ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.08.2017
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: pitesti
ÎNSCRIS: 22.08.13
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2017
DURATA: 5 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
95.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 6 MIN

Așteptări împlinite

TIPĂREȘTE

Anul acesta doream, dintr-un impuls patriotic, să lăsăm în propria țară banii alocați concediului. Cu regret în suflet, după o prospectare dezamăgitoare a litoralului românesc într-un week-end de început de vară, am ales ca destinație a vacanței estivale, tot Bulgaria( a sasea oară). Fiindcă am aflat de renovarea unor hoteluri pe litoralul străin cel mai apropiat nouă, la Albena și la Nisipurile de Aur, am ezitat puțin și am ales cele patru stele ale noului Sentido Marea (Nisipurile de Aur), în defavoarea celor cinci ale lui Paradise Blue (prețul a fost, firește, decisiv).

Am ales călătoria cu autocarul pentru a elimina grija parcării și a mașinii și am ajuns, confortabil, cu mașina delegată de firma de transport, direct la hotel, în parcarea din spate, nu prea îmbietoare ca aspect, e drept!

Intrarea neatrăgătoare dinspre stradă a fost repede uitată intrând în recepția pe care o văzusem în fotografii, dar care arăta grozav. Aerul condiționat era suficient de puternic încât să te îmbie la admirat decoruri futuriste, canapele viu colorate și foarte curate, mochete elegante, mai ales că era ora 12,30 și știam că check-in-ul se face la ora 14.

Totuși, ne-am încercat norocul la recepție, dar tînăra cu atitudine plictisită( singura figură acră, fără să se ascundă) ne-a spus că nu ne găsește și ne-a dat nouă lista să ne căutăm (neprofesionist), ne-a oprit voucher-ul și buletinele, spunându-ne că nu este încă, pregătită camera noastră. Anterior, precizez că trimisesem mail la hotel, pentru confirmare, răspunsul fiind foarte prompt.

În urma noastră, a sosit și o familie de ruși care a fost primită cu limonada de întâmpinare, cu zâmbete și... brățări prompte, după care a fost condusă la cameră chiar de persoana care oferea informații turiștilor cazați aici. Poate că am privit cam insistent scena călduroasei ospitalități, dar, în scurt timp, am fost invitați să lăsăm bagajele în camera specială și ni s-au pus brățările, indicându-ni-se barul de pe plajă și snack -barul din apropierea hotelului, tot pe plajă.

Am explorat, coborând de la etajul 1, unde ne aflam, parterul care cuprindea, Blue barul, -locul unde se serveau băuturile de după-amiază și seară și prăjiturile de la ora 15, restaurantul – foarte spațios și foarte elegant, împărțit în trei secțiuni, diferit colorate și decorate, fără mirosuri de mâncare și cu aer totdeauna fresh. (Da, am și mâncat la prânz, chiar în prima zi.)

Din restaurant se iese pe terasa piscinei, suficient de mare și totdeauna curată. Tot la parter este restaurantul a la carte, și piscina interioară și sala de jocuri și sala de conferințe.

Pe plajă erau șezlonguri suficiente, dotate cu saltele pe care ți le aducea băiatul responsabil cu asta. De asemenea, puteai lua, contra unor tichete primite la cazare, prosoape pentru șezlonguri, dar, doar între anumite ore, puțin confortabile dacă ai un sejur scurt, pentru că în prima și ultima zi nu poți beneficia de aceste prosoape: 9-10; 17-18. Oamenii vin tărziu la plajă, așa că până pe la ora 9 găsești ușor șezlonguri, dar după 11, găsești doar ce se eliberează deja, din cauza căldurii. Cert este că la ora 8 sunt doar 5-6 oameni pe plajă, chiar dacă sunt șezlonguri ocupate cu prosoape, mai ales pe primul rînd. Plaja nu era extrem de curată, dar șezlongurile se aranjau la linie în fiecare seară.

Nerăbdători să vedem camera, cu vedere parțială la mare și la etaj superior cum cerusem, am urcat, la ora 14,20, ajutați de băiatul cu bagajele, la etajul 8, cu unul dintre lifturile moderne și silențioase, centrale, cu peretele transparent prin care admiram superbul decor avangardist, specific lumii acvatice. Ajunși, am înaintat spre ultima camera a holului, ceea ce ne-a asigurat un plus de liniște (menționez că e singurul hotel unde nu am auzit niciun zgomot de la vecini, izolarea fonică fiind bună, dar le-am auzit pe cameriste, pe hol). Fiind pe colț, camera avea dublă priveliște: în stânga muntele, în dreapta, marea, condiția greu de îndeplinit a unei vacanțe perfecte. Așadar, era... uau! nu mai conta imaginea panourilor solare de pe acoperișul de sub balcon... Priveam doar pe deasupra, cu măreție! Aveam și imaginea hotelurilo de pe deal, dar și a sirului de hoteluri de pe faleză, inclusiv a portului.

