80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
41.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: mai puțin de 1 MIN

Cea mai tare teapa posibila!

TIPĂREȘTE

La etajul 4 (ultimul) ploua in camera, lumina se stinge la fiecare 2 minute, ramai fara apa calda, toate wc si bideu se misca, aceeasi mancare in fiecare zi pentru bolnavi, apa in piscina -2 grade masa de biliard mai mare decat camera cu un sg tac, fara bautura din abundenta cum scrie, numai ness nu cafea cum scrie, expresso pe bani, bauturi locale nimik in afara de bere si vin, iar pt. fete lichior de menta (nimik altceva), hotelu este de 3 stele maxim, o mare porcarie!

Daca v-ati facut rezervare anulati-o cat mai aveti timp!

## end review sc

[fb]
---
Trimis de tom barzoiu in 24.06.10 10:43:10
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2385 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

30 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (tom barzoiu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 400 PMA (din 2 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    30 ecouri scrise, până acum

    Dragoș_MD
    [24.06.10 10:49:06]
    »

    apa in piscina -2 grade

    cred si eu; cat ar fi putut fi in ianuarie?!? de fapt, cred ca la vremea respectiva, ar fi trebuit sa-i schimbe numele in "patinoar". piscina este vara, probabil.

    magdalena
    [24.06.10 11:33:32]
    »

    Raman foarte surprinsa... E unul din hotelurile pe care le ochisem pentru o vacanta viitoare. Chiar e de speriat!!!

    Admin
    [24.06.10 11:37:40]
    »

    tom barzoiu: in ce perioada a fost sejurul? Putin probabil ca in IANUARIE (asa cum apare acum in fisa tehnica de pe coloana din stanga sus); probabil ai fost in mai?

    catalinalupu
    [24.06.10 14:04:59]
    »

    in ianuarie sigur nu era functional! stiu sigur pentru ca eu pusesem ochii pe el si am sunat la agentia prin care plec de multa vreme si mi s-a spus ca e prea nou... ca sa fie probleme, ca deschiderea lui va fi la inceputul sezonului... chiar si pe pagina lui scrie... click aici "OPENING SUMMER 2010"

    de aceea sunt surprinsa... ai surprins si tu cateva din toate nemultumirile tale? adica eu una acel bideu sau acel vas de toaleta, l-as fi imortalizat si l-as fi pus pe site! plus... scandalul de rigoare care l-as fi facut la receptie... cum sa-mi ploua in cap... la 5*?! pai ce eram la casutele de altadata din lemn din tabara scolara?!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    tom barzoiuAUTOR REVIEW
    [24.06.10 14:26:02]
    »

    noi suntem acum acolo, asa ca [...] - continut trivial sters de webmaster

    catalinalupu
    [24.06.10 14:28:23]
    »

    Iti inteleg supararea din cauza unui concediu ratat, dar formularea nu, poate nu am suficienta perceptie, in opinia ta!

    tom barzoiuAUTOR REVIEW
    [24.06.10 14:38:25]
    »

    Imi pare rau ca am scris acest review, am vrut sa ajutam, dar va lasam pe voi sa va dati singuri seama, si dupa sa vorbiti. Va dorim concediu placut!

    catalinalupu
    [24.06.10 14:42:27]
    »

    Multumim! Eu una am avut si nemultumiri despre experientele in Bulgaria... dar le-am putut explica destul de pe larg (parerea mea! )... ca sa poata intelege si ceilalti!... citeste si poate revii la sentimente mai bune!... click aici

    oanab
    [24.06.10 15:55:59]
    »

    Am rezervat pt. august! nu te supara daca insist, dar fii mai precis, detaliaza. eu merg cu un copil care nu mananca orice si n-as vrea sa ma intoxic. vorbesti chiar de hotel Via Pontica sau de Festa resort? (hotelul cel nou de 5*)??? scrie-ne si noua in ce consta meniul ca ne-ar fi de folos ca sa ne retragem cat mai avem posibilitatea. multumesc

    catalinalupu
    [24.06.10 16:18:38]
    »

    acum am vazut si fotografiile puse pe site... faceti scandal... este inadmisibil!!! pentru 5*, pentru banii vostrii, pentru concediul vostru ratat! de unde ati gasit galeata?! am si eu o curiozitate, au pus-o in dotare, pentru ca se asteptau la asa ceva?! era ca o rezolvare a situatiei?

