ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.07.2017
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • --- F ---
    GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: Deva
    ÎNSCRIS: 16.08.13
    STATUS: SILVER
    DATE SEJUR
    JUL-2017
    DURATA: 7 nopți
    cuplu fara copii
    2 ADULȚI

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit
    CAZARE [camere etc]:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    25.00%
    Foarte nemulțumit
    PLAJA şi MAREA:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    30.00%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut

    TIMP CITIRE: 7 MIN

    Mera Resort - 4 stele cazatoare

    TIPĂREȘTE

    Dezamagire totala. Unii il considera resort de lux, camere de lux, insa putini stiu ceea ce inseamna cu adevarat lux pentru a putea face asemenea comparatii.

    La un hotel de 4 stele, cu un tarif de 5029 lei/7 zile/2 persoane, ai pretentia ca macar odata in timpul sejurului sa iti fie schimbata lenjeria de pat. Noua nu ni s-a intamplat in cele 7 nopti petrecute acolo.

    De cand intri in camera, esti intampinat cu tot felul de mesaje scrise pe fly-ere (in camera, in baie) prin care ti se aduce la cunostinta ce inseamna un comportament civilizat. (Ex. ganditi-va bine atunci cand puneti prosoapele pe jos, ceea ce este echivalent cu schimbarea acestora, ptr ca asta presupune detergent deversat in natura si deci contaminarea mediului).

    Personalul care se ocupa de curatenie a dat dovada de mojicie si de lipsa totala de respect fata de turistii care au platit multi bani pentru a se bucura de conditii bune si civilizate de cazare si igiena. Hartia igienica nu a fost inlocuita zilnic, lenjeria nu a fost schimbata niciodata, sapunuri si gel de dus nu a fost pus decat in doua zile din sapte, sub pretextul ca exista gel de dus intr-un recipient din cabina de dus, care insa nu s-a completat, trebuind sa te chinui sa apesi ca sa iasa ceva din el. In camera nu s-a aspirat niciodata, balconul nu a fost curatat niciodata. Asa ceva nu este permis la un hotel de 4 stele.

    In ceea ce priveste plaja, exista 2 plaje: una in apropierea hotelului, la care nu exista beach-bar, iar cealalta la 20 minute de mers de jos, cu beach-bar, dar care este mult mai aproape de Saturn decat de Venus. Bataie de joc. Mergi pe jos de iti vine acru, de nu-ti mai trebuie nici mare, nici soare, nici distractie, nimic. Totul a fost gandit cu tactica, evident in defavoarea turistilor. Ce s-a gandit patronul? Iau o plaja in concesiune la mama dracului ca sa fie ieftina, pun beach-barul pe plaja aceea foarte indepartata ca sa mai imprastii oile, sa nu mearga oile numai pe prima plaja si le momesc cu beach-barul, crezand ca asa a rezolvat problema.

    Prima concluzie: curatenia - improprie si neadecvata; plaja: varianta de bataie de joc.

    Capitolul mancare: nedemn pentru un hotel de stele. Nu exista nicio diferenta intre mancarea de cantina de la impinge tava si mancarea servita la Mera ,,Resort'', singura diferenta este aceea ca la ,,resort'' am platit multe zeci de milioane, fata de o cantina gen impinge tava, unde as fi platit de 10 ori mai putin. Nimic special la Mera ,,Resort'' din punct de vedere al diversitatii si calitatii mancarii. Din contra, am sesizat (nu numai noi, ci si alti clienti ai hotelului) calitatea foarte slaba a ciorbelor (de rosii; de cartofi; radauteana, de periosare, etc - toate facute cu tocaturi de legume ramase de la alte mese). Toata lumea a sesizat reciclarea mancarurilor, mai ales la ciorbe si la pizza, toate de o calitate execrabila. In 7 zile au avut o singura data ciorba de burta. Nimic cu specific romanesc (ex. sarmale). Zgargenia la mancare si bauturi a fost foarte vizibila (ex: se termina un fel de ciorba, raspunsul: s-a terminat, nu mai avem; vreau smantana si patrunjel, raspunsul: s-a terminat, nu mai avem; orez cu lapte rece, aproape inghetat si servit dimineata, ramas de seara; prajituri: nu mai avem, s-au terminat si toate astea in intervalul orar afisat de ,,resort'' ptr. servirea meselor).

    Gratarele erau foarte gros taiate, nepatrunse si nefacute. Tocana cu vita insuficient fiarta, era foarte tare. Pastele oribile, nefierte si cu foarte multa economie la cascaval. Cartofii prajiti taiati manual, foarte moi si uleiosi de fiecare data (rusine lor ca s-au zgarcit si nu au oferit cartofi prajiti de la punga, taiati uniform si gatiti cum trebuie). Pilaful sarbesc a fost numai orez, morcov si ceapa care balteau in apa; a trebuit sa scurg bine de apa pilaful ca sa nu mananc ciorba cu orez. Bataie de joc. Au un adevarat cult al cepei: foarte multa ceapa in toate mancarurile: ciorbe, pilaf, tocane, pizza, paste. La fel si al ardeiului de proasta calitate, care se regaseste in toate mancarurile, de ti se intoarce stomacul pe dos.

    Micii au fost de o calitate indoielnica, aveau un gust.

    Sincer va spun, mancare mai proasta decat la Mera ,,Resort'' n-am mancat nici la un amarat de hotel de 3 stele. Majoritatea cantinelor de la impinge tava aveau meniuri mai diversificate si mai bine gatite.

