ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.07.2016
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • --- M ---
    GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: Bucureşti
    ÎNSCRIS: 30.07.16
    STATUS: JUNIOR
    DATE SEJUR
    JUL-2016
    DURATA: 5 nopți
    familie cu copii
    4 AD. + 1 COPII -- v: 4

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    CAZARE [camere etc]:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    80.00%
    Mai degrabă mulțumit
    PLAJA şi MAREA:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    95.00%
    Mulțumit, aproape încântat

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    80.50%

    AUTORUL ar RECOMANDA
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut

    încărcat de pe telefon!
    TIMP CITIRE: 2 MIN

    Sejur la Mera

    TIPĂREȘTE

    Am stat 5 nopti la mera. 4 adulti si un copil de 4 ani.

    Cazarea a fost la vile. Mi s-a parut bine. Chiar daca inca neterminate, nu m-au deranjat micile detalii, mai ales ca n-am petrecut atat de mult timp in camera.

    Piscina de la vile : foarte curata, perfecta pentru relaxare. Dozatoare pline non stop cu suc, cafea si bere la terasa alaturata

    Piscina mare: ceva cam aglomerata pentru gustul meu, insa ok. Copiii au topogane si apa de adancime safe

    Restaurantul: cam mic pentru grad de ocupate 100%, insa mi se pare ca mai construiesc unul.

    Personalul mi s-a parut prietenos.

    Turistii... si aici ajung la ce m-a deranjat cu adevarat. Foarte multi [***] flamanzi si prost crescuti. Mormane de mancare si prajituri ramase pe masa dupa ce se ridicau. Foarte multi pipaiau painea si deserturile cu mana si le lasau acolo (or fi fost spalati pe maini?) la ora la care incepea masa jur ca cel putin jumatate din turisti stateau ca pe ghimpi. Termite.

    Chiar vorbeam cu cineva din management si imi spunea ca produc dublul cantitatii de mancare necesara si ca arunca munti de mancare. Inainte sa le cerem lor, ar trebui sa ne cerem noua.

    Am mancat din toate felurile si noi si copilul. N-am avut nimic. Luati in considerare si cata apa se inghite din piscina, si ce se consuma din afara locatiei.

    Mera a dat gres, din puncul meu de vedere la cateva aspecte: deserturi insuficiente, gustari aduse cu portia (aici ma refer la pizza. Insa daca cei 2 din fata mea au luat o tava intreaga, cam cum sa ajunga la toti) si acceptarea tuturor [***]. (aici n-ai ce sa faci. Doar sa cresti pretul)

    Program de seara satisfacator atat pentru adulti cat si pentru copii.

    Plaja ok, insa marea cam imputita. Am stat 3 ore la plaja in total.

    Nu mi s-a intamplat sa se termine bautura la dozatoare. Nici macar la 11 noaptea. In total 4 locatii in complex.

    In concluzie, un resort pentru familii cu copii. Distractia e la mamaia

    Imi pare rau sa aud de intoxicatii la copii. Desi pun pariu ca mai mult de jumatate din cazuri n-au legatura cu Mera

    Una peste alta, a fost un concediu reusit. Mai au si ei de lucrat, insa si turistii. Sper anul urmator sa faca o selectie


    [fb]
    ---
    Trimis de Catallinu* in 30.07.16 10:55:21
    Validat / Publicat: 30.07.16 11:25:54
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS.
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 1503 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    21 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Catallinu*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6300 PMA (din 9 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    21 ecouri scrise, până acum

    webmaster45
    [30.07.16 11:15:47]
    »

    @Catallinu: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ===

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 46&ridAnt=71117

    alex23481
    [30.07.16 13:33:12]
    »

    Intamplator, nici noi nu am patit nimic desi am mancat din toate. Insa, aproape toti cunoscutii cu care m-am intalnit in hotel au avut probleme mari cu toxiinfectia, nasol este ca e vorba de copii. De asemenea, desi incerci in review-ul tau sa arunci vina pe turisti, realitatea este alta, dupa cum a fost descris si in articolele din presa (o gramada de articole-search google): inspectorii au gasit alimente alterate, altele expirate sau fara termen de valabilitate (reporterntv.ro/stire/trei ... sa-galerie-foto). Aici este nesimtirea si cinismul acestui hotel, nu factorul uman, care, fie vorba intre noi, nu are cum sa fie evitat. Insa, sa servesti cu buna stiinta mancare expirata unor turisti care in proportie de 80% erau cu copii...

