ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.08.2013
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • --- F ---
    GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: Bucuresti
    ÎNSCRIS: 07.08.13
    STATUS: SILVER
    DATE SEJUR
    JUL-2013
    DURATA: 1 nopți
    prieteni
    3 ADULȚI

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    25.00%
    Foarte nemulțumit
    CAZARE [camere etc]:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    CADRUL NATURAL:
    95.00%
    Mulțumit, aproape încântat
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    48.75%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    TIPĂREȘTE

    "Incurajata" oarecum de parerile de pe acest site, am decis sa scriu la randu-mi un review dupa trei saptamani de la experienta, timp in care n-am reusit sa sterg gustul amar si sentimentul acut de "jecmaneala".

    Stiam de Puflene resort din poze, de pe net, fiind btw si locatia urmatorului nostru team building (Doamne ajuta!). A fost un last minute choice pt grupul nostru de 3 persoane, in conditiile in care nu am gasit cazare de pe o zi pe alta in nicio alta locatie invecinata si decenta (3 stele plus).

    Am ajuns acolo sambata seara in jurul orei 20:30, relativ usor si la indrumarile foarte amabile ale personalului, prin telefon. Ora perfecta pentru a ne putea bucura de un apus mirific pe malul lacului. A contat mult aceasta prima impresie, insa a fost cam singura parte buna memorabila.

    Au urmat formalitatile cu receptia, care au decurs dupa cum urmeaza:

    Eu (vazand ca nimeni nu initiaza niciun dialog cu noi...): Buna seara, am dori cazare pt 3 persoane...

    Ei: Pai pentru cat timp si incepand de cand!

    M-am blocat putin la tonul agresiv si mi-am acceptat vina de a nu furniza toate detaliile.

    Eu: Ma scuzati, pentru seara aceasta.

    Ei: Pai avem si apartamente si vile libere. Ce doriti?

    Deja ma gandeam la planul B... sunat o matusa din Tulcea... Totusi, am insistat.

    Eu: spuneti-mi va rog cateva detalii, diferente de pret, calitate, etc.

    In fine... parea ca ne intelegem cat de cat, pana in momentul in care am ajuns sa discutam de pret:

    Ei: 450 lei pretul standard, mic-dejun inclus. Pentru a treia persoana, tariful suplimentar e de 30 ron.

    Eu: OK, mergem pe vila (pe principiul... daca e bal, bal sa fie). Numai ca noi nu servim micul dejun, plus ca vom elibera camera la ora 8:30 si nu avem in plan sa ne bucuram de toate facilitatile complexului. Va puteti gandi la un discount?

    Dialogul a continuat cel putin anapoda. Nu numai ca nu s-au gandit la discount, insa mi-au prezentat o formula alambicata de calculare a pretului camerei din care nu se putea deduce micul-dejun, nu se putea oferi discount si care in final a ridicat pretul de la 450 ron la fix 565 ron pt toata afacerea de 11 ore, cu promisiunea ca micul dejun va putea fi luat la pachet.

    Cu ultimele eforturi am decis sa trecem si peste acest incident... chiar ne doream putina relazare pe marginea piscinei si un somn bun.

    Ce a urmat insa a fost departe de asteptari, si voi enumera succint:

    - party pornit brusc la ora 11:00 PM la pool bar (speram macar sa fi fost preveniti, ne-am fi ales o vila / apartament / camera mai departe de basi - in conditiile in care am specificat ca plecam dis de dimineata...);

    - insistente peste insistente pentru a primi al treilea set de lenjerie, ca sa pregatim patul; in jurul orei 12:00 noaptea ne-au fost livrate la usa. Pentru 565 ron am invatat sa deschid canapeaua si sa fac si patul;

    - setul de prosoape / papuci / halat / gel dus pt cea de-a treia persoana nu au mai aparut ever;

    - dusul fara usa, baia fara aerisire (ventilatorul nu facea decat zgomot), izolare fonica intre camere inexistenta, iar pt cea de-a treia persoana chiar deranjant faptul ca traficul spre baie trecea prin camera / hol / living (3 in 1)

    - aerul conditionat dublu-split dar cu o singura telecomanda (ne plimbam dintr-o camera in alta);

    - fara plasa la geamuri;

    - exteriorul plin de tarantule (sau paianjeni la fel de fiorosi);

    - mic dejunul la pachet format dintr-un ("un"!) sandwich pe care nici catelul din Murighiol nu l-ar fi mancat (2 felii toast cu o felie transparenta de sunca si una si mai transparenta de cascaval. ATAT!!)

