ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.05.2020
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 29.12.11
STATUS: AUGUSTUS
DATE SEJUR
MAR-2020
DURATA: 1 nopți
Familie
PREȚ SEJUR 125
FĂRĂ transport
TIP CAM: DblStd
REGIM MASĂ MD
Raport PREȚ/CALITATE: RĂU
"ECHIPA" A INCLUS:
3 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTA MEDIE REZULTATĂ
72.50%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

Fairfield Inn & Suites By Marriott New York Manhattan / Times Square South3

NB: Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă; — (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ necesar unei astfel de selecții. Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

La pomu' lăudat

Ilustrație video-muzicală
TIPĂREȘTE URM de aici

Pentru ultima noastră zi petrecută pe teritoriu american, în capitala financiară a statului, am hotărât să ne răsfățăm și să alegem un hotel dintr-un lanț de top și astfel să mergem la sigur și să nu dăm greș din niciun punct de vedere.

Numai că socoteala de-acasă, nu se potrivește cu cea din târg! La fel și pozele de prezentare de pe net, nu reliefează întotdeauna realitatea! Dar să începem mica povestire.

După ce am debarcat la Miami, am zburat spre New York, iar în jurul prânzului eram deja ajunși la destinație. Pentru ultima noapte petrecută la New York am ales un hotel situat în inima Manhatan-ului, mai exact la numai un kilometru distanța de Times Square. Chiar în imediata apropiere a hotelului era si sediul reputatei publicații The New York Times. De altfel până la urmă acesta a fost si punctul forte al hotelului nostru și anume poziționarea foarte convenabilă!

Fairfield Inn & Suites By Marriott New York Manhattan/Times Square era denumirea hotelului în care am stat. Și numai denumirea și tot te impresionează.

Numai că realitatea de la fața locului era cu totul alta! Am ajuns pe la ora 15 la recepția hotelului. Asta era cumva îngesuită la parter. Erau două recepționere foarte amabile care rapid ne-au făcut formalitătile de cazare și ne-au repartizat o cameră triplă la etajul al șaselea.

Am ajuns în cameră și am dat de o cameră modestă. Mobilierul nu necesita o recondiționare, ci mai degrabă o rapidă înlocuire. Aveam două paturi, unul dublu și unul simplu destul de confortabile. Camera era micuță abia aveam loc de întors.

Aveam o servantă, un televizor LCD, un șifonier ca la bunica la țară, un birou cu scaunul aferent. Plus două noptiere cu veiozele din dotare! Absolut nimic deosebit. Pe jos era o mochetă subțire, iar la geam aveam atât perdea cât și draperie. Vederea din cameră era spre un mare garaj suprateran.

Ziua pe care am petrecut-o la acest hotel a fost extrem de friguroasă așa că am fost nevoiți să ne folosim de aerul condiționat din dotare. Acesta era imens ca și dimensiune, dar și extrem de gălăgios. Dădea căldură ce-i drept, da cu ce preț? Cu un zgomot foarte deranjant!!!

In fine ăsta a fost doar unul din neajunsurile acestui spațiu de cazare. Un alt lucru care m-a deranjat foarte tare a fost curățenia, mai exact lipsa ei. Era un praf de nu se putea respira! Nu credeam să apuc să văd așa ceva, la un asemenea tip de hotel.

Baia era modestă, dotată cu produse de igienă de calitate medie. Era dotată cu duș, iar apă caldă era pe săturate. Măcar atât. Aveam și seif în cameră, dar nu am mai apucat să-l folsim.

In pozele de prezentare ale hotelului la loc de cinste este terasa situată pe acoperișul hotelului, dar din pricina timpului scurt avut la dispozitie nu am apucat să o vedem. Mai ales că erau doar două lifturi care din cauza aglomeratiei mai mereu erau ocupate. Am stat doar o zi la acest hotel si cu toate astea am coborât de vreo două trei ori pe scări!

Micul dejun se servea la restaurantul de la parter. Restaurant foarte micuț, parcă nici nu am văzut așa un restaurant mic la un hotel atât de mare. Ce distanțare socială, că stăteam la mese ca sardelele!!! Nici nu prea am putut să fac poze, pentru că era o mulțime de oameni și parcă toți erau cu ochii pe tine. Era mult tineret.

Micul dejun era destul de frugal. Era tot pe partea de eco, de sănătate. Aveau ceva cereale, ceva fructe, lapte de soia și alte nebunii de acest gen. Clar m-am sculat de la masă nesatisfăcut, dar cam asta-i America!

A doua zi la ora 11 a trebuit să eliberăm camera, iar bagajul l-am lăsat într-o cameră specială. Măcar atât! Aveam avion spre casă tocmai la 12 noaptea. Să mai spun că netul mergea destul de bine.

Dacă mă întrebați ce notă aș da acestui hotel cred că ar fi maxim 6,5! Asta în conditiile în care nu a fost deloc ieftin. Pentru o noapte de cazare într-o cameră triplă am dat 125 euro.

