ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.05.2010
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: brasov
ÎNSCRIS: 13.05.10
STATUS: UCENIC
LUNA
JAN-2010
la PMM* = 30 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 5 MIN

Si totusi.. [drept la replica]

TIPĂREȘTE

Buna seara.

Am oscilat mult in a aduga cateva comentarii (luati-le ca "dreptul la replica") pe forum. De ce? Pentru ca nu vreau sa fiu interpretata gresit. Intotdeauna am apreciat cand oaspetii nostri ne-au reliefat anumite minusuri in activitatea noastra; le multumesc pentru ca am invatat de la ei (nu o luati ca si cum as spune... pe banii lor) si am remediat si imbunatatit multe aspecte ale activitatii noastre.

Ma uimeste oarecum, si nu cred ca exagerez, rautatea anumitor comentarii. Stiu despre fiecare client care a scris la voi pe forum: prima doamna (incantata de ceea ce a gasit la noi) este doamna "cu dulceata" (i-a placut mult dulceata de casa mancata la noi si ne-a cerut un borcanel) -dansa a revenit la noi. Cea de-a doua doamna nemultumita ca nu a fost cazata deoarece pensiunea era ocupa tot cu clientii casei, este doamna care dorea sa sarbatoreasca ziua ei si a sorei ei (fiind gemene) la noi- in acest caz am completat in calculator de fata cu dansii data rezervarii- nu aveam cum sa gresesc deoarece am notat perioada spusa de dansii si verificata cu dansii. Cel de-al treilea domn (dazamagit) face parte dintr-un grup mai mare care a stat un week-end la noi si cu care am avut discutii legate de comportamentul in spatiile publice ale pensiunii unde nu pot consuma produse cumparate din afara. Cu toate ca scrie si pe site, este afisat si pe avizierul din pensiune ca nu se permite consumul produselor aduse din exterior, acest grup a ignorat total ceea ce le-am comunicat. Bine-nteles ca ceilati clienti s-au simtit jigniti deoarece unii consumau de la ei iar restul plateau preparatele la tariful din meniu. Intentia noastra este de o oferi servicii complete: cazare, masa, divertisment (sauna, fitness, ping-pond, dartz, jocuri de societate, mountainbike-uri etc. ) si pentru acest lucru avem nevoie de personal care este angajat cu carte de munca. Nu pot tine oamenii pentru care platesc dari la stat si le platesc salarii sa se uite cum oaspetii isi gatesc singuri. Sunt o multime de locatii care ofera cazare si bucatarie la dispozitia clientului. Deci au variante si cei ce opteaza sa-si gateasca singuri. Referitor la internet am preconizat din start sa oferim internet in fiecare camera (exista cablaj in fiecare camera). Nu exista conditii tehnice (inca) pentru asa ceva: Romtelecom nu are o varianta optima in acea zona iar RDS/RCS nu au fibra optica trasa pana la Fundata. Insa orice client care a dorit sa verifice e-mail-uri sau sa transmita date a putut folosi modemul Orange de la receptie (domnul pe care l-am amintit mai sus probabil ca nu a indraznit sa solicite acest serviciu din cauza discutiilor avute). Si sa fim sinceri: au stat aproape permanent in curte (ziua si treceau de miezul noptii; nu ca acest lucru ar fi fost o problema), oare cand a avut nevoie de internet? Nu mi-a solicitat nici o parola de acces sau nu m-a intrebat daca serviciul este activ sau nu. Vad acest comentariu ca pe un nod in papura. dar... in fine. Referitor la jacuzzi: pe site-ul nostru aceasta informatie lipseste incepand cu luna mai anul 2009, luna in care am returnat acest produs producatorilor. Domnul care ne acuza ca "mintim" probabil ca a citit pe un alt site aceste informatii (noi avem contract cu doua site-uri de promovare, insa aparem pe vreo cincisprezece astfel de site-uri, dintre care unele nici nu pot fi contactate pentru a corecta informatiile).

Camerele de la mansarda? ... Au aceeasi suprafata ca cele de la nivelul unu, au acelasi mobilier, au fiecare baie proprie (pe aceeasi dimensiune ca cele de jos), au televizor, feon; asadar ceea ce au si celelalte. Fiind mansarda nu au balcon. Mult prea putin oaspeti s-au plans de acest lucru deoarece au venit sa stea afara pe terasa, sa se plimbe, sa faca miscare. Multi considera ca aceste camere sunt romantice, primitoare si tare simpatice. Au stat in ele si familii cu doi copii (cu un pat suplimentar). Sunt spatioase dar nu au balcon.

Si legat de "a minti" clientii: majoritatea spun ca in realitate pensiunea arata mult mai bine si este mult mai primitoare decat arata in pozele de pe site.

De un timp incoace propunem oaspetilor nostri completarea unor chestionare unde am remarcat ca aspecte ca: dotari, confort, personal, mancare, apa calda/caldura, decoratiuni primesc calificative de bine si foarte bine. Am recurs la aceste chestionare citind ceea ce au scis aceste persoane pe forum si pentru a vedea daca remarcile negative sunt general valabile sau sunt cometarii pornite in urma unor discutii cu caracter subiectiv. Si trag concluzia ca din aceste motive s-au generat aceste comentarii.

