ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.01.2017
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Ploieşti
ÎNSCRIS: 08.01.17
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
DEC-2016
DURATA: 4 nopți
cuplu fara copii
PREȚ SEJUR 600 euro ?
FĂRĂ transport
REGIM MASĂ uai

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTA MEDIE REZULTATĂ
82.00%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 35 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

Azalia (Azaleea) Hotel & Spa4

Sejur 4 nopti, Revelion 2017

TIPĂREȘTE

Dupa mai multe cautari in zone apropiate, am ales din ofertele primite, Azalia (Azaleea) Hotel & Spa / SF CONSTANTIN ȘI ELENA.

prezentarea primita a fost verificata referitor servicii si am primit urmatoarele detalii, specificate de catre agentia de turism ca retransmise in formatul in care au fost primite:

Buna ziua,

Mai jos va prezint detaliile transmise de hoteluri, dupa cum urmeaza:

Hotel Azalia 4*:

The package includes: Accommodation in the booked Room Type; ALL ROOMS WITH SEA VIEW

ALL INCLUSIVE ULTRA:

buffet meals in restaurant Azalia;

Coffee, tea, mineral-water, juices, soft drinks, local and selected imported alcoholic drinks, non-bottled-wine, draft beer, at the lobby-bar of the hotel - 11.00-00.00 h; Coffee break with sweeties and pastries - 16.00-17.00 h

Coffee break with sweeties and pastries - 16.00-17.00 h

Thematic Evenings: Bulgarian national, Mediterranean, Asian, and Tex-Mex

New Years Gala Dinner on 31.12.2016 instead of standard dinner

Animation: DJ Party, Dance Party, Folklore Show, Clasic Music, Sports and childrens animation;

on 31.12.20145- Gala new Years Dinner with Festive Program

Special Spa and Wellness Package: sauna - clasic and infra-red at the indoor-pool - free use in accordance with schedule -10-12 h and 17-19.30 h; heated mineral-water indoor swimming-pool; Jacuzzi; fitness;

Extra charged services:All Spa and wellness procedures, safe at the reception, telephone calls, room service, high-speed Internet at dry- the territorry of the complex, laundry & cleaning, all not mentioned as included

ok pana aici Am achizitionat bilete 2 familii, 4 nopti, ceck in 30.12.2016 ceck out 03.01.2017.

In seara primei zilei, ajunsi in jurul orei 18 pm, dupa lungi straduinte si discutii cu Doamna receptioner in aprox 1/2 ora cineva ne. a ajutat sa ducem bagajele in camere. Specificam clar ca nu eram decat noi si inca o pereche care doream sa ne cazam la aceea ora. A fost primul semnal de alarma.

Dupa acomodarea uzuala si constatarea lipsei sigiliilor igienice corespunzatoare unei camere de hotel dotata cu camera de baie, a urmat urmatoarea surpriza in lobby bar: only machines non-alcoholic drinks, adica bauturi (pepsi, cola, juice, apa) doar la dozator, inclusiv berea. Nimeni nu a specificat acest lucru. Verific in oferta lor specificata ca adresa transmisa tertelor persoane implicate, nimic (nota:atas poza film). Daca vroiam ceva natural, trebuia platit, dar nu garanta si gustul. Alcoolul strain a fost degustat o singura data: wiskey Jim Bim, dar gustul nici pe departe. Asa ca tot sejurul am baut apa.

ok, din nou.

Internetul achizitionat pentru camera nu permite download filme, programe tv hbo, axn si inca cateva doar daca ai norocul sa ai tv setat penjtru 600 canale, daca nu ramane inchis ever.

Aici am avut noroc, tv setat pe 600 canale, adica fara restrictie HBO AXN, PARAMONT, ... APROX 100 PROGRAME CU TITRARE BG SI VREO 2 3 in engleza.

super ok, de data asta.

Hotelul, camera, pozitia, panorama, de la bine la foarte bine.

super ok, de data asta

Personalul, ca peste tot. Oameni si oameni. Unii zambareti cu chef de treaba si distractie, alti veneau la servici ca si condamnatii la moarte.

ok, si de data asta.

Piscina, sauna, jacuzzi incorporat, mediu placut spatios, curat, frumos amenajat. De la bine spre foarte bine.

