ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 12.01.2015
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: Galati
ÎNSCRIS: 15.01.09
STATUS: PRETOR
DATE SEJUR
JAN-2015
DURATA: 5 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
100.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 138 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 9 MIN

Între vis și realitate, mai frumos nu se poate!

Ilustrație video-muzicală
TIPĂREȘTE

Când pleci într-o călătorie, niciodată nu te gândești că a-i putea reveni acasă doar după 13 ore… de stat într-un singur loc. Blocați la ieșirea din Brăila, într-un microbuz ce trebuia să ne asigure transferul din Galați la aeroportul Otopeni.

Era 29 decembrie, dimineața, începuse să viscolească, de circulat se putea circula, însă repede au instituit cod roșu - șosele blocate – nici o șansă de ieșire în vreo direcție… blocați pur și simplu. Să fie ei pregătiți, să se mobilizeze din timp și să scoată utilaje de deszăpezire – cum spune turcul – ”ioc”!

Finii noștri cu care trebuia să plecăm în călătorie a doua zi dimineața, ne tot sunau din București…

- Ce faceți, n-au dat drumul la circulație?

- Așteptăm, au promis că trimit niște freze…

Mai trece o vreme…

-Ați pornit?

- Încă nu… Suntem la al doilea om de zăpadă… (făceam haz de necaz)

Și tot așa… telefoane insistente la INFO trafic, promisiuni, ninsoarea încetase de mult și cînd am ajuns la al patrulea om de zăpadă (fictiv), suntem anunțați că drumul rămâne blocat cel puțin până a doua zi dimineața. Cale întoarsă, dezamăgire totală, lacrimi, bineînțeles… Parcă era o conspirație care nu mă lăsa să ajung unde vreau…

Un sejur care se anunța promițător, se destrăma încet-încet. Chiar începusem să despachetez, când deodată se aprinde ”beculețul”.

- … nu încercăm și cu … (altă agenție care asigura transfer la aeroport)

Repede telefon și minune! Plecau peste o oră prin Tecuci-Focșani- Râmnicu Sărat-Urziceni- București. Ei, bine, la 6 dimineața eram în aeroport. Asta da aventură!

După un zbor cu Tarom-ul de doar o oră și jumătate, am ajuns pe o vreme însorită în Antalya – poartă de acces către stațiunile din zonă, atât spre sud cât și spre est, formând împreună cu acestea, Riviera Turciei.

Nenumăratele hoteluri tematice au transformat această zonă într-un paradis turistic, iar priveliștile de aici sunt compuse dintr-o elegantă combinație de peisaje montane și țărmuri pitorești.

Micuța și cocheta stațiune Lara se află la o distanță de 10-15 minute de aeroport și la 12 km spre est, de centrul Antalyei.

Și acum imaginați-vă o capodoperă de design de cer ascuns printre palmieri și eucalipți, natura verde și pură, plaja îmbrățișată de apele Mediteranei, Munții Taurus cu crestele înzăpezite, în fața ta, arome de pini și flori, briza blândă a mării…

Sunteți la hotelul Delphin Imperial din Lara-Kundu (toponimul vine de la numele râului ce înconjoară stațiunea). Deși bănuiam de la început la ce trebuie să mă aștept (din impresiile postate – unele pro, altele contra), ajunsă în fața hotelului și până în clipa în care l-am părăsit, am trăit cu intensitate fiece moment, m-am bucurat de fiecare imagine ce mi se-nfățișa, în orice colțișor al resortului. Asta poate și pentru că era cât pe ce să nu mai ajungem aici…

Fenomenal, copleșitor, amețitor, uluitor… fără cusur, nu este un hotel pur și simplu, este un spectacol!

Delphin Imperial îți apare de la început de prima clasă, nici o cheltuială n-a fost cruțată. Situat direct pe splendida plajă Lara, lungă de 14 km, încadrat de celelalte două hoteluri ale lanțului Delphin, Diva Premiere și Palace, hotelul nostru cred că este bijuteria coroanei!

În momentul în care pășești în hotel, vei avea sentimentul incredibil de spațiu și un nivel uimitor de lux pur și simplu care te emoționează… fiecare mic detaliu a fost rafinat pentru a asigura oricui putința de a-l observa și admira. Design-ul hotelului a fost inspirat de arhitectura americană a Empire State Building și Chrysler Building, iar în interior puteți simți atmosfera de lux absolut.

Construit în anul 2012, tematica hotelului este jocul de șah. De la intrare te întâmpină două piese mari de șah – regele și regina – așa cum cei de la hotel doresc să te simți pe tot parcursul sejurului. În lobby, pardoseala din marmură pare o imensă tablă de șah. Calul, ture și pioni nu lipsesc nici ei din decor.

