GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Resort romanizat
Ideea de baza: nu va asteptati sa va trateze cineva ca si clienti.
Plusuri:
Camere spatioase
Prosoape la schimb fara limitare
Mancare diversificata
Fructe, fresh-uri si prajituri proaspete
Piscina pentru copii.
Minusuri:
Se fumeaza in spatiul de servire a mesei. Nu va asteptati sa inteleaga ca legea prevede expres ca spatile separate sunt pt fumatori si nu invers. Fumau in spatiul rezervat nefumatorilor persoanele din managementul resortului.
Accesul cu carucioare in spatiul de nefumatori este conditionat de bunavointa unui ospatar. Sunt 5 trepte foarte inalte, fara rampa.
Curatenia in camera s-a facut dupa o reclamatie la PR.
Internet nefunctional in corpul de cladire Coral, problema neremediata nici dupa reclamatii.
Nu au capacitate de a aduce un pat suplimentar.
Accesul copiilor la programul de seara este conditionat de pachetul AI altfel costa 50 lei / persoana pt a avea access in zona de cina.
Personalul de la PR e foarte corporatist. Au doar raspunsuri standard.
Trimis de FlorinBaciu in 04.09.14 22:26:13
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (FlorinBaciu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.27856300 N, 28.61871800 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@FlorinBaciu: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare
@FlorinBaciu:
”Personalul de la PR e foarte corporatist. Au doar raspunsuri standard.
personal nu găsesc DELOC un minus în asta
Dar-ar domnu' ca măcart în 10% din hotelurile de pe Litoral personalul să fie astfel "trenuit"
Aş putea muri împăcat atunci
@tm67bru: nu e chiar asa; Intr-adevar orice intrebi personalul, acestia au un se de raspunsuri predefinite care au - n-au legatura cu intrebarea, reprezinta tot ceea ce ti se ofera... Ceva de genul: asta e raspunsul, daca-ti convine bine, daca nu, ... go home.
Dar o sa revin in cateva zile cu un reviu mai complet
@FlorinBaciu:
”Personalul de la PR e foarte corporatist.
Iertată-mi fie ignoranța, dar eu nu înțeleg ce vrei să spui când folosești cuvântul ”corporatist” în acest context. Doar asta, că au doar răspunsuri standard?
Adică corporatist=cel care are are răspunsuri standard?
Poate detaliezi...
Cât privește chestia cu fumatul, asta la noi este boală fără leac. Din păcate nivelul de civilizație e așa de ”jos”, încât majoritatea fumătorilor consideră că dacă nu fumează în prezența altora le fac o favoare, nu că asta e o obligație.
Și în final, titlul este chiar acesta, Resort romanizat, sau n-ai avut diacritice, dar ai vrut să scrii Resort românizat?
@Costi: Ca să mă bag și eu... limbaj corporatist poate fi echivalat, de cele mai multe ori, fără riscul de a greși, cu limbaj de lemn.
O spun din propria experiență, din păcate...
Așadar, istoria se repetă, cu alte personaje însă... vorba aceea: la vremuri noi, tot noi
@Costi: pt inceput: am scris fara diacritice din pacate.
2: legat de limbajul corporatist:
raspunsurile erau de genul:
-stim de problem dar o sa o rezolvam in viitor.
- nu este nici o problema acolo, doar ca ati nimerit intr-un moment prost.
- mai incercati ca o sa mearga.
sunt raspunsuri clasice in care tu ca si client esti dus cu zaharelul desi vezi ca este o problema.
@tm67bru:
uite raspunsul primit de la PR in urma unor reclamatii (raspuns in scris, pe mail):
"Buna ziua ,,
Phoenicia Holiday Resort va multumeste pentru interesul acordat ofertelor si serviciilor noastre.
In legatura cu problemele ridicate de dumneavoastra trebuie sa tinem cont ca toate spatiile in care se serveste masa sunt open, uneori internetul are semnal slab in apartamentele situate pe colt - va sugeram sa solicitati remediere ori de cate iri este nevoie Departamentului IT, personalul de la plaja nu este angajat Phoenicia, deci nu putem impune un program, insa sunt convinsa ca daca i-am solicita ar raspunde la rugamintile dumneavoastra. Vom lua in calcul accesul pentru carucioare anul viitor cand vom investi din nou in acest proiect. Accesul copiilor este permis intr-un anumit interval orar tocamia pentru a nu se crea aglomeratie si a nu deranja persoanele care servesc masa. Analizele nivelului de clor din apa si aer sunt realizate saptaminal si sunt in parametri normali (afisate si la receptie).
Va dorim o sapatamina buna si va mai asteptam!
O zi excelenta! "
Nu la sta ma astept eu de la un resor de 4*.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2022 Vacanta reusita! — scris în 30.06.22 de Bobonete1980 din PITESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2021 Revenim si la anul — scris în 14.09.21 de Evellyna din REşIţA - RECOMANDĂ
- Jul.2021 Nu mergeți la Phoenicia Holiday Resort! — scris în 16.08.21 de MonicaArx din BOTOşANI - nu recomandă
- Sep.2020 Phoenicia Holiday: AI cu bani! — scris în 11.09.20 de iustin_79 din PIATRA NEAMț - RECOMANDĂ
- Sep.2020 Nasol — scris în 06.09.20 de yky silviu din PLOIEşTI - nu recomandă
- Aug.2020 Cu siguranta nu am sa mai revin la acest hotel ! — scris în 20.08.20 de george78* din BâRLAD [VS] - nu recomandă
- Jul.2020 7 zile la Phoenicia Resort — scris în 04.11.20 de marimag din PIATRA-NEAMţ - nu recomandă