ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.05.2010
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 19.04.10
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
MAY-2010
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
94.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

... cine s-o mai duce pe litoralul romanesc...

TIPĂREȘTE

Bon! Plecam pe la 7juma din Buc, ajungem pe la 12 la hotel (mult, da'am oprit si ocolit).

5 euro la "ohrana" sa gaseasca loc de parcare in fata hotelului, 5 la madama de la receptie pentru camera sea view mare, catre 2 leva pe zi pt camerista.

Camera: mare, balcon mare, dotata decent. Curatenie zilnica, cearceafuri, prosoape schimbate zilnic.

Lifturile: odioase, nu exita nicio logica, odata m-am plimbat 15 minute ca nu oprea la etajul 4.

Hotelul: ingrijit, curat.

Restaurantul: aerisit, maricel.

Mancarea: excelenta! Au lipsit "ceafa da porc si cartofii pai" pe care ii regretau niste conationali din Berceni (isi scrisesera cartierul pe hartiile care tineau loc de fata de masa si hamaiau la tot ce se intampla, genul de ghertoi scapat departe de parinti, vom reveni). In schimb salatele, branza, rosiile, friptura de pui si curcan, sucurile si dulciurile, excelente!

Plaja, curatica, pustie, fara nimic momentan.

Piscina exterioara: apa rece, normal.

Piscina interioara, apa calda, cam mirosea a clor.

Servicii: peste medie, spre foarte bine. Ceva incidente ca nu terminasera cu pasapoartele nici a doua zi, da' cum pomenesti de written complain cum se rezolva totul.

Excelent faptul ca ghertoii care incercau sa intre la piscina imbracati si incaltati direct din strada erau trimisi sa faca dus si sa se schimbe in halat si papuci. Pe chestia asta s-au suparat si nu au mai venit!

Animatia: spectacol folcloric in prima seara, fff ok, in rest 2 tipe care se chinuiau sa distreze pustimea, fie cu "minidisco" fie intr-o camera unde aveau bile, baloane, carioci, hartie de desenat.

Ce sa va mai spun, ca ajunsi acasa fie-mea cam se posomorase?

Cert e ca acum ne bate gandul sa revenim. Tot aici.

Ce sa va mai spun? Cine s-o mai duce pe litoralul romanesc...


[fb]
---
Trimis de geordan in 05.05.10 12:10:07
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în BULGARIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 5703 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

41 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (geordan); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P03 rasarit de soare, asta vedeam din balcon
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6300 PMA (din 11 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    41 ecouri scrise, până acum

    danyepz
    [05.05.10 12:34:57]
    »

    Am vazut ca ati lasat si o impresie la "perla" litoralului romanesc, Hotel VEGA de 5 stele sa inteleg din notele acordate ca la un hotel de 4 stele din tara castravetilor v-ati simtit mai bine? Eu cu siguranta m-am simtit mai bine la ei asa ca va urez vacante cat mai placute la bulgari

    Un vot de la mine

    pepsi70ro
    [05.05.10 13:00:01]
    »

    Eu nu inteleg titlul review-ului, poate iti faci timp sa argumentezi cu ce te-a suparat litoralul romanesc, practic nu vad legatura intre titlul tau si impresii.

    webmasterXY*
    [05.05.10 13:13:14]
    »

    Un hotel care isi pastraza renumele, informatiile tale desi telegrafice sunt foarte utile si structurate excelent.

    valimi
    [05.05.10 13:41:51]
    »

    Mie mi-a placut review-ul, scurt si la obiect, incepand chiar cu titlul.

    geordanAUTOR REVIEW
    [05.05.10 14:08:49]
    »

    Ce m-a suparat la litoralul romanesc?

    Pana in Vama Veche sunt 290 km din Piata Resita.

    Pana la Nisipurile de Aur sunt 276 cu tot cu ocolul cauzat de inchiderea autostrazii.

    Daca nu ratam centura de la Varna, daca nu vomita fie-mea in masina, daca dadeau drumu aia la Giurgiu la mai mult de 2 linii de control, daca era ok autostrada faceam 3 ore.

    In 3 ore ajungeam in RSR maxim la Medgidia. Nu incercati sa ma contraziceti, fac de 3 ani saptamanal drumul la Cta si chiar stiu ce si cum!

    Pur si simplu nu exista pe litoralul romanesc servicii la acest nivel. Atentie, nu vorbesc de preturi! Ci de servicii!

    Schimbau zilnic asternutul la patutul de copil desi fie-mea nu dormise in el si se vedea asta! . Dimineata la piscina primeai prosop curat, cand plecai il lasai. Dupa-amiaza primeai iar prosop curat.

    Ati vazut voi in hotelurile de 4, 5 stele de pe litoral program de joaca pentru copii? Ati vazut voi piscina cu apa incalzita? Daca da unde?