    In fine... chiar ma gandesc cu ingrijorare la inevitabilul team-building pe peste 2 saptamani. Sper sa revin cu impresii mai bune atunci.


    [fb]
    ---
    Trimis de matia* in 07.08.13 13:26:49
    Validat / Publicat: 07.08.13 14:29:38
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 4204 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    29 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (matia*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    Poze atașate (se deschid în pg nouă)
    P01 pontonul, la apus. un scaun asezat in mijloc, probabil cu mesajul: pe aici nu se trece; am luat ce-a fost mai bun din moment, asezandu-ne confortabil pe el :)
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9000 PMA (din 12 voturi)

    ECOURI la acest review

    29 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [07.08.13 14:02:20]
    »

    Haios articol de-a râsu-plânsu' - sperăm ca sejurul ce urmează să fie OK (măcar din partea colegilor, că slabe șanse de la „Resort”)...

    @matia: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    matia*AUTOR REVIEW
    [07.08.13 14:32:47]
    »

    @webmaster: multam de review, insa ca orice novice (sau cel putin ca unul tantalau), am facut cumva de am postat de 2 ori articolul - sau cel putin asa apare la mine. daca si la voi apare la fel, stergeti va rog unul din ele (de preferat cel mai putin recent). multam inca o data!

    webmaster
    [07.08.13 14:34:14]
    »

    @matia: Rezolvat deja.

    Corina70
    [07.08.13 15:07:41]
    »

    si cand te gandesti ca proprietarul acestui resort este in topul bogatasilor din romania, cu o avere estimata la 28 milioane euro in 2010... n-o avea bani, saracul, sa investeasca mai mult in calitatea serviciilor...

    matia*AUTOR REVIEW
    [07.08.13 19:56:26]
    »

    @Corina70: asta, plus lipsa unei concurente solide in zona. si poate si increderea proprietarului ca peisajul compenseaza orice neplacere. si revazand pozele de pe malul lacului, parca m-am mai muitat si eu

    Nasshu
    [07.08.13 20:17:44]
    »

    @Corina70:

    si cand te gandesti ca proprietarul acestui resort este in topul bogatasilor din romania, cu o avere estimata la 28 milioane euro in 2010

    Si ai impresia ca vina principala e proprietarului in cazul asta?

    Corina70
    [08.08.13 10:00:58]
    »

    @Nasshu: vina principala, nu. la cate afaceri are, probabil habar nu are ce se intampla la acest resort, cum este condus, ce nemultumiri au turistii. primul meu mesaj era usor ironic, in sensul ca anumite lipsuri ar fi fost de inteles daca era vorba despre o afacere micuta, in familie, unde profitul e negativ de multe ori, iar banii pentru orice se gasesc cu greu. pentru un resort al carui patron e multimilionar, nu prea gasesti scuze pentru calitatea slaba a serviciilor sau a dotarilor, pe motiv ca salariatii sunt prost platiti sau nu sunt suficienti bani pentru dotarile camerelor, pentru mancare, samd.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    vlado2
    [12.08.13 23:20:52]
    »

    @bobbyd: In calitate de ce vorbesti de esti asa aprins?

    Sper ca un admin sa ia masuri asupra raspunsului tau atat de recalcitrant.

    Admin
    [12.08.13 23:27:29]
    »

    @bobbyd: "albastru" = şapte zile de suspendare (şi-un distonocalm, eventual) pentru jigniri, atuitudine şi exprimare cu totul intolerabile pe acest sait.

    La expirarea suspendării şi doar în cazul în care ai fost acolo ca turist - ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Poţi folosi linkul "ADAUGĂ IMPRESII NOI"

    Marius70
    [23.08.13 11:19:48]
    »

    Matia, cum a fost in team-building, mai bine sau mai rau?

    sirbuvio
    [23.08.13 13:11:24]
    »

    I-o fi jena sa scrie... Si-o fi luat-o iar?