Citește și CONTINUAREA aici

---
Trimis de robert in 19.05.20 09:21:45
Validat / Publicat: 19.05.20 10:00:58
VIZUALIZĂRI: 266INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în AMERICA DE NORD.
  • Alte destinații turistice prin care a fost: Europa, Dubai, Egipt, Thailanda, Maldive, Bali
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORITÎncarcă VIDEO
12 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (robert); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 47500 PMA (din 35 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 116.00 USD pe cameră

  • ECOURI la acest review

    12 ecouri scrise, până acum

    robert [19.05.20 09:41:38] »

    rog melodia: https://www.youtube.com/watch?v=b-D5yAAXYng

    mersi frumos!​​

    webmasterX [19.05.20 10:00:27] »

    Mutat în rubrica "Fairfield Inn & Suites By Marriott New York Manhattan / Times Square South, NEW YORK CITY" (nou-creată pe sait)

    -

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    ​​

    robert [19.05.20 10:18:36] »

    @webmasterX: da e ok

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    webmasterscris / TELEFON [19.05.20 10:29:58] »

    Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

    — (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;

    — (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ necesar unei astfel de selecții.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    Yoda [19.05.20 20:14:03] »

    @robert: Cred ca hotelul pune accentul pe amplasarea centrala (si pe brand) si profita ca sa nu cheltuiasca pe dotari si curatenie. In acelasi timp, citeam acum ceva vreme pe net o comparatie intre marile lanturi hoteliere. Despre Mariott spunea ca este lantul cel mai inconstant: poti nimeri hoteluri excelente, dar poti gasi si hoteluri jalnice.

    As spune totusi ca din poze nu rezulta ca e o camera asa de rea - dulapul e cam penibil - dar se vede ca e tare mica​. Cred ca mobilierul e intentionat un pic mai "vintage", dar ma mira lipsa curateniei. Aveam alta impresie despre hotelurile americane.

    mprofeanu [19.05.20 21:35:43] »

    Te cred în ceea ce afirmi despre acest hotel aflat într-o zonă bună a NY, despre micul dejun destul de frugal, ... dar ce mă frapează lipsa curățeniei... Din poze totul arată bine, chiar și spațiul este acceptabil, dar până nu ajungi acolo nu poți să știi ce nimerești...

    robert [20.05.20 07:38:57] »

    @Yoda: exact asa e! Nu a fost jalnic, doar că nu a fost nici cum mă așteptam și cum îl obligă numele!

    robert [20.05.20 07:42:27] »

    @mprofeanu: eu sunt astamtic și sunt un adevărat detector al oricărei urme de praf! Bine aici nici nu a fost nevoie era praful de două degete pe mobilier.

    Clar poziția hotelului făcea toți banii! ​

    mishu [20.05.20 20:20:42] »

    @robert: No comment! ca se poarta . Intr-adevar inainte sa citesc articolul si pe mine m-a frapat sifonierul, parea din alt film, in rest, de caldura nu mi-am dat seama , noroc ca ai spus tu, si cred ca oricat ai porni aerul, tot nu este ca un sistem centralizat, iar zgomotul, nu cred ca m-as astepta la un hotel care se respecta, bine ca nu ai avut decat o noapte, ca a doua noapte cred ca ii strangeai de gat .

    Dar de'ai stat tu in buricul targului?

    Macar ti-au dat un card de fidelitate? Mie da, si primesc periodic instiintari ce masuri de preventie iau si cum mi-au marit ei perioada de valabilitate a bonusului , ha, ha, exact acum am mai primit un mesaj de la ei, cred ca mi-au pus un cip (cirip) ceva de stiu ca ii comentez.

    Oricum, ai de ce sa iti aduci aminte si felcitari, votat cu mare drag.

    doinafil [21.05.20 08:04:39] »

    Să fie - oare - și lanțul hotelier „Marriott” clasat pe categorii (1*... 5*?!) Nu știu!

    Despre „Ibis” știu sigur că sunt diferențiate așa, pe nr. de stele.

    Chiar și una sau două stele dacă avea, lipsa curățeniei n-ar fi trebuit să existe! Eu aș fi reclamat la recepție asta, cu toată America și „Mariott”-ul lor, le făceam „tam-tam”! (uite că făcui o rimă, fără să vreau!)

    Aparatele de aer condiționat performante, indiferent de capacitatea lor de încălzire/ răcire dată de nr. BTU, sunt foarte scumpe, mai ales cele cu un nivel de zgomot mic, sau foarte mic. De-aceea cred că hotelul avea un nr. mic de stele! ​ Sunt convinsă că sunt și hoteluri din lanțul „Marriott” echipate cu aer condiționat silențios, cu prețuri muuuult mai ridicate.

    Cred că ai plătit mai mult pentru „buricul târgului”, Manhatan-ul.

    Noroc că n-a fost decât o noapte!

    Felicitări pentru articol! Astfel am aflat și noi cam cum stă treaba pe la americani, cu cazările și mic dejunul de la ei! ​​

    ​​

    robert [21.05.20 09:15:22] »

    @mishu: mulțumesc frumos pentru vizită și pentru comentariu! Bine că n-a fost decât o noapte! Oricum ar fi acest hotel l-am scos de pe listă! Chiar ai de unde alege prin NYC! Sunt hoteluri pentru toate categoriile, prețurile și gusturile! Aici am luat țeapă! Se mai întâmplă, noi să fim sănătoși!

    Oricum dacă m-aș întoarce vreodată în NewYork nu cred că aș mai sta chiar atât de central! Dar cine știe?

    avem amintiri și bune si rele și asta-i tot ce contează! Să vedem pe viitor ce ne mai aduce viața!

    robert [22.05.20 08:20:34] »

    @doinafil: Marriot-urile la care am mai stat aveau între trei și cinci stele. Acesta din buricul Manhatanului avea doar trei și nici nu merita mai multe!

    Referitor la cazările din State sunt destul de scumpe și au servicii mai slabe ca-n Europa la aceleași prețuri vorbind! Evident nu putem generaliza, ci aici e vorba doar de experiența mea personală.

    Mulțumesc frumos pentru vizită și comentariu! ​​

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    doinafil, mishu, mprofeanu, robert, Yoda

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2020 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
    pagină generată în 0.0810799598694 sec
    ecranul dvs: 1 x 1