ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 24.08.2009
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 24.08.09
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2009
DURATA: 7 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
68.12%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 1 MIN

Dezamagire si frustrare

TIPĂREȘTE

Pe 22 iulie 2009 am inceput un sejur de 11 zile, cu autocarul, tranzit Hotel sub mediocru in Gelibolu (fara lift si cazare la etajul 5-un calvar! ) si 7 nopti cazare cu demi-pensiune la hotel Saral.

Nu are valoare decat de maximum 2*, si nu 3* cum este autoclasat! Nici la micul dejun, nici la cina, nicio data nu am avut apa la masa!!!, desi am platit la Bucuresti (anticipat) si masa. Mancarea mediocra. La fel si calitatea preparatelor, a felurilor de mancare. Pisicile se plimbau de voie printre mese.

Piscina miniscula, inpracticabila- fiind doar de cca 6 mp, la comun cu terasa unde se servea masa. Frigiderul din camera nu racea decat partial (noaptea), deoarece la plecare trebuia sa inchidem usa de la camera,

## end review sc

[fb]
---
Trimis de adrianstasek in 24.08.09 17:41:42
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Kussadasi, Cankale, Istanbul...
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3965 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (adrianstasek); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 5 voturi)

ECOURI la acest review

7 ecouri scrise, până acum

adrianstasekAUTOR REVIEW
[24.08.09 17:46:46]
»

Catre Conducere OPC Bucuresti

Subsemnatii: S.A. si S. S., din Bucuresti, str. [xxx], Tel. 021.[xxx]; Mobil 072[xxx], va sesizam urmatoarele: Am contractat si efectuat, cu agentia INTEGRAL TRAVEL (DESPRE ACEASTA, NIMIC DE REPROSAT! ESTE SERIOASA SI REPREZENTANTII SAI MERITA LAUDE) un sejur de 11 zile cu autocarul in statiunea Marmaris din Turcia. excursia fiind organizata de Agentia OMNIA. Inceputul sejurului fiind data de 22. iulie 2009. Precizam ca agentia Omnia, ne-a pus la dispozitie un autocar vechi, cu tapiteria murdara, rupta, si scaune defecte. Chiar sotia mea, a avut ghinionul sa stea pe un scaun cu spatarul defect, trebuind sa suporte calvarul pana la Marmaris (cca. 1500 Km). Autocarul nu era prevazut nici cu WC si nici cu Lada Frigorifica, asa cum o cer, normele europene in vigoare, specifice transportului turistilor cu autocarul. Cei 2 soferi si autocarul apartineau Autobazei Filaret.

- Popasurile impuse de ghidul Omniei, pe nume Gatin Eduard-Tel: 0742896270-, au fost efectuate in graba, pe fuga. Si rare (dupa 2, 5-3ore de mers, destul de incet, soferii necunoscand bine traseul (unul dintre soferi, fiind la primul drum in Turcia! ) Adica pentru necesitati fiziologice, pentru 48 de turisti (femei, fetite, barbati- baieti), o cafea, o tigara, o gustare etc, erau foarte scurte. Numai daca avem in vedere ca, peste tot -cu exceptia celor din vame-, toaletele erau peste tot insuficiente, adica una pentru femei si una pentru barbati. In medie, numai la WC, eru necesare minimum 2-3 minute, pentru femei mai mult chiar. Iar ghidul ne zorea, chiar daca mai erau la coada la toaleta mai multe persoane, stresandu-ne foarte mult, pe noi, care de fapt, platind anticipat acest sejur, eram prctic pentru 11 zile proprietari, ai autocarului, si a camerelor platite. Ajunsi in Edirne, am vizitat moscheea Selyemie, tot pe fuga si FARA ASISTENTA GHIDULUI, care ne-a lasat de izbeliste, domnia sa coborand in centru comercial pentru probleme personale.

-Ajunsi o data cu lasarea noptii, la Gelibolu, am fost cazati la etajul 5 (ultimul) al unui hotel sub mediocru, in amenajare, fara lift! Turistii fiind nevoiti sa isi care bagajele (care nu erau putine pentru niciunul) pe scari!! Mentionez ca eu sunt pensionar si sunt cardiac si diabetic. Si nu mi-a fost usor. Si nici celorlalti turisi in varsta. Au fost si persoane de 72 ani. Am fost obligati de catre ghid sa ne trezim de ora 5 dimineata, in loc de ora 6, cum se obisnuieste de regula in hotelurile din tranzit. Ex: Anul trecut in aceiasi perioada Cu firma CristianTour, la hotelul din Canakale unde am fost cazati o noapte, trezirea s-a facut la 6 dimineata, si micu' dejun s-a servit la 6, 30- 7, 00! In schimb Ghidul Omniei, ne-a servit micul dejun inclus, la 5, 30 (ora la care personalul turc defapt, nici nu terminase sa il pregateasca! ). Dupa ce am traversat stramtoarea Dardanele cu ferry, dl. Eduard Gatin-"marele ghid" al Omniei, ne-a sugerat sa nu mai vizitam impotantul obiectiv istoric TROIA- desi este inclus in programul sejurului, atasat prezentei, si el! Ca nu prea amem ce vedea in afara de un cal troian, si niste resturi ale cetatii! Numai la insistentele repetate ale turistilor, a acceptat sa vizitam si Troia. Dar, nici aici, nu a insotit turistii, cum de altfel a procedat si la moscheea din Edirne! Pe de alta parte, de ce am platit ghid insotitor? Doar ca sa ne escrocheze? Si el si Omnia? ...

