ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.09.2016
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Mangalia [CT]
ÎNSCRIS: 04.09.16
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
SEP-2016
DURATA: 2 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 4

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
96.25%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 2 MIN

Recomand

TIPĂREȘTE

In primul rand trebuie sa recunosc ca am fost un pic retinut din cauza unor comentarii.

Incepand cu cazarea la receptie nu am ce reprosa (fiind final de sezon ma asteptam la persoane plictisite de viata, totusi zambetele erau autentice),

camera arata foarte bine pentru 3 stele in romania avand in vedere ca am luat multe tepe, nu degeaba m-am documentat pe amfostacolo.

Prima oara cand am luat contact cu mancarea a fost la cina unde ma asteptam din nou sa vad fete plictisite si ifose de romania, dar culmea este ca m-am trezit si cu masa debarasata la timp fara sa fiu nevoit sa "atentionez" pe nimeni.

Ca diversitate a mancarii a fost mult mai mai decat ma asteptam (am fost la greci, turci si mai maritii bulgari in media), poti sa iti alegi pui, vita, porc, salate de 4 feluri si garnituri care se schimba zilnic (nici bunicii nu ii reuseau la fel cartofii la cuptor care culmea nu pareau sa aiba ca aspect ceva special, habar nu am cum ii gatesc sau ce condimente se pun dar sunt senzationali), sa nu va zic de ciorbe... wow. A fost prima oara cand am mancat ciorba ardeleneasca care semana la aspect cu cea a la grec, am fost reticent la inceput cand mi-a explicat domnul de la linie ce contine dar am intrebat in fiecare zi cand mai face, caci schimbau minim 2 tipuri de ciorba in fiecare zi. Deci la mancare minim nota 11, retine-ti ca este hotel de 3 stele.

Curatenia in camera se face zilnic!

Un minus am observat pe plaja, daca nu iti iei incaltaminte risti sa te tai daca intri in apa si nu esti atent. Sezlongul face parte din bilet, la fel ca si berile sau sucul din restaurant.

Per total sunt fericit ca exista bunavointa de a se readuce litoralul la inaltimea de alta data.

Ca minusuri ramane mentalitate romaneasca cum ii spun eu: daca esti turist pe litoral ti-ai cumparat si trotuar. Imi amintesc si acum prima seara cand am fost la cina si era coada de parca se dadea ceva pe degeaba, dar cand am vazut atitudinea, setea de desfatare si nevoia cred ca era de a simti ca au dat un ban dar merita tot hotelul... ???? Wow. Cum poti sa fii asa nemancat incat sa umplii farfurii cu varf, cum poti sa le lasi fara varf dar pline? Cum poti sa nu vezi ca tavile se schimba si ai ce sa mananci oricum dar nu ai bunul simt sa lasi ceva pentru cine e in spatele tau constient fiind ca nu mananci nici un sfert din cat mananci? Cel mai trist a fost la acea gustare de dupa-amiaza, lumea pleca cu farfuriile pline si altii luau de parca era cina in servetel. Dar poate ca mentalitatea nu se schimba asa repede.

Ca o sinteza eu cel putin o sa ma intorc cu drag ca litorarul va reinvia prin exemplul pe care l-am vazut si simtit pe pielea mea. Multumesc!


[fb]
---
Trimis de Petre Ionel in 04.09.16 20:40:35
Validat / Publicat: 04.09.16 21:57:31
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în JUPITER / AURORA. A mai fost în/la: Valea Prahovei, Dealul Negru, Mamaia, Vama veche, Costinesti, Brasov, Moldova, ... Mai sunt dar imi e lene sa imi amintesc exact

VIZUALIZĂRI: 2244 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Petre Ionel); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4050 PMA (din 7 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [04.09.16 21:57:15]
    »

    @Petre Ionel: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    -

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 11&ridAnt=73199

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂOlimpic Hotel [Jupiter]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045758962631226 sec
    ecranul dvs: 1 x 1