ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.11.2019
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Târgoviște
ÎNSCRIS: 02.05.10
STATUS: APOLLO
DATE SEJUR
SEP-2019
DURATA: 3 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
100.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 8 MIN

Edrin Hotel — un hotel căruia eu îi datorez mii de mulțumiri

Ilustrație video-muzicală
TIPĂREȘTE

Din Çeșme, la întoarcerea către casă, ne-am gândit încă de la conturarea vacanței, că ar fi oportună o ședință prelungită de cumpărături de orice fel, de aceea ne-am decis să rezervăm două nopți în Edirne. Zis și făcut, am căutat atunci pe booking.com ceva mai aproape de centru, dar și de zona de shopping dorită de noi și m-am oprit la Edrin Hotel care avea referințe bune, notă mare, în jur de 9 și un preț excelent:27euro/noapte cu mic-dejun inclus.

„Socoteala de acasă nu se potrivește cu cea din tîrg”, așa sună un vechi proverb, dar foarte actual și foarte înțelept. Și în cazul nostru a funcționat perfect, căci din motive bine întemeiate, dar nu dintre cele mai fericite, am fost nevoiți să ne prelungim șederea cu încă o zi. În fapt, soțul a avut o problemă severă de sănătate care s-a declanșat din senin pe când eram la pas prin oraș chiar din prima seară. Pe scurt, a doua zi, după ce starea sa nu dădea semne de revenire, am decis că trebuie chemată ambulanța la hotel. Am coborât la recepție, am găsit o tânără recepționeră căreia i-am spus în două vorbe că avem nevoie de doctor, fata a făcut ochii mari și cum înghițea ceva, îi rămăsese în gât îmbucătura. S-a executat imediat, mi-a spus să urc în cameră, că acolo va veni echipajul de urgență. Abia am urcat, am pus actele, banii și câteva haine în rucsac, că au și venit ambulanțierii cu tot cu targă. În fine, după trei ore petrecute la camera de gardă a unui mare spital de stat, timp în care i-au fost făcute analize de sânge, investigații, teste de imagistică, am revenit la hotel cu diagnostic, rețetă și cel mai important, recomandarea de a nu conduce a doua zi când ar fi trebuit să pornim la drum. În atare situație, mai aveam nevoie de încă o noapte de cazare, dar urma să vedem cum procedăm: dacă hotelul avea ceva liber sau trebuia să găsim în altă parte.

Când ne-am întors la hotel, am mers la recepţie unde cei doi băieţi de acolo ne-au tratat cu atenţie maximă şi ne-au asigurat că putem sta încă o noapte tot în camera de-o aveam şi încă tot la preţul de 27 euro. Pe parcursul şederii, tot timpul ne-am bucurat de un tratament special, aş spune, din partea tuturor lucrătorilor care aflaseră de problema noastră (deh, funcţionează bine comunicarea!) şi vroiau să-şi arate compasiunea faţă de noi. Am ales titlul articolului gândindu-mă că staff-ul hotelului merită toate cuvintele mele de laudă şi voi fi recunoscătoare mereu pentru suportul acordat în momente deloc uşoare. Am închis paranteza.

Câteva cuvinte despre Edrin Hotel

Adresă: Talat Paşa Asfaltı Cadessi, No. 144, Edirne

Website: edrinotel.com

E-mail:info@edrinotel.com

Ca amplasare, se află în imediata vecinătate a Consulatului Bulgariei, practic gard în gard, iar moscheea Selimiye, cel mai vestit edificiu din Edirne, se găseşte la 150 m. Consulatul Bulgariei este cel mai bun reper pentru a găsi hotelul mai uşor, iar Talat Paşa este una dintre arterele cele mai importante ale oraşului, Edrin fiind situat în zona centrală.

Edrin este un hotel cu 42 camere dispuse pe 5 etaje, ocupând o clădire complet renovată în anul 2017, care arată chiar bine, remarcându-se uşor printre clădirile vecine. La parter se află o cafenea şi un restaurant unde se pune la dispoziţia oaspeţilor în fiecare dimineaţă micul-dejun, iar recepţia se găseşte la primul etaj şi este deschisă non-stop. Restaurantul poate fi folosit, apoi pentru toate mesele, până seara târziu.

Având în vedere relieful oarecum în trepte, dacă intrarea frontală în hotel prin strada Talat Paşa se face pe la parter, accesul în hotel pe uşa din spatele hotelului, prin străduţa Ayşe Kadın Sokak, duce direct la recepţie, la etajul întâi, numai că în mod uzual, se foloseşte cea principală. Lipită de hotel, există o scară metalică acoperită care face legătura între cele două străzi, respectiv, între cele două puncte de intrare în clădirea hotelului.

