ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 21.08.2017
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 21.08.17
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2017
DURATA: 1 nopți
familie cu copii
6 AD. + 4 COPII -- v: 6

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
la PMM* = 18 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 2 MIN

Neseriozitate

TIPĂREȘTE

Din pacte am fost acolo iar Dna Antonia nu și-a respectat angajamentul, ne-a dat rezervarea. Intrați pe face book pe pagina pensiunii pr a vedea reacția intoleranta și tupeista a dânsei. Mai jos aveți părerea mea postata pe pagina lor

''Sunt parte integranta din acea "Gașca" cum ii Spune-ți Dvs prietenei mele FG, care a făcut rezervarea încă din luna mai pentru Gașca asta.

Inainte de a va deranja afirmațiile noastre bazate pe experiența neplăcuta, puneți-vă puțin in locul nostru, Gașca care a plecat la un drum de peste 300 km cu copilași de 5-6 ani, cum ați fii catalogat oamenii la care trebuia sa ajungeți?

Părerea mea, de neserioși!

La locația unde ne-ați trimis, ați mai relocat 2 găști, pe același considerent, susținând suprapunerea rezervărilor, o Gașca s-a cazat, iar ceilalți au refuzat.

Pe booking nu scrie nimic de o confirmare a rezervării cu o zi înainte, dacă susțineți o seriozitate și un respect pentru găștile de turiști care va calcă pragul pensiunii, puteați telefona Dvs pt confirmare, cum de altfel procedează alte locații care se respecta atât pe ei cat și pe cei care vor sa petreacă o zi sau mai multe in locațiile lor.

Afirmația Dvs ca ne pierdem timpul încercând sa primim o explicație și sa relocați pe cei care s-au suprapus peste rezervarea noastră făcută încă din luna mai, din partea Dvs, consider ca ați spus tot ce reprezentați ca firma!

Nu puteți susține ca nu ne-am prezentat, in condițiile in care am venit pana acolo, ati fost contactata de o doamna îmbrăcată in negru, ca suntem acolo, și un domn mai in vârsta ne-a condus unde ne-ați relocat, cu o Dacia brek roșie.

Din păcate trebuie sa ma cobor la nivelul de a va spune, sa va fie RUȘINE!!! "


[fb]
---
Trimis de Daniela A in 21.08.17 14:14:32
Validat / Publicat: 21.08.17 15:29:42
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SÂMBĂTA de SUS [BV].
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1134 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Daniela A); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 450 PMA (din 1 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 18.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    webmaster26
    [21.08.17 14:55:00]
    »

    @Daniela A: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ===

    Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați efectiv la această unitate.

    ===

    La locația unde ne-ați trimis...

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    Alex_Macedo
    [21.08.17 16:48:50]
    »

    Vă înțeleg supărarea... dar...

    Din pacte am fost acolo iar Dna Antonia nu și-a respectat angajamentul, ne-a dat rezervarea.

    OK! A greșit că v-a dat rezervarea. Mă rog... Sună a contradictor dar, cine sunt eu să judec ?

    Din nefericire... ehm... nu îmi spuneți nimic de locul în sine ci de o ceartă turist - management.

    Cu stimă.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Daniela AAUTOR REVIEW
    [21.08.17 17:40:43]
    »

    Domnul Alex Macedo, nemulțumirea este legată de neseriozitatea din punct de vedere al rezervărilor, intrați pe Facebook sa vedeți mai multe.

    Nu punem la îndoiala calitatea camerelor, zona este superba dar, sa te pornești la un drum de peste 300 km, 6 Adulți, 4 copii de 5-6 ani, și sa fii sunat și sa ții se spună ca s-au suprapus niște cazări și trebuie sa mergem in alta locație care nu exista pe nici un site, cum te poți simți?

    Va recomand sa mergeți in acea zona, chiar la dânșii la pensiune, poate nu veți avea parte de același tratament și veți fii mulțumit.

    Grupul nostru și alte 8 familii au pățit asta in aceiași zi.

    Cu respect,

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Alex_Macedo
    [21.08.17 18:06:56]
    »

    Stimată doamnă!

    Vedeți? S-a dat rezervarea altui grup!... nu că v-a dat rezervarea... În fine! Ne-am pierdut în... translație.

    Când este vorba de un grup mai mare se folosește metoda: Frecție la ridiche! Adică: de la rezervare - care poate fi cu luni de zile înainte - revin/sun/mă interesez... adică BAT LA CAP, până se satură și în acest fel mă și țin minte! Asta-i România!

    Cu stimă!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    davil
    [04.10.17 01:59:44]
    »

    @Daniela A: Ce n-am inteles e si daca ati platit un avans; ar fi util de stiut, si ar fi si motiv de OPC...

    C-asa, vorba Divertis-ului de pe vremuri: "nici eu n-am butelie" )

    Din ce-am inteles, au capacitate redusa - greu de crezut ca au suprapus solicitarea Dvs, peste cei cazati, si peste inca 8 familii (inteleg ca locatia era ocupata, deci se mai adauga vreo 5 familii cazate... minim 13, la care se adauga si grupul Dvs... total 16 familii... cam pentru vreo 3 sejururi, si peste!).

    Deci: aveti OP-ul pentru avans, mergeti la OPC, si rezolvati institutional. N-aveti avans, si nici n-ati anuntat sosirea, deja discutia e degeaba. Eu asa cred ca e corect: platesc avans, sunt asteptat; nu platesc avans, n-am rezervare. Simplu, nu?

    Ca nu ma duc in vizita la bunica, sa ma astepte neconditionat. E business, daca vine altcineva si da banutzu', iar eu nu l-am dat, mi-a luat "fatza"... Economie de piata...

    (PS: Nu vad sensul postarii pe site-ul de fata, in privinta experientei Dvs. Si eu pot pune pe "am fost acolo", ca am fost la Dejani, la Cartisoara, la Sebis-ul d Fagaras... Cum ar veni, am trecut pe langa, deci: "am fost acolo". In fine...)

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Alex_Macedo, Daniela A, davil
    Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Royal Garden [Drăguș]:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.052523136138916 sec
    ecranul dvs: 1 x 1