ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.09.2009
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: sibiu
ÎNSCRIS: 18.09.09
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
SEP-2009
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
38.75%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
ARTICOL ARHIVAT
TIMP CITIRE: 1 MIN

Execrabila si inca odata: nu e hotel !

TIPĂREȘTE

In primul rand, nu este hotel, ci "studio". Nu are receptie si nu aveti cui sa reclamati: mizeria din camera, baie, chicineta. Pute efectiv, iar la remarca mea asupra acestor si altor neajunsuri, reprezentantul tour operatorului Colibri, mi-a spus cu nerusinare: ce sa-i faci, sunt cazati doar romani aici!

Va recomand sa OCOLITI daca e posibil serviciile tour operatorului Colibri, precum si ale firmei Max Travel (din Sibiu), care va taxeaza hotel de trei stele si primiti camera de camin... Daca veti apela la serviciile tour operatorului Colibri pentru excursii pe insula, VETI PLATI DUBLU fata de preturile firmelor locale. Vedeti ca e o firma cu un reprezentant roman chiar langa acest Merlis, mult mai ieftina pt. turul insulei, atat pe vapor cat si cu autocarul.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de basil in 18.09.09 23:14:45
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA. A mai fost în/la: Meteora,Katerine Paralia, Athos
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 6290 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (basil); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 300 PMA (din 2 voturi)

ECOURI la acest review

10 ecouri scrise, până acum

boreal2007
[04.10.09 20:50:55]
»

Da, este adevarat, complexul "merlis" si serviciile agentiei tur operatoare "colibri", dar si a celei prin care am semnat contractul, AAtravel, sunt mizerabile.

Lenjeria si prosoapele au fost schimbate o singura data pe saptamana, in alte camere doar o data la doua saptamani, saltelele miroseau a urina, peretii erau scorojiti, televizorul doar obiect de decor. In unele camere apa dela dus refuleaza, bateria dela chiuveta te uda din cap pana-n picioare, plita electrica cu butoane sparte, patutul pentru bebe era de fapt un pat pliant ruginit (a trebuit sa mutam paturle in camera ca sa fim siguri ca nu cade copilul din pat), camera nu are fereastra, decat usi cu geamuri (cand parasesti camera nu poti lasa fereastra deschisa pentru aerisire), apa calda cand si cand, iar in ultima zi nu am mai avut apa calda deloc. NU se face curatenie in camere.

Imaginile rezentate pe site unde se afla si piscina, pentru a momi eventualii turisti, sunt dela pensiunea invecinata.

Reprezentantul "colibri'', marius ilie (asa-zisul insotitor de grup), vinde excursiile la suprapret, de ex. : Kefalonia 49 euro, cand de fapt ea costa 30 euro etc.

Niciuna din persoanele prezente in aceasta locatie nu a fost multumita.

Daca sunt dubii in legatura nu sinceritatea spuselor mele, pot prezenta copii dupa contractul semnat cu agentia si impresii ale persoanelor pe care le-am intalnit in aceasta vacanta.

Ei, da, AM FOST ACOLO!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Admin
[04.10.09 21:08:10]
»

boreal2007: pentru scrierea impresiilor tale, aveai la indemana optiunea ADAUGA REVIEW NOU (in multe locuri in cadrul paginii il poti regasi) -- in mod clar preferabil postarii ca ecou, in 10 exemplare, a impresiilor tale.

In plus, folosind acea optiune, impresiile tale contribuie prin notele exprimate, la media generala a satisfactiei de la acest complex (un singur review face cat 100 de ecouri).

te invit asadar sa copiezi cele de mai sus si sa le muti la rubrica "IMPRESII" - acceseaza te rog acest link

Admin
[04.10.09 21:21:57]
»

In mod normal, acelasi text ar trebui sa figureze o singura data pe site, altfel da nastere la ambiguitati -- daca cineva raspunde, nu mai stie mai tarziu unde a facut-o etc samd

Impresiile tale nu fac exceptie -- vor ramane intr-un singur exemplar, PREFERABIL ca REVIEW (IMPRESII DISTINCTE - vezi mai sus) si nu ca Ecouri. Sper ca te vei descurca sa muti impresiile de la rubrica Ecouri acolo unde le e locul (si unde sunt MULT mai vizibile! )

Si sper ca nu vei veni si tu cu banuieli ca protejez vreo firma sau acest complex -- personal nu am o parere deloc buna despre Colibri!

boreal2007
[04.10.09 21:35:34]
»

ok, sunt nou pe acest site si nu am stat sa caut solutia cea mai buna, dar am sa o fac in cursul saptamanii viitoare.

Multumesc pentru interventie.

georgiana
[01.02.10 12:42:23]
»

BASIL,

Nu-mi vine sa cred ce scrii tu despre Merlis! Noi am fost cazati acolo 15 zile inainte cu un an inaintea ta, in 2008 si situatia nu statea deloc asa rau cum scrii tu. Pare ireal! In primul rand, problemele legate de receptie, adica primirea camerei si predarea ei, eventualele nemultumiri le puteai face direct patronului, la alimentara cu acelasi nume, din imediata vecinatate!