    Catallinu*AUTOR REVIEW
    [30.07.16 15:01:39]
    »

    @alex23481:

    Nu incerc sa arunc vina pe nimeni. Nu e bine ca au gasit alimente alterate. E bine ca le-au dat amenda. Incerc doar sa inteleg si cealalta parte. Ganditi-va despre ce cantitati de carne e vorba, si cati oameni sunt implicati si o sa vedeti ca poate, cu toate bunele intentii ale lor, le poate scapa. Eu n-am patit nimic, poate din cauza asta sunt atat de relaxat.

    Eu am avut o problema cu turistii...na..fiecare cu pasarica lui

    Din mai mult de 1000 oameni, cati au fost cu probleme? Undeva la 2%?

    Iar la copii e foarte dificil. Poate fi o combinatie: mancare, soare, apa (piscina, mare), nisip, etc...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    alex23481
    [30.07.16 15:13:34]
    »

    @Catallinu:

    2% este un procent mare si poate, daca ai fi avut si tu neplacerea ca pe banii tai stransi un an intreg sa stai cu diaree si varsaturi in spitale, ti s-ar fi parut mult. De asemenea, cel putin 6 oameni dintre cei pe care ii stiu eu ca au avut probleme cat am stat la hotel nu si-au raportat toxiinfectia la DSP/ANPC. Ceea ce inseamna ca probabil multi turisti au ramas subdiagnosticati sau si-au rezolvat problema pe cont propriu fara sa raporteze cazul. Cat priveste simptomatologia, cred ca medicii au stiut sa faca diferenta intre o toxiinfectie si o insolatie

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Catallinu*AUTOR REVIEW
    [30.07.16 15:47:54]
    »

    @alex23481:

    Poate ca e. Nu stiu.

    Chiar imi pare rau de copii, mai ales ca am si eu si stiu ce inseamna. Daca gasesc la ei probleme, pot sa-i si inchida din partea mea. Nu am o problema cu asta.

    La mine a fost ok si mi-am spus parerea despre sejur. Acum nu toata lumea trebuie sa tina isonul negativ daca n-au avut probleme.

    Doar incercam sa spun ca pot fi si alte cauze.

    Si exact mentalitatea asta am descoperit-o acolo. Asta cu banii stransi un an de zile de care trebuie profitat pana la ultima picatura de bere si ultima farama de mancare

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    calim
    [30.07.16 16:03:45]
    »

    @Catallinu - '' Iar la copii e foarte dificil. Poate fi o combinatie: mancare, soare, apa (piscina, mare), nisip, etc... ". Oare? Dacă ar fi aşa cum spuneţi la toate hotelurile de pe litoral ar trebui să se întâmple exact acelaşi lucru. Ori nu se întâmplă. Nu am citit la niciun hotel atât de multe impresii negative legate de toxiinfecţii alimentare cum am citit la acest hotel. problema este că ne-au dat să mâncăm mâncarea lor stricată pe care trebuiau să o arunce. Unii au avut stomacuri mai puternice şi au rezistat alţii, mai puţin rezistenţi, s-au înbolnăvit. Printre cei care au păţit acest lucru mă număr şi eu cu fiica mea care ne-am tratat pe plan local cu medicamentele avute cu noi. Norocul nostrum a fost că am avut probleme ultimele 2 zile de sejur. În ultima zi deabia mi-am revenit pentru a putea conduce să ne întoarcem acasă. Dar ce le pasă celor de la Mera. Mai important pentru ei a fost să scape de mâncarea lor stricată decât mulţumirea turiştilor. Poate mâncarea lăsată pe masă era stricată şi poate unii turişti şi-au dat seama de acest lucru.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    alex23481
    [30.07.16 16:49:09]
    »

    Daca vorbim de comportamentul turistilor, ai fost vreodata la all inclusive in Spania sau Turcia? Ai vazut dezastrul pe care il fac englezii cu mancarea? Sau cum rad rusii tot barul, de la 10 dimineata pana la 12 noaptea? Vorbim despre hoteluri din tari civilizate. Nu inteleg cu ce este diferit ce se intampla la Mera, mai ales ca la pretul asta puteam merge la 4**** in Costa Brava linistit. Strainezul se uita la ultimul cent si profita la maxim de tot ce i se pune la dispozitie, in schimb romanul trebuie sa stea cu capul plecat pe banii lui, facuti de 10 ori mai greu. De aceea borcanul de muraturi K+ e 1,3 euro in Germania si 3,5 euro in Romania. Apropo de mancare, calitatea a fost jalnica, genul de mancare pe care o aveam la cantina studenteasca: orez ieftin, cotlet de porc cu un sos acolo, cartofi fara gust, supe lungi si in rest 10 feluri de salate.

    Catallinu*AUTOR REVIEW
    [30.07.16 17:25:56]
    »

    Pai data viitoare du-te direct acolo. Nu te mai obosi.

    Ai patit-o la Mera sau oriunde... da-i in judecata.

    Daca doar va plangeti n-o sa se intample nimic.