    La fel a fost si cu prajiturile: ma mir ca nu le-a fost rusine sa se prezinte cu doua feluri de prajituri, toate facute pe un blat de chec si cu crema sintetica deasupra. Pandispan (=blat de chec) cu fructe reciclate la greu. Orez cu lapte inghetat, ramas si ala din ziua precedenta.

    ,,Resortul'' si-a servit ,,oaspetii'' care au platit zeci de milioane (asa isi numesc ei clientii) cu inghetata de 50 bani (uneori la vafa - varianta cea mai ieftina de vafa, alteori pe bat, dar la fel de ieftina si de proasta).

    Fructe: banane taiate in jumatati, pepene rosu la greu, pepene galben mai rar si nectarine. Nici vorba de altceva. Chiar ma mir ca nu au pus mere, ca sa fie in ton cu cele mai ieftine sortimente de mancare pe care le-au dat.

    Si ca tacamul sa fie complet, in ultimele 4 zile managementul a ajuns la concluzia ca ,,oaspetii'' au platit prea putin in comparatie cu cat consuma, astfel incat au trecut la rationalizarea bauturilor si a mancarii proaste, in sensul ca au injumatatit paharele de la bar si au pus doua [persoane] la intrare in restaurant cu doua calculatoare in fata care identificau turistii, adica ,,oaspetii''. De ex. eu am servit in fiecare seara cate un pahar de whiskey crema. In primele 3 zile in pahare mici, dar cat de cat OK, in urmatoarele 4 zile in pahare minuscule de nici nu le puteai tine in mana. La fel au procedat si cu toate sortimentele de mancare servite in recipienti/cutii din platic - ,,la jumate, dragi oaspeti''.

    Am intrebat de ce este nevoie sa spun numele si camera [persoanei] de la intrarea in restaurant, atat timp cat am bratara la mana. Raspunsul: pentru evidenta ,,oaspetilor'' nostri. Nu am vrut sa continui discutia cu [persoana], atat de *** era, incat nu a fost in stare sa dea alt raspuns mai inteligent. Am vrut sa-i spun [persoanei] ca evidenta ,,oaspetilor'' este la receptie, nu la restaurant, dar mi-am dat seama ca la urma urmei nu este vina ei si ca pestele de la cap se-mpute. Probelma este la management, nu la ea.

    De asemenea, scurtele programe artistice au lasat mult de dorit. Se tot repetau la fiecare 3 zile. Niste ,,artisti'' no name, niste copii care dansau turceste si greceste si cam atat. De unde sa plateasca ,,resortul'' artisti mai rasariti, daca au incasat ,,atat de putini bani de la oaspeti''? Mai iese profitul scontat? Fereasca Dumnezeu cat de nebuni putem fi noi romanii (aici ma regasesc si eu printre ei), sa platim bani cu sacul si sa-si bata joc de noi in felul asta, sub toate aspectele: igiena, servicii, mancare, plaja, etc.

    Concluzie: concediu ratat la mult laudatul ,,resort'' din sudul litoralului; lehamite fata de dorinta disperata de castig a proprietarilor care a trecut la rationalizari si la identificarea ,,oaspetilor'' la restaurant, ca si cum am fi fost niste intrusi, fara bratari la mana si care atestau faptul ca ne-am platit sejururile; greata fata de tactica de aplasare a beach-bar-ului pe mult indepartata plaja ca sa mai imprastie din ,,oaspetii'' de pe prima plaja din apropiere.

    Nu voi mai reveni niciodata la acest ,,resort''; probabil la anul isi vor revizui tarifele (evident in sensul cresterii acestora) si asta din cauza ca ,,oaspetii'' de anul acesta le-au creat pagube si n-a iesit profitu'.

    Imi pare rau de alegerea facuta. Acum 2 ani am fost in Eforie Nord la all inclusive, singurul inconvenient a fost lipsa balconului, in rest nimic de reprosat (mancare exceptionala la restaurant, curatenie impecabila cu schimbatul zilnic al prosoapelor si de 2 ori in 7 zile a lenjeriei de pat, camere frumoase si dotate exact ca la Mera, piscina, plaja f. aproape de hotel, coborai numai niste scari). Si acolo am platit 2750 lei (2 pers/7 nopti). Aici 5029 lei.

    Ce mi-o fi trebuit mie anul asta lux?? Nu stiu. De fapt, am sperat la lux, dar ,,resortul'' este foarte, foarte departe de el.

    Ceea ce am scris este o experienta reala, care mi-a lasat gustul amar al sarlataniei. Cu bucurie spun insa ca si alti ,,oaspeti'' au sesizat exact aceleasi lucruri ca si noi, ca doar oameni suntem si am mai vorbit intre noi pe plaja.

    Cu siguranta nu vom mai repeta experienta cu ,,luxosul resort''.


    [fb]
    ---
    Trimis de ioana deva* in 30.07.17 16:02:02
    Validat / Publicat: 30.07.17 19:07:49
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS. A mai fost în/la: Tomis Mamaia (1 data), Complex Steaua de Mare Eforie Nord (3 ori), Hora Saturn (1 data), Narcis Saturn (1 data), Modern Mamaia (1 data), Malibu Mamaia (1 data).
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 3024 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    32 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ioana deva*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 10798 PMA (din 18 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review - pg. 1 / 2

    32 ecouri scrise, până acum

    se afișează ecourile [1 - 30] din total 32
    webmaster26
    [30.07.17 19:06:03]
    »

    @ioana deva: Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 46&ridAnt=79890

    cosminp
    [30.07.17 23:42:17]
    »

    @ioana deva: nu stiu pe unde ai mai umblat, ce pretentii ai, dar pretul l-ai stiut de la inceput. Impresii ai avut suficiente ca sa nu mergi "in orb".