În sistem ultra all inclusive foarte bogat – aceasta înseamnă că în acest hotel aveți acces gratuit la nenumărate facilități: baie turcească, saună, jacuzzi, baie cu aburi, două terenuri de tenis, aerobic și aqua aerobic, volei pe plajă, tenis de masă, darts, sală de fitness, trei piscine exterioare și una interioară pentru adulți, două piscine pentru copii, sală de cinema, cinci săli de conferințe, internet wireless, program de animație, muzică live, discotecă, room service între orele 24.00- 06.00. Și nu în ultimul rând și este de apreciat – aveți la dispoziție băuturi locale și de import, răcoritoare, fresh-uri, apă, ceai, cafea, bere, pe tot parcursul zilei. În cameră, de asemenea, mini barul este aprovizionat zilnic cu alune, ciocolată și napolitane, apă, bere, sucuri pentru copii și răcoritoare la doze și la sticluțe. Contra cost ar fi unele băuturi de import, jocurile electronice, bowling, cabinet medical, spălătorie, închirierea echipamentului profesional de tenis, lecții de tenis și diving.

Hotelul are 750 de camere repartizate pe 9 nivele, cu suprafețe între 35 și 56 mp. La recepție am întâlnit o moldoveancă amabilă, din Chișinău și nu știu dacă datorită ei sau hazardului, am primit în loc de cameră superioară, o suită junior.

La etajul al treilea, camera noastră, 3094, proiectată la standarde de 5*, aerisită și luminoasă, de 45 mp., a avut mobilier de calitate, facilități precum aer condiționat, TV – LCD prin satelit, minibar, internet wireless, telefon cu linie directă, seif. Ne-am bucurat de un pat imens, confortabil, dulapuri încăpătoare, un pat pentru o a treia persoană, birou, o canapea cu măsuță și fotoliu. Decorul și iluminările, rezultate ale unui gust rafinat, asigurau plăcerea revenirii în cameră.

Baia - cu o cabină de duș dublă ca mărime față de cele pe care le-am întâlnit în hoteluri, uscător de păr, produse de toaletă suplimentate zilnic, dacă era cazul, halate de baie, papuci.

Balconul de asemenea a fost mare, cu două uși spre cameră, cu o sofa și măsuță cu două scaune, ne-a oferit o vedere minunată spre mare și spre munți.

Curățenia a fost excepțională și nu numai în cameră, ci peste tot. Lenjeria de pat se schimbă de două ori pe săptămână, prosoapele, zilnic. În cameră am avut seif digital, ceainic electric, espressor și set pentru ceai și cafea.

Zonele de recepție și lobby sunt vaste, cu o mulțime de saloane de relaxare, foarte confortabile, de jur împrejur. Acestea includ baruri, cafenele, pub-uri, club de noapte, cinema, piste de bowling, apoi centru SPA, lanț de magazine, frizerie, atelier foto, cofetărie, club pentru copii, 5 săli de conferințe. Restaurantul principal GUSTO, cu o capacitate de 1500 persoane, alcătuit din mai multe saloane separate și o vastă terasă a fost fantastic, cu un nivel remarcabil de serviciu. Selecția alimentelor și calitatea lor a fost absolut incredibilă – de la aperitive, la preparate calde și deserturi- totul a excelat! Că a fost mic dejun, prânz sau cină, tot timpul am fost răsfățați. Măncarea – o tarantellă, pentru toate gusturile, diversificată și foarte bine pregătită – fără să exagerez, un adevărat festin vizual. Și pe lângă faptul că era frumos prezentată, avea și un gust pe măsură! Pe terasa restaurantului se găteau tot felul de plăcinte, grătare de carne și pește, shaorma, kebab… La bufet există secțiuni speciale pentru căpcăunii cei mici, pentru meniuri dietetice sau vegetariene. Baclavalele, kataiful și sarailiile încheiau festinul regal. Joviali, chelnerii treceau printre mese și întrebau șăgalnic dacă este de ajuns mâncarea…

De fiecare dată îmi promiteam că nu mai mănânc, doar gust… Dar ce puteai să reziști tentației? Și dă-i și luptă…

Pentru celelalte 7 restaurante a la carte, rezervarea se face în prealabil prin intermediul a două mașini poziționate chiar lângă intrarea în restaurantul principal. Există mereu un reprezentant al hotelului care te consiliază cu privire la disponibilitatea de locuri sau meniuri. Fiecare restaurant pregătește meniuri din bucătăria internațională, orientală, grecească, italiană, franceză, cu specific otoman și pescăresc, cu bucătari aduși din țările lor de baștină.