Pe toata durata sejurului a lipsit total muzica ambientala la jacuzzi, sauna, piscina, lobby bar, restaurant. DJ Party, Dance Party, Folklore Show in zilele si orele specificate a fost 98 % specifica zonei si cel mult din anii 1970. Oriunde am intrebat sa putem afla de ce nu este muzica ambientala, raspunsul a fost simplu, laconic si repetitiv: deranjeaza oaspetii hotelului. Care oaspeti? Oaspetii eram noi cei care solicitam, si nu vorbesc doar de noi personal, ci de marea majoritate a persoanelor aflate in lobby bar la momentul discutiei. Era o atmosfera zumzaitoare, grea ne-relaxanta, care a dominat intregul sejur, la care au fost adaugate zornaitul tacamurilor sau clinchetul paharelor.

aici, fara cuvinte

Mancarea: in seara de 30 a fost mai mult decat ok, diversificata, proaspata si cel mai important gustoasa. In noaptea de Revelion, surpriza: desi in program era specificat restaurantul deschis pana la ora 3 am, incepand cu ora 1,30 am angajatii restaurantului au inceput sa stranga tot din spatiul amenajat bufetului, sa mature, etc. Dupa o discutie bilingva din partea managerului restaurantului (exista inca 1 review care contine si poza managerului de restaurant; nu am pentru a atasa poze sau film cu dansul, dar in momentul discutiei in antecamera cred bucatariei restaurantului a asistat la acele violente manifestari o domna angajata care cred ca a intrebat ce se intampla de reactioneaza asa) cu adnotari neintelese de mine in limba bulgara, dar cu mancare aruncata pe pereti in semn de raspuns la solicitarile mele de a aduce macar fructe si ceva prajituri, m. am ales cu doua platorui aruncate deranjant pe tablia bufetului. Doar discutiile telefonice purtate in tara cu reprezentantul agentiei, au reusit in jurul orei 3 am sa. mi aduca in camera de asta data un tort, fructe si o sticla de vin. Niciodata in viata mea nu am avut o Noapte de REvelion mai dezastruoasa si nu doresc nimanui sa treaca prin asa ceva, mai ales ca era si ziua mea de nastere, culmea nu?

Recunosc si multumesc inca odata Managerului de la Receptie Mr Ivan pentru profesionalismul si curtoazia de care a dat dovada, dar cu toata stima si respectul pentru dansul, consider ca este anormal ca intr. un hotel de 4 stele, sa primesti un asa tratament de Revelion. O sa incerc sa atasez doua filmultete in care se vade ora de curatenia inceputa la 1,30 am fix, in noaptea de 31 decembrie, cele doua tavi una cu fructe una cu prajiturele aduse la cca 300 persoane sau poate chiar mai multe, prezente in incinta restaurantului pentru a serba trecerea intr. un nou an. in al treilea filmulet voi atasa Programul sejurului printat pentru oaseptii hotelului. Aici am rugamintea daca ajungeti totusi acolo, sa nu uitati sa va luati o lupa. Totul pentru clienti a fost printat cu arial cred marime 5. Ceea ce vedeti filmat a fost luat de mine din panoplia de prezentare din fata restaurantului. Este scris cu 12 marime, deci este lizibil.

In concluzie, nu este ceea ce am vrut, mi s. a spus si am platit. Totul ascuns sub cuvinte, printuri si tertipuri de marketing si vanzari. Eu stiu ca am pus intrebarile corespunzatoare si nu am primit o replica idem. Nu am incercat fitness sau alte servicii pentru a ma proteja de alte surprize.

Asa ca daca nu va deranjeaza caratul bagajelor 2 etaje, muzica tip anii. 60 - 70, folcklor bg, opereta in timpul mesei, alcool la dozator, revelion de la 20 pm la 1,30 am, lipsa de respect, vorbitul singur, comentariille in bg, veti avea parte de o cazare placuta, housekeeping si discutii prietenesti cu managerul de receptie Dl IVAN ce poate demonstra existenta unui profesinalism de inalta calitate, timp splendid si mai mult decat placut in orasul Varna. Aici sunt usor antrenante discutiile cu cei magazine, daca esti interesat sa negociezi se poate, o varietate de magazine si trenduri pentru cele mai diferite gusturi. Este o locatie deosebita mai ales zona pietonala de shopping de langa catedrala.

Inca odata doresc sa multumesc celor care si. au facut datoria cu drag si au reusit sa zambeasca atunci cand erau obositi. Este mare lucru sa sti sa fi om si sa te comporti asemeni.

Cordial,


---
Trimis de aurorarobert in 09.01.17 00:43:03
Validat / Publicat: 09.01.17 06:39:09
VIZUALIZĂRI: 2133INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Este a doua oara. Prima oara chiar mi. a placut HOTEL ARABELA NISIPURILE DE AUR
  • Alte destinații turistice prin care a fost: Grecia, Croatiam Polonia, Austria, Franta, Italia, Spania, ...
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORIT
11 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (aurorarobert); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4499 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 35.79 EUR pe cameră
  • INFO: membrii AmFostAcolo beneficiază - in cadrul sistemului de Privilegii - de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii sau cu proprietarii.
  • Verifică: solicită o ofertă personalizată

  • ECOURI la acest review

    11 ecouri scrise, până acum

    webmaster45 [09.01.17 06:38:07] »