    Cumva la Vega in Mamaia? Get lost... pur si simplu a fost... excelent. Pur si simplu niste omuleti care se straduiau sa iti faca ziua... usoara. Asa ceva NU gasesti in rsr!

    Sa ma duc in rsr sa mananc rosii turcesti si usturoi chinezesc? Sau pangasius? Sau ciorba de burta cu snitel? (apropo..luni ajunsesem in cta si am zis sa mancam la OnPlonge (ok, stupida ideea, stiu, da' e misto privelistea vaporaselor)..a durat 20 de minute sa ne aduca meniul, ciorba de burta era singura de pe lista care se putea comanda, iar snitelul era format din 1 bucata intreaga si o parte din alta bucata, se vedea clar taietura. Am intrebat daca e cantarita portia sau au eliminat partea muscata de clientul precedent..

    A..si nu aveau branza! Nu aveau branza pt salata de rosii cu branza...Imi venea sa ii arunc in apa..du-te dom'le in piata, la primul butic si cumpara 2 kg de rosii si gata..

    Iar la bulgari am mancat nuscate feluri de branza excelente.

    Se pare ca in timp ce ciobanul muntean si ala moldovean se ocupau cu planuitul killarelii lu' ala ungurean, ciobanul bulgar facea branza....

    LE: n-am mai mancat in viata mea supa de spanac sau salata de spanac verde sau salata de ardei iuti copti sau supa crema de dovlecei..ok, poate ca o fi vina mea..da' acu caut retetele..

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][12 voturi]
    pepsi70ro
    [05.05.10 14:51:06]
    »

    Multam de raspuns... no comment!

    Chloe
    [05.05.10 16:04:40]
    »

    Foarte utile comentariile, mai ales ca eu la sfirsitul lunii am sejur la Astera

    Citisem review-uri bune despre acest hotel, de aceea l-am si ales dar ma simt parca mai bine cind citesc pareri de bine... mai recente ca sa zic asa.

    Puncte de la mine pentru comentariu!

    magdalena
    [05.05.10 18:23:41]
    »

    Esti tare geordan! Recunoaste pepsi ca te-a facut K.O.!! (mie titlul mi-a placut)

    Apropo, eu nu am avut curajul sa incerc supa de spanac (in alt hotel), desi imi place spanacul. Cum a fost?

    pepsi70ro
    [05.05.10 18:41:42]
    »

    @magdalena e cam greu sa ma faca cineva k. o. pe mine, nu de alta dar... cad cam greu, sunt mare).

    In alta ordine de idei Astera chiar este hotelul meu preferat din Nisipuri, pot spune chiar de suflet (vezi aici).

    Ceea ce ma deranjeaza si chiar foarte mult este ca se face tot timpul o paralela intre noi si bulgari, iar duritatea titlului m-a facut sa reactionez astfel.

    Mai devreme am scris cateva impresii despre litoralul romanesc, mai precis Mamaia unde am facut un apropo vis-a-vis de cei care inca mai considera Romania ca fiind RSR.

    Ti-am raspuns tie pentru ca te stimez si daca iti face placere, chiar m-a facut K. O. dintr-un anume punct de vedere pe care nu mai vreau sa-l comentez. Nu se merita!!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    geordanAUTOR REVIEW
    [05.05.10 20:02:29]
    »

    Am o singura intrebare pentru domnul pepsi70ro:

    Ati fost de curand in "satul de vacanta" din Mamaia?

    Eu am fost luni, 3 mai.

    Si...crede-ma...acolo e inca RSR! cu cooperatie, cu manele, cu hoteluri de 8 etaje care in acte au doar 1, cu trenulet care nu merge, cu carciumi mizere cu brrrr...

    Daca pentru asta sustii ca "au murit oameni" acu 20 de ani..avem conceptii diferite

    pepsi70ro
    [05.05.10 20:34:39]
    »

    E corect, avem conceptii diferite, eu spun pas aici!

    ...dar daca reusesti sa demonstrezi chestia asta

    cu hoteluri de 8 etaje care in acte au doar 1

    eu iti dau dreptate deplina si ma duc de unul singur la piratii somalezi.

    geordanAUTOR REVIEW
    [05.05.10 20:53:24]
    »

    Simplu! Go in satul de vacanta, cauta al mai mare schelet de cladire, numara cate etaje are: 8! Vezi sa nu te uzi de la pompa care scoate non-stop apa din subsol.

    Vezi ca ultimele 4 etaje sunt mai mici, si ca stalpii de rezistenta de la parter sunt blindati ca au cam crapat de la extra-greutate.