Chelnerii, extraordinar de serviabili și plăcuți, se bucurau când aflau că suntem români și începeau să ne adeseze expresii uzuale în românește. Dacă ne așezam la o masă din preajma unuia dintre cele 7 baruri ale hotelului, instantaneu apărea un chelner cu zâmbetul pe buze întrebându-ne cu ce ne poate servi… Asigurând servicii impecabile, fiecare membru al personalului, începând cu managerul, ar trebui să fie felicitat – toți lucrează cu devotament pentru a continua buna reputație a hotelului Delphin Imperial.

Una dintre cele trei piscine exterioare (cu o zonă de jacuzzi) avea apa încălzită printr-un sistem propriu, așa încât mușterii se iveau chiar înainte de ora 7 dimineața.

Terasa cu bar de lângă plajă și cu scenă pentru spectacolele estivale, era un alt loc plăcut în care ne retrăgeam. Sub acoperișul de stuf, unde soarele nu pătrundea decât parțial, îmi plăcea să savurez paharul cu ayran și un cartof fierbinte împerechiat cu diverse… În această oază de relaxare și huzureală, unde uiți de griji și ești tratat așa cum trebuie, copilașii au și ei lumea lor: miniclub, discotecă și cinema, 2 piscine, tobogane acvatice, terenuri și locuri de joacă, programe de animație, mașinuțe și carusel, trenuleț, plase pentru țopăit… (probabil sunt mult mai multe în timpul sezonului decât le-am ochit eu în miez de iarnă).

Miez de iarnă, dar cu +23 grade C…

Hotelul dispune de plajă privată cu ponton, bine întreținută și păzită. Nisipul este granulos, de culoare mai închisă, șezlongurile, saltelele, umbreluțele de plajă, baldachinele și prosoapele sunt gratuite.

Ce te mai impresionează la Delphin Imperial? Imensul candelabru din lobby, dar și celelalte mai mici, dar la fel de minunate candelabre din restaurante sau saloane, care dau o lumină plăcută și caldă, iar lifturile panoramice cu sistemul lor de iluminare sunt spectaculoase. Și nu sunt 3-4 sau 7-8 lifturi. Sunt 10!

Hotelul asigură în fiecare zi transfer gratuit cu autocarul în Antalya între orele 9.30 - 14.00. Singura grijă este să te înscrii cu o zi înainte.

Cina de revelion inclusă în prețul sejurului am avut-o într-unul dintre elegantele restaurante a la carte. Un meniu rafinat, bună dispoziție, program de divertisment de calitate și iată-ne pășind în 2015!

Pentru că v-am obișnuit să vă povestesc ce lucruri frumoase și neobișnuite mi se întâmplă în fiecare concediu, haideți să vă bucur și de data aceasta. Cu cine credeți că m-am întâlnit în fața hotelului, la sute de kilometri de țară? Cu @artemisa24 și cu @s simona!

Delphin Imperial din Lara – în câteva cuvinte – mai frumos și mai bine nu se poate!


[fb]
---
Trimis de Alina53 in 12.01.15 16:39:07
Validat / Publicat: 12.01.15 20:55:19
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3920 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

18 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Alina53); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P41 Salonul Monet al restaurantului Gusto
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 43400 PMA (din 47 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 138.35 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    18 ecouri scrise, până acum

    Alina53AUTOR REVIEW
    [12.01.15 16:41:49]
    »

    Webmaster, te rog : https://www.youtube.com/watch?v=8h6Hvkjjtto, mulțumesc!

    webmaster70
    [12.01.15 17:01:11]
    »

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    Mulţumesc.

    webmasterX
    [12.01.15 17:02:05]
    »

    Ilustrația muzicală sau video-muzicală indicată a fost atașată articolului (vezi sus, imediat sub titlu)

    Alina53AUTOR REVIEW
    [12.01.15 19:33:59]
    »

    @webmaster26 - da, poziționarea pe hartă este corectă

    Alina53AUTOR REVIEW
    [12.01.15 19:37:10]
    »

    @webmasterX - mulțumesc, sigur este mult mai edificator decât setul meu de fotografii

    puiutea
    [12.01.15 21:06:43]
    »

    Ce dacă am primul vot! Nu contează. Contează mult că reviewul și pozele sunt excelente! La cât n-am umblat eu prin lume, mi se pare cel mai luxos hotel văzut pe AFA (poate nu am scotocit eu bine!). Poate pe la arabi să mai fie așa! Într-adevăr te simți ca un rege, nu se poate să nu fi impresionat! Mă bucur enorm pentru experiența voastră, ceea ce vă doresc și în continuare!

