ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.09.2013
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 09.09.13
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2012
DURATA: 4 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 3

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
50.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 1 MIN

Conditiile si amabilitatea gazdelor pot fi inselatoare

TIPĂREȘTE

Am stat la Safir Venus doua saptamani in 2011 si doua saptamani in 2012. Conditii pareu ok, personal parea amabil.

In 2013 de Rusalii, am constat ca nu figuram pe lista persoanelor cu rezervare chiar daca patronul hotelului mi-a confirmat-o telefonic (rezervare facuta la receptia hotelului). Am pierdut doar o noapte de cazare, am considerat ca nu e o tragedie. Dl Atila, administratorul hotelului, m-a rugat ca orice problema privind rezervarile sa o discut cu dinsul, dinsul fiind "in charge" cu aceasta atributie. In concediul de vara, in august, am facut o rezervare (la receptia hoetlului) confirmata de Dl Atila. Pe 20 August am sunat la hotel si am aflat ca "in calculator nu apar cu rezervare"

Dl Atila are telefonul si adresa de mail unde urma sa ma instiinteze ce anume s-antimplat si ce solutie imi propune pentru remedierea problemei. De prisos spun ca nu ma asteptam la telefon/mail. Oricum nu s-a deranjat. Pina la urma sint tot o afacere romaneasca si indiferent cit de ok par conditiile, sint administrate de oameni pe a caror incredere nu poti pune baza. Mai degraba acid!

Nu recomand.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de dboruga in 09.09.13 22:07:54
Validat / Publicat: 24.09.13 09:27:15
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2391 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (dboruga); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 900 PMA (din 2 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [09.09.13 22:37:45]
    »

    Să înțelegem că ultima rezervare (cea despre care vorbești în acest articol) a fost făcută prin plata unui avans?

    dborugaAUTOR REVIEW
    [15.09.13 08:01:31]
    »

    @webmaster: buna dimineata,

    scuze de intirziere, incercam sa retraim concediul de vara. Sintem la Mangalia, hotel Solymar.

    Am fost de 5 ori la Safir. Toate sejururile s-au facut cu rezervare telefonica la receptia hotelului si nu se cerea nici un avans. Personalul de acolo doreste sa creeze un climat de incredere. La rezervarile telefonice cind aminteam de plata unui avans primeam raspunsul " ne este suficient doar telefonul dumneavoastra ". a 6-a si a 7-a oara, rezervarile telefonice n-au mai fost operate...

    Eu consider ca un turism sanatos se face cu oameni de incredere. Si eu am avut alta parere despre cei de la safir. dar deh, oamenii se mai schimba

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster
    [15.09.13 12:16:47]
    »

    @dboruga: Mulțumim frumos pentru răspuns; având în vedere că AmFostAcolo nu mai susține rezervările fără plata unui avans, am modificat data sejurului pentru anul trecut,atunci când chiar ați stat acolo.

    Ca să publicăm articolul, ar fi util să mai completați câteva cuvinte și despre cazare, masă (dacă e cazul), servicii etc. astfel încât textul să fie util și celor ce vor dori să meargă acolo (indiferent cum își vor face rezervarea).

    Mulțumim,

    webmaster
    [24.09.13 09:27:07]
    »

    Din păcate, autorul nu a revenit cu alte informații - am decis așadar publicarea articolului în starea care este; eventuale adăugiri se pot aduce ulterior prin ecouri.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    dboruga
    Alte impresii din această RUBRICĂClub Safir Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045152902603149 sec
    ecranul dvs: 1 x 1