    Zici ca englezii sau rusii sunt niste civilizati. Exemplele perfecte.

    Eu nu zic sa nu profiti de banii tai. Nu mai cititi printre randuri doar ce va convine. Dar sa faci exces doar pentru ca ai dat bani stransi un an e o prostie.

    Si daca trebuie sa strangi un an, poate ca nu e locul potrivit in care sa mergi in concediu

    Calim... te-ai plans cuiva? Ai facut ceva? Te plangi doar aici. Nu asa se face treaba.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Melinda Po
    [30.07.16 17:36:23]
    »

    Da, asta nu înțeleg, de ce nu se fac reclamații... dacă fac doar câtiva, vor fi considerate cazuri izolate si nu cred ca se vor lua măsuri... dacă erau sesizări cate cazuri au fost în realitate, cred ca sigur le închideau restaurantul.

    calim
    [30.07.16 18:08:10]
    »

    @Catallinu: Am aflat de ce s-a întâmplat doar când am ajuns acasă și am citit pe acest site și în alte părți. La început am crezut că am greșit eu cu ceva și sunt un caz izolat și m-am tratat cu medicamentele proprii. Dacă aș fi aflat de problemele grave pe care le au și că au venit și salvări acolo categoric aș fi sunat la salvare și aș fi avut un act la mână cu care să fac reclamație. Eu doar spun ce am pățit. Cine vrea să țină cont, bine, cine nu iarăși bine. Eu pe viitor voi ști ce am de făcut. Este prima dată când pățesc așa ceva.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    alex23481
    [30.07.16 18:20:24]
    »

    Pai tocmai ca au facut reclamatie cei 15 turisti. Si care a fost rezultatul? 15000 lei amenda. Care si i-au scos rapid din tariful pe 3 camere, ca acum dupa 2 saptamani sa fie din nou cazuri de toxiinfectie, dupa cum scrie un user intr-un review recent.

    Tocmai de aceea scriem pe acest site, ca sa prevenim alti turisti sa ia teapa pe care am luat-o noi. Eu unul simt ca imi fac datoria.

    Nici mie nu mi se pare normala atitudinea de 'hiena' a unor turisti, insa cu asta pot trai, nu mi se pare subiectul principal, ci atitudinea de sfidare a hotelului. Eu unul nu am facut exces, insa daca as fi facut, mi se pare o problema infinit mai mica decat punerea in pericol a vietii unor copii de 1-2-3 ani. Pacat ca sunt unii useri care incearca sa devieze subiectul, recomandand in continuare serviciile acestui hotel... insistenta aceasta ma pune pe ganduri...

    Cat priveste remarca ta 'daca trebuie sa strangi un an, poate ca nu e locul potrivit in care sa mergi in concediu', este admirabil ca ma trimiti la un hotel cu mai putine stele. Nu voi raspunde la provocare, ci iti adresez o intrebare: cand te califici sa mergi la un all inclusive 4****? In cat timp trebuie sa castigi banii de sejur pentru a se chema 'locul potrivit'? Eu unul muncesc tot anul pentru a-mi permite un concediu la un astfel de hotel si cred ca 90% din cei care au fost vara asta la Mera au facut la fel

    SandraStan
    [30.07.16 18:36:54]
    »

    @Catallinu: totusi, cat de ciudat ca acesti "2%" s-au intamplat toti odata si nu accidental cate un caz izolat pe ici pe colo cum se intampla la altii (aseara la Mangalia a venit cu ambulanta un sugar din Costinesti. Unul singur intr-o mare de Mera). Si ce coincidenta ca si parintii picau din picioare (in cazul in care reuseau sa se ridice de pe toaleta) tot in grup, nu cate unul din cand in cand. Da, poate ai dreptate. Dar coincidenta imi pare, totusi, prea mare si prea nefericita pentru ei... Ah, si ce coincidenta ca aseara in spitalul de pediatrie din Mangalia doamna doctor se minuna cum sunt atatia de la Mera... Ce coincidenta, de asemenea, ca la usa cabinetului de urgenta au fost doar oaspeti Mera, cu exceptia piticului din Costinesti... Va doresc sa aveti copii intr-o zi, iar daca ii aveti deja, va doresc sa nu treceti niciodata prin asa ceva, mai ales intr-o unitate unde ar trebui sa va relaxati o saptamana dupa un an de munca. V-ati reevalua asa zisul "obiectivism".

