ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.05.2020
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Mediaş [SB]
ÎNSCRIS: 07.03.16
STATUS: SENATOR
DATE SEJUR
JAN-2018
DURATA: 2 nopți
Business
Raport PREȚ/CALITATE: EXCELENT
"ECHIPA" A INCLUS:
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTA MEDIE REZULTATĂ
100.00%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

Dorpat Hotel4

Un hotel excelent

TIPĂREȘTE

Din capul locului voi menționa că hotelul nu l-am ales eu ci ne-a fost oferit - conform protocolului competiției - de reprezentanții echipei gazdă. Iar ceea ne ne-au pus ei la dispoziție a fost o unitate elegantă și primitoare.

Numele „Dorpat” semnifică una din vechile denumiri ale orașului Tartu.

Hotelul este așezat la vreo 500 metri de piața centrală, în imediata apropiere a unui mall și poziționat cu fața spre Emajogi, râul care traversează orașul pe vreo 10 kilometri.

Aranjat într-un tradițional design scandinav, ai impresia că Ikea este singurul furnizor al celui care a gândit și amenajat interiorul camerelor, restaurantului sau al tuturor celorlalte spații.

Simplu, elegant, aerisit, ce denotă un bun gust tonic și odihnitor în același timp.

Comparativ cu frigul de afară, în interior era o căldură plăcută care te învăluia de cum intrai la recepție și te moleșea odată pătruns în cameră.

Camera a fost gândită de dimensiuni medii pentru un hotel de trei stele. Pe jos o mochetă vișinie cu o puzderie de mici cercuri galbene, dulap și o măsuță de pal gri închis, un scaun înalt și comod, un televizor.

Paturile reprezentau o pată de culoare cu a lor cuvertură roșie și au fost printre cele mai bune în care am dormit într-un hotel. Deși când am văzut dimensiunea saltelei mă gândisem la o pedeapsă, mare îmi fu mirarea în momentul în care m-am așezat pe cei 3 centimetri- cât avea grosimea - și parcă am aterizat într-o groapă adâncă de puf moale.

Geamurile erau construite în așa fel încât se deschidea pentru aerisire doar o porțiune îngustă din partea de jos a acestuia, probabil pentru a se evita evenimente nedorite sau neplăcute.

Baia se încadra pe aceleași coordonate de simplitate și eficiență destinate oaspeților. Toți pereții erau placați cu faianță maro iar linia rosturilor de un alb pur se armoniza foarte plăcut cu toate celelalte lucruri sau obiecte - toate albe - ce se aflau în încăpere, de la chiuvetă, vasul toaletei până la hârtia igienică, prosoape sau uscătorul de păr.

La parter se afla recepția cu angajați foarte amabili și cunoscători ai limbii engleze. Tot acolo găseai o zonă de relaxare, cu același mobilier simplu nordic și restaurantul.

Despre mâncare pot doar să vă mărturisesc că toate cele trei mese ale zilei ne-au fost servite conform meniului trimis de acasă. Însă, după calitatea estetică și gustul bucatelor, sunt convins că bucătarii pregătesc toate preparate culinare la un standard înalt.

Nu doar eu, ci întreaga echipă a avut cuvinte de laudă la adresa hotelului și de mulțumire la cea a staff-ului echipei gazdă. Iar jucătorii, pentru cei care nu știu, apreciează cel mai mult calitatea internetului...

Citește și CONTINUAREA aici

---
Trimis de Marius 72 in 01.05.20 22:10:04
Validat / Publicat: 01.05.20 22:46:43
VIZUALIZĂRI: 88INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în ȚĂRILE BALTICE
  • Alte destinații turistice prin care a fost: Federaţia Rusă, Austria, Belgia, Franţa, Croaţia, Estonia, Ucraina, Moldova, Spania, Germania, Cehia, Polonia, Slovacia, Ungaria, Serbia, Irlanda, Irlanda de Nord, Turcia, Grecia, Malta
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORIT
1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Marius 72); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9450 PMA (din 11 voturi)

ECOURI la acest review

1 ecouri scrise, până acum

mishu [01.05.20 23:07:33] »

@Marius 72

Aranjat într-un tradițional design scandinav, ai impresia că Ikea este singurul furnizor al celui care a gândit și amenajat interiorul camerelor, restaurantului sau al tuturor celorlalte spații.

cine stie, IKEA are niste preturi accesibile si poate fi util.  

Este bine ca ati fost multumiti si de servicii si in general de hotel. ​

In rest numai de bine, asa ca felicitari, votat cu mare drag. ​

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
mishu
Alte impresii din această RUBRICĂ:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

[C] Copyright 2008-2020 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
pagină generată în 0.0555191040039 sec
ecranul dvs: 1 x 1