Și totuși, ajunși în camera ce arata ca in fotografiile de prezentare, ne-am întors privirile și spre podea unde, cîteva fire de păr, rămase neadunate, ne-au cam tăiat surâsul triumfător. Soțul meu, mai pretențios, a chemat camerista vârstnică și a aspirat din nou, cerându-și scuze.

Pe parcurs, a mai uitat să adauge unele consumabile, nu a schimbat deloc lenjeria, dar am pus acestea pe seama vârstei doamnei, mai ales că nu i-am lăsat nicio atenție și totuși ne-a modelat, într-o zi, lebede din prosoapele albastre de bună calitate pe care le schimba zilnic, deși nu le lăsam pe jos, nefiind nevoie.

Cu toate acestea, era curat absolut în tot hotelul, cu atât mai mult în băile cu muzică ambientală sau în restaurant unde fiecare om avea sarcini precise de îndeplinit, într-o organizare bine gândită.

Acest fapt, probabil că asigura fluidizarea turiștilor care nu se înghesuiau niciodată, nicăieri. Doar la începutul meselor de prânz și seară oamenii erau nevoiți să aștepte să fie preluați și așezați la mese de către tinerii lucrători, ceea ce devenea ușor neplăcut. Nouă nu ni s-a întâmplat asta...

Mîncarea a fost așa cum trebuie să fie la acest tip de hotel, fără reproș, cu excepția dulciurilor din timpul meselor, greu de consumat... Dulciurile de la ora 15 erau cele bune. Probabil, o tactică... la acea oră nefiind mulți consumatori. Fructe erau de toate felurile, inclusiv kiwi, ananas, grepfruit, etc. Băuturile erau bune, dar nu excelente, frappe-ul era binevenit, pizza bună și la snack bar și în fiecare seară. Ce să mai vorbim, a fost ok.

Serile aveau program pentru copii și, uneori, și pentru adulți. De asemenea, erai invitat la jocuri pe plajă. Tinerii animatori se străduiau să distreze cît mai multe persoane.

Centrul de relaxare, cu servicii contracost, era extrem de elegant și intim, la parter, cu multe facilități în ofertă.

La 23.30 se oferea din nou mâncare, iar pentru cei ce plecau dimineața, devreme, era pregătit micul dejun, la pachet, așezat pe mese, în atmosfera potrivită (rece).

La predarea camerei nu ni s-au scos brățările și am beneficiat, în continuare, de ce am dorit.

Noi ne-am simțit foarte bine aici, am apreciat faptul că se vorbea engleza, ne-am considerat respectați ca turiști, am avut facilități pe care, tot la patru stele, nu le-am primit.

Ne-am gândit, români fiind, că doar în acest an, anul de deschidere, această locație oferă servicii de bună calitate și arată interes pentru turiști, dar sper să ne înșelăm și să-și păstreze standardele. Totuși, prețul plătit nu a fost mic și, cu siguranță, la anul va fi mai mare.

Recomand cu plăcere hotelul. Noi l-am apreciat.

P. S. Am conviețuit armonios cu 3-4 furnici ce explorau, la prânz, parchetul camerei.

Nu am înțeles dacă hotelul face parte din lanțul Grifid, deși pe prosoapele de plajă așa scria și avea snack - barul comun cu Grifid Encanto...

Zona liniștită în care se află îl recomandă mai puțin tinerilor dornici de sunetele distracției.

Toate zonele de masă, barurile și terasele au vedere la mare.

Minibarul se aproviziona zilnic, la fel și fierbătorul din cameră.

Pernele sunt foarte confortabile și le poți schimba...

Camerele fără vedere la mare au vedere la....ziduri sau la stradă și la pădure.

Cărțile de identitate ne-au fost reținute până a doua zi (politica hotelului).


[fb]
---
Trimis de floracol in 25.08.17 22:51:02
Validat / Publicat: 25.08.17 23:31:42
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.

VIZUALIZĂRI: 1634 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (floracol); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P06 Ora 23,45. O parte a restaurantului...
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 8550 PMA (din 11 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmaster45
[25.08.17 23:10:32]
»

@floracol:

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 22&ridAnt=81266

webmaster45
[25.08.17 23:27:56]
»

@floracol:

Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs solicitării de a încărca fotografii.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
floracol
Alte impresii din această RUBRICĂGrifid Marea Hotel (ex Sentido) :

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047116994857788 sec
    ecranul dvs: 1 x 1