ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 20.11.2009
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 27.08.08
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
OCT-2009
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 (2 ani) COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
22.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 66 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 3 MIN

Cea mai mare teapa - fugiti!

TIPĂREȘTE

Cea mai mare teapa din istoria Romaniei este acest Hilton / Sibiu. Chiar si azi, la aproape o luna de atunci, ma intreb ce a fost in mintea alora de la "Hilton" cand au decis sa se agate de acest pseudo-hotel la Sibiu si sa fie de acord cu acest nume.

Deci, scurt si la obiect!

1. Dau banii cu o luna inainte. Cu 3 zile inainte de a ajunge acolo, ala mic face enterocolita grava, cu internate o saptmana etc etc. Sun, dau mail, anunt. "Nicio problema", mi se spune. Va reprimiti banii. Trece O LUNA! RETINETI! O LUNA. Nu mi-au dat nimic inapoi. Ca au treaba, ca nu are cine sa semneze op-urile, abureli si minciuni din epoca primitiva. Decid sa-mi iau, fortat, concediu, ca sa ma duc acolo, desi nu doream. Altfel, cum recuperam banii?

2. Dau 22. 000. 000 pentru trei nopti, le spun ca vin cu ala mic si am nevoie de doua patruri. Ok. Ajung acolo, aveau un pat mare si unul de ala de campanie, din ce de-al doilea razboi mondial, pliabil, cu un cearsaf pe el. Ala era "al doilea pat". Repet, am platit peste 7. 000. 000 lei vechi / noapte!!!

3. Crima la mic dejun. Nu avea numic si am fost invitat la "VIP". Imi dau sema ce aveau la masa "normala". Cremvusti, Coca Cola (dimineata, la 8 sa bei Cola) si niste oua mahnite. Am cerut putin mustar. Mi-au adus maioneza. Repet, la 8 dimineata sa papi cremvusti cu maioneza si sa bei cola, cu un copil de un an si 9 luni. Am cerut putin lapte cald. De unde? A luat ospatarul pe ala rece de la masa si l-a incalizt. Acum, daca doreai putin lapte rece, de unde, ca era tot oparit.?!?

4. Parcarea. Care parcare? Le-au furat unii, acum 234 de ani, o bucata de cupru de la instalatia barierei. N-au mai reparat nimic. In fiecare seara aveau, in sala de jos, nunti, botezuri, cumetrii, avorturi, dezlegari de cununii. Parcarea era plina de masini de Sibiu si de nuntasi cu sticla de sampanie in mana. Tu, client al hotelului, cu 169 euro platiti pe noapte, parcai la "PARCARE CU PLATA", vis - a - vis, la altii la o penisune. Va dati seama, cu carut, cu purcel, cu catel, printre masinile nuntasilor.

5. Ajungi la hotel. Vine o don'soara si-ti prezinta restaurantul francez. Te uiti la ceas. E 16. 30. La 19. 00 dai sa cobori la Versailles. Esti obosit, ai facut 300 de km, ai dormit putin, vrei sa papi ceva la "francezi". Au agapa. E inchis tot. Pleci la "Golden Tulip", la etajul 11, unde au o servire de calitate si un restaurant extra, de bun gust.

6. Faci putin gat la plecare, dar, degeaba. Ajungi acasa, le dai un mail de bun simt, cu "Domnilor, nu se poate asa ceva! ". Logic, nu raspunde, nimeni, o saptamana. Scrii iar "Tataaaa, am dat 22. 000. 000 pe cocioaba voastra! ". Abia atunci apare un directoras-manager de hotel, pe mail si zice "Acum aflu pentru prima data de doleantele Dvs". Trecuse o luna si jumatate...

Exista si puncte pozitive: pozitionarea hotelului, alaturi de "Dumbrava", de Zoo, de Paltinis si de parcul "ASTRA", senzational. Dar, pentru asta, cei de la hotel chiar nu au nicio "vina"!

## end review sc

[fb]
---
Trimis de mijatovic1969 in 20.11.09 11:09:53
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SIBIU. A mai fost în/la: Mare, Bucovina, Munte
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 5755 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mijatovic1969); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 600 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 66.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    10 ecouri scrise, până acum

    tilinka
    [20.11.09 22:27:44]
    »

    Nu mai bine va duceati voi la o pensiune frumoasa?

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [11.03.10 13:49:08]
    »

    ajuns intamplator sa citesc aceste impresii, nu ma pot abtine sa nu vin cu urmatoarele nedumeriri:

    * oare de ce pe booking. com si pe tripadvisor are doar review-uri cu cuvinte de lauda? ! si note doar peste 9 (cu exceptia pozitionarii) ? ! pana sa apara AmFostAcolo, eu m-am ghidat dupa cei de mai sus si (inca) nu am avut surpriza sa fiu dezamagit! in plus, multe dintre sejururile care au cateva cuvinte atasate sunt chiar din aceeasi perioada cu cea declarata aici!

    * fiind un hotel dintr-un mare lant care tine la calitatea serviciilor oferite, de ce nu ati adus la cunostinta "comandamentului central" Hilton problemele cu care v-ati confruntat aici? in mod cert ar fi luat masuri sa fiti recompensati sau multumiti pe deplin! iar responsabilii pentru neplacerile create aspru sanctionati (daca se dovedea ca intr-adevar au gresit). eu unul asa as fi procedat, si nu DUPA ce am plecat de acolo, ci inca din prima seara cand am constatat ca sunt tratat necorespunzator clasificarii hotelului, in cazul ca personalul din managementul local nu era in stare sau nu era interesat sa puna lucrurile la punct.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    mijatovic1969AUTOR REVIEW
    [15.03.10 15:32:31]
    »

    pentru Dragos!

