ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.08.2013
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 18.08.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2013
DURATA: 5 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
43.75%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 7 MIN

Pacat de investitie, servicii sub orice critica

TIPĂREȘTE

Buna ziua,

Ca sa fiu sincer, in mod normal nici nu imi pierd foarte mult timpul cu a scrie vreun review insa as fi preferat totusi sa existe unul atunci cand am cautat eu destinatia, iar in acest fel pot sa spun ca alegeam cu siguranta altceva.

Intai de toate, vreau sa va spun ca experienta totala (pe care o voi detalia ulterior :)) se rezuma la raspunsul la intrebarea: M-am simtit bine si banii platiti de catre mine ca turist au meritat pentru ce am primit in schimb? Iar din pacate, raspunsul este ca nu si ca imi pare rau de suma de bani cheltuita si de faptul ca ce mi s-a promis nu mi s-a oferit. Dar haideti sa le luam punct cu punct si in acest fel sa ma justific si sa-mi argumentez pozitia.

Cred ca sunteti de acord ca este unul dintre cele mai importante componente ale serviciului si sincer eu sunt unul care prefera oameni de calitate care sa te faca sa te simti binevenit in locul gresiei de 100lei/metru versus 50lei/metru. Ceea ce se vede inca din prima secunda cand intrii in hotel este un fel de rezistenta a oamenilor care lucreaza acolo si o nemultumire continua indiferent in ce fel interactionezi cu ei. Iti zambesc, pentru ca sunt obligati, iar totul este foarte artificial, iar tu ca si turist simti ca zambetul de pe fata lor ascunde o injuratura in gand si un fel de "ce mai vrea si boul asta de nu mai pleca odata". Cred ca stiti despre ce vorbesc si mai mult decat atat ei sunt pusi sa spuna da la orice le spui tu, dar pur si simplu nu fac nimic in legatura cu ce le-ai reclamat. Vor sa scape de tine de acolo.

Prima reclamatie pe care o am este ca la cazare am stat 35 min, timp in care doua fete care este adevarat ca munceau, nu te baga in seama, iti rapund numai dupa ce ridici putin tonul si iti promit ca in 5 minute se ocupa si de tine dupa care sunt ofuscate ca peste alte 10 min le deranjezi iar.

Trecand de asta, odata ajunsi in camera prima problema majora pe care o ai si la care nu te-ai fi gandit avand in vedere ca dai aproape 60 euro pe noapte este ca nu ai frigider! Exista un fel de racitor, care este foarte mic (nu incape o sticla de 2 litri in picioare) si daca va ganditi sa veniti de la plaja sau de la piscina si sa savurati o bere/cola rece atunci asta nu este posibil. Acel racitor pur si simplu nu face fata si nu este nici pe aproape unui frigider la capitotul racire. Nu puteti tine mancare, nu puteti raci bauturi si este foarte mic oricum in cazul in care sunteti cu familie sau copii nu aveti sanse sa va folositi de el. Al nostru pe langa ca era racitor si nu frigider (frigider care se gaseste si la camere cu 80 RON/zi) nici nu se inchidea bine pentru ca avea acel cauciuc stricat. Am spus la receptie, au promis sa ca trimit pe cineva dar nu a venit nimeni cat timp am stat acolo si avand in vedere ca oricum era egal cu 0 nu am vrut sa ma mai enervez degeaba asa ca nu am zis nimic.