    Si ia de vezi ce scrie in autorizatie: S+P+1.

    salutari piratilor somalezi...

    geordanAUTOR REVIEW
    [05.05.10 20:56:28]
    »

    @magdalena:

    Supa de spanac a fost excelenta. Acu caut de nebun baby-spinach prin piete ca sa fac si eu.

    pepsi70ro
    [05.05.10 21:04:00]
    »

    ok, in seara asta nu se pune ca-i ziua barbatului, dar maine promit sa ajung acolo, fac si poze, le arat unor prieteni apoi revin cu amanunte.

    magdalena
    [05.05.10 22:26:52]
    »

    Pepsi, chiar mi-a facut placere! Si "La multi ani!" si tie si lui Geordan si celorlalti barbati!

    Geordan, ce cauti tu acolo? Nu se poate face acasa cu spanac de la piata? Mie supa aia mi s-a parut o fiertura de spanac maruntit, trebuie ingrediente speciale??

    geordanAUTOR REVIEW
    [05.05.10 23:05:01]
    »

    @magdalena

    Nope, spanacul clasic e prea "batran" tre sa fie "baby spinach" ca altfel fierbi prea mult si se face terci.

    pozsu
    [06.05.10 09:05:26]
    »

    Salut Chloe!

    Daca ai revenit din concediu, sa ne dai de veste, ca si noi avem o rezervare la Astera de la 1 septembrie.

    Vacanta placuta!!!!!

    Chloe
    [06.05.10 09:36:31]
    »

    @pozsu, nu numai ca n-am revenit, nici n-am plecat inca

    am sejur in perioada 23-30 mai

    revin atunci cu impresii!

    pozsu
    [06.05.10 09:41:40]
    »

    Stiu ca la sf lunii te duci, de aia am zis vacanta placuta!

    oricum, am timp pana in septembrie

    pepsi70ro
    [06.05.10 14:04:22]
    »

    @geordan ti-am trimis raspunsul promis pe privat. Aici suntem off topic.

    krondia*
    [06.05.10 17:26:05]
    »

    Eu am sa ma duc pe litoralul romanesc, la vara... Chiar sunt curioasa ce impresie imi va lasa marea noastra acum, dupa ce in ultimul timp am fost doar in Grecia..

    ancamariagadea*
    [08.05.10 12:33:02]
    »

    Ceea ce ma deranjeaza si chiar foarte mult este ca se face tot timpul o paralela intre noi si bulgari, iar duritatea titlului m-a facut sa reactionez astfel.

    Si eu impartasesc punctul de vedere a lui Pepsi. Doar... fiecare are dreptul sa spuna ce crede, nu-i asa? Cred ca nu are sens sa mai facem atatea comparatii. Daca e sa cautam dezavantaje... gasim si in Romania, si in Bulgaria.

    Haideti sa nu stam drept si sa judecam stramb! Daca mereu spunem ca la noi e inca RSR si ne convingem pe noi si pe altii de acest lucru, cum sa mai privim la noi in ograda obiectiv? Nu contesta nimeni ceea ce fac bulgarii dar sunt hoteluri foarte bune si la noi pe litoral. Pe vremea cand nu locuiam inca aici chiar am experimentat cateva dintre ele si am fost multumita.

    Este drept, unii da, mai au multe de invatat la capitolul turism de calitate dar sa nu aruncam cu noroi in tot litoralul romanesc! Nu este corect fata de noi, romanii. Putem vorbi despre cazuri particulare, aici sunt de acord, dar de ce sa generalizam? La bulgari putem generaliza? Dupa ultimele impresii citite, se pare ca nu!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    danyepz
    [08.05.10 14:25:31]
    »

    Eu zic totusi ca geordan poate sa faca o comparatie intre romania si bulgaria foarte pertinenta.

    Daca va uitati prin impresiile sale o sa vedeti cum s-a simtit la HOTEL VEGA atentie unul din cele 5 hoteluri de 5 stele de pe litoralul nostru (REX,PALM BEACH,HOTEL MAMAIA si ar mai fi in Saturn un fotel cu aceisai denumire tot de 5 stele) inutil sa va spun ca am adunat numarul de spatii de cazare in aceste 5 hoteluri insumeaza 371 camere (inclusiv apartamenterecordaman-ul negativ fiind hotel MAMAIA cu 16 camere si 8 apartamente) asta inseamna cam jumate din capacitatea de la MELIA GRAND HERMITAGE si aproape de cele 203 camere de la astera,singurul lucru la care castigam de departe este PRETUL.

    Sa facem un exercitiu si sa ne gandim pt vara asta ca vrem sa mergem la un hotel de 5 stele in plin zezon si in off season....hotel REX de exemplu ne asteapta pt suma de 115 euro camera pe zi(off season vedere la lac) mic dejun,pt varf de sejon ar trebuii scosi din buzunar 325 euro pe zi (asta daca vrem sa fim trendy si sa venim in weekend)tot mic dejun inclus.

