ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 12.07.2017
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • --- F ---
    GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
    DIN: Prahova
    ÎNSCRIS: 12.07.17
    STATUS: JUNIOR
    DATE SEJUR
    JUL-2017
    DURATA: 5 nopți
    cuplu fara copii
    2 ADULȚI

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit
    CAZARE [camere etc]:
    60.00%
    Către satisfăcător
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    25.00%
    Foarte nemulțumit
    PLAJA şi MAREA:
    70.00%
    Satisfăcător
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    95.00%
    Mulțumit, aproape încântat

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    57.50%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    încărcat de pe telefon!
    TIMP CITIRE: 7 MIN

    Ne asteptam la o vacanta minunata dar s-a dovedit a fi o dezamagire

    TIPĂREȘTE

    Pentru turistii care isi doresc un hotel de 4* all inclusive, in adevaratul sens al cuvantului, ideal ar fi sa evitati aceasta destinatie.

    Pentru inceput, cazarea s-a facut la ora 14:30. Noi ajunsesem la ora 12:30. Ni s-a cerut de la receptie un numar de telefon unde sa fim contactati deoarece "camerele sunt murdare" exact acesta a fost raspunsul domnisoarei de la receptie. De asemenea, ni s-a adus la cunostinta faptul ca de la ora 18:00 este recomandata in mod normal pentru check-in. Asadar, masa de pranz nu se mai poate servi din moment ce cazarea s-a facut la ora 14:30, specificandu-se faptul ca in ziua plecarii vom putea servi masa de pranz ca sa putem compensa. Bratarile all inclusive le-am primit in jurul 18:00 pentru a putea servi cina.

    Amenajarea camerei este una cu gust, intr-adevar s-a investit mult in decoratiuni si aspect. Camerele sunt intr-adevar de 4* design&confort. Am sa incep sa specific cu toata siceritatea si corectitudinea posibila detaliile vacantei noastre. Recunosc, am citit si eu la randul meu recenzii dar era prea tarziu ca sa anulez rezervarea asadar, mi-a ramas decat speranta ca poate realitatea nu este chiar atat de dezamagitoare.

    Intrati cu ajutorul unei cartele, atat la baie cat si la dulapul (sub dulap aveti combina frigorifica in afara de ziua plecarii au fost in permanenta 2 doze de suc, apa minerala si apa plata 0,5 l, o sticla de 0,25 l duc natural) se inchid cu usi glisante (cu oglinzi). In baie aveti sapun lichid langa chiuveta iar langa dus, intr-un recipient aveti un sampon si un gel de dus all in one care ustura in contact cu pielea ingrozitor, 4 prosoape mici, 2 mari si 2 halate de baie. Mai aveti o cutie din carton, un mic necesar pentru vacanta mai bine zis, o pila de unghii de unica folosinta, casca de protectie par pentru dus, 2 nasturi, 1 ac de siguranta si 1 ac de cusut cu 3 tipuri de ata, culori inchise similare. Mai aveti in baie si un feon si un cos de gunoi din aluminiu.

    In camera aveti 2 candelabre absolut superbe care fac tot decorul, in ambele parti (stanga dreapta). Atat in dreapta cat si in stanga patului sunt 2 masute mici patrate, negre si transparente, sub una din ele se afla un taburet, pentru a economisi spatiul

    Totul a fost gandit bine din punct de vedere al incadrarii elementelor necesare cat si a celor de decor. Mai sunt 2 veioze deasupra masutelor. Suspendat sta un alt candelabru. O oglinda imensa langa pat iar sub ea posibilitatea de a va depozita cateva lucruri. In acel spatiu de depozitare existau 2 pahare, jacobs 2 pliculete, 2 pliculete cei, 2 pliculete zahar alb si 2 pliculete zahar brun (in afara de ultima zi, au fost puse acolo zilnic) si un fierbator care recunosc, mi-a fost de folos. 2 cosuri de gunoi. Langa fereastra aveti si o canapea extrem de confortabila. Aveti aer conditionat si un televizor samsung cu plasma de o dimendiune rezonabila pozitionat in fata patului. Usa de la fereastea se deschide pe sistemul geamurilor de termopan. Se deschide usor.

    Pe balcon, aveti o masa si doua scaune+scrumiera.

    Curatenia a fost facuta in camera zilnic, schimbate prosoape, halatul de baie desi l-am lasat sa fie schimbat, nu a fost, cosurile golite zilnic. Patul este facut zilnic. In 5 zile, lenjeria a fost schimbata 1 singura data si am remarcat ca era rupta husa de la plapuma. De asemenea, in dreptul draperiei era o pata urata la fel si pe canapeaua de langa fereastra. Destul de murdara, cu pete. Mocheta de pe jos pufoasa si ea dar nu mi s-a parut a fi impecabila. Pacat, s-ar putea insista mai mult pe curatenie.

    La fiecare etaj este neplacut cand privesti in timp ce astepti liftul (care este cu touch si uneori nu functioneaza) 2 canapele identice cu cea din camera, murdare, cu pete... nu-ti vine sa iei loc. La un etaj era doar o canapea, probabil a fost trasportata intr-o camera. Decorul este rece la fiecare etaj. O masuta si flori ar face totul mai primitor.

    In receptie intr-adevar, s-a insistat pe decor. Sunt vreo 5 canapele la numar si perne decorative absolut superbe. Oglinzi si 2 televizoare cu plasma iar pe unul dintre acestea este un spot de prezentare al hotelului.

    Restaurantul, are mese putine la interior, cateva afara si alele sus, pe o terasa unde la pranz se canta la un instrument iar seara se canta muzica live. Terasa are vedere la mare. Pentru cei cu all inclusive este destul de greu odata ce mesele din restaurant se ocupa, sa vina cu farfuriile afara pana sus, la acea terasa... sa faci drunuri si drumuri de fiecare data. Noi nu am avut probleme sa primim alte familii sa manance cu noi, altii se pate ca da... ocupau scaunele.

