ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.09.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 02.09.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2013
DURATA: 3 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
70.50%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 48 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Cazare super OK, masa si personalul mai putin

TIPĂREȘTE

Hotelul are conditii foarte bune, este curat, atentie pentru detalii peste tot.

Totusi personalul ar trebui sa mai lucreze la atitudine. Si ma refer la cei care servesc la masa. Unii dintre ei au un sictir si parca incearca sa sublinieze ca ei sunt la treaba nu in vacanta ca tine. Mai ales o anume sefa de sala blonda.

Iar meniul, pe langa faptul ca oferta e slaba si putin variata, e cam lipsit de felurile traditionale. Adica in acea zona te-ai astepta sa ti se ofere o branza buna, un cascaval, produse traditional si nu cumparate de la Metro. Micul dejun e cat se poate de fad. Iar ca sa dau un exemplu, am comandat intr-o seara cotlet de porc gratinat (suna bine ca idee, nu?), ei bine au adus o bucata de carne ce parea fiarta pe care turnasera niste cascaval topit si puseserea o felie de rosie!! Gust de cantina!Am vazut si bucate mai apetisante pe la alte mese, dar nu stiu ce gust ar fi putut sa aiba.

Altadata am luat pastrav, ne-au adus un pestisor mic de tot si la nota de plata am vazut ca in stare nepreparata cantarise vreo 350 grame! Adica pastravul scazuse la preparare vreo 200. Chestiile astea nu se fac!

Noi avem un bebe de un an si jumatate. Intr-o seara am rugat chelnerita (cred ca era o practicanta ceva ca parea picata din luna cand vorbeai cu ea), sa ne aduca un scaun de bebe (aveau cateva in restaurant). Ei bine, nu s-a intors sa ne spuna nici da, nici nu! Adica are vreunul liber, nu are, ma rog... Cand am intrebat-o eu dupa vreo jumatate de ora cand am mai intrezarit-o printre mese a zis candida: aaa, pai mai aveam unul dar l-am uitat in ploaie si era ud! atata tot, in rest nici un comentariu!

Poate suntem noi prea pretentiosi, dar eu zic ca atitudinea personalului si calitatea mesei sunt esentiale pentru a te simti bine.

Aveau un club super OK la subsol, acolo chiar mi-a placut!


[fb]
---
Trimis de alyssa in 02.09.13 12:43:54
Validat / Publicat: 02.09.13 15:25:33
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1553 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (alyssa); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5400 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 48.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [02.09.13 15:25:26]
    »

    @alyssa: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    carmen_22_09
    [12.01.14 23:41:47]
    »

    Nu cred ca ai putea fi trecut in categoria "prea pretentios" din ceea ce ai relatat.

    Asta-i atitudinea ospatarilor, chelnerilor, piccolilor sau cum se mai numesc ei peste tot in Ro.

    Toata lumea da vina, pe buna dreptate pana la un punct pe infrastructura ca nu se dezvolta turismul nostru. Dar si cand ajungi unde ai de ajuns si nu gasesti ceea ce era in pozele de pe site, fete acrite si servicii proaste si scumpe, cine mai este de vina?

    Uite iti dau un exemplu, am fost anul asta in Austria si in restaurant de 4*, chelnerii circulau in pas grabit, inclusiv seful de sala ducea vesela murdara, nu-ti aducea nimic din ce comandai pana nu scotea bonul de casa.

    In sala in care mancam dimineata o singura femeie (ca nu stiu cum sa-i spun) servea masa, facea ochiuri si omleta, debarasa, avea de grija sa fie toate platourile pline, intr-o viteza de nu simtea nimeni nicio intarziere si era doar una la cca 30 persoane.

    Par mici diferente dar asa se atrag turistii cu servicii ireprosabile si fara furaciuni. Ca vorba aceea daca vrei sa lasi un "tips" il lasi ca vrei, nu sa ti-l scoata din buzunar cu forta, nu?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    carmen_22_09
    Alte impresii din această RUBRICĂMistral Resort Hotel [Moieciu de Sus]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.036901950836182 sec
    ecranul dvs: 1 x 1