    Melinda Po
    [30.07.16 18:47:53]
    »

    @alex23481: da, e foarte bine ca sesizati toate aceste probleme, dar, din păcate cine si-a luat prin agenție, nu isi mai recuperează banii... deci, va garantez ca cel putin cei de la o agenţie nici nu vor sa relocheze turisti, nici sa dea înapoi contravaloarea sejurului... asa ca prietena mea a plecat la risc... am înțeles că încearcă să mănânce mai mult legume si fructe, si copilului i-a dat cam la fel+ piept de pui grătar. Ei sunt ok... sa sperăm că totul va fi bine pana la final.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Melinda Po
    [30.07.16 19:43:04]
    »

    @SandraStan: auziti, am înțeles că sunt si locuri de joaca, pe acestea l-or fi dezinfectat... pe ca dacă o fi vomitat cineva pe acolo cu enteroviroza, virusul rezista pana la 2 săptămâni... ma gândeam la ceea ce ATI scris dvs ca nici ei nu isi explica ce se întâmplă!

    SandraStan
    [30.07.16 19:43:56]
    »

    @Melinda Po: Fetita mea nu a fost la locul de joaca... Nu stiu...

    webmaster45
    [30.07.16 19:50:20]
    »

    @Melinda Po -

    ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

    Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
    Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

    webmasterX
    [30.07.16 19:56:12]
    »

    @Catallinu -

    Am aflat de ce s-a întâmplat doar când am ajuns acasă și am citit pe acest site și în alte părți.

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    nicole33
    [30.07.16 20:07:08]
    »

    @Catallinu -

    Si exact mentalitatea asta am descoperit-o acolo. Asta cu banii stransi un an de zile de care trebuie profitat pana la ultima picatura de bere si ultima farama de mancare

    Şi care ar fi problema, ce nu este corect?

    Indiferent care şi cum a strâns banii respectivi, aceştia nu sunt deloc puţini şi atunci nu văd de ce ar dori cineva să-şi bată joc de ei.

    De exemplu, plătesc 3 lei. De ce ar trebui să consum doar de 2,5 lei şi nu de 4 lei?

    Dacă ai fi citit comentariile de pe tripadvisor ai fi sesizat că marea majoritate apreciază "value for money", deci mentalitatea condamnată de tine o au şi alţii şi poate este normal să fie aşa.

    Catallinu*AUTOR REVIEW
    [30.07.16 22:43:18]
    »

    @nicole33: exact din motivul asta nu o sa avem niciodata calitate pe litoralul romanesc. Daca platesti 3 lei, consumi de 3 lei. Daca consumi de 4, partea cealalta va cauta mereu metode de a castiga ceva. In cazul asta macar de a nu pierde.

    Le-au dat o amenda. Ok. Vi se pare mica. Poate si e. Puteti sa-i dati in judecata. E la indemana oricui.

    Repet. Nu tin partea nimanui. Este grav ca se intampla asta. sunt absolut sigur ca as fi fost mult mai subiectiv daca ar fi patit asta copilul meu.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [30.07.16 22:50:25]
    »

    Nicole, Cătălin - mi se pare pusă greșit problema: dacă ai plătit 3 lei și trebuie să mănânci (MUSAI) de ăia trei lei, păi atunci să pună dozatoare, iar clienților brățări cu cip, ca la aquapark - când termini suma, la revedere! Nu mai bei, nu mai mănânci! Dar atât timp cât există bufet deschis, e foarte probabil că oricât ai vrea să mănânci de trei lei (chiar și făcând risipă maximă) vei reuși cel mult să faci o „pagubă” de doi lei jumate. Sau credeți că e vreun hotelier fraier, să iasă în pierdere în caz de scenariul cel mai defavorabil?

    No way! Nu la noi, în orice caz!

    nightwish
    [22.08.16 15:15:21]
    »

    @Catallinu - Suntem naivi, daca ne inchipuim ca niste reclamatii ale turistilor, vor duce la indreptarea lucrurilor, in conditiile in care acolo s-au investit din cate am inteles 12 milioane de euro. Pun pariu ca autoritatile statului montate de managementul hotelului vor musamaliza lucrurile, asa cum de altfel s-a si intamplat.

    Din punctul meu de vedere, singura metoda prin care pot fi sanctionati este aceea de a nu le mai cumpara serviciile. Oricum dupa atatea pareri negative, probabil ca in sezonul urmator cei mai multi se vor gandi muuult mai bine daca mai aleg Mera sau nu.

    Chiar sunt curios ce se va intampla anul viitor. Sper din toata inima ca Mera sa fie pustiu astfel incat patronii acestui resort sa plateasca macar o mica parte din raul pricinuit. Nici nu vreau sa ma gandesc cum este sa ajungi la urgente, in timpul concediului cu toxiinfectie alimentara, in conditiile in care ai platit sume imense ptr o vacanta de vis...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    alex23481, calim, Catallinu*, Melinda Po, nightwish, SandraStan
    Alte impresii din această RUBRICĂMera Resort:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.059696912765503 sec
    ecranul dvs: 1 x 1