ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.04.2020
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Mediaş [SB]
ÎNSCRIS: 07.03.16
STATUS: SENATOR
DATE SEJUR
JUN-2019
DURATA: 3 nopți
cuplu fara copii
PREȚ SEJUR 660 lei ?
FĂRĂ transport
REGIM MASĂ Fără masă
"ECHIPA" A INCLUS:
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTA MEDIE REZULTATĂ
25.00%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

Apartamente în regim hotelier(încă) NECLASIFICATĂ

[Melbo Apartaments] Lipsă totală de amabilitate și servicii ce lasă de dorit

TIPĂREȘTE

Au trecut aproape 10 luni de la această cazare iar cu toată asta supărarea și indignarea încă nu mi-au fost lecuite.

Posibil și pentru că ne întorceam în țară dintr-un spațiu foarte civilizat în mai toate domeniile, printre care, evident, și turismul. Veneam din Islanda și Norvegia pentru a da nas în nas cu bagabonțeala practicată pe litoral.

Întrucât autoturismul se afla în Otopeni iar la Marea Neagră nu am mai fost din vara dinaintea căsătoriei noastre, Adriana și-a exprimat dorința de a da o fugă pe litoralul românesc. Intenționam să luăm și două nepoțele cu noi, așa că a căutat și rezervat pentru 3 nopți un apartament cu două camere la Melbo Apartments în Mamaia.

De la primul contact ceva nu mirosea a bine. Plata prin vouchere de vacanță este acceptată, însă trebuia să le trimiți cu scrisoare recomandată, înaintea sosirii tale acolo. Ceva în genul plăților făcute la stabilimentele cu felinare roșii. În plus, am fost sfătuiți să anulăm rezervarea făcută prin Booking pentru a ne încasa voucherele, semn clar de eludare a serviciilor intermediarului care i-a adus clienți.

Trecem peste asta. Suma ce o aveam de achitat dă cu virgulă, adică nu se divide cu 50, valoarea unui voucher. Iar omul nu îți dă rest, ți-o spune răspicat din capul locului.

Așa suntem unii dintre noi făcuți - din păcate - să înghițim cu noduri de rușinea și neobrăzarea personajelor fără scrupule.

Ajunși din nord, fetele nu au cum să ne însoțească până la urmă, așa că mergem singuri.

Sunăm de pe Autostrada Soarelui să ne anunțăm sosirea și suntem lăsați pentru cazare pe mâna portarului. Apartamentul e situat într-un bloc de câteva etaje, construit destul de recent cu destinația clară de a fi închiriat pe perioada verii.

Intrăm și îl găsim destul de spațios, numai bun pentru o familie cu doi copii. Adică un mic colț cu o bucătărioară, o sufragerie cu o canapea și un dormitor.

Baia ne provoacă prima decepție. Pare curată la prima ochire, însă în afară de prosop și baterii la chiuvetă și duș, nu ai nimic din cele trebuincioase. Noroc că s-a inventat telefonul. Tastăm numărul celui care ne-a trimis adresa de expediat banii și pe care l-am anunțat de venirea noastră pentru a-i face cunoscute lipsurile din dotarea imobilului pe care îl păstorește.

Rămânem stupefiați de răspunsul său: ”să vi le fi adus de acasă” sună o voce nesimțită în receptor. De veneam de la Mediaș poate că le puneam, preventiv...

Nu ne lăsăm nici noi, de data asta luăm atitudinea cuvenită, și îi solicităm să le avem la dispoziție în cât mai scurt timp.

În jurul orei 22.30 auzim bătăi în ușă. Deschid și un fante de Constanța - ăsta e termenul ce mi-a venit atunci în minte - intră pe lângă mine, se duce în baie și ne trântește de-a dreptul duș gelul și hârtia igienică pe chiuvetă, apoi schimbă bateriile pentru telecomanda televizorului și individul iese...

Fără a scoate nici măcar un sunet! În aceste condiții vă dați seama că nici nu ne-a salutat. Și nu am cum uita că oriunde ajungeam la oameni acasă în cele două săptămâni anterioare petrecute în nord, primele două întrebări erau - fără excepție - referitoare la starea noastră fizică și florile din care să fie făcut ceaiul.

Și se mai spune de nordici că sunt persoane reci.

Nici acum nu îmi pot explica lipsea mea de reacție din atunci în fața unui așa comportament. Care m-a năucit, pur și simplu...