    Oricum, sunt cateva elemente care nu se imbina in afirmatiile tale. Imi dau seama pt ca am fost acolo anul trecut, chiar acum este cineva acolo, apropiat noua, si vorbim zilnic despre ce si cum este acolo. In plus, peste o saptamana mergem si noi.

    Anul trecut au avut alta poveste, facatura dovedita. Acumse incearca altceva?

    Iti doresc la anul un all inclusive la cantina, unde zici ca ai mancat cel mai bine.

    Vacante la fel de frumoase in continuare.

    ioana deva*AUTOR REVIEW
    [31.07.17 06:52:25]
    »

    @cosminp: Nu este vorba de niciun interes cu sau fara interes. Este o experiententa personala si un punct de vedere personal, punct. Nu am nevoie de urarile Dvs. tendentioase pentru concediul urmator.

    iulian68
    [31.07.17 08:43:45]
    »

    Nu trebuie sa se ajunga la ironii si altele de "genul". Anul trecut a fost "jale" la hotelul asta, asa ca am ramas sa-l urmaresc. Dar sa dau atatia bani??? Niciodata!!!

    Cu banii aia mergeam la 4* in Grecia, de bulgari nu mai zic, si cu un pic de efort ajungeam chiar la turci!

    Sincer mi se pare o suma enorma pentru un hotel de teapa Merei...

    cosminp
    [31.07.17 09:46:40]
    »

    @iulian68: sa incep cu sfarsitul: cati bani da fiecare, il priveste. poate primeste cadou sejurul. in ceea ce priveste pretul, si eu mergeam 2 saptamani in Grecia cu aceeasi bani, dar fiecare are calculele lui. poate aplatit partial cu vouchere care nu merg in Grecia, poate a avut sejurul subventionat, cine stie.

    dar in ceea ce priveste „nenorocirea” de anul trecut, iti spun ca am fost acolo in august, dupa „problemele” despre care s-a scris.

    inainte de plecare si dupa ce m-am intors, m-am documentat din diferite surse si am constatat ca realitatea a fost alta. sunt destul de insistent in documentare, foarte atent si selectiv.

    una din documentari a fost la fata locului. copii care se tarau pe jos, in restautant, pe terasa, in holul hotelului... peste tot... apoi isi bagau mainile in gura... le cadeau tacamurile si apoi le luau si le bagau in gura sau ii vedeai cu tot felul de dulciuri luate de la chioscuri. copiii sunt sensibili, nu au rezistenta, asa ca fac imediat tot felul de probleme digestive.

    parintii mancau la o singura masa cel putin 3-4 feluri de mancare, amestecandu-le, cu bautura, apa, cu maini nespalate de la toaleta. in acest fel nu poti avea pretentii de igiena.

    nu poate fi negat ce s-a intamplat anul trecut la Mera, dar nicidecum nu se poate face o tragedia din asta, mai ales ca se intampla in fiecare vara in multe hoteluri.

    poate ca a fost o neglijenta a personalului, dar nu poti spune ca a fost mancare stricata sau proasta. mie mi s-a parut mancarea gatita ca acasa, mai ales ca nu folosim mizerii de prafuri pentru gust, de genul delikat, etc.

    probabil ca sunt persoane obisnuite cu mancarea din fast food, terase si alte locatii si au uitat gustul mancarii gatite.

    dovada ca eu am incredere in ei este ca si in acest an merg tot acolo.

    intorcandu-ma la preturi, sunt enorme, dar atat timp cat platesti, iti asumi si plata si conditiile.

    sunt convins ca nimeni nu a platit sejurul la Mera si a avut asteptari de Dubai. stia ce a platit.

    p.s.: si unul din copiii mei a avut o problema, dar din cauza clorului din piscina... pentru asta sa dau vina tot pe conducerea Mera?

    p.p.s.: sunt persoane mai sensibile care au probleme digestive atunci cand schimba mediul, apa, etc. ori nu cunosc acest lucru si cand il afla dau vina pe hotel ori il stiu si il ignora.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    cosminp
    [31.07.17 10:06:23]
    »

    este foarte usor sa arunci cu noroi. murdaresti imaginea si apoi speli la ea pana nu mai poti.

    mizeria e aruncata si impactul la public e garantat.

    lumea nu mai este la fel de interesata daca noroiul a fost aruncat pe drept sau nu. cancanul e la moda.

    ce parere aveti: nu s-a gasit vinovatul dar s-a aplicat amenda. normal ca ulterior trebuia sa se justifice amenda prin ceva si acel ceva se gaseste peste tot. aproape oricare dintre noi „gazduieste” cate ceva si nu ne imbolnavim.

    „In urma verificarilor efectuate de catre echipa DSPJ – Punct Local Fix Mangalia – Serviciul de Control, in data de 31.07.2016 s-au constatat urmatoarele:

    1. In data de 29-30.07.2016, orele 21:00 – 6:25, Serviciul de Ambulanta Constanta, Substatia Sezoniera Neptun, a fost solicitat pentru a asigura asistenta medicala de urgenta pentru sase copii care erau cazati in statiunea Venus la Hotel Resort Mera. Cazurile au fost transportate la Spitalul Municipal Mangalia – Compartiment Primiri Urgente. Nici unul dintre copii nu a fost internat si nu a fost diagnosticat cu toxiinfectie alimentara.