    Am luat in prima seara masuri!

    Mi-au raspuns (pastrez mailul) : Din cauza plangerilor Dvs va anuntam ca nu va mai permite niciodata rezervarea unei camere la noi.

    Am trimis, apoi, catre managementul din SUA, am facut rost de adresa de mail a PR managerului pe toata lumea. I-am trimis poze, mailurile de confirmare. Am doua luni de cand astept.

    N-am niciun interes. Am plecat de la Hilton la Golden Tulip, a fost senzational. Am stat, acum 6 ani, la Imparatul Romanilor, senzational. Acum o luna am fost la Ramada, tot fara cusur. Deci, se poate. La Hilton insa, amatorism pur!!! In viata mea nu au vazut asa ceva. Daca era o pensiune de trei stele, ziceam, insa HILTON...

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [15.03.10 18:37:41]
    »

    foarte bine. asteptam si noi vesti, in caz ca vine vreun raspuns. bafta!

    mijatovic1969AUTOR REVIEW
    [22.03.10 11:40:14]
    »

    Acesta este raspunsul oficial al celor din SUA. Din Romania nu a catadicsit sa raspunda, nimeni, pret de 4 luni...

    Dear Ms...

    Thank you for contacting Hilton Hotel Corporate Executive Offices and sharing your comments and experiences during your visit at the Hilton Sibiu, Romania on October 23, 2009.

    Please accept my sincere apologies for all of the issues you had during your stay. We do value your business and would like to make amends.

    We would like to welcome you back to the Hilton brand by offering you 3 free night certificates that are valid at any Hilton Hotel.

    Please provide me with your complete mailing address so that I can issue the certificates to you. Please allow 10-15 business days for receipt.

    We appreciate your business now and in the future.

    Regards,

    Jey Washington

    Customer Resolution Manager

    Hilton Worldwide Executive Offices

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [22.03.10 14:03:47]
    »

    deci am avut dreptate! si bravo tie, ca ti-ai aparat drepturile de consumator!

    vacanta placuta, sa ne scrii cum era in hotelul ales!

    mijatovic1969AUTOR REVIEW
    [03.05.10 14:57:35]
    »

    Asa cum spuneam, asteptam din SUA un voucher pentru trei zile de cazare la oricare hotel Hilton din lume, gratis, pe cheltuiala lor, pentru neplacerile de la Hilton Sibiu.

    Ei, bine, a venit!

    Trei zile gratuite in orice Hilton din lume, camera standard. Logic, i-am scris americanului sa-i multumesc! Rapunsul sau?

    You’re more than welcome.

    Jey Washington

    Customer Resolution Manager

    Hilton Worldwide Executive Offices

    Hilton Worldwide Logo

    In acest timp, citesc in comentariul adugat recent ca dupa sapte luni de la vizita mea la Hilton Sibiu aproape nimic nu s-a schimbat...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    tilinka
    [03.05.10 21:21:07]
    »

    si in ce locatie te duci?

    niki
    [11.10.10 21:41:33]
    »

    Da, chiar, incotro te indrepti? Sper ca vei "irosi" voucherul undeva pe afara.

    Vin si eu cu impresii din aceeasi categorie.

    Acum vreo 3 luni, fiind in Sibiu cu business (merg cam o data la 2 luni) ma lovi gandul sa am cazare cu piscina si avusei gandul (ptiu, drace!) sa ma "dedau" la Hilton. Asta dupa ce am stat de cateva ori la Ramada si levoslav, multumit.

    Ma prezint frumos la receptie, pt o vizionare de piscina si o negociere de pret, caci bugetul firmei are o limita. Fara sa batem palma pe loc, event managera mi-a promis ca in maxim o ora ma suna sa-mi dea raspunsul la propunerea mea, venind dinspre o mare banca din piata (ma asteptam la un interes pt o colaborare de viitor).

    Surprinzator, telefonul nu a mai venit (nu a gresit numarul scris in palma, caci i-am lasat cartea de vizita).

    Ma pune necuratu' sa-mi mai incerc o data norocul acum 2 saptamani si dau telefon, cer cu event managera. Domnia sa fiind ocupata, i-am lasat solictarea mea de rezervare cu un anume pret unei alte colege. Evident a urmat promisiunea unei reveniri, in aceeazi zi. De data aceasta au sunat, dar peste fix 3 zile (sic), adica dupa ce imi rezervasem in alta parte, ca sa nu raman pe afara. Era un domn deloc deranjat de faptul ca suna totusi la 3 zile dupa scriptura.

    Nu am patit nimic grav, dar este elocvent modul in care isi trateaza clientii un lant de renume. Si inca ceva: hotelurile din centru (Ramada, Continental) isi "permit" sa ofere parcare free clientilor, pe cand la Hilton, cu parcarea goala, vor plata pe un teren la iesirea din oras.

    Se pare ca Hilton Sibiu nu stie ce inseamna obraz subtire. Daca nu-si schimba atitudinea, le prevad un faliment dureros.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    altturist
    [24.10.11 15:41:45]
    »

    @mijatovic1969: Imi puteti da si mie adresa de mail a boss-ului din SUA? sunt intr-o situatie relativ similara cu a Dvs.

    Va multumesc

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    altturist, mijatovic1969, niki, tilinka
    Alte impresii din această RUBRICĂHilton Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.054042100906372 sec
    ecranul dvs: 1 x 1