Ne bucura insa faptul ca foarte mare parte dintre oaspetii nostri revin si ne recomanda. Aspetul legat de discutiile cu mancarea si bautura vad ca s-a eliminat treptat (sunt luni de zile de cand nu am mai avut discutii in cotradictoriu pe aceasta tema ceea ce ne facem sa intelegem ca deja se stiu conditiile de cazare de la noi si vin oaspeti care chiar vor sa se relaxeze si sa lase grijile "aprovizionarii" si "gatitului" in seama noastra). Fiecare consuma in camera, daca doreste, ceea ce doreste.

Eu sper sa-mi interpretati corect interventia. Si oaspetii nostri isi spun parerea pe site-uri la care nici nu m-am gandit. Nu mai departe de week-end-ul trecut s-a facut un review de catre unul din oaspetii nostri pe .....nu sunt permise adrese spre alte site-uri in scop de reclama -nota webmaster 10 ). Ca sa nu postez eu poze va las pe voi sa vizualizati pozele facute de oaspetele nostru cat timp a stat la noi si referitor la cum si-a petrecut timpul in cadrul pensiunii noastre.

Va felicit pentru site-ul creat cu toate ca ne da de lucru... (de Paste am avut un cuplu care a citit ceea ce s-a comentat despre noi si m-a intrebat daca este adevarat ceea ce se spune sau nu. I-am descris cum se desfasoara activitatea la noi si i-am spus ca singura modalitate de a vedea cum este la noi este sa vina la pensiune. Foarte satisfacator pentru noi este faptul ca a fost foarte-foarte incantat.

Va doresc tuturor toate cele bune!

Iosefina Bordas

PS. Nu va suparati daca notez cu... 100% capitolele de mai jos!!! ☺


[fb]
---
Trimis de Bordas in 13.05.10 20:38:20
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2439 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Bordas); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA simbolic articolul - VĂ PLACE? [doar simbolic; articolul NU are PMA std]
PUNCTAJ CRT: 0 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)
NOTĂ: Acest articol nu beneficiază de punctajul standard acordat automat.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 30.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmasterXY*
    [13.05.10 20:50:29]
    »

    @bordas, de obicei apreciem dorinta proprietarilor de pensiuni de a avea drept de replica la cele scrise pe acest site, de aceea si intentia ta este binevenita.

    Totusi, ce nu e corect este ca d-voastra in calitate de proprietar sa scrieti propriul review si sa acordati si notele de rigoare pensiunii, de aceea acest review este invalidat .

    Editare ulterioara

    Threadul acesta va fi inchis si va ramane cu caracter informativ pe site.completari ulterioare se pot face ca ecouri la unul dintre review-urile despre aceasta locatie.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
    BordasAUTOR REVIEW
    [13.05.10 21:24:00]
    »

    Domnul @mihaisilv este un client de-al nostru care a fost o data la noi si se afla acum a doua oara pentru un sejur de 3 nopti (de azi pana duminica). Mi-a povestit despre comentariul lui pe site-ul dvs. si mi-am aratat oful in ceea ce priveste comentariile anumitor clienti fata de noi. Nu spun ca nu au voie sa comenteze, insa unele afirmatii sunt total eronate (camera de la mansarda care nu are nici macar o stea). Discutand am intrat pe site din contul clientului nostru si numai cand am salvat comentariul ne-am dat seama de acest lucru. A durat putin pana ne-am creat noi contul nostru.

    Pentru ca afirmatiile mele trebuiau urmate de bifarea acelor capitole am vrut sa bifez varianta cu "nu ma pronunt" insa la final nu am putut salva comentariul si a trebuit sa bifez ceva.

    Consider ca totusi ar trebui sa acordati dreptul la replica si proprietarilor de unitati de cazare. Daca comportamentul nostru se doveste a fi lipsit de politete cred ca sunteti indreptatiti sa ne taiati dreptul la replica, dar nu cred ca munca noastra trebuie ingropata de afirmatii care sunt cauzate de resentimente.

    Sper sa-mi lasati comentariul pe site.

    Va doresc toate cele bune.

    Iosefina Bordas


    NB Bordas este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
    webmasterXY*
    [13.05.10 22:07:45]
    »

    @Bordas, dacă vei consulta saitul nostru, vei putea observa că întotdeauna opiniile proprietarilor şi replicile lor la cele scrise de către clienţi au fost păstrate. De multe ori chiar am dori să aflăm şi punctul de vedere al "gazdei", dar din păcate aceştia nu doresc/ştiu să îl facă public. Apreciez şi eu modul cum ai scris şi te felicit pentru obiectivitate.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    Fir de discuție ÎNCHIS - nu se mai pot scrie ECOURI.

    [pentru solicitari de redeschidere, scrieti-mi pe Feedback]
    Daca ai fost acolo si doreşti sa ne povesteşti experienţa ta: Scrie impresii

    Alte articole din această RUBRICĂPensiunea Casa Muntelui:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.04115891456604 sec
    ecranul dvs: 1 x 1