ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.07.2013
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Ploiesti
ÎNSCRIS: 25.07.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2013
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii
2 AD. + - COPII -- v: -

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
67.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 21 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Nemultumit...

TIPĂREȘTE

Totul la negru!!!

Am cerut bon fiscal in ziua in care am facut checkin-ul si mi s-a promis ca o sa primesc, lucru ce nu s-a intamplat.

Receptia e mai tot timpul goala iar politica hotelului este sa lasi cheia la receptie. Practic cu receptia goala ce nu are supraveghere video si cu cheile la vedere este un risc.

In ziua sosirii trebuia sa fim primiti cu palinca si cu bucate traditionale, lucru ce nu s-a intamplat!!! Camera a fost multumitoare, pat mai mult decat ok, curatenie... exceptand draperia ce parea patata de la un pepsi ce tasnise probabil cu presiune. Baia foarte curata cu cabina dush si foarte spatioasa. In camera tv cu programele Rcs/Digi. Am avut si balcon.

Micul dejun in prima zi a fost multumitor: Ceai lipton, 2 oua ochiuri sau omleta, platou cu mezeluri si branzeturi plus un bol micut cu dulceata si altul cu margarina.

In zilele urmatoare mic dejun-ul a scazut in cantitate si calitate: zilnic am mancat cate un ou (ma mir ca nu m-am imbolnavit 7 zile in care am mancat oua) iar ceaiul era o apa calduta usor incalzita, portille fiind scazute in cantitate zilnic. O fi si asta o gaselnita. Eu m-am pacalit vazand poza de pe Facebook cu mic dejun-ul ce parea bufet suedez cu lapte, cafea, ceai, varietate mare de produse etc. Ei ii spun mic dejun continental.

Acum sa vorbesc despre pranz si cina. Mai bine mancam in oras o shaorma sau un hamburger. Preturi astronomice, ca sa nu spun prohibitive. Poate unii sunt cu dare de mana si arunca banii dar eu unul am mancat doar doua zile la ei pranzul si cina si m-am edificat. Micul dejun era inclus in oferta cumparata.

Hotelul este ok ca locatie, constructie si dotari, insa personalul lasa mult de dorit. E ceea ce se intampla de multi ani in Romania. Castiguri mari pe timp scurt fara sa oferi mare lucru. Nici macar amabilitate ca doar "clientul nostru e stapanul nostru".

In final voi spune ca internetul wifi nu functioneaza la etajele superioare. Eu fiind la etajul 3 am intrebat ce se intampla si am aflat ca internet e doar la parter si etajul 1. Atunci ma intreb, de ce or fi zis pe site-ul lor ca exista internet gratuit in camere?


[fb]
---
Trimis de Florin_Mihai1970 in 25.07.13 21:57:55
Validat / Publicat: 25.07.13 23:04:22
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în AZUGA. A mai fost în/la: Bran, Pensiunea Ego; Poiana Brasov, Hotel Royal; Baivanios, La Cetate. Etc.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3087 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Florin_Mihai1970); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Vedere din padure spre Hotel Larisa.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6299 PMA (din 11 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 21.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    8 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [25.07.13 22:19:44]
    »

    @Florin_Mihai1970 : bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    webmaster
    [25.07.13 23:04:10]
    »

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    Mulţumesc.

    Florin_Mihai1970AUTOR REVIEW
    [26.07.13 20:04:46]
    »

    @webmaster: Multumesc frumos!

    cristache ionel
    [27.07.13 04:59:18]
    »

    @Florin_Mihai1970: la 15o RON pe care i-ai platit esti super pretentios, specific romanesc, [***]

    Florin_Mihai1970AUTOR REVIEW
    [27.07.13 10:17:59]
    »

    @cristache ionel: @cristache ionel:

    Domnu Cristache, e la mintea cocosului ca faceti parte din staff-ul hotelului sau macar aveti de-a face cumva cu aceasta afacere.

    M-ati jignit gratis! Eu va voi raspunde politicos, incercand sa va dau o lectie pe care nu stiu cat de mult o veti intelege sau invata...

    Sunt un om ce isi permite vacante des, atat in tara cat si in afara. Am zburat pe deasupra intregii Europe, asta asa ca sa va faceti o idee. Am fost cazat atat in tara cat si afara in hoteluri sau pensiuni de la 1 la 5 stele (la 5 stele am stat numai afara).

    Trebuie sa intelegeti ca dumneavoastra traiti datorita noua clientilor ce va viziteaza hotelul. Daca dumneavoastra nu stiti sa va vindeti "afacerea" incat toata lumea sa fie multumita, a cui e vina?

