ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.08.2018
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 14.08.18
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2018
DURATA: 4 nopți
prieteni
7 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
74.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 31 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIPĂREȘTE

“Un punct de vedere”

Am petrecut 5 zile de vacanţă (un grup de 7 persoane adulte) în perioada 5-9 August 2018, la Uzlina, apelând la serviciile agenţiei (... ed. WM...). Toate ar fi fost minunate ţinând cont de cadrul deosebit în care este amplasată pensiunea, dacă ceea ce ne semnalaţi în ofertă concordă cu realitatea.

Primul impact negativ l-am avut la plecare. Cum prezentarea la parcare (Muzeul CFR) era anunţată la 7.30 am ajuns chiar un pic mai devreme. Nefiind sediul unei autogări nu am avut de la cine să luăm informaţii şi nici bănci să ne aşezăm. Cu 5 minute înainte de ora 8.00 a sosit şi maşina. Evident că unii pasageri s-au înghesuit la bagaje, alţii la locuri în maşină, avantajaţi fiind cei cu o condiţie fizică mai robustă sau cei din apropierea obiectivelor (nişa pentru bagaje sau uşa de la urcarea în maşină). După ce mulţi călători şi-au ocupat locurile, ne anunţă şoferul că există pe parbriz o listă cu locurile, greu de vizualizat şi greu de identificat dacă era numărul locului sau numărul curent din lista pasagerilor (erau două coloane de numere care nu erau identice).

Propun să se întocmească o listă clară de numerotare a locurilor în autocar, în funcţie de data la care s-a făcut rezervarea, listă pe care să o primim prin e-mail (cel puţin pentru cei care au făcut plata “online”), cu 1-2 zile înaintea plecării.

Când am ajuns la debarcaderul de la Murighiol şoferul ne-a anunţat că o să vină o persoană să ne preia. Am aşteptat aproape 1 oră, nu exista o informaţie despre locul în care şi la ce oră să aşteptam bărcile. Mai mult, am fost apostrofaţi de salariata de la restaurantul de la debarcader ca folosim băncile sau grupul sanitar, chiar contra cost şi utilizând cheia.

Propun o corelare a programului între sosirea autocarului şi sosirea bărcilor, sau dacă există o oarecare decalare din diverse motive plauzibile, să fim informaţi.

După ce am primit repartiţia pe cameră, am pornit în recunoaştere şi mare ne-a fost mirarea că era şi o tabără de copii, cu acelaşi program ca al nostru. La masa de seară a fost un vacarm, copiii mai puţin supravegheaţi îşi umpleau farfuriile fără limită şi le lăsau pe masă pe jumătate pline. Am hotărât să revenim după 1/2 oră să mâncăm în linişte, dar surpriză: meniul fără peşte şi pentru vegetarieni era epuizat. Menţionez că o persoană din grupul nostru nu consumă peşte. In zilele următoare acelaşi vacarm persista nu numai la masă, dar şi la piscină sau şezlonguri. Aşa că relaxarea iniţial anunţată s-a transformat într-un veritabil stres.

Propun sejururi speciale pentru tabere, care să nu se suprapună cu sejururile adulţilor. Pentru 5 zile nu cred că ar fi imposibil.

Am beneficiat de 2 excursii: una plătită ad-hoc (2 ore, Descoperă Delta) şi una plătită din Bucureşti, pentru Sulina. Noroc că am avut factura de plată, pentru că a doua excursie nu figura ca fiind achitată. Era normal, ca la preţul excursiei pentru Sulina să fim preluaţi, la sosirea bărcii de un ghid, care să ne prezinte oraşul. In aceste condiţii, timpul nu a fost suficient ca să poţi vizita obiectivele turistice propuse, fără să ajungem la plajă pe malul mării. In plus, biserica cu mozaicuri este în restaurare de peste zece ani şi nu poate fi vizitată.

Dotarea camerelor are şi câteva aspecte negative: uşile de la cabina de duş nu se închid, becurile de la noptiere nu sunt toate funcţionale (sau sunt prea slabe şi nu poţi să citeşti când ajungi în cameră seara mai devreme din cauza ţânţarilor), uşile camerelor cu balcon nu pot fi închise, golirea coşurilor nu se face zilnic ci la cererea noastră, cu atât mai mult cu cât există anunţul de a nu arunca hârtii în vasul de toaletă.

Este de asemenea INUMAN ca în ultima zi de plecare să avem asigurat numai micul dejun, ţinând cont ca nu avem posibilitate să cumpărăm mâncare, că există în restaurant un afiş în care se interzice scoaterea mâncării din restaurant, că nu avem contact cu alte pensiuni şi că ajungem în Bucureşti la ora 21.00. Menţionez că o persoană din grupul nostru este diabetică şi dependentă de insulină.

Evidenţiez şi aspectele pozitive: mâncarea delicioasă şi excelent pregătită (eu le-am ales în special pe cele de peşte), asigurarea cu 2 l de apă zilnic, dotarea camerelor cu aer condiţionat, aşternuturi şi prosoape curate şi nu în ultimul rând explicaţiile pertinente şi documentate pe care le-am primit de la d-nul Mirai, în timpul excursiilor efectuate.

Eu m-am axat pe aspectele negative principale care trebuiesc remediate. Nu am luat în discuţie “primirea cu icre şi vodcă” sau focul de tabără care erau menţionate în program, că mi s-au părut mai puţin importante.

In condiţiile în care nu se ia în considerare remedierea aspectelor negative pe care le-am semnalat nu pot să recomand pensiunea Gulliver Delta Resort, Uzlina şi altor prieteni din ţară şi din străinătate care vor să viziteze Delta anul viitor. Despre un meniu fără gluten pentru un copil cu boala celiacă nici nu îndrăznesc să vă întreb.

Bucureşti, 14 August 2018.


[fb]
---
Trimis de mioara47 in 14.08.18 20:18:24
Validat / Publicat: 14.08.18 20:56:43

VIZUALIZĂRI: 1305 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mioara47); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5850 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 31.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [14.08.18 20:43:46]
    »

    @mioara47: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ===

    ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

    Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
    Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

    ===

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 39&ridAnt=88539

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    managergulliver
    Alte impresii din această RUBRICĂGulliver Delta Resort [ex Safo, ex Genius]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042080879211426 sec
    ecranul dvs: 1 x 1