ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 22.08.2017
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 25.06.10
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2017
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 12

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
40.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 22 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 2 MIN

Dezamagitor

TIPĂREȘTE

In general incercam sa găsim oferte la hoteluri de 4 stele in România, insa am avut si surprize plăcute in hoteluri de 3 stele care erau impecabile din toate punctele de vedere. Cu Victoria, însă, am luat țeapă.

Hotelul nu este de 3 stele sub niciun aspect. Cel mai deranjant din punctul meu de vedere a fost curățenia in cameră si aspectul de vechi, de uzat, mirosurile. Nu există notiunea de aspirator, gresia din camera minusculă si baie se sterge superficial cu un mop scăldat in clor, te ustura ochii dupa ce trece femeia de serviciu cu mopul. Păr găsesti din plin, începând cu balconul si pana in baie. Te poti considera norocos daca dupa al doilea dus nu se spinteca furtunul de la dus sau nu se înfundă scurgerea. Mirosul, oribil. Pute efectiv in baie.

Un alt obicei tipic romanesc al femeii de serviciu de a scăpa de treaba este sa intre peste tine in cameră, tu sa-i spui ca in 2 minute părăsești camera (ii dai de inteles sa aibă un pic de răbdare ca pleci din camera) iar ea insistă sa intre ca doar iti ia cosul de gunoi, cu altceva nu deranjează. Si gata curățenia in ziua respectiva. Asa se întâmplă cu echipa de curățenie de la etajul 5. Daca vreun administrator citeste pe aici, poate ia si masuri.

Ar fi nedrept din partea mea sa nu spun ca la capitolul masă este mulțumitor. Cine gătește se pricepe destul de bine. Mâncarea are gust. Partea proasta este ca băuturile sunt lungite iar in ce privește cafeaua au ajuns la performanta ca din trei dozatoare sa nu funcționeze niciunul.

Oricum cred ca acest concept de AI este păgubos in România. Românii in continuare isi umplu farfuriile si mănâncă un sfert, restul se arunca. In concluzie, nici turiștii români n-au calitate, nici hotelierii n-au învățat nimic pana acum.


[fb]
---
Trimis de geniest in 22.08.17 11:55:54
Validat / Publicat: 22.08.17 12:43:34
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 991 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (geniest); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Vedere laterala din balcon catre mare
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4050 PMA (din 5 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 22.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmaster26
    [22.08.17 12:43:03]
    »

    @geniest: Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 90&ridAnt=81083

    Alex_Macedo
    [22.08.17 13:08:43]
    »

    Oricum cred ca acest concept de AI este păgubos in România. Românii in continuare isi umplu farfuriile si mănâncă un sfert, restul se arunca. In concluzie, nici turiștii români n-au calitate, nici hotelierii n-au învățat nimic pana acum.

    Corect !

    Austria deja - prin conferințe HoReCa - se preocupă de a renunța la acest concept. Risipa fiind ideea principală.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmasterX
    [23.08.17 22:58:19]
    »

    @geniest: Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs solicitării de a încărca fotografii.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Alex_Macedo, geniest
    Alte impresii din această RUBRICĂVictoria Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.04313588142395 sec
    ecranul dvs: 1 x 1