Daca el nu le rezolva in timp util, ceea ce ma indoiesc, pe perete cladirii verzi de langa centrul de inchiriat masini, din incinta complexului e ''Info util'', un colt special amenajat de ghid, unde sunt toate numerele de telefon ale lui si al celuilalt ghid, cu pozele lor, ca sa-i poti recunoste, (in cazul in care ai lipsit la prima intalnire, unde a lamurit abc-ul in insula).

Nu cred ca ghidul sa aiba aceasta atitudine obraznica, raspunzandu-ti asa, mie mi-a lasat o impresie extraordinara, in perioada in care am fost cine l-a sunat cu o problema, a fost foarte promt, cu fiecare, in special cu cei care aveau copii si au trebuit dusi la medic. pentru mine Marius e un ghid model! De la el am invatat multe lucruri interesante despre tainele insulei, lucruri care nu le-am gasit pe aici, sau in pliante.

Iar depre excursii e adevarat ca erau mai scumpe la Colibri, deoarece ei nu aveau ca si grecii autocarele lor si trebuiau inchiriate de la acestia, iar faptul ca ai ghid in limba romana pentru unii e multumitor, iar cei cativa euro in plus ar fi compensat serviciul.

Curatenia in camera in 2008 se facea zilnic, probabil or fi schimbat camerista, era o domnisoara din Albania, care era foarte harnica, sincer, nu am avut nici o problema legata de curatenie.

Singura treaba a fost ca la baie se prelingea un pic apa de sub wc, dar am anuntat pe patron, la alimentara si a trimis 2 instalatori care au remediat problema, dar asta i se poate intampla oricui si acasa. Sincer, ma ingrozesc cand citesc ceea ce ai scris sus! pretul de la Merlis nu e unul foarte mare, ca sa te astepti, totusi la ceva iesit din comun. Ce suma ai platit pentru 7 zile in septembrie?

Sa fim seriosi, eu sustin ca e un loc decent in care poti sa iti petreci o vacanta cu bani putini!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
georgiana
[01.02.10 13:09:28]
»

BOREAL 2007,

SI EU amfostacolo!

Si sincer nu cred nimic din ce ai scris mai sus despre Merlis. Am si prieteni multi care au fost si in 2009 si nici unul nu a scris ce ai zis tu.

Am sincer, oarecare dubii in cele relatate de tine. Eu nu cred ca in Grecia, poate exista asa ceva, sincer!

Si eu merg cu Coilibri de ani buni, daca nu as fi multumita nu m-ar fi obligat nimeni sa continui sa iau pachete turistice de la ei.

Daca intr-adevar romanii au stricat ceva si, daca anuntati nemultumirile NU CRED ca nu le-ar fi rezolvat in timp util.

Se prea poate sa fi fost timpul foarte scurt, intre schimbarea seriilor de sejur (in acceasi zi), deoarece charterul ii aduce pe cei noi si la doar cateva ore si pleaca in Ro cu cei vechi!

Dar daca e ceva in neregula trebuie anuntat si rezolvat.

Cum poti afirma ca ''nu se face curatenie in camere''???

scuza-ma, dar nu te poate crede nimeni!

Piscina, da, era exact langa parcarea hotelului, iar acesul la ea e liber!

Chiar daca e a fratelui patronului. e o afacere de familie, sunt 3 care fiecare administreaza altceva; unul restaurantul, unul barul si piscina, iar celalalt frate alimentara si hotelul, sau studioul, cum il numiti voi!

Nu as vrea sa informati gresit pe cei care doresc sa se cazeze acolo, ar fi pacat, omul trebuie sa stie sa faca faca corect distinctia intre pret si calitate!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
boreal2007
[01.02.10 13:10:54]
»

"Iar depre excursii e adevarat ca erau mai scumpe la Colibri, deoarece ei nu aveau ca si grecii autocarele lor si trebuiau inchiriate de la acestia, iar faptul ca ai ghid in limba romana pentru unii e multumitor, iar cei cativa euro in plus ar fi compensat serviciul"

Fals - turistii erau trimisi la aceleasi autocare la care plateau si strainii si nu esxistau servicii de ghid in limba romana. Cativa euro insemna aproape douazeci. Diferenta, hmm, taxa pentru ati oferi un serviciu interesant de inutil.

"Curatenia in camera in 2008 se facea zilnic, probabil or fi schimbat camerista, era o domnisoara din Albania, care era foarte harnica, sincer, nu am avut nici o problema legata de curatenie"

Pai, in 2009, in afara de a ridica cosul de gunoi nu au facut deloc curatenie.

Am facut si fotografii in camera si am sa incer sa le postez pe site.

Parerea mea este ca agentile de turism colibri si aatravel nu sunt preocupate sa-ti ofere un concediu placut, ele cauta sa-si adauge un comision mare la servicii pe cat se poate de slabe.

Eu nu cred ca ele nu conosteau situatia reala, numai ca multi vor sa faca afaceri ca in Germania, dar cu apucaturi balcanice.