    2. Copiii cu varste cuprinse intre 1-7 ani, (1 an – 1 copil, 1-4 ani = 2 si 5-7 ani = 2) prezentau simptomatologie de tip digestiv:

    -dureri abdominale, varsaturi, febra = 3 copii

    -dureri abdominale, varsaturi, febra, frison, scaune diareice = 1 copil

    -varsaturi = 2 (unul dintre copii a prezentat doar o varsatura)

    3. In urma examenului clinic s-a emis diagnosticul de:

    - faringita, sindrom dispeptic secundar - 1 caz

    - faringoamigdalita, enterocolita - 1 caz

    - limfoadenita mezenterica acuta - 4 cazuri.

    In data de 31.07.2016 o echipa de inspectori din cadrul DSPJ Constanta, Serviciul de Control a efectuat control igienico sanitar la Resortul Mera din Venus, iar in urma controlului nu s-au constatat neconformitati la normele de igiena si sanatate publica si s-a impus intensificarea operatiunilor de curatenie si dezinfectie la nivelul blocului alimentar.

    DSPJ Constanta monitorizeaza cazurile prezentate/internate la Spital Municipal Mangalia – Compartiment primiri urgente si Spitalul Clinic de Boli infectioase Constanta.

    Totodata, mentionam ca in cadrul anchetei epidemiologice a focarului de toxiinfectie alimentara declarat in data de 20.07.2016, unitatea a fost sanctionata contraventional, conform HG nr 857/2011 cu o sanctiune in valoare de 5000 lei, pentru nerespectarea masurilor impuse de DSPJ Constanta. ”

    cazul seamana foarte mult, dar la alt nivel, cu cel de la Pitesti si fabrica de lactate, unde, mai tarziu, au declarat ca problemele nu au fost atat de mari, blablabla. doar ca trebuia data o lectie fabricii care avea piata de desfacere in zone de inters pentru concurenta.

    si astea nu se intampla doar in Romania, ci cam peste tot in lume.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    tm67bru
    [31.07.17 11:19:56]
    »

    Mera e unul dintre hotelurile de top de pe Litoralul Ro. Am fost acolo în iunie, cu copiii, am termene de comparație, știu ce vorbesc. Nu am apucat să scriu review, deși mi-aș fi dorit mult...

    Mâncarea de care se plânge autoarea... în iunie a fost cea mai bună mâncare întâlnită de mine la vreun hotel ro; mai mult, doar la foarte puține hoteluri din Antalya era mai bună (Calista etc). Absolut comparabilă (dacă nu cumva superioară) celei de la Duni (Royal Palace).

    Fie s-au deteriorat atât de mult condițiile fați de sfârșitul lui iunie, fie autoarea a avut și are așteptări nerealiste, fie s-a întâmplat ceva acolo - vreo ceartă etc - care i-a ”alterat” grav vacanța...

    E scump, într-adevăr; în acești bani poți alege ceva (aproape) similar în Antalya (singura cu care ”concurează”; Grecia... e alt profil). Dar pentru cine preferă, din varii motive, Litoralul Ro (am întâlnit acolo FOARTE mulți turiști care mi-au spus, categoric, asta - și nu doar așa, ci cu argumente) - e categoric una dintre cele mai bune opțiuni.

    iulian68
    [31.07.17 11:25:12]
    »

    Dragi colegi, departe de mine gandul de a va contrazice la vreunul din argumentele aduse, cu toate ca sunt surprins sa vad cu cata abnegatie sunt sustinuti cei de acolo. Va dau dreptate din nou in afirmatia cum ca platesti daca iti permiti si vrei, insa 1100 de euro in Romania, in Venus... Este prea mult!!!

    Am fost cateva zile la Sunquest anul trecut, doar pt ca este mai aproape de Bucuresti... Am fost multumit, nu contest nimic de acolo... Dar banii de la Mera, cu tot respectul nu se pot justifica niciodata!!! Pur si simplu!!!

    iulian68
    [31.07.17 11:28:22]
    »

    @tm67bru: Absolut de acord cu tine, si ma bucur ca rezonam in privinta preturilor! Asta e singura problema, si un of il reprezinta faptul ca nici nu te poti bucura de tot ce ar trebui sa derive din aceste costuri...

    cosminp
    [31.07.17 11:39:45]
    »

    @iulian68: nu e vorba neaparat de abnegatie, dar putem compara cu alegerea masinii. renault vs. opel/citroen, skoda vs. VW, mercedes vs. maybach.

    poti alege intre 2 masini/hoteluri de acelasi nivel cu preturi comparative sau poti alege intre mercedes si bugatti. amandoua au dotari de confort si siguranta, amandoua te duc de la A la B.

    asa e si aici. pretul este mai putin important daca accepti sa-l dai.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    rentea
    [05.08.17 17:02:59]
    »

    @ioana deva: Imi pare rau pentru experienta avuta.

    Rezonez cu tine tocmai pentru ca, de asemenea, am avut o experienta nefasta tot cu un hotel/pensiune foarte mult laudata de unii pe site - pensiunea alfa mamaia. O dezamagire crunta.

    Sigur ca modul in care percepi hotelul tine de experienta ta turistica, unii nu mai vazut altceva si de aceea cand dau de putin bine il ridica in slavi, unii au alte pretentii, unii pretuiesc mai mult banii platiti decat altii etc.

    Ideea este ca ai platit foarte mult si ai simtit ca ai primit putin, ceea ce te indreptateste pe deplin sa te exprimi.

    Mi-a placut chestia cu plaja situata la mama naibii unde se poate consuma in allinclusive. Ce tactica josnica, ce mizerie!!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    tm67bru
    [05.08.17 17:38:22]
    »

    @rentea: presupun că nu la mine te refereai cu ”unii nu amu mai văzut așa ceva”?