    Sa trecem la hotel MAMAIA la care pretul incepe de la un minim de 75 euro camera si ajunge la 170 euro/camera in plin sezon bineinteles masa oferita este mic dejun...din hotel in hotel ajungem si la receptia de la PALM BEACH care in schimbul a 68 de euro/camera primim acceptul de a ne caza in luna mai,in plin sezon lucrurile se schimba si va trebuii sa fim mai cu dare de mana deorece suma ajunge la 222 euro/zi cu mic dejun

    Iata ca ultimul hotel din mamaia,VEGA ne asteapta cu preturi incepand de la 72 euro camera si ajungand la 292 euro camera insa de aceasta data vom avea demispensiune

    Nu am gasit preturi pt hotel Saturn desi sunt mult mai mici datorita slabei ocupari a sudului litoralului insa si cele 5 stele sunt totusi prea mici,am trecut la intoarcerea din bulgaria prin fata hotelului si asa vazut pe dinafara as acorda un 3 stele +,vazand pozele cu interiorul facilitatile si camerele as spune ca un 4 stele gen KALIAKRA PALACE ar fi de ajuns in nici un caz nu se poate compara cu ASTERA,ca tot am ajuns si in nispuri dupa 275 de km facuti fara sa stam bara la bara (cam cu 30minute pana la 2-3 ore mai reopede decat pana la mamaia in plin sezon)sa nu veniti sa imi spuneti ca X-ul vostru prinde 240 si ca ajungeti in 1 ora ca de la la km 145 pana in mamaia faceti cel putin 2 ore in plin sezon asta daca sunteti vreun kamikaze posesor de X alb cu nr B 999 S E N asa da mai merge aveti prioritate stim...sa vorbim acum de preturile din nisipuri sa spunem ca la inceput de sezon o noapte cu all inclusiv ne costa la ASTERA 72 euro pt 2 persoane iar in plin sezon 138 euro pt aceleasi 2 persoane cazate in camera,bineinteles cu acelasi all inclusive unde mai pui ca daca esti mai grabit si vrei in mai costurile ar fi si mai mici tinand cont de 2 nopti gratis la achizitionarea primelor 5.

    Sa vorbim si despre MELIA,o noapte de cazare cu mic dejun pt 2 persoane ne costa 50 euro iar pt suplimentul de alll inclusiv ar mai trebuii sa scoatem din buzunar inca 50 euro,odata ajunsi in plin sezon va trebuii sa achitam 112 euro pt o camera + inca 50 euro daca dorim ca cele doua persoane sa beneficieze de all inclusiv...acum daca ne uitam la preturi o sa ne dam seama ca asa cum am zis ai BATEM rau pe bulgari,in off seazon suntem cam cu 20-70 euro mai scumpi comparand cu MELIA (mic dejun) si cam la acelasi pret cu ASTERA(insa plusul aici reprezinta all inclusive in acesti bani) odata ajunsi in plin sezon diferanta in unele cazuri ajunge sa fie chiar si tripla...nu vorbesc de conditiile care le ai la aceste hoteluri net superioare celor din romania va rog sa imi spuneti si mie hotel de pe litoral cu piscina interioara nu zic si incalzita ca ar fi prea mult.

    Iar daca va ganditi ca serviciile sunt mai bune chiar va rog sa cititi impresiile lui geordan de la hotel VEGA

    Cu mana pe inima va spun ca m-am gandit foarte serios sa ma mut in bulgaria si singura bariera a reprezentat-o limba,orice fiind mai ieftin in bulgaria de la cosul zilnic,pretul serviciilor,autoturismelor,taxelor si a caselor,nu sunt deloc nationalist ci doar ma gandsec sa imi fie mie bine si familiei mele de altfel nimanui nu-i pasa de noi contextul economic actual ne-o demonstreaza guvernatii,in timp ce primul ministru bulgar va venii la serviciu cu bicicleta pt a nu majora tva-ul si a nu reduce pensiile omologii sai romani vor face aceiasi risipa de bani publici,cu o mentiune pt a acoperii risipa va scadem pensia si salariul.

    Cristian_h*
    [08.05.10 14:28:37]
    »

    Anca eu nu am mai fost pe litoralul nostru din 89 si nici nu cred ca o sa merg curand atat timp cat anul trecut din 5 cunostinte doar 1 a fost multumit si acela mai mult de pretul foarte mic al biletelor obtinute de sotie care lucreaza in invatamant, pret pe care l-a raportat la servicii ! Crezi ca este normal?

    Andox
    [08.05.10 15:00:30]
    »

    Analiza facuta de danyepz este una foarte realista si din pacate pentru turismul romanesc foarte adevarata si trista.

    Si aceasta s-ar putea extinde si spre hotelurile de 3* si 4* .

    Insa nici nu sunt de acord cu numitul tarii RSR.