    Alina53AUTOR REVIEW
    [12.01.15 22:05:12]
    »

    @puiutea - mulțumesc, într-adevăr și pentru mine a fost cel mai grozav hotel de 5* în care am stat. Păcat că noi n-o să ajungem niciodată la nivelul la care sunt ei acum...

    crismis
    [13.01.15 09:12:33]
    »

    @Alina53: Felicitari pt review si pt minunata vacanta pe care vremea si oficialitatile romane era cat pe ce sa v-o ruineze! Patania dvs mi-a amintit de ceva asemanator care ni s-a intamplat si noua iarna trecuta, cand rezervasem cateva zile la Venetia. Cand sa plecam spre aeroport, ... pleaca daca ai cum! Cu o zi inainte fusese cod rosu, in ziua respectiva cica se ridicase, dar toate drumurile pareau sa fie in continuare blocate. Singura varianta pe care am gasit-o a fost tot agentia cu care ati plecat, care ne ocolea prin Tecuci (suntem galateni si noi), dar... ghinion! unica masina de care dispuneau s-a defectat. Pana la urma am gasit un taximetrist la fel de nebun ca si noi, dispus sa "incerce", daca nu se mai poate inainta, ne intoarcem! Am facut vreo 4,5 ore pana la aeroport, am mers pe ruta clasica: Galati - Braila - Slobozia - Lehliu Gara - Bucuresti (A2 era inchisa) si a doua zi stateam ca gandaceii sub soarele bland al Venetiei!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Alina53AUTOR REVIEW
    [13.01.15 11:21:22]
    »

    @crismis - mulțumesc. Probabil că există multe povești ca ale noastre cu care se pot ”lăuda” și alți călători printre cuvinte ai AFA... Cum se spune - ”bine că s-a terminat cu bine” și parcă prețuiești și mai mult ceea ce ți se oferă. În altă ordine de idei, te rog, ai dezlegare de la mine să nu mă mai ”domnești” - în primul rând pentru că suntem amândouă din Galați și pentru că, probabil, porți numele fiicei mele...

    crismis
    [13.01.15 12:00:30]
    »

    @Alina53: Ok, Alina! Sau o replica preluata de fiul meu cred ca dintr-o banda desenata: "Surori pe viata! "

    artemisa24
    [13.01.15 20:00:42]
    »

    superb, Alina... avand in vedere ca amfostacolo si eu... nici ca se putea mai frumoasa descrierea...

    Alina53AUTOR REVIEW
    [13.01.15 21:19:43]
    »

    @artemisa24 - deh, cine se iubește, se și întâlnește!

    adryana
    [14.01.15 19:26:24]
    »

    va felicit pentru minunata vacanta, sunt convinsa ca va ramane de neuitat, va doresc un sincer La multi ani si cat mai frumoase calatorii.

    Alina53AUTOR REVIEW
    [14.01.15 19:40:38]
    »

    @adryana - mulțumesc pentru urări, ai dreptate că nu o voi uita, eu îmi doresc să revin, cinci zile s-au dus într-o clipă... Și mi-aș mai fi dorit să ne revedem la Predeal, în martie... (cică mai sunt două camere libere)...

    Bmona
    [19.01.15 12:50:39]
    »

    Felicitari! Nota maxima pentru un review echilibrat si obiectiv! Mi s-a facut un dor imens de Delphin Imperial! Subscriu, aici am gasit si noi servicii impecabile!

    Va doresc tuturor ca 2015 sa va aduca alegeri inspirate pentru concedii pe placul fiecaruia!

    Toate cele bune!

    Larissa
    [02.03.15 22:31:30]
    »

    @Alina53 - Nu stiu cum de mi-am facut curaj sa mai scriu un review despre Delphin dupa ce l-ati descris atat de bine! Si ce coincidenta sa va intalniti cu alti useri, mi s-a intamplat si mie la Flamingo Grand, in Albena.

    Se pare ca facem ce facem si venim una pe urmele celeilalte, Keukenhof, Delphin, ma mai uit acum sa vad pe unde ati mai fost, daca nu am bifat inca, macar sa ma inspir de acum inainte.

    Concedii frumoase in continuare scumpa doamna!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Alina53AUTOR REVIEW
    [02.03.15 23:33:57]
    »

    @larissa2015 - Nu, la Keukenhof nu am ajuns, mi-am dorit în primăvara aceasta, dar s-a contramandat și voi ajunge din nou în Antalya, la hotel Royal Alhambra Palace. Destinații comune ar fi mai multe: Windsor, Paris, Amsterdam, Roma, Viena și concertul lui Andre Rieu, pe care eu l-am ”prins” la Koln. Mulțumesc pentru urări și aștept să ne cunoaștem la Predeal.

    Larissa
    [02.03.15 23:40:54]
    »

    @Alina53 - Noi ne cunoastem deja, de la tarlungeni...

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    adryana, Alina53, artemisa24, Bmona, crismis, Larissa
    Alte impresii din această RUBRICĂDelphin Imperial Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.056064128875732 sec
    ecranul dvs: 1 x 1