    Admin
    [24.06.10 16:21:03]
    »

    atentie la limbaj, tom barzoiu - o exprimare triviala precum cea stearsa de mine mai sus iti poate aduce foarte rapid suspendarea/excluderea din comunitate. Fiind nou inscris, ai parte de clementa -- pe care nu o vei mai gasi insa in viitor.

    Corectat data sejurului, din IAN-2010 in IUN-2010

    oanab
    [24.06.10 16:35:58]
    »

    nu ati cerut schimbarea camerei? sau mai bine zis, ar fi trebuit sa va ofere ei aceasta solutie

    gupy
    [24.06.10 17:10:53]
    »

    eu trebuie sa plec din pacate saptamana viitoare (tocmai am platit biletul!!! ). Din ce povestesti cred ca AM COMIS-O!! da-ne te rugam mai multe detalii: cand ai inceput sejurul? ,

    CE MAI - CHIAR SUNT CONDITIILE ASA DE PROASTE??? MAI SCRIE-NE IMPRESII DESPRE CE MAI VEZI!

    magdalena
    [24.06.10 17:11:57]
    »

    @oanab, daca ai rezervat la hotelul descris de @tom barzoiu...., chiar ca trebuie anulata rezervarea!!!

    Admin
    [24.06.10 17:26:55]
    »

    eu zic - vorba reclamei - 'sa nu ne grabim, sa-i lasam sa se mai cunoasca'

    Ce vreau sa spun e ca o singura parere nu e INTOTDEAUNA relevanta.

    magdalena
    [24.06.10 17:44:04]
    »

    O sa vedem impresiile postate de cei care urmeaza sa plece acolo...

    oanab
    [24.06.10 18:36:22]
    »

    crezi ca-s fraieri sa-mi dea banii inapoi? as vrea eu...

    oanab
    [24.06.10 18:40:01]
    »

    asta e mailul primit de la managementul hotelului, ca raspuns la perplexitatile mele. vedeti voi...

    Hi,

    The hotel was opened on 3rd June and there were some troubles with the faccilities. But now everething is open- Spa center with the indoor pool, beach bar, pool bar, The property is total complieted and you are welcome to spend your holiday there.

    best regards

    Luyba Arnaudova

    Sales Assistant & Reservation

    Festa Hotels

    Tel/Fax: 00359 554 29707

    marketing@festapanoramabg. com

    www. festahotels. com

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    gupy
    [24.06.10 18:51:28]
    »

    ce sa mai credem?!?!

    Nu mai inteleg nimic. Pe cuvantul meu.

    Managementul hotelului a scris ce trebuia sa scrie in mod firesc, deci pana aici nimic nou!!

    NU M-A LAMURIT CU NIMIC.

    Sau intre timp s-a oprit ploaia!!

    Boyton
    [25.06.10 08:26:48]
    »

    Ptr. Tom Barzoiu, daca vrei sa ne detaliezi mai bine conditile de acolo, noi in seara asta plecam acolo si chiar santem dezamagiti de ce am citit in reviwul tau.

    sbacau
    [26.06.10 12:28:50]
    »

    @boyton, mergi si vezi cu ochii tai...eu sunt sigur ca nu vei avea aceeasi impresie. Asteptam rw tau la intoarcere.

    andutu
    [27.06.10 15:31:20]
    »

    Spune-mi te rog, despre Festa Resort nu ai nici o stire, nu ai vazut sau nu ai discutat cu nici un turist cazat acolo? Noi mergem simbata viitoare la Festa Resort si acum stam cu inima cit puricele, unde mai pui ca m-am si impuns putin cu sotia care vroia la Via Pontica si eu am sus ca nu avem bani anul acesta pentru asa ceva.

    Te rog, daca ai ceva despre Festa Resort...

    savescuvv
    [28.06.10 01:10:05]
    »

    PENTRU ANDUTU. SI NOI AM PRIMIT OVERBOKING PE DUNI SI AM FOST INDRUMATI DE AGENTIE SPRE FESTA POMORIE DAR DIN CE A SCRIS BEBITA77... CA TOTI CEI CARE AU AVUT REZERVARI PT. ALTE HOTELURI INCLUSIV PT. FESTA AU FOST REDIRECTIONATI CATRE VIA PONTICA.

    NOI PLECAM DUMINICA DIMINEATA SI SUNTEM HOTARATI SA NU ACCEPTAM VIA PONTIKA

    ASTEPTAM IN CONTINUARE REWIURI SI DE LA ALTI TURISTI.