    Faptul ca anumiti oameni politici si anumiti imbogatiti peste noapte isi bat joc de noi si ne sfideaza pe fata nu inseamna ca si noi trebuie sa ne batem joc de aceasta tara.

    Eu unul sunt prea sarac sa merg pe litoralul romanesc.

    Si nici nu lucrez in sectorul bugetar sa primesc anumite subventii la vacanta.

    Deh asta e viata .......

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    ancamariagadea*
    [08.05.10 15:10:15]
    »

    Eu am zis ca sunt hoteluri bune si la pret bun si la noi pe litoral. Vad ca ati inteles eronat cuvintele mele. Eu am spus sa nu generalizam, chiar nu mi-a placut titlul review-ului, parandu-mi-se unul care da o nota proasta intreg litoralului romanesc. Vi se pare normal sa generalizam?

    Repet, sunt hoteluri ok si la noi. Avem si bune si proase, si preturi bune si exagerate. Da, avem de invatat dar haideti sa nu dam cu noroi in toti!

    @danyepz, vad ca ai ales numai hoteluri de 5 stele, la preturile pentru o noapte si le-ai comparat cu ofertele de 4 stele de la bulgari. Nu ai gasit si hotelurile cu oferte bune, la 4 stele? Argumentatia ta pentru mine, cu scuzele de rigoare, mi se pare irelevanta. Chiar am sa caut oferte autohtone si am sa le aduc intr-un ecou. Nu zice nimeni ca nu mai avem de invatat dar daca l-am luat in brate pe "eu pe litoralul romanesc nu merg nicioadata" cred ca privim eronat lucrurile.

    Haideti sa-i incurajam pe cei care sunt buni pe litoralul romanesc! Pentru ca sunt si din acestia! Pe mine asta ma doare, ca nu vedem ca si pe la noi lucrurile incep sa mearga spre bine. Nu merita si litoralul asta al nostru o sansa? E dreptul fiecaruia sa aleaga, sa-si dea cu parerea, nu zic nu, dar haideti sa nu mai ii ridicam pe altii in slavi si in noi sa dam cu pietre mereu si mereu. Stim cu totii cate minusuri are tara in care traim! Dar si alte tari au! Stim cu totii ca turismul nostru nu este printre cele mai performante dar au inceput sa apara si primele raze de soare. De ce sa nu acceptam ca evoluam si noi. De ce sa ne luam, inconstient, dupa mentalitatea de turma care spuna ca in Roamania e "naspa"? Despre bulgari nu am citit atatea pareri "jalnice"?

    Eu le tin pumnii celor care stiu sa faca turism pe litoral, ii incurajez pe ei si pe cei cu intentii bune si raman o optimista! Mi-e drag litoralul romanesc, mi-e draga tara asta si vreau sa-i vad partile bune, in speranta ca cele rele vor dispararea cu timpul.

    Inca o data, fiecare are dreptul la opinie

    danyepz
    [08.05.10 15:57:13]
    »

    Daca va uitati atent am vorbit 4 stele de la astera care se compara cu cele 5 stele de la noi sau chiar superior prin unele conditii oferite dar si de MELIA GRAND HERMITAGE de 5 STELE ma repet camera aici costa 50 euro in mai + 50 euro all inclusive (2persoane) iar in plin sezon 112 euro + 50 euro all inclusive deci de aproape trei ori mai ieftin decat la REX pt aceleasi servicii (mic dejun) si cu all inclusive in plus la jumatate din pretul de la rex.

    Nu am pomenit de hotelurile de 3 si 4 stele si aici preturile sunt favorabile de departe celor care aleg bulgaria...la hotelul la care am fost(4 stele)de 1 mai de exemplu toata acesta luna camera costa 34 euro/2 persoane all inclusive chiar va rog sa-mi gasiti un echivalent pe litoralul nostru,hotelul se numeste KRISTAL deci un cost de 204 euro/6 nopti adica 860 ron pt 2 persoane.

    Haideti sa mergem pe litoralul nostru si sa accesam celebrul program Litoralul pentru toti si sa vedem cam ce oferte avem: la 4 stele 6 nopti,atentie cu mic dejun vom plati 419 ron de persoana deci un total de 838 ron iar hotelurile disponibile sunt Hotel AMIRAL,COMANDOR si Hotel MODERN chiar va rog sa cautati pe net toate aceste 4 hoteluri de pe litoralul romanesc si cel bulgar si sa faceti comparatia cam ce ofera unii si altii

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    danyepz
    [08.05.10 16:03:43]
    »

    Chiar sunt locuri si hoteluri care au oferte de pret bune la niste conditii si servicii de calitate in Romania dar pt asta ar cam trebuii sa ajungem in zona Baile Felix,acest lucru se datoreaza mai multor lucruri printre care cel mai important ar fi factorul uman,asta e un ardelean e intr-un fel cum un constantean este intr-un alt fel...nu verau sa dezbat prea mult acest subiect pt ca multi vor sarii pe mine dar uitati-va la cum sunt patronii de pe litoralul nostru,cum se poarta cu oaspetii veniti in hotelul lor si cam la ce se rezuma planul lor de afaceri si foarte important la perioada de timp a acestui plan

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    pepsi70ro
    [08.05.10 16:11:52]
    »

    Parerile oricui sunt binevenite pe acest site si ma bucur cand se mai fac si analize in ceea ce priveste calitatea/pret a unor unitati turistice.

