject: Rezervarea dvs. la Park Inn Uno City Vienna

    Confirmare rezervare

    Stimat(a) C****a M***a P****v,

    Va multumim pentru rezervarea facuta prin booking. com. Va rugam sa listati aceasta confirmare

    si sa o aratati la check-in...

    Prin aceasta confirmam rezervarea.

    Cum sa schimbati sau sa anulati rezervarea

    Puteti schimba sau anula rezervarea dvs. prin serviciul nostru online Rezervarea Mea:

    * * *

    Rezervarea dvs.

    Informatii despre hotel

    Detaliile rezervarii dvs.

    booking. com numar de rezervare 134815703

    Cod Pin 0874

    Numele dvs. C****a M***a P****v,

    E-mailul dvs. * * *

    Hotel Park Inn Uno City Vienna

    Adresa Wagramerstraße 16-18, 22. Donaustadt

    Vienna, 1220

    Austria

    Telefon +43126040603

    Fax +43126040699

    E-mail reservation. vienna@rezidorparkinn. com

    Informatii de

    calatorie

    Pentru ruta personalizata va rugam mergeti la

    click aici

    Sosire 12 februarie 2010, check-in after 13: 00

    Plecare 15 februarie 2010, check-out before 12: 00

    Pagina click aici

    Print Page 1 of 3

    click aici

    Politicile hotelului

    Acestea sunt politicile generale ale hotelului. Deoarece pot varia în functie de tipul de camera, va rugam verificati si

    descrierea camerei.

    Depozit

     Pretul total al rezervarii va fi încasat în ziua rezervarii si este nerambursabil.

    Politica de anulare

     Va rugam sa notati, daca rezervarea este anulata, modificata sau în caz de neprezentare, va fi încasat pretul total

    pentru rezervare.

    Politica cu privire la Copii si pat suplimentar

     Toti copii (i) sub 12 ani sunt cazati gratuit când sunt folosite paturile existente.

     Toti copii (i) sub 2 ani sunt cazati gratuit pentru patuturi.

     Toti copiii mai mari sau adultii platesc EUR 40, 00 pe noapte si persoana pentru paturi suplimentare.

     Spatiul maxim de paturi suplimentare/patuturi într-o camera este 2.

    Paturile suplimentare si paturile de copii sunt disponibile la cerere si trebuie confirmate de hotel. Suplimentele nu vor fi

    calculate automat în costurile totale si trebuie platite separat în hotel.

    Internet

     Internet wireless este disponibil în întregul hotel si este gratuit.

     Internet prin cablu este disponibil în întregul hotel si este gratuit.

    Parcare clienti

     Este posibila parcarea privata gratuitîn incinta.

    Animale de companie

    Animalele de companie nu sunt acceptate.

    Card de credit / Garantie / Informatii de plata

    Plata

    Acum ati confirmat si garantat rezervarea dvs. prin cardul de credit.

    Toate platile trebuie efectuate în timpul sejurului dvs. la hotel, în cazul în care politicile hotelului nu prevad altceva.

    Hotelul îsi rezerva dreptul de a pre-autoriza cardurile de credit înainte de data sosirii.

    Acest hotel accepta urmatoarele modalitati de plata.

    American Express, Visa, Euro/Mastercard, Diners Club

    Serviciu clienti

    Va dorim un sejur placut!

    Booking. com online hotel reservations

    E-mail: customer. service@booking. com

    Telefon international: +44 20 3320 2609

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    magdalena
    [26.06.10 23:07:54]
    »

    Multumesc pentru informatii, probabil ca e mai ieftin decat direct de la hotel, insa, probabil ca o sa te sfatuiasca si un webm, e bine sa nu iti lasi datele de contact publice, mai bine reeditezi si stergi unde apare numele tau si adresa de mail...

    Plata cum ai facut-o?

    Admin
    [26.06.10 23:45:57]
    »

    mischa - nu stiu daca ai observat, dar aveai o gramada de date personale in confirmarea de la booking - mi-am permis sa le editez, nu e indicat sa faci publice astfel de date pe internet...

    mischaAUTOR REVIEW
    [27.06.10 11:13:05]
    »

    Multumesc pentru sfaturi... le voi avea in vedere pe viitor.

    Plata a fost facuta on line, in momentul rezervarii.

    Cu siguranta este mai ieftin decat la hotel (de fapt, decat la majoritatea hotelurilor), "buba" ar fi ca plata se face la rezervare si nu la fata locului - pt cele mai multe dintre cazuri

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    dannek, magdalena, mischa
    Alte impresii din această RUBRICĂPark Inn Uno City Vienna:
    • Aug.2009 Odihnitor — scris în 06.09.09 de dumitru din BUCUREșTI - RECOMANDĂ

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042548179626465 sec
    ecranul dvs: 1 x 1