ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.09.2014
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Cluj-Napoca
ÎNSCRIS: 03.09.14
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2014
DURATA: 5 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CADRUL NATURAL:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
36.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 40 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 1 MIN

Hotel renovat frumos pacat de management si de servicii

TIPĂREȘTE

Am petrecut un sejur de 4nopti + 1gratis. La sosire ora 14,30 am mai asteptat in picioare la receptie 1 ora sa ne cazam, din 3 lifturi functiona doar unul uneori doua, deci pentru un hotel cu 220 de camere va dati seama ca a fost un chin sa folosesti liftul.

La camera de 4* nu sa facut curatenie niciodata in cinci zile, hartia igienica nea fost adusa dupa doua zile cand am reclamat la receptie, prosoapele neau fost schimbate doar o data... La masa astepti de inebunesti pana te servesc. La plecare - surpriza: trebuie sa platesc cinci zile de cazare, raspunsul receptionerului sef a fost ca am fost fraier ca nu am nici o dovada scrisa ca beneficiez de o noapte gratis. Am calatorit mult dar asa ceva nu am intilnit nicaieri.

Nu va recomand acest hotel. Servicii de cea mai joasa calitate.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de Hotz Dan in 03.09.14 21:21:34
Validat / Publicat: 03.09.14 22:57:45
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1673 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Hotz Dan); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3150 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 40.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [03.09.14 22:59:19]
    »

    @Hotz Dan: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    dianavladut*
    [23.05.18 12:21:51]
    »

    @Hotz Dan:

    Bună ziua, domnule Hotz Dan!

    Dorim să vă mulțumim pentru alegerea de a vă petrece sejurul la Afrodita Resort & Spa și pentru timpul pe care ni-l oferiți pentru a ne transmite ce s-a întâmplat pe durata sejurului petrecut la noi.

    Fiecare opinie venită din partea dumneavoastră este foarte importantă pentru noi deoarece ne ajută să creștem și să vă putem oferi în viitor servicii îmbunătățite.

    Experiența relatată de către dumneavoastră, per total, este una regretabilă care, sub nicio formă, nu coincide cu standardul operațional al serviciilor pe care noi dorim să le oferim către dumneavoastră.

    În ceea ce privește așteptarea pentru procedura de check-in, aceasta se realizează începând cu ora 16:00, acesta fiind motivul pentru care a fost necesar să așteptați.

    De regulă, în momentele în care avem camere disponibile, îl putem realiza și în cazul în care dumneavoastră ajungeți mai devreme, dar dacă nu avem camere disponibile este necesară așteptarea.

    De asemenea, avem în hotel trei lifturi și, bineînțeles, există posibilitatea de a se defecta, în timp, vreunul dintre ele. Tocmai pentru că ne dorim să vă asigurăm condiții sigure și nu doar relaxare, în momentul în care se remarcă vreo neregulă, se oprește funcționalitatea până ce este remediată situația. Două dintre ele au capacitate de 6 persoane, iar unul de 12, însă nu sunt folosite niciodată la capacitate maximă, fapt ce ar îmbunătăți timpul de așteptare, dar nu se poate impune acest lucru, bineînțeles.

    În ceea ce privește răspunsul primit din partea colegului nostru, din păcate, acesta este adevărul, este nevoie de o dovadă pentru oferta achiziționată de către dumneavoastră sau numele unei persoane cu care s-a discutat pentru rezervarea în cauză.

    Ne pare rău că nu am reușit să venim în întâmpinarea așteptărilor dumneavoastră de această dată, însă, sperăm să avem oportunitatea de a vă revedea în viitor pentru a înlocui această experiență nereușită cu una nouă, îmbunătățită care să vă aducă zâmbetul pe buze.

    Cu stimă,

    Diana V., Guest Relations Manager


    NB dianavladut* este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    dianavladut*, Hotz Dan
    Alte impresii din această RUBRICĂAfrodita Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045160055160522 sec
    ecranul dvs: 1 x 1