    Ceea ce nu mi-a placut mie, si a fost opinia mea clar exprimata (am voie, nu? ) titlul care pare brutal exprimat si lasa loc de interpretari dar mai ales asemanarea litoralului sau a tarii cu RSR-ul de mult apus.

    Nu neg ca preturile sunt mai mari, dar usor usor conditiile de cazare/masa/relaxare/servicii re ridica an de an. Eu, ca un turist dau o sansa litoralului romanesc, si cred ca oricine care iubeste Romania ar trebui sa faca asta.

    Si cu asta basta!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    ancamariagadea*
    [08.05.10 17:29:45]
    »

    De ce generalizam din nou?

    Uitati cateva oferte si de la noi, la hoteluri ok, cu pareri favorabile. Poate ca suntem si noi pe drumul cel bun, mie unele oferte mi se par bune. Intr-adevar, la noi conceptul de AI abia a inceput sa apara dar nici macar grecii nu-l prea cunosc. Ce-i drept mi-a luat mult sa calculez pretul de persoana in euro, la noi fiind exprimate in lei pe camera:

    Saturn, Hotel Saturn 5 stele: 358 euro/pers in sezon AI

    Venus, Hotel Carmen 4 stele: 124-288 euro/pers 6 nopti MD

    Venus, Hotel Afrodita 4 stele: 142-221 euro/pers 6 nopti MD

    Neptun, Hotel Cocor 4 stele: 262-354 euro/pers 6 nopti cu DP

    Jupiter, Hotel Rio 3 stele: 98-185 euro/pers 6 nopti MD

    Eforie Nord, Complex Dunarea 3 stele: 82-144 euro/pers 6 nopti cu MD

    Eforie Nord, Hotel Astoria 3 stele: 184-284 euro/pers DP

    Mamaia, Hotel Amiral 4 stele: 230-296 euro/pers 5 nopti DP

    Mamaia, Hotel Comandor 4 stele: 276-355 euro/pers 6 nopti cu DP

    Mamaia, Hotel Splendid 4 stele: 131-296 euro/pers 6 nopti MD

    Mamaia, Regal 4 stele: 124-263 euro/pers 6 nopti MD

    Mamaia, Hotel Victoria 3 stele: 99-207 euro/pers 6 nopti MD

    Mamaia, Hotel Dorna 3 stele: 240-348 euro/pers 6 nopti AI

    Mamaia, Hotel Tomis 3 stele: 259-313 euro/pers 7 nopti pensiune completa

    @danyepz: hotelurile Amiral si Comandor au oferte pentru DP si pensiune completa (cel mai scump bilet cu 3 mese in full sezon fiind sub 400 euro/pers 6 nopti) iar Modern are oferta de AI la 328 euro/pers in sezon. Asadar, nu este tosmai adevarat ce ai spus.

    Si hai sa o luam asa: ma duc la Venus la Afrodita (un hotel foarte bun). Ma costa 200 de euro la inceputul lui iulie 6 nopti. Mai cheltuiesc inca 180 euro de persoana pe mancare cu indulgenta intr-o zi, ca mai mult nu pot manca (adica mai mananc si beau in afara de micul dejun de inca 120 ron/pers pe zi ceea ce e arhisuficient) ! Ajung la un total de 380 euro/pers in iulie. Mi se pare rezonabil si nu mai scump decat la bulgari pentru luna iulie. Acelasi rationament si pentru Hotel Carmen, la fel, un hotel bun. Pentru Comandor, in Mamaia, am demipensiune. Platesc in iulie in jur de 300 euro, la care mai adaug 100 euro/pers maximum pentru masa de pranz in 6 zile (adica mananc un pranz de 70 RON/pers desi e prea mult dar am umflat eu preturile ca sa fie suficient). Asadar un total de vreo 400 euro.

    Sa nu mai vorbesc despre hotelurile Tomis sau... Saturn, care are la 5 stele o oferta de 358 euro/pers AI. Nu e bine?

    Dar nu inteleg de ce atata inversunare? Eu vreau doar sa arat ca incepe si la noi sa se vada soarele, ca mergem spre bine. N-am voie sa optez pentru litoralul romanesc sau sa cred in el? Nu contest ofertele bulgarilor dar ai citit ce s-a scris pe aici in ultima vreme? Eu zic ca fiecare are bunele si relele sale. Haideti sa fim optimisti si noi romanii!

