ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 21.07.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 21.07.13
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2013
DURATA: 5 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
70.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Un sejur nereusit

TIPĂREȘTE

Cazarea. Din p. d. v. cazare nu am ce sa reprosez, curatenie, priveliste frumoasa, personal amabil.

Plaja. Se ajunge destul de greu la ea. Este destul de ingusta cca 10 metri latime, iar sezlongurile gratuite oferite de hotel sunt cam 20, restul sunt cu plata pt. doua sezlonguri si o umbrela se plateste 20 de leva.

Mancarea. Aici intervine partea neplacuta. Cu toate ca erau destule feluri de mancare calitatea acesteia lasa de dorit (exemplu: parizer, omleta mai mult nefacuta, crenvusti, chifetele cu un gust groaznic etc). Daca totusi gaseai ceva sa mananci (o frigaruie, friptura, cartofii prajiti) deobicei mancarea era servita rece asa ca nu iti ardea sa mai mananci deloc. Pentru copii erau un dezastru pentru ca nu gaseai ce sa le dai sa manance. Bauturile erau de cea mai proasta calitate cat mai multe chimicale toate la dozator. Inclusiv cafeaua era de fapt ness la dozator.

Te sculai de la masa mai mult nemancat.

Facand un rezumat a ceea ce ni s-a intamplat este ca din cauza mancarii ne-am imbolnavit toti. Din aceasta cauza fetita mea a varsat pe minunata lenjerie din camera. Am apelat la receptie si am rugat sa ne schimbe lenjeria. Destul de prompt au venit doua cameriste care au facut acest lucru si le-am aratat lenjeria murdara intr-un colt al camerei. Au iesit din camera fara macar sa se uite la ea iar in cel mult un minut am primit un telefon de la receptie prin care ni se comunica ca, pt. faptul ca, lenjeria este foarte murdara si nu mai poate fi folosita exista doua variante: una ar fi sa o spal eu si a doua sa o platesc. Nu imi venea sa imi cred urechilor. Am fost asa de nervosi pe intreaga situatie asa ca ne-am facut bagajele in cel mult 15 minute si am plecat mai devreme cu doua zile. Ne-a luat doua zile sa ne revenim.

Este concediu cu cea mai proasta mancare asa ca nu recomand acest hotel din acest motiv.


[fb]
---
Trimis de didi76 in 21.07.13 21:33:38
Validat / Publicat: 21.07.13 22:47:55
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Duni - Royal Marina Place
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4110 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (didi76); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3600 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmaster79
    [21.07.13 21:56:05]
    »

    @didi76: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    Pollux*
    [22.07.13 09:35:57]
    »

    Imi pare rau de experienta avuta de dvs.

    Dar imi este greu sa cred ca a fost de la mancare. Si noi (adultii) si copii nostri (de 3 ani jumatate respectiv 6 ani) tot din mancare aia am mancat si nu am avut nici cea mai mica problema.

    Problabil ca am nimerit si zile comune de cazare, noi plecand pe 14.07 (vezi impresii).

    Cat despre episodul cu cearsafurile, nu erau distruse pentru a vi le factura. Deci nu aveau nici un motiv sa va ceara bani. Puteati sa-i ignorati cu gratie.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    shaq
    [18.08.13 12:19:04]
    »

    Minciuni cat casa... in momentul acesta ma aflu in Topola Skies Resort si este la superlativ. Cazarea de nota 25, am avut oferta pentru apartament cu 1 singur dormitor si am primit apartament cu 2 dormitoare, bonus, cu 2 bai, 1 balcon imens cu vedere la piscina, living, bucatarie, totul super nou ca mobilier iar baile sunt dotate la standarde ridicate, curatenie zilnic fara sa pui in usa atentionarea, iar in privinta mancarii contrazic pe didi76, chiar numai minciuni au fost scrise la acest subiect. Adevarat ca mancarea nu este foarte diversificata dar mereu proaspata si calda niciodata rece si ce e si mai important proaspata. Ai de unde sa alegi carne de pui, peste, carne de porc gatite diferit si gustoase, cartofi copti la cuptor si prajiti, salate diverse, paste, etc. Bauturile sunt ok, inlcusiv Teachers, asa ca de ce sa fim rautaciosi? Un minus din punctul meu de vedere este faptul ca bate vantul cam in fiecare zi... dar nu cred ca e vina vreunuia din hotel. Recomand la maxim acest hotel. Voi pune si poze dar acum conexiunea nu imi permite transfer de poze de 3 mb

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Pollux*, shaq
    Alte impresii din această RUBRICĂTopola Skies Resort & Aquapark [Topola]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043447971343994 sec
    ecranul dvs: 1 x 1