Cazarea noastră

Am nimerit în preajma hotelului pe străduţa din spate, căutând cu privirea parcarea privată a hotelului, despre care citisem că există. N-am văzut-o, dar am fost norocoşi să găsim un loc bun (dintre cele trei-patru) chiar acolo în spate lângă ghereta de pază a Consulatului Bulgariei. Era pe acolo în acel moment unul dintre băieţii din personal, care ne-a ghidat pentru a parca mai bine şi ne-a asigurat că putem lăsa maşina în siguranţă maximă în acea poziţie. Cred şi eu, într-un loc păzit atât de bine!

Cu băgăjelele de tranzit la umăr, ne-am îndreptat spre recepţie, coborând pe scara metalică şi apoi urcând scările interioare, aşa cum ne-a recomandat acelaşi tânăr. Am fost primiţi cu amabilitate, ni s-a repartizat camera 507 aflată, evident, la etajul al cincilea la care am urcat cu liftul, lift pe care l-am folosit pe tot parcursul şederii.

Eu am rezervat o cameră dublă, numai că ceea ce am primit nu a fost doar o cameră, ci aproximativ un apartament, aş putea zice. Adică, intrarea se făcea într-un living care conţinea şi un soi de chicinetă, dar fără posibilitatea de a găti ceva, şi un dormitor separat, cu uşă de acces spre acesta. Destul de generoasă această primă încăpere. Dar, să le luăm pe rând!

De cum intram, pe peretele din faţă aveam linia chicinetei cuprizând corpuri de depozitat, inclusiv suspendate, frigider mediu, cană de încălzit apa, pe o tavă erau frumos aşezate pliculeţe de cafea solubilă, ceai negru, zahăr, ceşti, pahare. În frigider am găsit două sticle de apă plată din partea casei. Pe acelaşi perete, era suspendat tv lcd şi o etajeră pe care stătea cuminte telefonul fix. În stânga am găsit un cuier cu dulap foarte util, apoi se desfăşura un colţar generos lângă care era aşezată o masă joasă, foarte folositoare. Dulapul de haine se afla spre uşa de la dormitor şi era foarte încăpător. Aparatul de aer condiţionat se afla între cele două ferestre din living.

Mobilierul era destul de nou şi modern în ambele încăperi, pardoseala este din parchet, iar la ferestre aveam jaluzele retractabile, tip rulou.

Dormitorul în sine era mai micuţ, ocupat în cea mai mare parte de patul matrimonial care s-a dovedit foarte confortabil. Vizavi era aşezat un corp înalt cu două sertare şi alte spaţii de depozitat. Un minus pentru dormitor ar putea fi considerat lipsa noptierelor, dar nu ne-a deranjat cine ştie ce. Pe pat am găsit prosoapele albe, imaculate, care ni s-au schimbat zilnic, papuci de unică folosinţă.

Hotelul dispune de instalaţie de încălzire centralizată, deci poate găzdui clienţii tot timpul anului.

Baia nu este mare, mie mi s-a părut cam înghesuită, dar ceea ce mi s-a părut mie de-a dreptul ciudat, a fost faptul că pereţii nu erau placaţi cu nimic, practic rămăseseră la stadiul de tencuială. Doar în cabina de duş, faianţa era prezentă pe pereţi, pardoseala fiind de gresie în toată baia. Altfel, obiectele sanitare erau destul de noi, neuzate, instalaţiile funcţionau perfect, iar consumabilele au fost de tipul hârtie igienică, gel de duş şi săpun tip turist. Am avut şi uscător de păr.

Nota generală pentru întreg hotelul era de curăţenie temeinic făcută, iar acest serviciu a fost asigurat zilnic, astfel că aspectul era unul plăcut peste tot.

Micul-dejun era pus la dispoziţie între orele 07,30-09,30 după cum am zis, la parter, în cafeneaua/restaurantul având şi terasă în faţa sa unde se poate fuma. Spaţiul este aranjat cu bun gust şi decorat pe măsură. Nu aparţine hotelului, dar între acestea există un fel de parteneriat, doar că, dacă în mod normal fiind vorba de o cafenea, te-ai aştepta să poţi bea cafea pe săturate la micul -dejun, o poţi face, dar numai contra cost. Doar ceaiul este gratis!