    Si aici ma opresc!

    danyepz
    [08.05.10 20:57:34]
    »

    In primul rand consider ca cea ce comentam aici mai aprins sau mai normal este doar o discutie constructiva,fiecare este indreptatit la o parere si isi alege singur locul unde pe banii lui/ei/lor va sta o saptamana din concediu,iar pt mine felul cum sunt tratat si ce servicii primesc ma fac sa ignor orice farama de patriotism inutil si pe deasupra pe banii mei(munciti ca nu iti da statul nimc ba dimpotriva acum ia inapoi) si astfel aleg oferta cea mai buna indiferent ca este romania bulgaria sau alta tara.

    Tarifele de mai sus sunt corecte insa trebuiesc facute niste precizari degeaba ai demipensiune si mananci in oras pt ca vei mai avea cheltuili pe care la AI nu le ai ma refer aici la suc,coktailuri,vin sau bere iar la preturile din mamaia pe timp de vara inseamna ceva,mai trebuie mentionat ca din toata lista de hoteluri de mai sus sunt putine cele care au o piscina exterioara(la bulgari marea majoritate chiar si low cost au cate 2-3 incl pt copii) nu mai zic ca vreunul sa aiba spa sau sa auzi de piscina interioara in romania iarasi + pt bulgari nu mai vorbesc de dimensiunile camerelor si a bailor (la noi marea majoritate apartinand erei ceausiste si doar renovate) a faptului ca la noi hotelurile nu functioneaza decat exclusiv mai septembrie si sunt multe cele care au acelasi miros de atunci cand eram mic cred ca va aduceti aminte si citand cateva ecouri recent am observat ca se pastreaza

    Sincer nu am evoluat cu nimic fata de anii trecuti...atata timp cat pe litoralul nostru nu a aparut un hotel nou (nu renovat) mai mare de 200 de camere nu putem spune asta la noi nu vin turisti straini,bulgaria este plina in schimb

    Doar introducand un sistem AI este doar o picatura intr-un ocean si nici un pas inainte.

    Am zis de hotelul saturn...am trecut prin fata lui si sincer nu arata a hotel de 5 stele nici numarul de camere nu ma convinge(68) nici dotarile nu mai zic ca statiunea este nepopulata mai tot timpul,ca sunt hoteluri in paragina si care dau statiunii un aer dezolant iar la 350 euro de persoana gasesti oferte si in nisipuri la 4 stele dar conditii net superioare

    Este bine sa nu crezi tot ce se spune si sa faci comparatia singur,am fost acum o spatamana in bulgaria si nu am ce sa reprosez hotelului

    Pepsi70ro a fost cazat la ambele hoteluri atat astera cat si kristal,banuiesc ca a fost si prin ceva hoteluri de pe litoral.Vreau sa il intreb daca dansul crede ca va gasii asa ceva in romania,ma refer la conditiile oferite de hotel cat si la pret

    magdalena
    [08.05.10 21:38:30]
    »

    @danyepz, foarte documentat ecoul tau. Si pe mine ma batea gandul la romani si uitandu-ma pe oferte constat ca la servicii similare (teoretic vorbind), trebuie sa scot din buzunar cel putin dublu.

    Asa ca trec granita si ma duc la ei... , oferta e generoasa, ai de unde alege.

    Nu peste tot e perfect, dar la romani pot lua plasa pe bani mai multi si serviciile oricum nu sunt aceleasi, nici constructiile nu sunt la fel, ce mai, in Romania ma simt la mare in RSR, oricate renovari ar face ai nostri si orice ar incerca!

    Aratati-mi o constructie gen Melia Hermitage sau Azalia pe litoralul nostru. Si spuneti-mi ce lant international isi face veacul pe la noi...

    @ancamariagadea, din pacate cei care stiu sa faca bani pe litoralul romanesc sunt particularii, la nivel de statiune nu te poti astepta la mare lucru.

    ancamariagadea*
    [09.05.10 13:16:14]
    »

    Nu vreau sa ma cert sau sa supar pe nimeni. A fost doar un punct de vedere al cuiva care nu se mai ancoreaza atata in trecutul RSR si care poate este mult mai optimist decat trebuie, chiar si in viata reala. Eu am vazut si multe lucruri care au evoulat la noi pe litoral. Ideea cu pretul dublu este totusi eronata, pacat ca suntem dezinformati. Dar, cum spuneam, fiecare crede si alege asa cum doreste. Sunt si la noi oferte bune si hoteluri care chiar merita. Eu doar asta vroiam sa spun si ma gandeam ca nu-i ok sa nu generalizam. Sunt de acord, mai avem pana sa ajungem la nivelul altora de a face turism si multe de facut dar... nu tot ce inseamna litoral romanesc este prost.