Felul în care se prezenta apartamentul nici nu a mai contat, dar vi-l prezint totuși.

Se specifica faptul că ai toate cele necesare pentru a prepara hrana de vei voi să îți etalezi talentele culinare și în concediu. Aveai cele necesare doar în ce privește aparatura. Sare, piper, ulei și altele au fost pe acolo ceva timp dacă e să ne luăm după ambalajele goale. Nu că ar fi costat cine știe avere, însă primisem asigurări că aceste ingrediente sunt la discreție.

Apartamentul este destul de gălăgios de ai neșansa să prinzi partea spre bulevardul pe care circulă vitezomanii români ca la noi acasă și destul de departe de plajă. Ai loc de parcare gratuit, însă noi am ajuns acolo în 19 iunie, în perioada ce urma cam greu vei mai găsi.

Prin diverse locuri erau expuse hârtiuțe cu regulile casei, lipite pe pereți și pe ușa de la intrare.

Balconul este lung, găsești acolo o măsuță, două fotolii de ratan și un uscător de haine.

Încă din prima seară am remarcat în baie fire de păr, probabil ale predecesorilor noștri din moment ce nu aveau lungimea și culoarea podoabei noastre capilare.

În sufrageria cromată în tonuri de mov închis, pe lângă canapeaua extensibilă amintită, se mai aflau două fotolii comode pentru citit sau privit la televizor. Un televizor era și în dormitor.

La geam puteau fi trase draperiile groase și rulourile, elemente de confort foarte indicate după 12 nopți în care nu văzusem întunericul.

Bucătăria cuprindea în lista de dotări un frigider încăpător cu congelator, cuptor de gătit electric și un altul cu microunde, plită, mașină de spălat.

În afara blocului, pe malul lacului, oaspeții aveau posibilitatea să facă baie în piscina privată și plajă pe șezlongurile din jurul acesteia.

Nota scăzută acordată apartamentului reflectă atât comportamentul gazdei cât și valoarea designerului de interior, cel care nu a reușit - în opinia mea - să transmită un aer cald, primitor încăperilor. Nu te simți în vacanță în acest apartament, totul e rece.

Și trebuie să-l părăsești înainte de ora 10, asta e una din regulile casei afișate pe pereți.

Drept să vă spun, am cam așteptat să-l părăsesc...

Nu atașez nici poze, asta e revolta mea. Acum, tardivă ce-i drept, dar merită băiatul ăla care nu merită a i se spune ”gazdă”. Și care merită evitat...


---
Trimis de Marius 72 in 13.04.20 19:35:19
Validat / Publicat: 14.04.20 01:49:48
VIZUALIZĂRI: 285INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORIT
8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Marius 72); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9900 PMA (din 11 voturi)
INFO: membrii AmFostAcolo beneficiază - in cadrul sistemului de Privilegii - de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii sau cu proprietarii.
  • Verifică: solicită o ofertă personalizată

  • ECOURI la acest review

    8 ecouri scrise, până acum

    webmasterX [14.04.20 01:49:16] »

    Mutat, la reorganizare, în rubrica "Apartamente în regim hotelier, MAMAIA" (deja existentă pe sait)

    [Rubrica inițială: BUFFER CAZARE]

    mishu [14.04.20 09:43:43] »

    @Marius 72

    Nici acum nu îmi pot explica lipsea mea de reacție din atunci în fața unui așa comportament. Care m-a năucit, pur și simplu...

    Cam asta imi vine si mie in minte citind articolul, cred ca intradevar de la solicitarea voucerelor ar fi trebuit sa dai inapoi, dar sper ca data viitoare sa o faci.

    In rest toata povestea nu face decat sa dea cu minus si la impresii si ma bucur ca ai scris despre acest loc pentru a fi un avertisment pentru altii care ar putea da de un caz similar.

    Felicitari, votat cu mare drag. ​​

    Dan&Emascris / TELEFON [14.04.20 12:33:47] »

    Eu sigur voi evita Melbo cand voi da search cazare Mamaia. Sper sa se poata petrece anul asta, dar mai ales sper sa se poata in siguranta. ​​

    ​​Si ieri am vorbit in familie de " mi-e dor de mare, de marea noastra" . Nu am fost eu cel cu dorul asta, dar am fost integrat in discutie. ​​

    Foarte util articolul, numai bine! 😃

    Marius 72scris / TELEFON [14.04.20 12:36:10] »

    @Dan& Ema:  Și eu am ascultat doleanta soției de am ajuns acolo...