    Marius70
    [23.08.13 17:13:42]
    »

    @sirbuvio: De ce sa-i fie jena? Prima data cand a fost acolo, a platit el, iar acum, fiind team-building, a platit firma. Conditiile sunt mult mai bune cand plateste altcineva decat atunci cand platesti tu...

    sirbuvio
    [23.08.13 17:29:28]
    »

    Marius, eh, am fost un pic rautacios, da. Ma gindeam ca poate o tentez sa scrie ceva, chiar eram curios.

    matia*AUTOR REVIEW
    [23.08.13 18:28:05]
    »

    @sirbuvio & other gents: oricat de patetic pare, sunt intr-o pauza de... emailuri in... teambuilding, la binecunoscuta locatie! poza in atas, de la balconul camerei o fi soarele bland, o fi nevoia acuta de relaxare, o fi exact ce spuneati voi (ca totul pare mai roz pe banii firmei) nu stiu ce e, daaar... arata mai promitator de data asta. revin acasa si detaliez. multam de imbold! si sunt deschisa la orice sugestie aveti pt a-mi face ochiul mai vigilent, in ideea unui review cat mai pertinent

    bobbyd
    [23.08.13 19:52:31]
    »

    ce va mai place sa aruncati cu noroi... nu ai vazut asa ceva... cand e banul tau, toate sunt negre, cand sunt banii companiei, ce bine este... purul stil romanesc

    peste tot sunt probleme, si nu din cauza patronului ci din cauza angajatilor care nu isi dau interesul sa fie bine si apoi toti arunca cu noroi in patron si in locatie... mai abtineti-va ca nu sunteti fara de prihana nici unul...

    bobbyd
    [23.08.13 19:58:15]
    »

    @Admin: domnul admin, nu asa se face, sa lasi gura sloboda pe toti sa vb aiurea... vb in calitate de specialist hospitality, in care m-am cam saturat de romanii astia carcotasi care nu stiu decat sa arunce cu noroi... toti sunt Trump cand sunt pe banii lor si nimic nu este bun, dar daca plateste altul (ex firma) doamne ce frumos a fost... nu mai aruncati in locatie cu noroi, ci in angajati, ei sunt cei care sunt de vina si daca toti astia de comentati aici scrieti la office la ei s-ar lua masuri... dar voi, nu va pasa de munca unui om, dati cu biciul in locatie de parca ea are vre-o vina ca [***] de ospatar e [***] si nu stie cum sa serveasca sau [***] de la bar nu stie sa vb... astia sunt angajatii din Romania, nu ai ce sa faci, nu gasesti altii mai buni... oricat de multi bani ai da nu isi dau interesul sa faca nimic... ii doare in [***] ca patronul plateste impozite, salarii, etc... asa ca, dragilor de comentati asa acid mai usor ca nu e dracul chiar asa de negru acolo

    Nasshu
    [23.08.13 20:06:37]
    »

    @bobbyd:

    ca nu e dracul chiar asa de negru acolo

    canf faci aceasta afirmatie, vorbesti in calitate de??? ...

    a) turist

    b) partener de afaceri

    c) angajat

    Poate ne lamuresti si pe noi...

    sirbuvio
    [23.08.13 21:05:44]
    »

    Mersi matia. E bine daca e mai bine acum... Locatia e intradevar super.

    Heeeiii, nu va suparati pe bobby... cine stie ce suturi si-o fi luat de la boss...

    vlado2
    [23.08.13 21:20:39]
    »

    @bobbyd: vb in calitate de specialist hospitality, in care m-am cam saturat de romanii astia carcotasi care nu stiu decat sa arunce cu noroi

    Este greu sa lucrezi cu oamenii... fie ei romani sau nu. Oamenii sunt carcotasi. Noi avem alte atuuri inainte de a ne da carcotasi... galagiosi, laudarosi, furaciosi... heheeee cat mai este pina la carcotasi!!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Nasshu
    [23.08.13 21:31:09]
    »

    @vlado2: eu am sarit peste partea cu angajatii -intentionat. Daca ii alegi cum trebuie si mai esti si cinstit, corect, etc in relatia cu ei, sigur nu cauzeaza problemele invocate de musiu' boby.

    si eu inclin sa nu ma bazez pe spusele lui, si sa tai din lista punctul a).

    in calitate de b), sau c) mai rau face

    Dar pentru ca ai ridicat mingea la fileu , mi se pare total aiurea, citez :

    nu mai aruncati in locatie cu noroi, ci in angajati, ei sunt cei care sunt de vina si daca toti astia de comentati aici scrieti la office

    .

    Office-ul ala a facut selectie, a angajat, si trebuie sa se asigure ca totul este ok ! Avand in vedere zona greu accesibila , sunt convins ca si renumeratia e pe masura ( am constatat de-a lungul vietii ca, cu cit ai mai mult cu atit esti mai zgarcit -- din pacate inca nu imi permit sa fiu zgarcit), ca doar locurile de munca in zona sunt si asa putine..