    Doresc tuturor concedii reusite si alegeri inspirate!

    A nu se puncta.

    ionescunic CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [09.05.10 13:24:13]
    »

    Parerea mea poate o intuiti cu totii dar nu pot sa nu spun urmatoarele: imi sunt dragi Pepsi70 si ancamariagadea si eu imi iubesc tara si imi doresc sa aibe un turism dezvoltat dar nu pot sa nu le dau dreptate celorlalti.

    La noi sunt mult prea putine spatii de cazare oameni buni si lipsa acuta a concurentei duce la servicii si conditii de cazare proaste asta e sigur.

    La noi in tara nu se construieste nimic daca nu iese ceva, iar cei din strainatate ce vor sa investeasca in turism nu sunt interesati de buzunarele primarului cutare sau cutare, nu dau nume. Noi suntem 22. 000. 000 si posibil inca ceva turisti straini care ne batem pe 100. 000 de locuri de cazare pe litoral, poate mai multe dar nu cu mult. Bulgarii au cred ca de 20-30 de ori mai multe locuri de cazare si majoritatea in conditii superioare de cazare servicii si masa. Si la ei sunt rateuri insa la noi acestea sunt la ordinea zilei si un lucru normal. In plus ei mai au si lipsa combinatelor chimice pe malul marii si a deltei care aduce aluviuni, adica o mare mai curata si mai clara. In plus prezenta unor mari lanturi hoteliere din Spania ca RIU, Iberostar si Sol/Melia, prezente in caraibe si in toata america de sud le garanteaza turisti din toata europa civilizata, noua nu ne trebuie din astia ca sunt pretentiosi!!!

    Poate criza asta se ne invete ceva si sa mai schimbam pe ici pe colo macar, persoanele lipite cu fundul de scaunel care fac numai treaba ce le aduce lor un venit urias si tarii numai paguba.

    Eu personal am investit 39 de ani din viata mea in turismul romanesc si am hotarat la 40 sa mai merg si in alte parti. Voi merge si la noi in diverse situatii poate si pe litoral insa nu dispun de averi pentru asta.

    ancamariagadea*
    [09.05.10 14:06:39]
    »

    Va rog nu-mi luati speranta, nu-mi taiati aripile! Lasati-ma sa visez, in nebunia tineretii mele, la un viitor mai bun si sa vad doar culorile frumoase, nicidecum nuantele de gri si negru!

    Tot respectul pentru cei care ati scris aici. Diversitatea opiniei este cat se poate de constructiva zic eu si... ne aduce fiecaruia un plus de informatie si poate o viziune mai larga. La urma urmei echilibrul este necesar, nu pot exista doar pareri pro sau doar pareri contra.

    Cred ca webmasterii o sa ne traga de urechi pentru off-topic.

    Ne cerem scuzeee!

    Chloe
    [20.05.10 17:18:17]
    »

    Despre locurile de parcare la Astera ce puteti sa-mi spuneti?

    Se platesc? cit?

    Sunt suficiente?

    Ma duc acum, in ultima saptamina a lunii mai, deci in extrasezon ...consider eu

    Iimi cer scuze dinainte daca s-a mai discutat asta, insa eu n-am vazut

    pepsi70ro
    [20.05.10 17:59:39]
    »

    Chloe, la Astera nu se plateste parcarea, de trei ori de cate ori am fost eu nu am platit nimic. Este adevarat nu a fost in sezon, dar parcarea a fost free. Nu cred sa ai probleme acum in luna mai, locuri sunt suficiente, se mai poate parca si pe langa trotuar in apropierea hotelului.

    geordanAUTOR REVIEW
    [20.05.10 22:27:55]
    »

    am dat 5 euro la "ohrana" si am avut loc in fata usii..fara probleme

    Chloe
    [21.05.10 09:44:26]
    »

    multumesc pentru raspunsuri

    internet wi-fi o fi?

    geordanAUTOR REVIEW
    [21.05.10 11:34:03]
    »

    Dap, in hol, (e MARE!) wifi moka, iar daca platesti nuscat (nu m-a interesat) iti da si cablu ca sa te conectezi din camera.

    oanaboteanu
    [18.07.10 16:38:42]
    »

    toate bune si frumoase, dar ce te faci cu "fauna" de la bulgari??? toti Gigeii cu lantul de aur de un deget la gat care se inghesuie la mancare ca e "gratis" si alte de-astea...

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    11 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    ancamariagadea*, chelie_d, Chloe, danyepz, geordan, ionescunic, krondia*, magdalena, oanaboteanu, pozsu, valimi
    Alte impresii din această RUBRICĂAstera Hotel & Spa Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.082381010055542 sec
    ecranul dvs: 1 x 1