    @aurorarobert: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    elviramvio [09.01.17 08:05:30] »

    @aurorarobert:

    Regret ca mi-am retras votul dar citind si articolul celalalt, al unui alt user - ati fost in acelasi timp, la aceeasi petrecere de Anul Nou, cu acelasi meniu, la fel fiecare a sarbatorit pe cineva - informatiile sunt total diferite. Chiar prea diferite pentru a-mi face o parere. Poate ca ai dreptate, poate mai apare cineva cu un nou articol pentru a-mi face o idee mai clara. Pozele sunt putine si nu concludente. Imi pare rau.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA [09.01.17 09:07:58] »

    @elviramvio:

    Mie articolul mi se pare mult exagerat pe alocuri. Am fost acolo nu de revelion, ci de Crăciun și îmi este greu să cred că lucrurile se puteau schimba radical în mai puțin de o săptămână.

    Contează mult și abordarea oricărei probleme. Dacă încerci să rezolvi orice mică nemulțumire direct cu scandal, este posibil să obții un rezultat diferit de cel scontat.

    aurorarobert [09.01.17 19:55:26] »

    @nicole33: Ori mult, ori exagerat, ori pe alocuri. Hotarati. va care va reprezinta opinia!! Si la ce va referiti exact??? Fiecare este liber sa perceapa in fapt totalitatea serviciilor achizitionate, in concordanta cu informatiile si cerintele solicitate. Discutand doar ca sa pierdem timpul virtual, nu emiteti nici o idee, situatie, sau stare de fapt care sa influienteze unic sau dual datele concrete mentionate clar.

    aurorarobert [09.01.17 20:10:47] »

    @elviramvio:Alegerile reprezinta libertatea fiecaruia de a hotara ceea ce i se potriveste. Review. ul este redat ca nota de informare, nu pentru recunoastere sociala sau alte beneficii virtuale.

    Daca acest review poate imbunatati in vreun fel situatia existenta la acel momemt, golurile de informare si vor rezulta modificari benefice viitorilor oaspeti, va fi arhisuficient.

    Daca nu, fiecare va hotari ce are de facut pe mai departe.

    Cordial

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA [09.01.17 20:44:51] »

    @aurorarobert:

    Ori mult, ori exagerat, ori pe alocuri. Hotarati. va care va reprezinta opinia!!

    Se pare că avem dificultăţi în a înţelege chiar limba română

    Nicio problemă, voi reformula.

    Unele aspecte le apreciez ca fiind foarte exagerate. Asta este opinia mea!

    Coffee, tea, mineral-water, juices, soft drinks, local and selected imported alcoholic drinks, non-bottled-wine, draft beer, at the lobby-bar of the hotel - 11.00-00.00 h;

    &

    a urmat urmatoarea surpriza in lobby bar: only machines non-alcoholic drinks, adica bauturi (pepsi, cola, juice, apa) doar la dozator, inclusiv berea. Nimeni nu a specificat acest lucru.

    Care o fi diferenţa dintre ofertă şi ceea ce ai găsit la faţa locului, eu nu m-am prins.

    Băuturile alcoolice, altele decât bere şi vin, chiar şi unele cocktailuri mai simple, dar cu ingredientele incluse în concept, se comandau la bar (lobby bar) în intervalul specificat. Nu ţi-a promis nimeni, bere, vin sau sucuri îmbuteliate, fresh-uri sau mai ştiu eu ce îţi imaginai că ar trebui să primeşti.

    În restaurant, în timpul prânzului şi cinei, băuturile alcoolice erau în regim autoservire. Recunosc că a fost prima dată când am întâlnit acest concept, dar pe mine nu m-a deranjat câtuşi de puţin să-mi prepar singură băuturile dorite, fix pe gustul meu, cu câte cuburi de gheaţă sau câte felii de lămâie doream. Au fost chiar mai bune, pentru că eu ştiu cel mai bine ce şi cum îmi place.

    Dupa o discutie bilingva din partea managerului restaurantului (..., dar in momentul discutiei in antecamera cred bucatariei restaurantului a asistat la acele violente manifestari o domna angajata care cred ca a intrebat ce se intampla de reactioneaza asa) cu adnotari neintelese de mine in limba bulgara, dar cu mancare aruncata pe pereti in semn de raspuns la solicitarile mele de a aduce macar fructe si ceva prajituri, m. am ales cu doua platorui aruncate deranjant pe tablia bufetului.

    Personalul mie mi s-a părut profesionist şi experimentat. Orice solicitare mi-a fost onorată cu mare promptitudine şi cu scuze. Asemenea oameni nu-şi pot schimba comportamentul de la o zi la alta. REFUZ SĂ CRED veridicitatea scenelor descrise cu mâncare aruncată pe pereţi şi altele asemenea.

