GRAD SATISFACȚIE
Am facut rezervare joi pentru sambata seara, un apartament pentru 2 familii de adulti. Am primit confirmarea pe mail si am anuntat ca voi ajunge dupa ora 16.00
Am ajuns la pensiune cu ajutaorul navigatiei la ora 17.00 si...
Poarta era inchisa... nici o lumina toata pensiunea...
Am sunat ca nebunul de pe 4 numere timp de 30 minute fara sa imi raspunda nimeni, timp in care am cautat si alte variante de cazare.
In cele din urma a aparut cineva cand ne preagateam sa plecam. Ne-a spus ca nu a auzit telefonul. Ne-a invitat sa vedem camera si a spus ca ne putem caza dar nu e gata fiindca au multa treaba. Am bagat masina inuntru si am mers in camera...
Apartamentul arata exact ca in poze doar ca mirosea imposibil, o pisica isi facea veacul acolo, paturile nu aveau nimic peste saltelele partial rupte... masa nu avea nimic pe ea, pe jos nu era nimic... intr-un cuvant arata oribil!!!
Administratora de acolo abia atunci incepuse sa calce o lenjerie desi era deja aproape ora 18,00. In bucatarie unde 2 barbati faceau ceva de mancare era si un caine... Ne-am urcat in masina si am ”fugit” de acolo
In concluzie... BATAIE DE JOC!!! Si asta desi in poze arata demential. Pacat de oamenii care isi bat joc de clienti... mare noroc ca nu am platit inainte
Trimis de catalin2502 in 27.11.12 20:53:06
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în SIBIU.
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (catalin2502); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
ECOURI la acest review
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazat(ă) efectiv la această unitate.
Aceste postări chiar dacă sunt fără notă sunt foarte importante pentru turişti. Ne feresc de ţepe... Eu obişnuiesc să rezerv achitând un avans... aşa că într-o astfel de situaţie, riscam să pierd nişte bani.
Ştiţi de ce se întâmplă astfel de lucruri - astfel de primiri, astfel de locaţii cu aşa servicii??? Pentru că la noi MERGE ŞI AŞA!!!
De aceea eu îi mulţumesc lui Catalin2502 pentru că şi-a făcut timp să ne împărtăşească din experienţa lui negativă. Cred că a ajutat pe mulţi alţii să evite o mare dezamăgire şi poate un concediu stricat.
Experienţele pozitive şi locaţiile bune, descrise frumos sunt notate foarte bine de membri comunităţii noastre în timp ce experienţele negative despre locaţii de slabă calitate sau care înşeală clientul, chiar dacă sunt descrise foarte bine, sunt notate foarte puţin (acumulează punctaje mici) cu toate că postările cu informaţii negative sunt foarte utile şi ne feresc de situaţii urâte pe banii noştri.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jan.2013 O alegere exceptionala! — scris în 24.02.13 de CHERTIA din BUCURESTI - RECOMANDĂ