Repet, nu am intalnit nicio persoana care sa fi fost multumita de serviciile oferite.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
georgiana
[01.02.10 13:24:18]
»

Si totusi, daca erati atatea persoane nemultumite, de ce nu ati facut nimic faptic?

De ce ati lasat lucrurile asa? Eu nu as permite nimanui sa-mi strice concediu, pentru mine concediul e un lucru sfant!

Cu atat mai grav era ca sunteti mai multi nemultumiti!

De ce crezi ca agentia va lasa sa plecati nemultumiti? ca doar nu avea ceva personal cu voi?

Fiecare agentie, sau reprezentantul ei, are ca scop sa-si multumeasca turistii, in limita posibilitatilor, deoarece doar astfel ii poate creste numarul de turisti, nu?

Nu stiu cum au stat treburile in septembrie, cand ai fost tu cu excursiile, dar in excursia '' Turul insulei'', in sejurul din iunie 2009 eu personal am vazut poze la niste prieteni din oras, in care era si ghidul!

Sa stii ca pentru cei ce nu stiu limba engleza la nivel avansat e foarte important sa ai ghid in limba romana!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
tm67bru
[01.02.10 13:25:54]
»

nu ma pot pronunta in privinta celeilalte agentii, dar in privinta Colibri din Timisoara va sfatuiesc si eu sa-i evitati - am avut personal experiente NEPLACUTE cu ei!

boreal2007
[01.02.10 14:04:19]
»

Pai, in prima zi de abia am avut timp sa ne dezmeticim ce si cum, in a doua zi am fost in excurie pe Kefalonia care a durat 14 ore!!! , a treia zi am inchiriat o masina pentru 11 zile si camera o vizitam doar la pranz si seara la somn. Am sunat agentia (din Bucuresti) dar mi-a spus ca este prea tarziu, iar ghidul local a intervenit sa-mi schimbe lenjeria (noi nu ne-am dat seama ca de fapt nu lenjeria miroase a urina ci salteaua).

"Am sincer, oarecare dubii in cele relatate de tine. Eu nu cred ca in Grecia, poate exista asa ceva, sincer! "

Haida de! Mizerie pe intreaga insula mai ceva ca la Eforie Nord (chiar m-am luat de un grec care si-a aruncat pe geamul masinii tava cu farfurii si pahare din plastic), plaja din Laganas plina de mizerie si mucuri de tigara, prin Kalamaki peturi, hartii, cutii de bere aruncate peste tot etc.

Insula Agios Sostis (se plateste intrare patru euro in care este inclusa o bautura la alegere) avea un ponton care s-a rupt la o furtuna. Apa era plina de resturile lemnoase ale pontonului, iar ca sa intri in apa trebuia sa fii atent sa nu te accidentezi. Grecii stateau degeaba si nu luau atitudine. In maxim cinci minut ar fi putut sa stranga toate scandurile.

Locul de belvedere de la epava era foarte-foarte mizerabil.

Toti cauta sa te pacaleasca (absolut firesc). Daca pe o margine de drum un kg de prune costa 2 euro, la cativa metri mai incolo nu au nicio jena sa-ti ceara 4 euro.

Excursia facuta in Kefalonia nu includea pretul biletelelor pentru intrarea in Pestera Drogarati si pe lacul Melissani. Aici grecii ne-au taxat cu doi euro in plus (inmulteste cu 80 de persoane, eram intr-un autocar cu etaj, si vezi ca le-a iesit o spaga de 160 euro!!! Frumusel, ce zici? ) Bilete nu ne-au dat, doar niste cartonase pe care le mai folosise si care erau recuperate din nou.

Nu vreau sa se inteleaga ca Insula Zakynthos nu merita vizitata. NU! Are peisaje de vis, in special cele de coasta.

Cat ii priveste pe greci, nu generalizez, pentru ca am intalnit si cativa de treaba, dar sunt mai puturosi, mai ingalati si mai vicleni decat noi.

De fapt, nu degeaba au fost numiti ticalosi in epoca fanariota.

''Cică, pe vremea fanarioţilor, aceştia au impus populaţiei o fiscalitate înrobitoare. Şi, pentru că românii nu aveau sau nu voiau să plătească atât cât se cerea, oamenii de încredere ai domnilor fanarioţi (majoritatea greci) intrau prin casele oamenilor şi îşi alegeau obiecte sau podoabe preţioase pe care şi le însuşeau. Şi de cele mai multe ori, ei exclamau surprinşi şi oarecum bucuroşi de frumuseţea acestora: „Ti kalos! ”, ceea ce în limba greacă înseamnă „Ce frumos! ”… Cu timpul, când aceştia reveneau să strângă birurile, populaţia românească se alarma prin viu grai transmiţându-şi unul, altuia, mesajul: „Vin ticăloşii''

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
boreal2007, georgiana
Alte impresii din această RUBRICĂMerlis Studios:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.25642895698547 sec
    ecranul dvs: 1 x 1