ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.07.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 29.07.13
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2013
DURATA: 2 nopți
team-building

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
23.12%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 1 MIN

Infiorator!!! Fugiti de acest hotel!

TIPĂREȘTE

Cuvantul "igiena" lipseste din vocabularul acestor persoane, la fel si bunul simt.

Camera a fost deplorabila.

Am fost intampinata de nisip pe pat, paianjeni in camera, inclusiv in baie, o chiuveta si un dus - inclusiv bateriile - slinoase, ma lipeam de ele, suportul de sapun era ruginit, apa la toaleta nu functiona si nici telecomanda televizorului.

Draperiile au cazut in momentul in care le-am tras.

Minibar nu exista, ci doar un frigider mic si gol.

Nu poti spune ca ai minibar, daca in frigiderul respectiv nu exista nimic. Ai un minifrigider gol, dar nu un minibar!

In cazul mancarii, este o ruleta ruseasca. Recomand gratarul, acolo nu prea are ce se gresi.

Salata de rosii cu branza mirosea cumplit. Catraveti murati sau varza, altceva nu recomand la salate.

Paharele sunt murdare in ultimul hal, au incluisv grasime pe ele. Recomand numai chestiuni imbuteliate si, daca nu doriti sa beti direct din sticla, folositi un pai, dar NU PAHAR!


[fb]
---
Trimis de violeta25 in 29.07.13 09:53:13
Validat / Publicat: 29.07.13 10:55:40
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în EFORIE NORD. A mai fost în/la: mare, munte, alte localitati

VIZUALIZĂRI: 2446 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (violeta25); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1350 PMA (din 3 voturi)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

webmaster
[29.07.13 10:50:41]
»

@violeta25: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

marian.zaharia
[04.08.13 10:26:54]
»

Drept la replică

Ca sa nu se inteleaga gresit ca nu luam act de impresiile turistilor m-am decis sa raspund acestor acuzatii in mare masura nefondate.

Am sa incep cu momentul cazarii prin refuzul de a purta bratara de identificare fapt ce a dus la dorinta de razbunare prin postarea unor cuvinte jignitoare. Mentionez ca purtarea bratarii de identificare este obligatorie pentru a beneficia de toate facilitatile complexului totodata fiind si o masura de securitate pentru a restrictiona accesul persoanelor starine in complex. Nu obligam persoanele care au alergie sau alte probleme si o poarte montata pe mana putand fi montata la cheia de camera cum vi s-a sugerat si dumneavoastra in caz contrar aveti posibilitatea refuzarii cazarii.

Va pot spune ca am luat masuri prin avertisment persoanei care raspunde de curatenia corpului respectiv deoarece nu au mai existat in acest an sesizari de acest fel la adresa ei. Nu cred ca a existat nisip pe pat deoarece lenjeria am verificat personal si doar ce sosise de la spalatorie. Legat de panza de păianjen este posibil deoarece daca usa de balcon a fost lasata pentru aerisire un păianjen putea sa faca aceea panza semnalata in maxim 1 ora dar acest lucru a se poate remedia urgent. Nu comentez problema draperiilor care s-au desprins de pe sina si o consider problema tehnica pentru care mi-am cerut scuze cand am vorbit la telefon.

Sunt de acord cu faptul ca, camerele si baile nu sunt foarte mari deoarece este un complex construit in 1996 si reabilitat in totalitate in 2009 de accea daca accesati pagina noastra de web puteati sa vizualizati inclusiv planurile camerelor.

Legat de minibar este specificat in facilitatile si serviciile complexului ca este pus la dispozitia turistilor gol si se va incarca cu produse doar la cerere deoarece majoritateea turistilor depoziteaza alimente si bauturi personale.

Legat de mancare exact cum am vorbit si la telefon nu sunt de acord si sper sa reactioneze si turistii care am fost cazati la noi deoarece eu si familia mea mancam de pe linie ce mananca si turistii si garantez personal pentru calitatea si prospetimea mancarurilor comercializate.

Pentru incidentul cu paharele murdare intradevar a fost o problema deoarece masina de spalat s-a defectat si lasa urme de calcar insa acest lucru nu ne absolva de vina deoarece trebuiau foarte bine verificate si sterse si manual.

Raman la ideea ca nota pe care ne-ati acordat-o nu este reala, dar ca si noi mai avem multe de pus la punct si va primit ca voi face tot ce-mi sta in putinta sa indreptam / corectam problemele reclamate de turisti.


NB marian.zaharia este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][3 voturi]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
violeta25AUTOR REVIEW
[07.08.13 11:05:25]
»

@marian. zaharia: Buna ziua, domnule Zaharia!

Ma bucur ca luati atitudine. Consider insa ca mult mai productiv, in primul rand pentru dumneavoastra, ar fi sa rezolvati problemele existente in cadrul hotelului pe care il administrati.

Daca preferati sa va mintiti singur si sa credeti ca am eu ceva cu hotelul sau chiar cu dvs personal, nu am cum sa va impiedic, dar va atrag atentia ca este complet eronat si neproductiv.

Sper ca elementul care v-a umbrit obiectivitatea sa nu fie faptul ca firma organizatoare a cursului a decis sa nu mai colaboreze cu dvs (ca urmare a plangerilor cursantilor).

Imi mentin absolut toate afirmatiile facute in cadrul postarii mele, cat si a ecoului la postarea „Complex Dunarea *** Eforie Nord – Insalubru”. Limbajul utilizat a fost cat se poate de civilizat si decent, cum este, de altfel, si acum. Complet necivilizate au fost doar conditiile pe care le-a oferit hotelul dvs, la fel si comportamentul unora (multora) dintre angajatii dvs.

Repet ceea ce v-am spus la telefon si am scris pe site referitor la bratara: eu nu am refuzat sa o am asupra mea, ci am refuzat – si voi refuza mereu – sa o port LA MANA. In plus, modalitatea de adordare pe care au avut-o receptionerele dvs cu greu poate fi catalogata (in vreun fel), asa ca ma voi abtine de la comentarii suplimentare. Va reamintesc doar ca prestati un serviciu, iar eu – si multe alte persoane care va trec pragul – va sunt (din pacate, cel putin pentru mine si pentru cursantii mei) clienti.

In ceea ce priveste minibarul, pentru 3 stele, reprezinta o conditie obligatorie. Si ma refer aici la minibar cu produse, nu minifrigider gol.

Remarc faptul ca, in realitate, acceptati toate mentiunile pe care le-am facut si imi dati dreptate!

M-as bucura ca „replica” dvs sa fie punerea la punct a serviciilor oferite si eliminarea problemelor majore pe care le aveti in acest moment ca si unitate hoteliera.

Eu va doresc succes si le doresc si clientilor dumneavoastra!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
marian.zaharia, violeta25
Alte impresii din această RUBRICĂClub / Complex Dunărea:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.044334888458252 sec
    ecranul dvs: 1 x 1