    Asa ca daca nu va deranjeaza caratul bagajelor 2 etaje, muzica tip anii. 60 - 70, folcklor bg, opereta in timpul mesei, alcool la dozator, revelion de la 20 pm la 1,30 am, lipsa de respect, vorbitul singur, comentariille in bg, ...

    Şirul exagerărilor continuă.

    Există lift şi există bell boy. Dacă unii preferă să-şi care singuri bagajele, asta este doar problema lor. Am oprit maşina în faţa recepţiei la ora 19, iar bell boy-ul a apărut imediat întrebându-mă dacă am nevoie de ajutor cu bagajele, a venit imediat cu o lisă şi apoi mi-a indicat unde să parchez maşina, gratuit. A aşteptat câteva minute cât au durat formalităţile de cazare şi apoi ne-a cărat bagajele până în cameră. Eu aş fi avut de cărat bagajele patru etaje pe scări, dacă aş fi avut ambiţia asta, pentru că am fost cazată la etajul 8, iar recepţia este la etajul 4.

    Programul folcloric bulgăresc era anunţat dinainte. Şi noi am beneficiat de un asemenea program şi mie mi-a plăcut. Cu această ocazie am aflat că bulgarii merg cu calul aşa cum noi mergem cu capra sau cu ursul. Interesant.

    Alcoolul la dozator se referă doar la vin şi bere. În marea majoritate a resorturilor all inclusive, nu doar din Bulgaria, berea este doar draft. Vrei bere la sticlă, marchezi banul şi se rezolvă. Restul băuturilor alcoolice erau la sticlă.

    Cel mai probabil, anunţata oră 3 am era ora maximă, cea la care se stinge lumina, fiind puţin probabil ca un turist să mai dorească să mănânce fix la acea oră.

    Doar discutiile telefonice purtate in tara cu reprezentantul agentiei, au reusit in jurul orei 3 am sa. mi aduca in camera de asta data un tort, fructe si o sticla de vin.

    Tipic românesc. Pretenţii peste pretenţii, reclamaţii, figuri.

    Oare tortul şi vinul obţinute în urma reclamaţiilor făcute la agenţie au făcut revelionul mai fericit?

    Mai doreşti şi alte argumente, că eu mai am?

    aurorarobert [09.01.17 22:19:36] »

    @nicole33: STIMATA DOAMNA DRAGA, Atata ardoare depusa, cu copy paste si siruri intregi de paragrafe... Realy, nu prea pare deloc sustinerea unei cauze distincte??? 😁😂 Daca tot sustineti neadevarul, confirmati Dumneavoastra posibilitatea de cumparare a fresurilor sau altor sucuri la doza sau sticla, inclusiv apa, ca sa nu comentez calitatea acelor bauturi straine! Nu comentez modul de abordare aplicat cu acuze puerile, cuvinte tari tip scandal si alte manifestari de comportamemt coleric pe care l.ati manifestat atat de agresiv. Daca va place acest gen am incheiat orice discutie sau comentariu pe aceasta linie. Nu pot sa fac pe gustul Dumneavoastra, dar fiecare cu opinia si papilele lui. Cine stie stie ce sa mai!!! Nu repet ceea ce am spus si sustin in continuare.

    Va doresc o seara splendida si viata lunga!

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA [09.01.17 22:42:14] »

    @aurorarobert:

    Nu mi-a plăcut cafeaua de la aparate, am scos 4 leva din buzunar şi am comandat espresso Lavazza de la bar, care a fost ok.

    Existau sucuri din gama Pepsi la sticlă de 200 sau 250 ml contra cost. Cei mai pretenţioşi cumpărau. Nu m-a interesat pentru că eu beau Coca Cola.

    Nu pot sa fac pe gustul Dumneavoastra,

    O exprimare extrem de civilizată, care denotă prea multă educaţie pentru a mai putea comenta ceva.

    Augustina [18.01.17 14:31:08] »

    @aurorarobert: Buna ziua. Am fost la acelasi hotel Azalia pentru Revelion 2016-2017, iar nota pe care le-am dato a fost 10 plus. Am calatorit cam in toata Europa, Asia, America deci stiu sa fac o apreciere. In Bulgaria am fost pentru prima oara. Va doresc un an bun.

    webmasterX [18.01.17 14:33:28] »

    @Augustina: Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI

    Augustina [18.01.17 16:03:38] »

    Din punct de vedere psihologic stau foarte bine, nu am nevoie de emoticoane.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Augustina, aurorarobert, elviramvio
    Alte impresii din această RUBRICĂ:
    NOTĂ: Recomandările evidențiate (pe fond galben) aparțin unor autori cu statut membru GOLD sau superior

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2020 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
    pagină generată în 0.0654108524323 sec
    ecranul dvs: 1 x 1