    Am stat acolo 9 zile în care, de curiozitate, am întrebat cât mai mulți - de ce vin aici, dacă le place, ce nu le place, unde le-ar fi plăcut mai mult.

    Spre uimirea mea, majoritatea erau adepți aproape ”înverșunați” ai litoralului românesc, DEȘI fuseseră (marea majoritate) și prin alte țări. Delatfel, prețul mare al acestui resort selectează, într-un fel, oameni cu venituri peste medie.

    Tot spre suprinderea mea, prețurile plătite de marea majoritate ai celor care NU aveau apartamente erau mult mai mici decât mă așteptam / cititsem / mi se spusese. De ex: familie cu 1 copil 7 ani - 2600 lei pentru 5 nopți. Adept (”înverșunat”) al Antalyei, cum probabil mă știți, obișnuiam să afirm că la preț similar oamenii puteau alege în Antalya. ”Ce puteam să aleg la 2600 lei în Antalya”, îmi zice omul? (fusese, anterior, și-n Antalya, și-n Bodrum etc). Evident, m-a ”încuiat” - la acest preț nu putea alege nimic, în Turcia sau altă destinație ce presupunea avion - doar biletele de avion costă cel puțin atât!

    Toți cei care stăteau la apartament - plătiseră mult mai mult (și PUTEAU alege Antalya, dar ”nu și nu” - mă rog, opinia/opțiunea fiecăruia, nu se cade s-o judeci).

    O familie ce stătea la vile (apartament) spunea că e inferior Phoeniciei Holiday - mie personal nu mi s-a părut.

    O singură doamnă dintre toți cei întrebați (una singură! din aprox 25-30) era profund nemulțumită. Bine, se plângea - și solicita imperios managerul ”să rezolve” - că ”apa de la piscină e prea rece (era iunie, avea vreo 20-21), iar cea de la piscina pentru copii prea caldă!!! (era încălzită - aprox 25-26 grade - și avea adâncimea de 0.3 m) ”

    Din păcate, FOARTE puțin dintre turiștii mulțumiți scriu. În schimb, cei precum doamna care se plângea de apa prea caldă - aproape întotdeauan o fac, ceea ce induce o percepție NECONFORMĂ realității, în destule cazuri...

    --

    Bottom line, pentru mine ”mini-sondajul” a fost o (destul de) mare supriză:

    - a făcut țăndări ”folclorul urban” că Litoral ro este ales aproape exclusiv de oameni ”care nu au ieșit din țară” (”nu au văzut altceva”, cică). Cel puțin la hotelurile din clasa superioară afirmația e profund eronată.

    - mi-a dărâmat convingerea că oricând poți alege altceva, mai bun (”Antalya”) la același preț (mare). În unele cazuri e adevărat, în altele nu (în majoritatea covârșitoare a cuplurilor fără copii sau cu copil mic). Nu mă voi mai grăbi să generalizez.

    rentea
    [05.08.17 17:45:27]
    »

    @tm67bru: Ei, da, de ce o iei personal? Chiar cred ca esti departe de a fi un novice in ale turismului

    Poate daca ai plati 2600 de lei o familie intreaga si ai fi doar "semimultumit" ai putea spune ca e ok, cat dai, atata face, dar cand platesti 1000 si ceva de euro, ai pretentii. Trebuie sa ai. Este o suma bunicica oriunde in lume. Sunt zone unde pentru banii astia primesti foarte multe, dar si zone din Europa de Vest sau SUA unde primesti ceva mediocru. La noi cred ar trebui sa primesti F. MULT pt. banii acestia.

    Da-mi, te rog, dreptate cu privire la mojicia legata de amplasarea barului de plaja la 20 de min, de mers pe jos de hotel. Daca asa este, e chiar incredibil... adica patronul asta a concesionat o plaja la 1000 de km de plaja si apoi le cere la turisti sa se duca pana acolo daca vor ALLINC. Daca nu, le-a luat si o bucatica de plaja mai aproape...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    tm67bru
    [05.08.17 18:07:11]
    »

    @rentea: Hai să lămurim și asta cu plaja.

    Eu am fost doar la cea ”fără all-inclusive” - e la 5 minute de mers lejer. Adică fix atât cât mergi și în Antalya, de la hotel la plajă (acolo sunt resorturi, întinse)

    Faptul că acest hotel ARE plajă (și încă două) E LĂUDABIL, având în vedere situația din Venus. Chair dacă a doua plajă o fi ”la 100 km”, e incomparabil cu situația altor hoteluri dinc lasa superioară din Venus, din ACEEAȘi gamă de prețuri (incusiv preferatul tău, Inter), dar care NU AU plajă DELOC (sau au una vai ș-amar).

    Sunt aproape sigur că distanța până la a doua plajă este prezentată exagerat, dar dacă cuiva i se pare mare - de ce nu folosește prima plajă?

    Că nu are bar ȘI pe această plajă??! - e desigur de reproșat. Însă e, într-un fel, de înțeles strategia administratorilor de a oferi ”bar pe plajă” doar la plaja mai îndepărtată; altfel toată lumea ar fi mers la plaja din imediata apropiere a hotelului, supraaglomerând-o.