    Apoi ..te vaiti ca angajatul e de vina.. pfff !! Boby ai si tu angajati ? tot asa gandesti ?

    sirbuvio
    [23.08.13 22:38:16]
    »

    Hihihi... da' ce-mi place. Iarta-ma, Cezare.

    Pai... stiti, ce personal are cel mai apreciat hotel din cel mai mare oras din tara pe cel mai mare site de turism din lume. In principal, cica, nu din Romania. (n-am fost sa vad, din auzite, asa ca nu ma impuscati). Oare de ce?

    Ca e de vina office-ul, ori Puflene, ori vreun ospatar, ori Doamne-Doamne ca da cu tintari si tarantule... Nu stiu. Eu acolo nu ma duc! Mersi @matia si mersi @afa. Aaa... daca ma trimite compania intr-un TB asta e, ce sa fac. De obicei astea ies misto, se bea seara la gasca si e mare bucurie, sa iti vezi colegii si altfel decit in tinuta rigida si intransingenta de la birou. Dar de capul meu sa merg... nu merg si gata, na!

    Oricum, nu sintem copii, nu... ciinii latra, caravana trece...

    Inca o data, mersi @matia. Sint multe alte locuri de unde sa alegi, poate nu cu multe stele, dar unde te simti respectat si te simti bine. Eu unul muncesc mult prea mult si ies prea putin ca sa isi bata joc un nu-stiu-care-x ospatar, sau ce-o fi el. Receptioner cu 3 facultati si 2 doctorate. Ma lesi...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Marius70
    [24.08.13 09:29:23]
    »

    Baieti, haideti mai bine s-o lasam pe Matia sa-si termine sejurul si apoi, daca vrea, sa ne scrie cum a fost. Daca vrem sa gasim vinovati ar trebui sa pornim de la premisa ca "pestele de la cap se-mpute"... si ca angajatul este de multe ori "oglinda patronului".

    bobbyd
    [24.08.13 18:28:00]
    »

    @Nasshu: tovarase, 99% din angajatul romanan este lenes... eu am muncit 6 ani pe nave de croaziera in contracte de 10 - 11 luni, fara zile libere, de la 5.45 pana la 12 noapte cu 2-3 ore pauza, asa ca, nu imi da tu lectii de etica si morala despre munca, majoritatea de aici cand ajungeti la munca, primul lucru va beti cafeaua si tigara (dupa caz) si apoi o mai ardeti pe Facebook putin si pe la 11 va apucati de treaba ca la 11.30 sa mergeti la o pauza de tigara, si tot asa... asa ca scuteste-ma ca office-ul nu a facut selectie buna... nu ai din ce sa alegi, si alegi din ce ai... si apoi bagi banii in training ca apoi sa zica "te pup, papa" si nu ai ce sa-i faci... aici in Cta, am fost de am facut evaluari pe la cele mai "smechere" restaurante si concluzia e una singura... angajatii don't give a shit pe munca lor... sa o arda cat mai mult aiurea si atat... personal l-am vazut pe patronul Puflene Resort carand scaune si mese sa le mute si unii angajati se uitau, si omul are o varsta respectabila, mi-a fost mie rusine de rusinea lor... om pe care voi il catalogati "mare milionar" nu s-a dat in laturi sa care scaune si mese... ce sa le faca la aia care se uitau... sa ii certe?! atat ii duce capul... stateam la masa si ma uitam cum un patron inca isi bate capul cu locatia lui si angajatii o freaca la rece... ptr asta are tot respectul meu... iar renumeratia, ma lasi cu chestia asta... voi sunteti invatati sa primiti, sa cereti, sa tot cereti... dar voi munciti pe cat cereti? 1 cand v-ati autoevaluat vreodata munca?! eu munceam pe 50$ pee navele de croaziera, atat era salariul pe "cartea de munca" si restul trageam din greu sa vand, si asa faceam bani... angajatul roman asteapta ca vanzarea sa se faca singura, fara sa miste un deget si apoi "[...] de patron ca este un nesimtit ca nu ne da bani mai multi" pe ce sa iti de-a bani mai multi daca tu o arzi aiurea si nu faci nimic... asa cam dragilor, ca un client fidel Puflene Resort va spun doar ca, va duceti sa va relaxati acolo nu sa cautati nod in papura ca nu din vina patronului se intampla ce se intampla ci din vina angajatului... ex. acum 3 saptamani eram acolo si m-am nimerit cu Alessandra Stoicescu de la A3... femeia dorea saltele pe sezlonguri... nu era nimeni pe langa piscina... ce era sa faca, sa il sune pe patron pe care probabil il cunoaste si sa-i spuna ca are nevoie de saltele?! am vazut ca are nevoie de asa ceva, m-am ridicat, i-am adus si gata... toata lumea era fericita... si da, trebuia cineva dimineata sa aranjeze totul la piscina, sa fie totul ok... dar cu cine, de unde angajati constiinciosi si care sa aiba dorinta de munca?! romanul s-a invatat numai cu drepturi, obligatii cam deloc... asa cam dragii mei, relax si chill cand mergeti in concedii. nu mai cereti marea cu sarea ca in Romania cu angajatul roman mai greu...

