ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.08.2017
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 05.10.13
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2017
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI -- v: -

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
78.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

Majestic, nu la fel de maiestuos, din pacate

Ilustrație video-muzicală
TIPĂREȘTE

Voi incepe prin a spune ca hotelul este inca unul bun, poate unul dintre cele mai bune din Sunny Beach. Pozitia pe care o are este un mare plus, acesta aflandu-se in nordul statiunii, in zona linistita si ferita de atmosfera de "bazar". Exista, desigur, o multime de restaurante, terase si magazine la mica distanta. Gradina generoasa si piscinele superbe ii confera grandoare.

Repet recomandarea facuta si anul trecut pentru camerele cu vedere spre mare, privelistea este superba, merita diferenta de pret.

Din pacate, anul acesta am observat minusuri pe care cred ca e important sa le mentionez in contextul faptului ca discutam de 4* si, mai ales, fiindca anul trecut nu existau.

In primul rand, desi hotelul este curat, in ansamblu, in camere curatenia nu se mai face riguros. Singurul lucru pe care camerista l-a facut pe perioada sederii noastre (opt zile) a fost sa ia gunoiul si sa schimbe o data asternuturile, fiindca i-am cerut noi. Niciodata nu a aspirat mocheta, nu a spalat podeaua in baie sau in balcon, nu a spalat chiuveta, cada, toaleta sau oglinda. Desigur, am facut noi, in fiecare zi, toate aceste lucruri deoarece tin de igiena.

Nu ni s-au inlocuit samponul si nici gelul de dus decat o data, si asta fiindca am solicitat in mod expres.

Situatia este, din pacate, explicabila deoarece observi, din primul moment, lipsa acuta de personal. Curatenia este asigurata de doamne foarte in varsta, care abia pot cobori scarile. In acest context, te intrebi, ce pretentii poti avea de la aceste persoane.

La fel se intampla si in zona piscinelor unde plimbi pe talpile papucilor inghetata si suc.

In privinta restaurantului, mancarea este buna si destul de variata pentru un sejur de o saptamana, apoi cred ca ar trebui sa fii inventiv in combinatiile pe care le faci.

Ceea ce am observat si cred ca este inacceptabil pentru un restaurant de 4* este organizarea foarte slaba. Managerul restaurantului nu mai este acelasi de anul trecut.

Sunt cozi interminabile la cina, imagine pe care o gasesc dezolanta. Totodata servirea celor doua bauturi incluse este asigurata de niste tineri (foarte tineri) care incurca neincetat comenzile, scapa pahare si farfurii la tot pasul, in lupta de a tine tava cu doar cele doua maini pe care le au. Probabil sunt elevi ai unei scoli de ospatari, care fac practica. Accept ca trebuie sa invete, dar nu intr-un restaurant de 4*, plin de turisti.

De precizat este si faptul ca exista un dress code la cina pe care, din pacate, majoritatea nu il respecta si nici nu li se cere sa il respecte. Nu spun ca iti trebuie rochie de seara, dar nici nu porti slapi si pantaloni scurti la cina.

Un alt episod deranjant s-a petrecut la restaurantul Bulgari, la care am avut rezervare intr-o seara. Probabil se apropia ora inchiderii deoarece au inceput sa stranga mesele in timp ce noi mancam, sa le tarasca dintr-o parte in alta privindu-ne insistent. I-am rugat sa astepte pana ce terminam cina, explicand ca nu e deloc politicos ceea ce fac. Desigur, au continuat iar noi am plecat cat am putut de repede.

Ceea ce, iarasi, m-a surprins foarte neplacut a fost faptul ca am vazut nenumarati turisti, "oameni gospodari" si, presupun, foarte infometati, carand sacose cu mancare in camera. Aveau chiar si pepeni uriasi. Nimeni de la receptie nu i-a oprit, nimeni nu le-a atras atentia ca avand micul dejun si cina incluse, avand snack bar deschis intre orele 12-16, nu e necesar "sa intinzi masa" in camera de hotel ca intr-un camping. Bine ca nu se poate gati, gospodinele cred ca ar fi fost pregatite!

Totodata, o imagine la fel de dizgratioasa este aceea a turistilor care se plimba in slip, desculti prin holul hotelului sau in barul din incinta hotelului. Exista un bar langa piscina unde poti bea ceva linistit, purtand doar costumul de baie.

Noaptea a venit cu panorama splendida a piscinelor luminate, dar si cu urletele neincetate ale celor care inotau si isi impartaseau impresii suficient de tare cat sa se auda pana in statiunea urmatoare. Am instiintat receptia, dar nu s-a intamplat nimic. A trebuit sa suportam situatia intregul sejur, aproape ca incepusem sa regretam "vederea la mare".

In concluzie, repet, hotelul este unul bun, nu mai este de 4*, in opinia mea. Toate minusurile pe care le-am descris pot parea lucruri total nesemnificative.

Eu le-am semnalat deoarece hotelul are 4* si ar trebui sa aiba tinuta de 4*, adica tocmai atentie la detalii. Detaliile fac diferenta.

Ne-a parut tare rau sa vedem "o stea cazatoare" dintre cele patru pe care le are Majestic!


[fb]
---
Trimis de dobrin in 18.08.17 21:15:44
Validat / Publicat: 18.08.17 21:51:53
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 5274 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (dobrin); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P15 holul
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6300 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [18.08.17 21:51:41]
    »

    ca am vazut nenumarati turisti, "oameni gospodari" si, presupun, foarte infometati, carand sacose cu mancare in camera. Aveau chiar si pepeni uriasi.

    Pt Dzeu, NU POATE fi adevărat!!! Nu-mi vine să cred...

    webmaster
    [18.08.17 23:45:32]
    »

    Ilustrația video-muzicală trimisă de autor prin email a fost atașată review-ului - a se vedea sus, imediat sub titlu.

    dandian
    [23.01.18 17:16:49]
    »

    Din ce-ati enumerat, putine se datoreaza personalului hotelier. Mare parte din pierderea stelutei se datoreaza actiunii noastre umane de hamesiti in ale gurii.

    Pacat, am fost in 2015 si am ramas extrem de placut surprins. Atunci, se intorceau barbatii ce nu corespundeau la 180gr din fata restaurantului, la fel si domnitele, iar slipari nu vedeai in interiorul hotelului.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    dobrinAUTOR REVIEW
    [23.01.18 21:46:39]
    »

    @dandian: Probabil aveti dreptate, calitatea umana este in cadere libera. Noi am fost prima data la Majestic in 2016 si am fost foarte placut impresionati, de aceea am revenit in anul urmator. Oricum, si personalul lasa mult de dorit, ... pacat.

    Vacante frumoase sa aveti!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    dandian, dobrin
    Alte impresii din această RUBRICĂDIT Majestic Beach Resort:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.12185502052307 sec
    ecranul dvs: 1 x 1