Un alt capitol important pentru mine este internetul, avand un job care despinde de conectivitatea la el, chiar daca numai pentru putin timp pentru a verifica ceva parametrii. Acest lucru a fost prezent in discutia mea initiala la rezervare si mi s-a spus ca exista internet in tot hotelul (adica si in camere) iar aici nu este nicio problema. In camera in care am stat eu era o singura linie de semnal WiFi in prima seara (dar aproape de nefolosit) care ulterior a disparut pentru ca acel router probabil s-a blocat. A doua zi am fost la receptie, am spus ca mi-ati zis ca e internet peste tot si routerul de ieri care mergea acum nu mai are nici bruma aia de semnal asa ca trimiteti pe cineva sa-l scoate din priza ca dureaza o secunda. Mi-au spus ca se rezolva iar acel "RECIF SUD" nu l-am mai vazut pana am plecat. Mai mentionez ca acel internet este plin de restrictii. Nu se poate youtube, download de orice fel si o gramada de alte lucruri care poate acum ceva timp erau de inteles, insa in ziua de azi cand internetul este peste tot la liber si deosebit de ieftin mi se pare mizerabil. Am rezolvat-o cu netul de pe telefon si asta e.

Un alt lucru care lipseste cu desavarsire si pe care l-am intalnit in toate, repet toate hotelurile de la 3 stele in sus este acel semn cu "nu deranjati" pe clanta usii ca sa nu te trezeasca camerista dimineata dar tu nu vrei asta. Lucrul asta e facut pentru ca defapt pe la ora 10 esti deja asaltat de cameriste care iti tot bat la usa pentru ca ele vor sa faca curat. Daca le spui politicos ca mai ramai in camera si ca o sa iesi mai tarziu, adica peste vreo ora, eu cel putin in loc sa primesc raspunsul firesc "Da, sigur, ma scuzati, revin intr-o ora" camerista ma intreaba: "Pei si eu ce fac? ... cum fac curat? ... " de a trebuit sa ma rastesc ca sa raman in camera platita de mine, iar ea sa plece dandusi ochii pe spate ca nu poate sa-si faca treaba din cauza unui prost ca mine care nu pleaca odata.

Urmatoarea experienta execrabila este cu micul dejun. Pentru ca nu au suficient spatiu pentru toata lumea, regula este asa: Daca stai la etajele 1 si 2 te scoli la 7:30 pentru mic dejun. Daca stai la 3,4 sau 5 vii la 8:30, dar nu mai tarziu de 9:30. Nu pot sa va explic cat de mult se vede aici un manager comunist si obosit care a instruit personalul sa faca asa cum stia el pe vremea cand facea note scrise despre turisti pentru tovarasi pentru ca se spune ca este un bufet suedez dar cu lucruri care se termina rapid, in mod evident mult prea putine pentru cati oameni sunt acolo, iar tu esti pus in pozitia de a urmari ca un vultur vreun baiat care vine cu cate ceva si sa sari pe el daca vrei sa prinzi. In principiu lucrurile sunt asa. Se aduce sa spunem o tava cu 5-6 iaurturi dinacelea mici danone care dispar imediat. Daca stii ca trebuie sa fie acolo asa ceva si ai vazut, poti sa-i spui unui baiat de pe acolo si el zice ca vine imediat. Vine cam in 3-4 minute cu inca vreo 3-4 si dispare rapid. Adica tot trag de timp ca sa nu lase totusi la liber chiar asa totul ca e consum mai mare asa. Ideea este ca pana la urma nu ramai nemancat. Iti aduc tot ce ai nevoie, insa dupa ce ceri si vanezi pe acolo, iar totul este rationalizat la maxim.

Alt punct care m-a scos din minti este parcarea. Poate v-ati astepta ca un hotel de 3 stele sa aiba parcare nu? ... Ei bine are, dar este minuscula in comparatie cu numarul urias de masini de pe acolo. Mentionez ca in fata acestui hotel exista si un alt hotel (Prahova) care deasemenea imparte aceeasi parcare si toata lumea este inghesuita pe acolo si plina de draci cu masinile suite pe tot felul de borduri si inghesuite si blocate prin tot felul de pozitii dubioase iar parcarea acolo este o adevarata aventura. Pentru ca eu nu am fost asa viteaz, am lasat-o mai departe putin, adica in spatele hotelului prahova de unde, in dimineata zilei de 17.08.2013 mi s-a furat pana dimineata si capacele de la masina asa ca am stat vreo 2 ore si la politie pentru declaratii, sectia de politie fiind pe strada imediat urmatoare.