    Cineva ca tine, rentea, genul tău, adică (în opinia mea genul superficial și ”cu fițe”, iertată-mi fie expresia, dar ai dovedit-o de muuulte ori până acuma; în plus, și despre mine sunt de acord că sunt ”cu fițe” - dar ttuși, altele) poate cataloga drept ”mojicie”, mai ales dacă vorbește ”din auzite”. Însă chiar și unul ca tine își va schimba percepția, sunt SIGUR, măcar parțial, odată ce se informează adecvat.

    A nu se înțelege că iau apărarea sau justific lipsa barului pe plaja din imediata apropiere a resortului. Pentru mine a fost singura, MARE nemulțumire. Nu am lăsat această nemulțumire să-mi strice nici măcar 0.1% din bucuria concediului. Îmi aduceam din cameră, din minibarul alimentat zilnic, bere/sucuri iar când am avut nevoie de mai mult, am cumpărat pur și simplu de la resturantul din dreapta (privind spre mare).

    cosminp
    [05.08.17 18:07:20]
    »

    @tm67bru: cel mai probabil, referirea era la adresa autorului ecoului notat cu -1, dar nu conteaza.

    citind ultimile ecouri, mi-am adus aminte si am recitit impresiile pe care le-am scris in urma cu mai multi ani aici vezi impresii - eram extrem de inversunat impotrva litoralului romanesc, pana cand am experimentat anul trecut Mera resort. O mare satisfactie, ceea ce ne-a determinat sa mergem si vara asta.

    este perfect adevarat ca in doi sau o familie cu un copil nu gaseste prea multe conditii nici in Turcia la un pret de 5-600 euro, dar nici o familie in patru adulti nu gaseste nimic cu 1500-1700 euro pentru o saptamana. e nevoie de apartament sau 2 camere duble.

    dar lasand pretul la o parte, conteaza satisfactia sejurului. pretul este relativ: mare pentru unii si mic pentru altii. asa cum am spus, poate ca o parte din pret este platit cu vouchere sau este sponzorizat.

    si eu am discutat anul trecut cu turistii de acolo si am urmarit mult ce s-a scris pe net.

    anul trecut l-am vazut pe ovidiu venit cu personalitati din turismul local. s-au facut ceva reportaje.

    oricum, avand in spate o experienta nu foarte mare, dar destula, de pe mai multe continente. cat sa pot sa ma exprim, incep sa cred ca turimul romanesc de pe litoral incepe sa-si revina. si da, cred in oameni ca cei care au facut ca Mera sa fie un reper de cautat.

    maine plecam acolo, poate reusesc sa va scriu cate ceva 'la cald' si mai multe dupa ce ma intorc.

    tm67bru
    [05.08.17 18:13:30]
    »

    @cosminp: Absolut de acord, cu totul. Doar o observație tehnică

    dar nici o familie in patru adulti nu gaseste nimic cu 1500-1700 euro pentru o saptamana. e nevoie de apartament sau 2 camere duble.

    Corect - pentru o familie cu copii MARI. Însă pentru una cu copii de, să zicem, 3 și 8 ani - la multe hteluri din Antalya nu se plătește nimic pentru ei (și snt acceptați în dubla std)

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    cosminp
    [05.08.17 18:16:54]
    »

    @tm67bru: exact. Eu ma refeream la parintii cu copii de 12/16 ani ca nu sanse de preturi mai mici de 1800-2000 euro

    webmasterX
    [05.08.17 18:17:50]
    »

    @cosminp:

    pana cand am experimentat anul trecut Mera resort.

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI

    tm67bru
    [05.08.17 18:35:24]
    »

    Ce mi-a mai plăcut la Mera, la plajă: au politica interzicerii rezervării șezlongurilor. Și chiar se respectă / aplică -- dacă după 30 de minute de la sesizare nu se prezintă ”rezervatorul”, obiectele de acolo se ridică de băieții de pe plajă și șezlonurile devin libere. Și vorbesc și aici din trăite pe pielea mea , nu ”din auzite”...

    Jos pălăria pentru această politică - doar la hoteluri de top din Antalya am mai întâlnit-o (inclusiv respectată; altele o mai afișează dar nu se prea respectă).

    rentea
    [05.08.17 18:46:42]
    »

    @itm78bru:

    Că nu are bar ȘI pe această plajă??! - e desigur de reproșat. Însă e, într-un fel, de înțeles strategia administratorilor de a oferi ”bar pe plajă” doar la plaja mai îndepărtată; altfel toată lumea ar fi mers la plaja din imediata apropiere a hotelului, supraaglomerând-o.

    Uite asta inseamna sa fi superficial. Incredibil. Ar trebui pus pe sigla resortului sau la receptie. Deci e de inteles ce a facut patronu' asta mioritic ca nu a pus pe plaja cea mai apropiata un bar de care sa beneficieze oamenii care au platit ALLINC, pentru ca altfel ar fi aglomerat-o. Acum chiar cu toate fitzele si superficialitatea mea, e mult prea mult sa mai discut pe tema asta. Pentru asa ceva s-a inventat "no comment", e prea mult.

    Cineva ca tine, rentea, genul tău, adică (în opinia mea genul superficial și ”cu fițe”, iertată-mi fie expresia, dar ai dovedit-o de muuulte ori până acuma; în plus, și despre mine sunt de acord că sunt ”cu fițe” - dar ttuși, altele) poate cataloga drept ”mojicie”, mai ales dacă vorbește ”din auzite”. Însă chiar și unul ca tine își va schimba percepția, sunt SIGUR, măcar parțial, odată ce se informează adecvat.

    Nu am vorbit din auzite, situatia legata de barul de la plaja e clara acum.