    MAINE NE DUCEM SA LAMURIM LUCRURILE LA AGENTIE.

    Admin
    [28.06.10 03:02:38]
    »

    savescuvv - ti-am mai aranjat un pic textul, despartindu-l in paragrafe, insa oricum ramane greu de citit asa scris exclusiv cu majuscule.

    Te rog renunta la aceasta practica, este considerata o impolitete pe net.

    andutu
    [28.06.10 05:29:38]
    »

    From: Luba Arnaudova

    Subject: Re: Re: Booking confirmation

    To: "gina mihailescu"

    Date: Monday, June 7, 2010, 9: 39 AM

    yes, you have from 03. 07-10. 7 i DBL SV 2+1!!

    Regards,

    Asta este raspunsul cu confirmarea rezervarii pe care l-am primit de la Lyuba, o bulgaroiaca de la marketing Festa Hotels.

    Eu merg printr-o agentie din Focsani pt ca am jobul in Vrancea si am ceva facilitati de la firma (sunt din Suceava). Oricum, deja incepe sa mi se zburleasca parul. Si totusi, nu se poate face nimic??? Pe cine tragi la raspundere in cazul in care ai parte de necazurile celor care au scris aici?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Dragoș_MD
    [28.06.10 08:51:31]
    »

    @andutu > m-a pus pe ganduri intrebarea ta; drept pentru care, am cautat ceva prin saiturile lor oficiale, sa vad cum trateaza plangerile.

    din 2009, agentia lor nationala pentru turism a fost inglobata in Ministerul Energiei, Economiei si Turismului (click aici). dar nu si pagina de internet. aceasta a ramas pe "vechea" adresa. click aici te duce la o pagina unde poti sa depui o 'plangere'. nu se spune absolut nimic despre modul de rezolvare a acesteia. si ca sa fie toata lumea multumita, totul e doar in limba bulgara. desi exista link pentru 'versiunea engleza', acesta nu duce nicaieri.

    iata insa o adresa cred eu mult mai utila: click aici

    este pagina (tot in bulgara, engleza este doar de "sanki") unde puteti gasi informatii despre numere de contact telefonic precum si formulare electronice pentru reclamatii la "Protectia consumatorului".

    saitul consumatorilor, dedicat acestui aspect, este aici: click aici (ati ghicit! tot in bulgara! )

    ma gandesc eu totusi ca, fie si pentru a nu pica pe locul 2, si tot ar trebui sa aibe o rectie oficialitatile in cazul bombardarii lor cu plangeri. (pe care ar merita sa le primeasca scrise in romana, sa se chinuie si ei sa le traduca, asa cum se chinuie oaspetii lor sa le inteleaga saiturile fara versiuni in engleza! )

    Bafta!!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    magdalena
    [28.06.10 09:31:23]
    »

    @andutu, nu cred ca agentia poate fi trasa la raspundere...., insa ar trebui sa stie ca sa nu mai trimita turisti acolo si sa ii piarda pe viitor!

    E vina hotelierilor pentru modul in care ei inteleg sa trateze AI-ul sau calitatea altor servicii.

    Numai ca eu cred ca e greu sa obtii o despagubire de la hotelier. Insa plangerile se pot adresa agentiei care poate trimite plangerea hotelierului si poate asa sa se rezolve ceva, asta pentru cine a fost.

    Pentru cine nu, e mai bine sa nu mearga.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    bebitza77
    [29.06.10 16:10:44]
    »

    si eu am mers tot printr-o agentie din focsani. conditiile sunt groaznice, nu s-a exagerat cu nimic. nu sunt conditii nici macar de 2 stele

    savescuvv
    [29.06.10 17:01:44]
    »

    dar noi avem rezervare pentru festa si cum am mai scris suntem hotarati sa nu acceptam via pontika sperand ca poate e mai bine. daca poti sa-mi spui ceva de traseul pe care l-ai ales...Multumesc

    Andox
    [29.06.10 17:45:59]
    »

    Se pare ca nici Festa Primorie Resort nu este prea breaz, vezi ca au aparut azi impresii despre el click aici

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    11 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    andutu, bebitza77, Boyton, catalinalupu, domidoc, gupy, magdalena, oanab, savescuvv, sbacau, tom barzoiu
    Alte impresii din această RUBRICĂFesta Via Pontica:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.083628177642822 sec
    ecranul dvs: 1 x 1