    Pentru bebelusi, scaunelele am vazut ca erau curatate si aveau o folie prote toare. Baby corner insemna orez, morcov fiert, cartof fiert si carnita de pui in bucatele mici.

    Mesele deschise din restaurant pentru "a ajuta" sa iesi cu farfuriile sa-ti gasesti loc la o masa fac un curent insuportabil. La ora 8:00 s-au blocat si ospatarii m-ai aveau un pic si le daramau. Stat de urat s-a auxit zgomotul. Media de varsta ospatar 13-14 ani. Nu zambeau, se grabeau sa-ti ia farfuriile, pentru ei era probabil un lucru necesar de facut numai ca starea lor se transmitea... era evident ca sunt acolo pentru o practica. Erau si ospatari in jurul varstei de 20 de ani dar foarte putini la numar. La spectacolul cu muzica live, daca servesti masa in restaurant si nu te pozitionezi corespunzator, nu ai vedere la terasa si nici la interpreti.

    Mancarea a fost cea mai mare dezamagire. Trebuia sa ai tupeu ca sa poti sa-ti adaugi un preparat in farfurie. Asa suntem noi romanii, nu ne saturam... trist dar adevarat. Am iesit in aceste 5 zile din restaurant cu un gust amar cand observam modul cum se "bateau" turistii pentru un preparat care oricum, era readus daca se termina.

    Prajiturile aceleasi zilnic, fructele la fel. Nu exista mere sau banane. Un tort am vazut in prima zi dar s-a terminat repede si nu a mai fost readus. In rest, mic dejun, pranz, cina in mare aceasi preparate. Un pic schimbate la pranz-cina (piept de pui cred ca 2 zile am vazut, in rest doar carne de porc, carnati si copane de pui). Orezul nefacut la fel si piureul uneori, omletele de dimineata nefacute si acestea. La pranz doar 3 feluri de supa/ciorba. Branza, cascavalul si maslinele, erau condimentate groaznic. Mai mult le strica gustul. Mierea si laptele din cosulete deseori sparte si te murdareai pe maini. Sucul natural imbibat cu apa. Cafea, capuccino, sucuri toate curgeau din tonomate, masinarii.

    Spre deosebire de preparatele calde care se aflau in tavi acoperite, la fel si painea era acoperita, aperitivele, salatele, fructele si prajiturile erau bazaite de muste. De multe ori preferat sa mananc o felie de paine prajita cu unt si gem sau cu finetti, pentri ca acestea erau cel putin ambalate in cutiute.

    Gustarea de la ora 16:00 este in limita stocului disponibil. Si este destul de aglomerat asa ca e posibil sa nu prindeti daca un turist doreste n gogosi. Un fel de gogosi inele mici cu inghetata la alegere sau un anume sos dulce. Si asa a fost timp de 3 zile. In a 4 a zi, produsele de patiserie au insemnat pizza (care evident nu am mai apucat sa gust) si porumb fiert.

    La piscina, la fel... daca nu ai tupeu sa-ti ocupi sezlong ramai fara... prosoapele oferite sunt atat de subtiri ca niste stergatoare de bucatarie.

    De multe ori, turistii sunt la masa, nimeni in apa iar sezlongurile pline de prosoape si genti de plaja. La un moment dat vazand usile deschise la restaurant, am intrat cu sotul de la piscina sa ne luam cate o cafea. Sotului i s-a atras atentia sa ia un tricou pe el cand intra in restaurant. Intr-adevar, numai ca multi turisti au intrat si inainte si dupa noi fata tricou si nu li s-a mai atras atentia. Probabil este pe alese. Indicat ar fi ca usile de la restaurant sa se inchida pentru a evita ca sa se intre de la piscina.

    Piscina are apa rece. Cea pentru copii este micuta dar are apa incalzita. Langa piscina pentru copii sunt masute cu scaunele ca sa poata fi supravegheati. Dusurile de la piscina aproape ca nu le vezi. Jos, pe planja pana sa urci scarile spre hotel mai este un dus sa te cureti de nisip. Acesta este usor de observat.

    Parcarea masinilor este pe plaja iar parcul pt copii un pic mai incolo de parcare, mai jos de piscina, mai bine zis. Un topogan, leagane, un balansoar... intr-o zi am vazut o persoana pe terasa cu mese deghizata care picta copii pe fata. Nimic deosebit pt copii. Muzica la piscina incepand cu ora 11:00. Se mai canta si la instrumente dar aceasi melodii zilnic. Seara muzica live incepe la ora 20:30. Foarte frumos, cu melodii cunoscute atat de noi cat si de straini. La un pahar de vin alb, rosu sau roze chiar aveai parte de o seara placuta (oarecum, "spala" din onoarea hotelului). Bautura pentru all inclusive de la ora 11:00 pana la ora 22-00.

    In ziua plecarii nu am mai luat masa de pranz, am preferat sa servin masa in alta parte. Eu va sfatuiesc sa alegeti un alt hotel all inclusive.


    [fb]
    ---
    Trimis de Mihaela-* in 12.07.17 21:40:52
    Validat / Publicat: 12.07.17 23:34:29
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS. A mai fost în/la: Complex Iris
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 3414 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Mihaela-*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    Poze atașate (se deschid în pg nouă)
    P04 [fără descriere]
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7200 PMA (din 9 voturi)

    ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmaster45
    [12.07.17 23:33:25]
    »

    Bun review de debut.

    @Mihaela-: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂTurquoise Hotel (ex Silvia) :

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.039002895355225 sec
    ecranul dvs: 1 x 1