    Cat despre faptul ca ma califici "superficial si cu fite", sigur fite mult mai nasoale ca ale tale ce sa mai zic? Sa ma apuc sa spun si eu altele? Parca am avea 10 ani... Asa-zisele fite ale mele sunt preferinte si pretentii, pe BANII MEI, nu ai tai. Cat despre superficialitate, aici chiar cred ca esti un pic deplasat, nu ma cunosti deloc, crede-ma. Si nu cred ca se cade, asa, o astfel de atitudine, din partea unui asemenea "veteran", care se identifica practic cu acest site

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    tm67bru
    [05.08.17 18:51:23]
    »

    @rentea: deci recunoști că ai fițe - tot e ceva.

    Măcar ai trecut de faza de negare:-).

    Pa.

    rentea
    [05.08.17 18:54:38]
    »

    @tm67bru:

    Măcar ai trecut de faza de negare:-).

    Pa.

    Wow, esti tare rau, ce sa spun?! Pa?

    cosminp
    [05.08.17 19:08:28]
    »

    @webmasterX: ha, l-am si organizat in minte, dar nu am avut timp. Voi posta vara asta prin comparatie cu anul trecut

    cosminp
    [05.08.17 19:12:36]
    »

    Ce m-a surprins anul trecut, in bine, au fost regulile din camera, generale ale resortului si de igiena. Si regula cu sezlongurile este foarte buna, corecta si s-a aplicat

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    cosminp
    [09.08.17 13:57:54]
    »

    Cateva impresii la cald: mancarea este excelenta si foarte diversificata. Serviciile si conditiile de cazare nu difera fata de anul trecut. Am cateva de reprosat, dar voi scrie in review dupa ce ne intoarcem.

    Oricum, conditiile generale sunt de 4 *. Anul trecut erau de 4*+ sau 5*-. Dar minunile tin doar un an. La turci minunea tine tot un an, dar cu preturi mai mici.

    Va urma.

    Eduard-Ro
    [22.02.18 16:02:47]
    »

    @tm67bru si @cosminp

    E tragic modul in care va straduiti sa convingeti ca Mera Resort Venus merita sa (mai) fie luat in considerare macar ca loc de campare, caci de hotel nici nu poate fi vorba! Si este cu atat mai incriminator modul vostru de a interveni cu cat, dupa nenumaratele interventii (pe care eu nu vi le-as fi permis la maniera la care v-ati prezentat), argumentele si dovezile voastre sunt 0 (zero).

    Ii multumesc Ioanei pentru faptul ca s-a straduit sa scrie acest review detaliat, extrem de util si de bine documentat, astfel incat concediul de groaza pe care l-a petrecut aici sa nu mai poata fi reiterat de nimeni dintre cei care se informeaza si inteleg!

    Iar pentru aceia care vor mai citi acest review si comentariile de dupa, iata si cateva confirmari la tot ce a spus Ioana venite de pe alte pagini de internet (a caror adresa nu o voi mentiona ca sa nu se spuna ca fac reclama, dar care pot fi gasite usor la o cautare pe net)...

    1. Camern, 11 septembrie 2017 - Nu, multumesc, nu mai merg la Mera!

    La un hotel care a costat 785 lei/ noapte nu mă așteptam să primesc varză călită, mazăre, hamsii oribile, orez cu lapte - dimineața și seara, zilnic și aceleași fructe mereu. Deseori am avut senzația ca ce nu s-a consumat a fost reprocesat intr-o alta forma... nu sunt afepta aruncatului mâncării, dar donează ce ai în plus, nu recicla pentru unii ca mine care au plătit 785lei/ noapte. Gustarea aceeași toate zilele niște foietaj, tip Fornetti, dar muuuuuult mai slab calitativ, chec, un singur tip de înghețată... am vazut Tiramisu în pahar de plastic, dar absolut inedit, adică o cremă trantita intr-un pahar și în pahar sprijinit un pișcot. De toată jena! Nu consum alcool, dar vin la dozator e înjositor pentru orice om plătește sejurul la un hotel de 4 stele. Dar, de departe, de-a dreptul buimaca am rămas când la beach bar se ofereau, atenție, floricele de porumb și atat... pe bune?! Nu un covrigel, nu un cornulet, nu un biscuit... nu ma gândeam la ceva pretențios, ci ma asteptam sa ni se ofere din cele la vrac, dar nu... daca vrei doar floricele... Locul de joaca e neîngrijit, adică fix unde ar trebui sa fie gazonul impecabil, nu e... adică nu e gazon, ci doar smocuri de iarba. Programul artistic e de toată jena și repetitiv pana devine obsesiv. Adică "macarena" e dans pentru copii?! Barby - life în plastic îs fantastic - cântec pentru copii?! Horror! Nu am rezistat 6 nopți, am plecat după 5... copiii intraseră în depresie ca nu găseau nimic de mancare, care sa le placă.

