ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 24.04.2016
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • --- F ---
    GR. VÂRSTĂ: 16-20 ani
    DIN: Timişoara
    ÎNSCRIS: 24.04.16
    STATUS: JUNIOR
    DATE SEJUR
    APR-2016
    DURATA: 2 nopți
    prieteni
    1 AD. + 20 COPII -- v: 18

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    50.00%
    Nici nemulțumit, nici mulțumit
    CAZARE [camere etc]:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    60.00%
    Către satisfăcător
    CADRUL NATURAL:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    100.00%
    Încântat, fără reproș

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    80.00%

    AUTORUL ar RECOMANDA
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    la PMM* = 25 EUR
    *PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

    TIMP CITIRE: 3 MIN

    Ceva de neuitat, dar nu intr-un sens foarte pozitiv

    TIPĂREȘTE

    Ei bine, in ziua in care am ajuns acolo, totul parea foarte ok. Personalul a fost foarte amabil inca de cand a luat contact cu mine si cu colegii mei.

    In a doua zi, deja se putea observa schimbarea subtila de comportament. A fost ziua in care mi-am dat seama ca banii, pt ei, sunt mult mai importanti decat ospitalitatea. Spre exemplu, una dintre barmane, ne recomanda cu caldura cafeaua cu o reducere de 1 leu fata de pretul din meniu, insa atunci cand comandai un frappe (nu mai stiu exact daca asta a fost sau altcv, insa stiu diferenta de pret) constatai ca e mai scump cu un leu fata de pretul din meniu, adica nu exista nicio reducere in sensul propriu al cuvantului.

    Nu te servea pana nu-i dadeai banii: doua colege au cerut cafea, iar barmana a spus: "Atunci pregatiti 5 lei" si a asteptat langa ele sa scoata banii, ulterior deplasandu-se pt a le aduce cafeaua. Era ca un bodyguard atunci cand comandai ceva si stia ca are de luat bani.

    Tin minte ca am rugat aceeasi persoana care se ocupa de servire sa vina pana la mine in camera sa regleze televizorul pe care nu-l puteam regla singura. Mi-a raspuns promt: "Venim mai tarziu sa reglam televizorul de la tine din camera", informare urmata de detalierea procesului de reglare al aparatului, pe care trebuia sa-l aplic de una singura si sa revin daca apar probleme. Evident ca mi-a fost rusine sa cer ajutorul si a doua oara, asa ca am mers in camerele colegilor sa vad daca la ei functioneaza. Surpriza! Din 3 camere verificate, doar in una functiona.

    Camerele erau ok daca treceai cu vederea faptul ca apa din cabina de dus se scurgea dupa 5 minute de la iesirea din ea.

    Mancarea a fost buna si destula pentru toata lumea, insa ar fi fost frumos sa avem parte de aceeasi servire ca in prima zi, si in ultima. Nu s-a intamplat acest lucru. Si-au luat banii si nu i-a mai interesat nimic altceva: ne-au pus mancarea pe o singura masa impreuna cu tacamurile si cele necesare (de acolo urma sa ne servim singuri) si nici macar nu s-au sinchisit sa puna alt fel la micul dejun. Daca in prima zi am beneficiat de oua ochiuri, acum era prea mare efortul pentru asa ceva. Ce sa mai vorbim de masa care a ramas cu branza de la cina. S-or fi gandit ca ne trebuie s-o asezonam mai bine cu micul dejun. Au fost si cereale cu lapte. Cand cerealele s-au terminat, ne-au mai adus, dar cand am cerut lapte ni s-a zis: "Cu asta nu va mai putem ajuta." Si cum adica sa nu ne poata ajuta, din moment ce urma sa vina un alt grup de copii si aveau suficiente provizii ca doar nu erau in desert sau in vreo zona defavorizata.

    Mai mult, nu am parasit camerele la ora 12 cum discutaseram, ci la ora 10 deoarece trebuiau pregatite pt noul grup, ceea ce, din nou, era aberant.

    Surpriza de la micul dejun din ultima zi a fost binevenita.


    [fb]
    ---
    Trimis de ema lion* in 24.04.16 20:11:17
    Validat / Publicat: 24.04.16 21:00:41
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 1502 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ema lion*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7200 PMA (din 14 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 25.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [24.04.16 21:15:56]
    »

    @ema lion: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    -

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 31&ridAnt=68159

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Sara [Crivaia, CS]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.044456005096436 sec
    ecranul dvs: 1 x 1