    Suntem doi, ce să-i faci!! ​

    Zoazore [14.04.20 12:52:42] »

    @Marius 72:   

    Și se mai spune de nordici că sunt persoane reci.

    Or fi ei, nordicii, oameni reci, dar nu-s nesimtiti!

    Lipsa ta de reacție a fost cauzata de naucire, de acel " asa ceva e inadmisibil" . Cred ca oricine-n locul tau ar fi ramas stupefiat!

    Poate data viitoare vei gasi ceva cald, de vacanta, nu un loc asa ca Melbo, in care sa te simti stingherit!

    Si perfect dac-ar fi fost, tot nu v-ati fi simtit bine din cauza " gazdei"

    Citit, placut, votat!

    Marius 72scris / TELEFON [14.04.20 13:46:38] »

    @Zoazore:  Din păcate sunt multe asemenea persoane care activează în turismul nostru național.

    Ei reprezintă un handicap major în penuria de turiști străini - alături de autoritățile plătite pentru a dezvolta turismul - comparativ cu ce le oferă serviciile altor nații.

    Iar turiștii se simt bine acolo unde sunt tratați cu atenție, amabilitate și demnitate, chiar dacă natura nu e într-atât de darnica precum la noi. ​

    Zoazore [14.04.20 13:51:46] »

    @Marius 72:  Mda! Pe noi inca ne mai ajuta natura! Ca la cat o respectam si noi, nu stiu daca ne-o mai ajuta mult timp!

    La  Gura Raului vezi impresii am intalnit oameni buni (la Hanzu MariaIleana), La Moara la Pestisani, la Casa Dana din Varfu Dealului din Bucovina- oameni la care mi-a fost drag sa le calc pragul. Nu acelasi lucru pot spune despre Pelicanul tulcean! La Pelican a  fost chiar mai rau decat la tine! vezi impresii

    Dar daca unii sunt oameni amabili, primitori, cinstiti, mai sunt si de-astia, opusul primilor, care te fac sa nu prea-i mai vezi pe primii! Si-i mare pacat!

    nicole33 [14.04.20 23:13:51] »

    @Marius 72:  

    Vezi tu adevărul este mereu la mijloc şi în lipsa unor fotografii care să ilustreze ce şi cum ai găsit tu pe acolo, eu nu sunt deloc convinsă că ai fost obiectiv în prezentarea acestei cazări, ci mai degrabă ai scris încă sub impresia supărării de astă vară. Părerea mea, desigur.

    În plus, am fost sfătuiți să anulăm rezervarea făcută prin Booking pentru a ne încasa voucherele, semn clar de eludare a serviciilor intermediarului care i-a adus clienți. ​​

    Solicitarea a fost făcută cu scopul clar de a nu plăti comision către booking, dar tu de ce ai acceptat " stratagema" ? Dacă turiştii nu ar accepta astfel de compromisuri, nici proprietarii de aici sau aiurea, pentru că nu doar în România se procedează aşa, nu ar mai căuta asemenea " portiţe" .

    El era obligat să-ţi emită factură pentru serviciile prestate, iar tu puteai plăti cum doreai: cash, card sau vouchere. ​​

    Suma ce o aveam de achitat dă cu virgulă, adică nu se divide cu 50, valoarea unui voucher. Iar omul nu îți dă rest, ți-o spune răspicat din capul locului. ​

    Aici omul a avut dreptate şi a procedat perfect legal. Dacă tonul folosit nu a fost cel potrivit, este totuşi o altă poveste. ​

    ​Şi dacă plăteşti cu bonuri de masă la supermarket, la fel,   casiera nu are voie (legal) să-ţi dea vreun ban rest.

    Despre restul aspectelor nu are sens să comentez. Atitudinea proprietarului a fost departe de ceea ce ar fi trebuit să fie​. O confirmare în plus pentru mine la decizia mea de a nu alege apartamente, ci hoteluri.

    Alegeri inspirate! ​

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Dan&Ema, Marius 72, mishu, Zoazore
    Alte impresii din această RUBRICĂ:
    NOTĂ: Recomandările evidențiate (pe fond galben) aparțin unor autori cu statut membru GOLD sau superior

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2020 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
    pagină generată în 0.0683460235596 sec
    ecranul dvs: 1 x 1