    2. Alexandru, 30 iulie 2016 - Run like hell!

    Toxiinfectie alimentara raportata in toata presa romaneasca, mancare de cea mai proasta calitate, la nivel de cantina studenteasca sau hotel de 2**, fara gust, de aspect indoielnic, aproape identica in fiecare zi si la fiecare pranz si cina. Unele mancaruri se terminau pe la jumatatea mesei si nu mai apareau portii noi, motiv pentru care pe buna dreptate turistii se purtau ca hienele de frica sa nu se termine mancarea. La gustare asteptam la coada pentru pizza ca pe vremea comunistilor la paine, a fost absolut injositor. S-a intamplat sa astept 20 minute pentru farfurii, care ajungeau ude si spalate superficial. Personal total insuficient si sictirit, format in mare parte din adolescenti debusolati. Baia din camera fara elemente de agatare a prosoapelor, le-am agatat de clante si usi. Pat fara cadru, astfel incat salteaua glisa in stanga/dreapta, in fiecare noapte dormeam cu grija sa nu cad din pat. Nu existau elemente de uscare a hainelor/prosoapelor, uscam cum puteam, pe scaune, clante... 7 Nopti cat am stat nu am primit un sapun in plus. La somnul de pranz ne deranjau angajatii care faceau diverse lucrari. Dulap minuscul, pentru o singura persoana, fara bara de agatat umerase! La frigider doar apa plata si minerala. La bar apa era doar minerala, sucurile erau sintetice, pline de arome, cafea de calitate medie/slaba: Amigo, Doncafe si Nescafe. Parcare insuficienta pentru numarul de turisti, e chiar asa greu sa calculezi o masina pe camera?? Plaja si apa murdara, sezlonguri insuficiente atat la plaja cat si la piscina (din nou, e chiar asa greu sa faca un calcul??). Statiunea praf si pulbere, trebuie sa umbli cu grija sa nu iti rupi un picior in trotuarele sparte si pline de gropi.

    3. DD77,9 iulie 2016 - Concluzia - un concediu ratat!

    - Am fost rugata sa dau numarul masinii pentru a se asigura accesul la parcare; care parcare era plina ochi si am parcat apoteotic intr-o parcare improvizata - cu pietre - foarte tare!

    - Mancarea - foarte proasta - in ultima zi mezelurile erau rancede;

    - Uitau sa puna hartie igienica la baie - suntem 3 utilizatori si nu o data a trebuit sa cumparam/improvizam - nu este admisibil pentru all inclusiv 4 stele!!!

    - Spectacolul dura pana in jur de 11,30-12 noaptea - am venit obositi, copilul e epuizat pur si simplu pentru ca nu s-a putut odihni - nu am putut sa il scol dimineata sa mergem devreme pe plaja sa prindem aerosolii; ma uitam pe geam la 11,30 noaptea si mai erau cateva persoane pe terasa si ringul de dans; poate ca se putea modifica programul artistic sa inceapa mai devreme si sa se termine mai devreme, ce ziceti?

    - NE-AM IMBOLNAVIT TOTI - cred ca e cazul sa se instruiasca mai bine staff-ul cu privire la normele de igiena - in special personalul de la bucatarie - unul din baietii de la gratar a fugit sa vomite si apoi a venit iar la datorie - ar trebui sa aveti o solutie de urgeta pentru a asigura continuitatea serviciului in cazul in care exista probleme.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    cosminp
    [22.02.18 19:53:32]
    »

    @Eduard-Ro: din punctul meu de vedere, ma bucur ca nu v-am plăcut. Citindu-ti singurul review, interesant este cum ai apreciat "de vis" acel hotel pe care aproape l-ai demolat... dar ti-a placut, in care am stat si eu cu ani in urma, dar si in altele din lant, atat in tara cat si afara.

    Poate ne scrii despre experiențele tale, asa putând să vedem si noi pretențiile tale.

    Cel puțin 90% din ce ai exemplificat în nume personal si de la altii se demontează usor.

    Dar credulii cad în plasa usor. Ei nu verifica. Sunt cei care se urmăresc cu devotament cancanurile de la miezul nopții.

    Apreciez totusi munca de cercetat pentru a găsi nemulțumiți, care sunt peste tot si care ar putea critica si un hotel de 7 stele.

    Scrie-mi pe unde ai mai fost si cum ti s-a parut.

    iulian68
    [22.02.18 23:18:20]
    »

    @cosminp: Eu, ca si 'chibit' la aceste discutii, dupa ce am citit review-urile acestui hotel si dupa ce am vazut personal stirile la tv cu problemele de acolo de anul trecut (parca), sincer nu as da atatia bani la un 4* in Romania pretul cu care m-as duce in Grecia 2 saotamani sau in Turcia 7 zile cu transport inclus... Asa cum am o idee fixa, aceea ca mi-as lua o dacie peste inca vreo 5-6 modele, asa si la Mera m-as duce peste 4-5 ani. Nu mi-o lua in nume de rau, dar chiar nu merita atatia bani! ????

    PS Respect toate opiniile, indiferent ca sunt pro sau contra si cred ca asa ar trebui sa facem cu totii, fara sa-i ironizam pe unii sau altii

    tm67bru
    [23.02.18 09:51:44]
    »

    Prea multă patimă, mult prea multă înverșunare. La urma urmei e doar un hotel (bun, în opinia mea una din ”brândușele albe” pe Litoralul ro! - dar scump)

    -

    PS: poate e un alt fel de tudorel, ce împarte (ori mă rog, face și mai evidentă această polarizare) și el, acest caz, în 2 România - aia stupidă și aia ne

    cosminp
    [23.02.18 10:44:45]
    »

    @iulian68: ai perfecta dreptate.

    si eu am spus ca de aceeasi bani te duci in Grecia, Turcia, Spania, etc., dar conteaza cel mai mult daca accepti pretul sau nu.

    pentru litoralul romanesc, este una din locatiile in care m-as duce fara sa-mi pun intrebari daca sau cum ma intorc acasa —

    sunt si in aceasta locatie cateva probleme, care pot fi indreptate, dar nu pot sa spun ca mi-au stricat concediul.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    cosminp, Eduard-Ro, ioana deva*, iulian68, Mera, rentea
    Alte impresii din această RUBRICĂMera Resort:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.075204133987427 sec
    ecranul dvs: 1 x 1