    Eu nu am vazut in hotelul dumneavoastra personal cald si amabil, poate doar cu exceptia cameristelor ce s-au dovedit a fi extrem de umane si de amabile. In timpul sejurului meu, receptia a fost tot timpul goala!!!

    La check-in a fost o domnisoara la receptie ce era extrem de rece. Nu ca m-ar fi deranjat... poate acesta e felul ei.

    De unde ati scos ca am platit 150 ron? Intr-adevar privind postul de mai sus, am vazut ca editand postul inainte de upload, am sters cate ceva din greseala.

    Am avut apartament cu 150 lei pe noapte. 150 lei ori 7 zile (faceti socoteala) Pat matrimonial.

    EU NU AM FOST CU VOUCHER!!! Eu si prietena mea nu am fost pe voucher (voucher-ul includea primire cu palinca si bucate traditionale). Grupul in care eram (am fost vreo 8 prieteni cu sotiile) erau cu vouchere. Va pot spune clar ca la sosire nu au fost intampinati asa cum prevedea oferta.

    Va mai spun inca ceva: nu conteaza chiar daca as fi avut voucher si as fi platit 2 lei. Trebuia sa fiu/ sa fim tratati ok, lucru ce nu s-a intamplat.

    ...

    Am mai spus: hotelul este ok, camerele sunt super ok pentru doua stele, sala de mese este iarasi ok.

    Nu am fost multumit de raceala si inexistenta personalului atunci cand aveam nevoie de el, de faptul ca la receptie era scris agramat pe un bilet: Pentru ori-ce sunati la... si era trecut un numar de mobil. Pentru faptul ca nu am fost singurul ce a cerut bon fiscal la platitul sejurului. Mentionez ca nu am fost singurul din grup ce a cerut bon fiscal... Am mentionat clar ca nu dorim factura, ci bon fiscal.

    La restaurant la pranz sau la cina, din nou nu am primit bon fiscal cu toate ca am cerut. Se invocau defectiuni ale masinilor...

    De mic dejunul extrem de prost... cu apa calduta indulcita ce era prezentat ca ceai. Cand am refuzat ceaiul mi s-a spus automat ca pentru cafea trebuie sa platesc.

    De faptul ca pe usa hotelului troneaza un print prin care turistii sunt anuntati ca este strict interzisa intrarea in hotel cu alte produse decat cele ce se gasesc in restaurantul hotelului. Cu alte cuvinte obligati turistii sa manance prost si scump la Larisa Hotel.

    Nu sunt un reclamagiu cum poate va inchipuiti. Am mai avut o singura experienta similara la mare in statiunea Neptun. Dupa scrisoarea facuta la OPC si dupa controalele ce le-au primit... ma sunau si imi ofereau sejur gratis la ei. Fiind un om dintr-o bucata am refuzat.

    Nu doresc sa creez deservicii hotelului cu toate ca avand un prieten ce are cel mai citit blog de turism, puteam sa scriu un review pt. blogul sau. Mi-am expus nemultumirea.

    M-am saturat de turism la negru!!!

    webmaster
    [27.07.13 10:39:17]
    »

    @cristache ionel: avertisment pentru folosirea unor termeni ofensatori; aceste derpinderi nu sunt tolerate pe amfostacolo

    --

    @Florin_Mihai1970: evitai ambiguitatea dacă completai, de la începu, prețul pentru întregul sejur, așa cum te-a invitat textul de la acea rubrică (și nu un preț per noapte). Dealtfel. ceva este încă ambiguu, mai sus faci socoteala 150*7 nopți, iar în caseta tehnică ai declarat 6 nopți...

    Am adăugat eu, în caseta tehncă, " camera / noapte" la acel "150" completat inițial de tine acolo...

    Florin_Mihai1970AUTOR REVIEW
    [27.07.13 10:47:21]
    »

    @webmaster: Sunt de acord cu dumneavoastra. Punctul meu forte nu e matematica si socotitul. Ma bucur ca ati corectat. Daca puteti, corectati inca o data 7 nopti in caseta tehnica. Scuze, mi-a scapat. Pot demonstra ca am stat 7 nopti daca domnii binevoiesc sa imi trimita bonul fiscal cu toate ca m-am scarbit si m-am si lipsit de el. Domnii au telefonul meu...

    Va rog sa ma credeti ca nu doresc sa discreditez neaparat... Sunt un client nemultumit si atat!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster
    [27.07.13 12:05:05]
    »

    @Florin_Mihai1970 : am corectat "perioada sejur" (în caseta tehnică), din 6 în 7 nopți. Mulțumesc.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    cristache ionel, Florin_Mihai1970
    Alte impresii din această RUBRICĂLarisa Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047956943511963 sec
    ecranul dvs: 1 x 1