    bobbyd
    [24.08.13 18:33:33]
    »

    @Marius70: asta este o premisa comunista 100%... daca tu esti super baiat si copilul tau o apuca pe calea drogurilor eu ce sa zic, ca si tu esti un drogat cand tu poate muncesti de iti sar adidasii sa aduci bani acasa si copilul tau o arde cu prafuri in nas... nu mai judeca cu oglinda ca nu e asa, si in general, sa stii si tu, machedonii sunt oameni foarte gospodari si seriosi asa ca, las-o mai moale cu acuzele la un om pe care in viata ta nu l-ai cunoscut... eu, sincer, daca eram patron, cu biciul stateam pe angajati... ba vrei bani, munceste nu sta la mana intinsa...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    bobbyd
    [24.08.13 18:39:32]
    »

    @sirbuvio: nu este seful meu, sunt un client ca si voi dar diferenta dintre mine si cei de comenteaza aici este ca, eu stiu ce se petrece in spatele unor asemenea resort-uri si ce eforturi se fac sa fie totul bine... mi se rupe mie ca x si y nu se duce acolo... ideea era alta, nu mai exagerati ca nu e dracul chiar atat de negru

    bobbyd
    [24.08.13 18:43:04]
    »

    @Nasshu: turist, simplu turist

    Nasshu
    [24.08.13 21:30:40]
    »

    @bobbyd: Mitica, eu nu sunt tovaras cu tine!!! , nici nu stiu ce sa citez din aberatiile de mai sus... cred ca ai sarbatorit bine pe 23...

    l.e

    hai ca am citit mai mult din GURU BOBY :

    diferenta dintre mine si cei de comenteaza aici este ca, eu stiu ce se petrece in spatele unor asemenea resort-uri si ce eforturi se fac sa fie totul bine

    .

    Da , taúne stii asta ?

    Marius70
    [25.08.13 19:22:01]
    »

    Matia, ai starnit o furtuna de opinii ale unor potentiali turisti si ale unor, hai sa le zic, "cunoscatori ai resortului si ai proprietarilor ", asta ca sa nu-i denumesc altfel... Am incredere ca vei fi sincera, nu vei tine cont de faptul ca de data asta a platit firma si ne vei spune cum se prezinta acum toate aspectele negative descrise in primul revue.

    Matia, primul revue s-a numit "Paradisul piedut". Cred ca vei scrie o noua impresie, toata lumea asteapta! Sunt tare curios si nerabdator sa aflu ce titlu va avea!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    icata24
    [03.09.13 21:04:20]
    »

    @bobbyd:

    Vezi ca orele alea multe facute pe vasele alea ti-au cam intunecat judecata.

    Nu poti numara 99% din muncitorii romani ca fiind lenesi!

    Ti-as recomanda un articol recent al lui Jamie Oliver din UK care spune ca fara muncitorii din Europa de Est din UK, restaurantele sale ar fi in faliment!

    Ti-as mai recomanda deasemenea o vorba veche romaneasca... "voi va faceti ca ne platiti/noi ne facem ca muncim! "

    Pai tu ii dai amaratului aluia salariul minim si vrei ca el sa-ssi rupa spatele pentru patronul care "cara omul scaune", pai foarte bine, prin exemplu se invata!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Corina70, dorgo, icata24, Marius70, matia*, sirbuvio, vlado2
    Alte impresii din această RUBRICĂPuflene Resort:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.052978992462158 sec
    ecranul dvs: 1 x 1