ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.02.2010
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
    DIN: BUCURESTI
    ÎNSCRIS: 04.02.10
    STATUS: UCENIC
    DATE SEJUR
    JAN-2010
    DURATA: 3 nopți
    familie cu copii

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    CAZARE [camere etc]:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    PLAJA şi MAREA:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    la PMM* = 75 EUR
    *PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

    TIMP CITIRE: 2 MIN

    Tratament inexplicabil inainte de inceperea sejurului.

    TIPĂREȘTE

    In cateva cuvinte, situatia este foarte simpla:

    Reprezint o agentie de turism din Bucuresti si am facut o rezervare pentru un client, la Hotel Aurelius din Poiana Brasov. Dupa ce au trecut 2 zile pana cand am primit o confirmare in scris (pentru ca „ doar DL DIRECTOR da confirmarile si momentan nu este in hotel”), astazi, cu o zi inaintea inceperii sejurului, cand am sunat la receptia hotelului pentru a solicita factura proforma, am fost anuntata ca in hotel „s-a spart o conducta si jumatate din hotel nu mai poate fi folosit”. „Ne pare rau dar trebuie sa anulam o partea din rezervari, printre care si rezervarea dumneavoastra”. Binenteles ca de fapt era vorba doar de un simplu over booking (confirmat ulterior de receptionera) si cei de la hotel au considerat ca noi nu suntem suficient de importanti, prin urmare ne pot anula camerele solicitate. Directorul hotelului, dl Ciprian Agarbiceanu a refuzat orice explicatie sau dialog cu noi, mai mult decat atat, ne-a trantit telefonul in nas, spunand ca nu ne poate ajuta. In calitate de reprezentant al unei agentii de turism, in primul rand am fost consternata de acest tip de abordare fata de client in general, de comportamentul unui director de hotel si de atitudinea acestuia. Este regretabil ca, desi se trambiteaza incurajarea turismului in Romania, se intampla astfel de lucruri care descurajeaza atat consumatorul final cat si agentiile de turism.

    Prima reactie a fost sa contactez OPC Brasov, OPC fiind singura institutie care ar trebui sa ne protejeze pe noi, consumatorii. Domnul Decebal Nan mi-a raspuns foarte sec „ agentii sunt toti pe teren, faceti o cerere, trimiteti-o pe fax si daca maine se elibereaza cineva o sa mergem. Cand i-am spus ca daca nu se face constatarea cel tarziu maine se vor deplasa degeaba, a ramas la fel de indiferent.

    Comentariile sunt de prisos... dar ma intreb: de fapt cine suntem, ce facem si incotro ne indreptam?

    ## end review sc

    [fb]
    ---
    Trimis de AlinutzaM* in 04.02.10 11:12:23
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 2874 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (AlinutzaM*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 900 PMA (din 1 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 75.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    webmaster7
    [04.02.10 11:28:31]
    »

    Datorita faptului ca AlinutzaM nu a fost cazata la acest hotel, reviewul nu poate participa la concurs, iar nota acordata nu va fi luata in considerare la media hotelului.

    In concluzie, reviewul va fi invalidat, nu va participa la concurs si la notarea hotelului, insa va ramane vizibil pentru ca toata lumea sa poata trage concluziile ce se impun.

    lizuk
    [04.02.10 13:10:29]
    »

    Reviewuri de acest gen, chiar daca nu aduc puncte autorilor, mi se par foarte utile. Niciodata nu poti stii daca nu vei fi tu urmatorul "dat afara" si-atunci mai bine ii eviti, cand vezi ca pentru ei practica asta nu e o problema...

    pepsi70ro
    [04.02.10 20:49:21]
    »

    Speram ca din ce in ce sa ne fie mai bine. Sa fim respectati cand ajungem intr-o unitate de turism, sa nu fim la cheremul patronilor, bataia lor de joc. Li s-a urat de atata bine, in Poiana oricum au turisti, deci isi pot bate joc, iar OPC-urile in majoritatea cazurilor sunt mana in mana cu patronii.

    Deocamdata n-avem cum sa luptam impotriva lor decat prin ignorare si publicitate negativa. Putin, insa... Daca timp de un an acel patron n-ar mai avea nici un client, sigur si-ar schimba mentalitatea si obiceiurile proaste. Asta este tara noastra, de bine de rau, suntem OBLIGATI sa luptam impotriva lor. Daca Alinutza tipa, daca lizuk tipa, daca eu si altii ca noi tipa, maine poate se va schimba ceva. In bine.

    Am incercat sa deschid un subiect nou pe forum despre cat de bine si mai ales cat de rau am fost primiti in unitatile de turism din tara noastra. N-am putut, poate unul din WBM nostrii deschid acest subiect. Consider ca ar fi foarte util pentru noi toti si nu numai. Poate si pentru ei ( patronii ) daca se regasesc cu un vot negativ aici. Poate incercam sa schimbam ceva. Sa ne pastram speranta. Ea moare ultima. Depinde numai de noi!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmaster7
    [04.02.10 21:05:07]
    »

    Pepsi, am deschis eu topic nou pe forum.

    Puteti discuta despre unitatile de cazare de la noi AICI

    AlinutzaM*AUTOR REVIEW
    [05.02.10 09:56:45]
    »

    Iti multumesc Pepsi pentru sustinere.

    Cred ca noul topic de pe forum va ajuta foarte mult.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    AlinutzaM*, lizuk, pepsi70ro
    Alte impresii din această RUBRICĂAurelius Împăratul Romanilor Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042084932327271 sec
    ecranul dvs: 1 x 1