Pe de alta parte, ca sa nu fim partinitori, hotelul arata foarte bine si pe afara si in interior, este cred eu cel mai frumos din zona. Piscina e foarte curata si din acest punct de vedere am cuvinte de lauda. Accesul in camere este pe baza unei cartele, nu cu cheie iar mobilierul este dragut si se incadreaza in numarul de stele promis.

Ca sa concluzionez. Cred ca este o investitie buna, cu un manager prost. Tot ce am reclamat pana acum sunt defapt probleme ale unui management defectuos si daca acel om ar fi data afara si adus cineva compentent in loc, chiar cred ca acel loc poate deveni unul in care sa te simti bine. La cum arata acum per total, nu merita banii ceruti si mai bine cautati altceva. Mai urmariti evolutia pe acest site si poate lucrurile se vor imbunatatii.

Calificative:

--------------------

Aspect: 8/10

Locatie fata de plaja: 5/10

Personal: 3/10

Manager: sa-ti fie rusine!

Numai bine!


[fb]
---
Trimis de leinad95 in 18.08.13 12:23:42
Validat / Publicat: 18.08.13 14:47:00
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP.

VIZUALIZĂRI: 2710 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (leinad95); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5400 PMA (din 7 voturi)

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

webmaster14
[18.08.13 14:23:44]
»

@leinad95: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

Atomix
[25.02.14 08:25:24]
»

@leinad95:

Draga mea, acest hotel nu este un hotel de nota 4,38!!! Ma scuzi, am fost si eu cazata acolo si nu e chiar asa de groaznic cum prezinti tu lucrurile!!!

leinad95AUTOR REVIEW
[25.02.14 13:01:35]
»

@Atomix: Atentie!!!... Acest user a pus acelasi comentariu cu copy&paste la toate review-urile negative pentru acest hotel. Adica l-a apucat acum in mijlocul iernii sa spuna tuturor la aceeasi data si cu acelasi text ce bine s-a simtit in hotelul care vara trecuta ne-a luat o gramada de bani si oferit nimic. Va rog sa va tineti parerile pentru sine, iar daca vreti ca acest hotel sa aiba intradevar rating bun am eu o solutie: cititi cu atentie ce acuza oamenii si incercati sa faceti mai bine.

Nu am nimic cu voi, mi-ati luat banii, sa va fie primit, dar daca mai vad sub review-ul meu comentarii ale formatorilor de opinii de pe la hotel umplu toate forumurile cu review-ul pe care il vedeti mai sus, care se intampla sa fie si adevarul despre experianta mea acolo. Mai bine va puneti la treaba. Dar si ce faceti acum se pare ca va defineste. Cine vede ce scriu, intelege ce zic.

Atomix
[26.02.14 12:01:32]
»

@leinad95:

Stai putin!!! Ce iti inchipui ca am vreo legatura cu managementul hotelului? Ca vreau sa le iau apararea? Asta-i chiar buna! Te inseli amarnic. Poti sa umpli cate forumuri vrei cu review-ul tau. Daca te face sa te simti mai bine...

Am observat ca majoritatea persoanelor s-au plans in legatura cu masa. Asta nu am de unde s-o stiu, caci eu am fost doar cazata acolo, nu am luat pachet cu masa inclusa.

Dar, cand cineva se uita la acest hotel si vede nota generala a hotelului 6,60 nu mi se pare ca exprima realitatea. Am vazut hoteluri mult mai slabute notate mai bine. Si asta nu mi se pare prea corect. Asta era idee.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Atomix, leinad95
Alte impresii din această RUBRICĂRecif Hotel (ex Covasna) [Neptun]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.049299001693726 sec
    ecranul dvs: 1 x 1