Altfel, oferta de alimente şi produse a fost ok: roşii, castraveţi, mezeluri, cartofi prăjiţi, ouă fierte, câteva feluri de brânză sau măsline, unt, dulceaţă, miere, produse de patiserie, cereale, iaurt, mai multe sortimente de pâine, prăjituri gen chec, etc. Într-una dintre dimineţi am găsit şi menemen, omleta turcească tradiţională cu legume. De băut: ceai, lapte şi sucuri.

Despre parcare m-am lămurit repede că există una privată, destul de generoasă, situată peste stradă de hotel, intrarea făcându-se pe bază de ridicare a barierei acţionate din hotel, cu telecomanda. Nu am înţeles exact procedeul, fiindcă locul găsit lângă intrarea din spate a fost perfect, l-am păstrat pe tot timpul şederii în oraş şi nu am experimentat-o pe cea de peste stradă.

Wi-fi-ul a funcţionat perfect pe tot parcursul şi a fost parolat, ca mai peste tot în Turcia, încă de la check-in primind pe o hârtiuţă parola ce trebuia executată în doi paşi.

Concluzie

După experienţa trăită în Edirne anul acesta pe propria piele, vom datora veşnic gratitudine sistemului public de sănătate turc, dar şi hotelului Edrin care s-a dovedit o gazdă atât de bună. Dacă atunci când ai nevoie cel mai mult de sprijin şi ajutor, le primeşti necondiţionat şi fără clipire de la semeni, în ciuda barierei de limbă care nu e tocmai uşor de suportat, nu poţi decât să scoţi pălăria şi să pleci capul a admiraţie spunând din toată inima: aşa da!

 

Vă rog, ataşaţi următorul videoclip: youtube


[fb]
---
Trimis de irinad in 17.11.19 07:51:48
Validat / Publicat: 17.11.19 08:45:51
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA.

VIZUALIZĂRI: 900 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (irinad); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P03 Parcarea privată a hotelului Edrin, situată peste stradă
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 40700 PMA (din 43 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

10 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[17.11.19 08:26:13]
»

Ilustrația muzicală sau video-muzicală indicată a fost atașată articolului (vezi sus, imediat sub titlu).

irinadAUTOR REVIEW
[17.11.19 09:12:47]
»

@webmasterX: Mulţumesc!

krisstinna
[17.11.19 09:57:20]
»

@irinad: Bine că ați trecut cu brio peste acel episod urât și greu, ați avut noroc de oameni cumsecade.

De câteva ori am avut și noi probleme, turcii ne-au ajutat și susținut de fiecare dată, necondiționat.

Foarte bună cazarea, prețul este excelent.

Sănătate maximă și vacanțe fără incidente neplăcute vă doresc!

crismis
[17.11.19 10:18:47]
»

@irinad: Așa da! Bravo lor! Mă bucur că totul s-a rezolvat atât de repede și bine; poate că a fost norocul lui Irinel că necazul i s-a întâmplat în Turcia, și nu în România... E cinic ce spun, dar în mare parte adevărat.

Sper să fiți bine amândoi în continuare și să călătoriți mult și bine, fără nicio peripeție!

maryka
[17.11.19 11:50:20]
»

Un alt proverb spune că totul e bine dacă se termină cu bine!

Mă bucur mult că în ciuda problemelor apărute, aţi avut înţelegere și noroc pentru rezolvarea necazurilor.

Este foarte important, mai ales într-o ţară străină, să întâlnești oameni săritori, dar mai ales profesioniști.

Despre hotel, am citit și văzut lucruri foarte bune și plăcute, cu un mare plus pentru rezolvarea problemelor.

O zi frumoasă, te pup!

irinadAUTOR REVIEW
[17.11.19 11:52:48]
»

@krisstinna: Da, am trecut cu bine după o spaimă considerabilă pe care atunci nu credeam s-o depăşesc cu bine. Turcii s-au dovedit nişte oameni de mare ispravă, doar că cele câteva cuvinte ştiute în turcă nu sunt suficiente să te descurci în spital. Noroc că cei doi medici (cel care l-a preluat şi cel care i-a dat diagnosticul la final în urma investigaţiilor) vorbeau engleză şi am reuşit să ne înţelegem.

Mulţumesc de urări, episodul a trecut, se mai poate repeta şi altă dată, dar acum ştim despre ce e vorba, avem medicamentele în casă şi nu mai plecăm nicăieri la drum fără ele! Pupici!

@crismis:Nu eşti cinică, este purul adevăr. A avut noroc de investigaţii făcute cu simţ de răspundere, de mare fineţe (inclusiv CT, RMN) făcute în lanţ, destul de repede, iar eu în calitate de însoţitor, de multă alergătură de colo-colo. N-am avut parte niciodată de un tratament atât de bun din partea unui corp medical şi n-am văzut niciunde o organizare atât de bună la " Urgenţe" . Şi era vorba de un spital de stat.

