ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.07.2015
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 08.07.15
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2015
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
1 AD. + 1 COPII -- v: 8

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
8.33%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Jigniri si haos

TIPĂREȘTE

In data de 28.06.2015 m-am cazat impreuna cu sotul si copilul de 8 ani la hotel, solicitand un pat suplimentar pentru copil. Am intrebat care este pretul pentru insotitori si mi s-a raspuns : 60 lei/noapte/adult si 50/noapte/copil cu mic dejun inclus.

Pe data de 01.07.2015, familia mea a parasit hotelul. Am informat la receptie ca vreau sa fac check-out pentru insotitori (1 adult+1 copil 8 ani) si sa platesc. Suma solicitata a fost de 330 lei. Am platit, si nu am primit niciun document fiscal care sa faca dovada platii. Am solicitat chitanta si bon fiscal, si receptionera mi-a spus ca este foarte complicat sa emita aceste documente, dar ca mi le va elibera mai tarziu.

Mi-am condus familia la autoturismul personal, apoi am revenit la receptie sa cer bonul si chitanta. La solicitarile mele insistente, mi-au fost eliberate doua chitante gresit intocmite (cu intrare si iesire suplimentara). Am sesizat acest fapt si in cele din urma, am obtinut inca o chitanta (a treia) corecta. Am cerut si bonul, dar iar mi s-a replicat ca este necesara introducerea unor coduri foarte complicate, si ca mi se va da bonul mai tarziu. In data de 01.07.2015 nu am primit bonul fiscal.

A doua zi, pe data de 02.07.2015, mi s-a solicitat in mod abuziv de catre seful receptiei sa platesc suma de 330 lei, contravaloarea serviciilor de cazare+mic dejun pentru 1 adult+1 copil 8 ani, pentru 3 zile. Am explicat ca deja am platit aceasta suma, am si solicitat bonul fiscal, pe care l-am primit, si am depus o sesizare catre managerii hotelui, prin care am descris situatia, faptul ca mi s-a solicitat in mod abuziv sa mai platesc o data niste servicii pe care deja le achitasem.

Pe data de 03.07.2015, cand trebuia sa fac si eu check-out, am fost "ridicata" de la micul dejun de catre o angajata a receptiei si una din directoare si dusa la receptie, unde am fost jignita in continuu de catre o parte din personalul receptiei, inclusiv cand incercam sa ii explic sotului meu la telefon situatia prin care treceam.

La rugamintile mele, managerul hotelului a fost de acord sa vizionam impreuna inregistrarile video de la camera de luat vederi instalata la receptie. Tot managerul mi-a spus ca, in ciuda faptului ca eu detin documentele care, din punct de vedere legal, fac dovada faptului ca eu am platit, sunt vinovata moral de neplata serviciilor furnizate. In urma vizionarii inregistrarii video, a reiesit clar faptul ca eu platisem suma solicitata, fara sa mi se fi emis documente fiscale doveditoare.

Managerul si-a cerut scuze, iar o angajata de la receptie mi-a replicat ca nu e cazul sa fiu asa de afectata, "ca se mai intampla!".

Am fost tratata ca o infractoare, am fost jignita in continuu si, indirect, acuzata de furt, prin neplata unor servicii de care beneficiasem, si pe care eu le platisem.

Nu doresc nimanui o astfel de experienta!!!


[fb]
---
Trimis de Cruceanu in 09.07.15 11:26:46
Validat / Publicat: 09.07.15 13:59:29

VIZUALIZĂRI: 2213 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Cruceanu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 documentele fiscala care dovedeau plata sumei de 330 lei
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6750 PMA (din 12 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    gdm
    [21.07.15 18:29:54]
    »

    Trebuia sa faceti reclamatie la Politie, ANAF si OPC si ar fi platit mult mai mult decat incercau sa fure de la dumneavoastra. Va sfatuiesc ca data viitoare sa fiti mai incisiva si mai dura si sa nu ezitati sa chemati in ajutor Politia si OPC-ul daca sunteti tratata necorespunzator.

    CruceanuAUTOR REVIEW
    [22.07.15 09:50:01]
    »

    @gdm - multumesc pentru sfaturi, asa trebuia sa fac, dar eram presata de timp, trebuia sa plec la ora fixa, nu vroiam sa incurc programul altcuiva... nu sunt moale de obicei, dar atunci chiar m-am simtit incoltita din toate partile, nici nu auzeam ce-mi spunea sotul meu la telefon, deoarece personalul din receptia efectiv tipa la mine si ma jignea in continuu. Am facut sesizare la Protectia consumatorului, am un numar de inregistrare a sesizarii mele. Sper sa nu mai existe o "data viitoare", nu doresc numanui o asemenea experienta!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    gdm
    [22.07.15 10:16:11]
    »

    @Cruceanu - Aveti dreptate, poate fi extrem de socant sa se intample asa ceva. Sfatul meu este ca in momente similare sa faceti un pas inapoi, respirati adanc, incercati sa va ganditi la orice altceva si sa izolati si sa eliminati zgomotul facut de cei care tipa si va jignesc si sa formati IMEDIAT si de fata cu ei numarul de la Politie. Va garantez ca veti vedea un echipaj langa dumneavoastra in termen de maxim 2-3 minute. Cand politistii sunt sositi, puteti sa sunati si la OPC sau orice alt organ abilitat. Tineti minte doar atat: nu ii mai ascultati, sunati la Politie si nu intrati in nici o discutie sau controversa cu respectivii, indiferent ce spun. Cand aveti suportul legal puteti sa depuneti plangere penala pentru jigniri si ofense si sa solicitati sa fie si amendati pe loc pentru scandal in locuri publice si jigniri (fiecare va primi o amenda de minim 1000 lei).

    Si eu am fost pus intr-o situatie similara si asa am procedat desi puteam sa ii scot pe toti deodata prin perete de la prima reactie nepotrivita. Forta nu trebuie sa fie niciodata un raspuns ci ultima resursa la care trebuie sa apelam.

    Oricum, multumesc pentru informarea referitoare la acest hotel unde garantat nu vom calca niciodata.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    CruceanuAUTOR REVIEW
    [23.07.15 12:31:34]
    »

    @gdm - multumesc frumos, chiar apreciez sfaturile date, va multumesc foarte mult!!!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Cruceanu, gdm
    Alte impresii din această RUBRICĂMajestic Hotel [Jupiter]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.053071975708008 sec
    ecranul dvs: 1 x 1