Ajunsi in jurul orei 17, 30 in Marmaris, la hotelul SARAL***, SI NU GRAND PRESTIGE, ASA CUM APARE IN PROGRAM! Hotel cu o piscina inpracticabila, fiind foarte mica, de doar 5-6 metri patrati, situata la comun cu terasa restaurantului!!! Piscina buna poate, doar pentru pisicile nelipsite de la restaurant si terasa acestuia, atunci cand turistii serveau masa??? In cursul zilei, pe autocar, (In drum spre Marmaris) dl. ghid, ne-a vorbit si de excursiile obtionale ce existau si la care turistii se puteau inscrie pe tabel, din vreme, adica inainte de a se ajunge in Marmaris! Unii turisti, s-au inscris, si prin urmare, au fost inselati la pret. Pentru ca la dl. Eduard, pretul pt. o persoana in Rhodos a fost de... 54 Euro. In holul hotelului, ce ne-a gazduit cele 7 nopti, agentia Omnia, avea afisat pretul pentru aceiasi exursie, la doar 50 Euro! Iar cei care am efectuat aceiasi excursie in Rhodos, cu agentiile locale din statiune (printre care ne-am numarat, si eu cu satia, am platit doar 32 Euro! Faceti diferenta, si vedeti cu cat au fost inselati turistii romani de Omnia si mai ales de ghidul sau. Si pentru aceste practici va rugam sa sanctionati dur firma de turism Omnia si pe Ghidul sau, pe nume Gatin Eduard. Astfel au fost inselati romanii care au ales sa faca excursiile optionale cu ghidul Omniei, in toate excursiile (Delta Delyan- unde organizatorii de la Omnia luau 25 Euro/persoana, iar agentiile locale, 15-20 Lire turcesti, cu pranz inclus! etc). Iar pentru croaziera pe Bosfor, din ultima zi de sejur- petrecuta la Istanbul, am fost nevoiti sa platim, cei peste 20 turisti care am platit anticipat (inca din prima zi de sejur in Marmaris, - suma de 15 Euro + transportul cu ramvaiul, adica 1 Euro de persoana! . Costul fisei de tramvai (doar la dus in port) fiind de 1, 3 lire turcesti! Deci eu cu sotoa, am achitat anticipat 32 Euro, pentru croaziera pe Bosfor. Insa, alti turisti, care au platit la fata locului, la alt vaporas, au platit doar... 9 ire turcesti/persoana! , Adica 4, 5 Euro, in comparatie cu noi, care platisem anicipat! Si pentru aceasta escrocherie, realizata de ghidul nostru va rugam sa luati masuri. Mai precizam ca, desi am platit sejurul anticipat, iar acesta a constat din, tansport autocar, cazare hotel, asistenta ghid pe durata sejurului si demi-pensiune: La masa, nici dimineata si nici seara nu am avut apa de baut inclusa. La bucuresti nu ni s-a spus acest lucru. Fiind prin urmare obligati sa cumparam la supra pret (de trei ori mai mult) doar apa de la hotel. Desi pe starda, la tot pasul o sticla rece de apa, de 500 mml, costa doar o jumatate de lira! Iar la cazare, de la receptie o data cu cheia de la camera, ni s-a dat si un bilet in limba romana (deci cu buna stiinta a Omniei si a ghidului), prin care ni se interzicea sa aducem bauturi si alimente in incinta hotelului, lucru precizat si de ghid pe autocar, cu cateva minute inainte de a ajunge la hotel. ! Iar autocarul ne-a lasat, la sosire in Marmaris, nu la hotelul Saral, ci la cca 150 metri de acesta, pe strada principala, Fiind asfel obligati sa ne chinuim (obositi si pe o temperatura foarte ridicata) cu bagajele anevoie pana la receptia hotelului...