A trecut, ne-am reluat călătoriile, dar acum suntem avizaţi şi ştim cât de cât ce să facem dacă mai apare din nou.

Cei de la hotel au fost şi ei de nota zece.

Mulţumesc de ecou, te îmbrăţişez cu drag!

irinadAUTOR REVIEW
[17.11.19 12:23:45]
»

@maryka: Ai mare dreptate, în pofida tuturor problemelor, am pornit spre ţară după încă o noapte în Edirne, când totul era mai aproape de normal. Turcii nu te lasă la greu, dimpotrivă, sunt foarte săritori încercând să fie tot timpul de ajutor, lucru pe care l-am sesizat mai demult şi care m-a făcut să-i îndrăgesc necondiţionat.

Mulţumesc de vizită, ecou, cuvinte frumoase! Pupici!

O după-amiază frumoasă îţi doresc şi eu!

Aurici
[26.11.19 23:07:05]
»

@irinad: Am tot vrut să-ți scriu și eu un ecou la articolul acesta, dar cum sunt mereu în urmă...

Dragostea mea pentru turci și Turcia a început în același spital de stat din Edirne. La primul meu drum în Turcia, acum 14 ani, cum am intrat în vama de la Edirne am cerut ajutor medical, după un drum chinuitor și o stare de epuizare (din cauză de muncă), care se tot agrava. Primul ajutor l-am primit chiar acolo, în vamă, după care m-au trimis la spitalul din Edirne, unde am rămas până a doua zi, vegheată o noapte întreagă de medicul care m-a îngrijit și care a stat de vorbă cu soțul meu până dimineața, după ce și-au găsit tot felul de pasiuni comune.

Au fost momente când m-am întrebat dacă nu sunt cumva pe moarte, pentru că altfel nu înțelegeam de ce se poartă oamenii ăia așa cu mine. La vremea aceea, să fiu tratată așa într-un spital, era peste puterea mea de înțelegere. Singura explicație pe care o găseam era asta, că ceva grav mi se întâmplă. N-a fost nimic grav și cu toate că voiam să mă întorc acasă, m-am înviorat și am mers mai departe și cu toate ghinioanele primelor zile, după aceea am avut unul dintre cele mai frumoase concedii.

Așa că am înțeles foarte bine prin ce ați trecut și mă bucur că și în cazul vostru totul s-a terminat cu bine.

Și hotelul mi-a plăcut și l-am notat pentru că Edirne e permanent pe lista noastră.

irinadAUTOR REVIEW
[27.11.19 06:37:32]
»

@Aurici: Tot timpul când eram acolo în spital mi-am aminitit de tine şi de faptul că ne-ai scris despre experienţa ta similară într-unul dintre articolele tale excelente despre Edirne.

Cert este că, la fel ca şi tine, nici eu nu eram obişnuită cu un asemenea comportament (ireproşabil, ce-i drept!) al personalului din spital, nu mai vorbesc de medici.

La început, am crezut că ne favorizează cumva fiindcă nu suntem de-ai lor, deoarece îi tot auzeam numindu-ne yabancı în sus şi în jos, adică străini. Dar, nu, ne-am bucurat de aceeaşi atenţie pe care le-o acordau şi propriilor bolnavi, în cele peste trei ore am avut timp să observ cum decurgeau lucrurile acolo, la urgenţe. Total diferit de ceea ce se întâmplă pe la noi, din păcate.

Şi eu am avut aceeaşi impresie, că este destul de grav, din moment ce îi făceau tot felul de teste şi investigaţii, mă gândeam, sincer, la un AVC. Dar, n-a fost aşa, ei vroiau să se asigure din toate punctele de vedere că rezultatul acestora nu relevă ceva grav, de altfel nu i-au dat drumul până ce doctorul nu s-a convins că se poate întoarce pe picioare, fără să ameţească, la hotel.

Am tras o sperietură zdravănă, am avut o experienţă care s-a terminat cu bine, dar momentele trăite atunci nu le voi uita niciodată. Important este că am descoperit despre ce e vorba, am înţeles că nu este ceva grav, dar că se poate repeta oricând, important este să fim pregătiţi cu răbdare, pastile, fără panică.

Mulţumesc mult pentru ecou, pentru faptul că te-ai gândit la mine! .

Aurici
[27.11.19 13:31:12]
»

@irinad:

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Aurici, crismis, irinad, maryka
Alte impresii din această RUBRICĂEdrin Hotel:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.060498952865601 sec
    ecranul dvs: 1 x 1