FATA DE CELE SEMNALATE, OARE CATE SUTE, MII DE TURISTI ROMANI CARE VOR FOLOSI AGENTIA OMNIA PENTRU SEJURURI EXTERNE CU AUTOCARUL VOR MAI FI STRESATI, SUPARATI SI MAI ALES INSELATI, PENTRU CA AU AVUT INCRDERE IN ACEASTA FIRMA, CARE, PARADOXAL, NICI APA LA MASA NU LE-AU ASIGURAT TURISTILOR ROMANI, CONCETATENII LOR, CARE PRACTIC, SI-AU PLATIT INCLUSIV APA, ATUNCI CAND AU PLATIT SI MASA!

DRAGI CONCETATENI, PENTRU A NU PATI IN VIITOR SI DUMNEAVOASTRA, CALVARUL NOSTRU, EVITATI SERVICIILE FIRMEI OMNIA! PENTRU A NU MAI PLATI PRETURI EXAGERATE, LA PATRAT, FATA DE AGENTIILE LOCALE ALE TARILOR, IN CARE ATI DORI SA VA PETRECETI UN CONCEDIU, FUGITI DE OMNIA, CA DRACUL DE TAMAIE! PENTRU CA O ASEMENEA FIRMA FACE DE RAS SI TARA NOASTRA, CARE SI ASA SUFERA DIN PUNCT DE VEDERE AL PRESTATIILOR TURISTICE.

Cu respect, Adrian Stasek

7 ataşamente — Descărcaţi toate ataşamentele Vizualizaţi toate imaginile

Admin
[24.08.09 17:51:14]
»

datele personale mentionate in Ecou (plangerea catre OPC) au fost editate de webmaster -- nu e recomandat sa le faceti publice pe net

master
[14.10.10 09:50:53]
»

Buna ziua!

Sunt un mare admirator al Turciei, o cunosc f. bine.

Am fost in Marmaris de mai multe ori, chiar vara 2010 (alt hotel). Unele aspecte sesizate de dvs. le inteleg, cu altele induceti lumea in eroare (poate voit!?).

Pretul excursiei in Rodos este 32E fara taxele de port 18E. Ele se platesc in port, unde este coada si nu este 'rest' 2E. Pret total 32+18+2 = 52E, doar transport fara ghid.

Cu 'optionalele', sunt optionale, fiecare alege din oferte: 5E, 10E, 15E. Compara ce se ofera si cum se ofera! In Romania o pereche de pantofi este 30 RON... Sa fim TURISTI, precum vedem alti turisti... prin locurile unde umblam.

Numai de bine,

Cristi

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
adrianstasekAUTOR REVIEW
[14.10.10 12:00:49]
»

D-le Cristi, sa stiti ca eu-Adrian Stasek, spun mereu adevar. inclusiv despre calatoriile mele turistice externe (ca interne nu servesc, deocamdata!). Nu inteleg de ce sunteti impotriva impresiilor si opiniilor mele, obiective de altfel!

- Mai mult, anul acesta, am fost cu transport personal in Marmaris, via Canakale (Cazare 1 noapte cu mic dejun-OK!!!) unde am stat 8 nopti cu mic dejun (prin Booking.com) incluis (Gizem Apart.). Iar M. Dejun a fost un fiasco total. Si nu numai. Pretul excursiilor optionale, la agenti ile locale- la fel ca anul trecut. Sejurul l-am incheiat la Istanbul-3nopti cu M. Deju inclus, si aici totul fiind Ok!

Cu respect,

Adrian Stasek-un turist onest, care amendeaza orice abuz al operatorilor de turism, mai ales a celor romani impotriva turistilor romani.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
master
[14.10.10 14:31:12]
»

Cu respect!

Nu sunt impotriva, de loc. Am tinut sa fiu exact si am fost! Informatia vreau sa fie completa si corecta. Am fost acolo... !

Sanatate si numai bine,

Cristi Ruseanu

yulisa*
[29.08.12 16:06:20]
»

@adrianstasek: Imi pare nespus de rau ca nu am gasit impresiile dvs inainte de a contracta serviciile agentiei [***] cu care abia m-am intors dintr-un circuit in Turcia de 12 zile (vezi impresii).

Cazarile au fost sub orice critica in special in Gelibolu.

Excursiile optionale au fost de asemenea supraevaluate fata de pretul agentiilor locale.

Nu recomand nimanui sa calatoreasca cu [***] si cu ghizii sai.

Ati rezolvat ceva facand plangere la OPC? Au trecut 3 ani de cand ati calatorit dvs cu [***] si vad ca serviciile oferite de dumnealor sunt la fel de jalnice chiar si dupa 3 ani...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
webmaster
[29.08.12 16:22:10]
»

@yulisa: Mentiomarea agentiilor este interzisa - vezi textul scris cu rosu mai jos.

Aceste informati se pot insa transmite prin mesaje private

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
adrianstasek, master, yulisa*

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.031221866607666 sec
    ecranul dvs: 1 x 1